abonnement Unibet Coolblue
pi_64628344
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:59 schreef BVO het volgende:
Wat vond die kneus van een Ruben zichzelf grappig zeg. Vreselijk.

En ideale schoonzoon.... ! Die gast heeft tijdens z'n relatie meer gaten gevuld dan een willekeurige plamuurder.
bron
Amen.
pi_64628396
Dat heb ik ook gehoord ja. Hij is alles behalve trouw !
Ik vond hem ook niet de leukste van de show, want we weten van Ruben al dat hij leuk uit de hoek kan komen, dus dat is niet verrassend. Sipke Jan vond ik wel een verrassing, die leek met altijd zo'n braaf AVRO'tje maar hij was best een valse nicht soms ! En Dennis vd Geest vond ik minder irritant dan bij bijv die muziekquiz, dus die viel me ook alles mee.
  zondag 4 januari 2009 @ 02:27:56 #153
187328 B1nulnul
telefoon te koop
pi_64636233
Ik vind Ruben Nicolai best duf.
Hij maakt wel aardige grappen soms, maar dat is ook zo'n beetje zijn beroep.
En hij blijft lekker ja, ondanks zijn schijnheilige lievigheid. Hij had beter nog een paar jaar vrij kunnen rondneuken vermoed ik zo.

Die dennis kon kennelijk niet praten ofzo. Boogerd leek wel 15? Maar wel lief
En Rob is een gewone gast, die gewoon te makkelijk in de zeik te nemen is.
Ze hadden wel iets originelers kunnen bedenken dan elke keer weer dat duizenddingendoekje.
ik heb ook altijd pech.. :'(
pi_64642351
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:59 schreef BVO het volgende:
Wat vond die kneus van een Ruben zichzelf grappig zeg. Vreselijk.

En ideale schoonzoon.... ! Die gast heeft tijdens z'n relatie meer gaten gevuld dan een willekeurige plamuurder.
en dat weet jij omdat...?
MaarVoorEenToverspreukVanKwaliteitBenJeZomaar1000GuldenKwijt
EnNaarEenBeetjeToverboekBenJeTochWel50JaarOpZoek
EnDeHeleCursusTovenaarDuurt125Jaar-DatBrengtieAllemaalNietOp-IkDenkDattieVoorTBeginAlStopt
ZelfsDeOmaVanZijnOmaHadNooitEenTovenaarsdiploma
  zondag 4 januari 2009 @ 13:07:46 #155
240427 kyra-94
You'll never walk alone!
pi_64642449
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:04 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

en dat weet jij omdat...?
jaa indd , daar ben ik ook wel benieuwd naar?
Tijl Beckand:
Just like a bridge
over troubled, water
I will lay me down guys, always <3
  zondag 4 januari 2009 @ 16:34:38 #156
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_64650542
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 20:58 schreef Clauw het volgende:
Ik vond Dennis v/d Geest toch weer erg leuk hoor
En ook niet lelijk om te zien. Mike in zijn overall Ruben Nicolai vind ik een aansteller, alhoewel hij vrijdag niet zo druk was als in de vorige afleveringen! Danny is lief Sipke Jan valt ook wel mee.
Natuuuurlijkkkkkkk Paultje ook
pi_64650930
Ik vond Ferri meevallen, toffe kerel wel. Sander Lantinga vond ik de tofste, echt een relaxte kerel is dat. Van der Geest vind ik in altijd wel grappig, Nicolai is ook wel tof, Geus paste er gewoon helemaal niet tussen en de rest vond ik weinig zeggend. Ferri en Sander waren de helden wmb.
  zondag 4 januari 2009 @ 17:10:05 #158
199823 TheZapster
Don't hassel The Hoff
pi_64652159
quote:
Op zondag 4 januari 2009 13:04 schreef KinkyGiraf het volgende:

[..]

en dat weet jij omdat...?
Hij 1 van die gaten was denk ik
pi_64664907
Ik vond Sipke Jan juist heel leuk overkomen, terwijl hij mij van tevoren echt zo'n suffe gast leek. Ruben vond ik jammer. Hij maakt alleen maar zogenaamde grappen en hij laat verder helemaal niks over zichzelf los. En die Rob was inderdaad wel echt het pispaaltje zeg. Denk trouwens dat die Ferri ook wel een relaxte gast is.
Gegroet.
  maandag 5 januari 2009 @ 16:48:57 #160
240427 kyra-94
You'll never walk alone!
pi_64691968
quote:
Op zondag 4 januari 2009 21:34 schreef FilthyMcNasty het volgende:
Ruben vond ik jammer. Hij maakt alleen maar zogenaamde grappen en hij laat verder helemaal niks over zichzelf los.
ja klopt wel een beeetjee,
hij liet weinig los,, hij wil werk en privé gescheiden houden.
Tijl Beckand:
Just like a bridge
over troubled, water
I will lay me down guys, always <3
pi_64692605
Wat Sipke-Jan betreft deel ik dezelfde mening als Dennis v/d Geest. Ik kende hem nauwelijks voor dit programma en wist niet eens dat hij homo was. Dat druipt er nu ontzettend vanaf. Iets minder mag ook wel wat mij betreft. Verder prima jongetje. Een echte man kan ik het niet noemen.

Dennis Storm en Michael Boogert waren niet op hun plek in dit programma. Hetzelfde geldt eigenlijk voor Ferry. Je zag of hoorde er maar weinig van.

Rob Geus had het moeilijk. Hij was meteen het pispaaltje van de groep en dan krijg je het bij voorbaat al moeilijk. Toch weerde hij zich wat mij betreft kranig. Hij probeerde in ieder geval grappig te zijn. Af en toe toch behoorlijk rake opmerkingen, maar soms kwamen ze niet helemaal over. Je kan het hem ook moeilijk kwalijk nemen. Het is niet zijn werk. Tien keer liever een Rob Geus die er nog wat van probeert te maken dan een Dennis Storm die het programma aan het uitzitten is.

Ruben Nicolai was, zoals andere mensen ook al aangaven, teveel met zijn grappen bezig. Alsof hij alles thuis had voorbereid. Niets had echt met hem of met het programma te maken.

Van der Geest, Lantinga en De Munk deden het goed. Die waren tenminste zichzelf, maar deden wel leuk mee met het programma. Hetzelfde gaat op voor Mike de Boer eigenlijk. Eigenlijk wel een vermakelijk persoon.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_64746290
quote:
Op maandag 5 januari 2009 16:48 schreef kyra-94 het volgende:

[..]

ja klopt wel een beeetjee,
hij liet weinig los,, hij wil werk en privé gescheiden houden.
Ja, dat zegt ie zelf ook altijd dat ie dat gescheiden wil houden, maar dan vind ik het best wel jammer dat ie aan zo'n programma mee doet..
Gegroet.
  woensdag 7 januari 2009 @ 12:10:42 #163
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_64764471
De laatste aflevering was ook meteen de leukste, met lekker veel anekdotes (al die pc-verhalen en de moeder van Paul die het verkeerde kind ophaalde ). Grootste aandacht ging weer naar hetzelfde clubje, maar nu werd dat ook min of meer benoemd; vond ik wel tof.

Ferri en Maik zijn me reuze meegevallen, die mocht ik allebei niet zo maar met name Maik lijkt me eigenlijk een hele sympathieke gast. Ruben vond ik juist weinig aan, maar die viel me de laatste jaren sowieso al tegen....
  woensdag 7 januari 2009 @ 17:34:34 #164
240427 kyra-94
You'll never walk alone!
pi_64778167
quote:
Op dinsdag 6 januari 2009 21:18 schreef FilthyMcNasty het volgende:

[..]

Ja, dat zegt ie zelf ook altijd dat ie dat gescheiden wil houden, maar dan vind ik het best wel jammer dat ie aan zo'n programma mee doet..
tsjaa,
ik vind van niet mja
Tijl Beckand:
Just like a bridge
over troubled, water
I will lay me down guys, always <3
pi_64787022
quote:
Op zondag 4 januari 2009 16:42 schreef Stofje het volgende:
Ferri en Sander waren de helden wmb.
Ferri, met wat dan?
Ferri heeft altijd die nukkige blik, kan geen lachje of tevredenheid vanaf imo. Niks leuks om naar te kijken, zowel die houding als z'n uitspraken. Overal een cynisch antwoord op, bah, vind hem net zo saai en flauw als voor deze serie
pi_64800311
Ik vond Ferri ook wel lachen eigenlijk. Zelfspot, lekker ding en tja, gewoon leuk.

Ik ben het meest "gaan houden van" Maik de Boer, topvent!
En Dennis Storm is mij het meest tegengevallen, lekker ding maar had niets te melden.
Van Michel Boogaart begrijp ik nog steeds niet wat ie daar deed.
En ik heb helemaal niets met Danny de Munck. Sorry Clauwee. Ik snap gewoon niet wat mensen aan hem vinden.... Hij begint elke zin met "Ik zal je heel eerlijk zeggen..", dat overdreven amsterdamse accent en die flauwe grappen... ik zie het niet, sorry.
Ruben Nicolai vind ik, net als heel vrouwelijk NL, gewoon heerlijk.
Sander Lantinga vind ik erg grappig, zou ik wel een keer de kroeg mee inwillen. Rob Geus vond ik sympathiek, liet zich gewillig als slachtoffer behandelen en vond het allemaal wel prima.
Dennis vd Geest..tja, mijn soort humor is het niet maar een echte eikel is het natuurlijk ook weer niet.
Sipke-Jan vind ik niets, probeert een valse nicht te zijn maar is gewoon een braaf jongentje.

Iedereen gehad toch? Volgens mij krijgen ze in ieder geval nooit meer een nieuwe serie vol
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:48:48 #167
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_64808907
Dennis Storm is vanaf vanavond ook te zien in Wie is de Mol ..Offtopic overigens
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:54:29 #168
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64809110
Oeh! Nog een extra reden om toch maar vooral te gaan kijken!
***
  donderdag 8 januari 2009 @ 13:57:28 #169
128272 Haaibaaike
50 jaar Golden Earring.
pi_64809241
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 13:54 schreef Brighteyes het volgende:
Oeh! Nog een extra reden om toch maar vooral te gaan kijken!
pi_64811329
Ik rolde bijna van de bank van het lachen toen Paul vertelde over zn moeder die het verkeerde kind uit de crèche meenam .
  donderdag 8 januari 2009 @ 14:46:48 #171
67997 babette21
Tais-toi et sois beau
pi_64811358
quote:
Op donderdag 8 januari 2009 09:26 schreef peterfan het volgende:
Van Michel Boogaart begrijp ik nog steeds niet wat ie daar deed.
Ik vond 't wel grappig dat hij dat zelf ook benoemde: "volgens mij weet niemand dat ik überhaupt mee heb gedaan"
pi_64815176
Van de week was Sipke Jan in de Coen en Sander show op 3fm en daarin ging het over Ranking the Stars. Het schijnt dat Rob Geus spijt heeft dat hij heeft meegedaan

Ik vond deze serie in ieder geval wel geniaal! Maar ik ben het er wel mee eens dat sommige er beter niet in hadden kunnen zitten. Hoe leuk ik Ruben Nicolai ook vind.. We weten niet meer over hem dan we daarvoor al deden! En Dennis Storm kwam ineens over als een heel verlegen jongetje en die heeft ook maar weinig toegevoegd.

Ik vond Dennis van der Geest en Sipke Jan wel leuk!
E.
  donderdag 8 januari 2009 @ 16:16:45 #173
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64815275
Ik denk niet dat het publiek dat normaal naar Geus kijkt hetzelfde is als het Ranking publiek, maar ik kan me voorstellen dat hij niet echt gelukkig was met zijn deelname nee!
***
pi_64817127
Ik snap ook niet zo goed wat hij er tussen deed, hoe komen ze er op om hem te vragen?? Maar toch vind ik dat hij zich kranig geweerd heeft!
pi_64820899
Ik wil Rob Geus ook niet meer zien op tv
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')