abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 7 december 1999 @ 19:32:00 #1
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_228421
Kom maar op. Zien de Willem haters hierin
het grote bewijs dat ze nodig hadden?
Ben benieuwd.

bogus

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  dinsdag 7 december 1999 @ 19:36:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_228422
Ik vond het in ieder geval een gouwe opmerking van Bart: Willem is een horecamannetje en leraar dus hij weet hoe hij aardig moet doen, de anderen zijn echt!
Willem lachtte als een boer die kiespijn had maar was toch behoorlijk in zijn kuif gepikt!
pi_228423
Tja, wat zal ik er over zeggen?
Ik vond Willem nu niet echt sympathiek over komen in deze uitzending! Altijd dat geroddel achter Barts rug om, ik word er een beetje ziek van ! Ik heb trouwens heel hard moeten lachen om Barts lachsalvo Wat kan die jongen hard lachen zeg!

Groetjes!

pi_228424
Bart 'ontmaskert' Willem ----> punt voor Bart bij VOO's doelgroep.
Hummie kan tevreden zijn....
pi_228425
Ja Willem laat nu zijn ware aard zien en dat is mij iniedergeval behoorlijk tegengevallen. Zo is ie je favo en zo laat ie je kei hard vallen...
  dinsdag 7 december 1999 @ 19:42:00 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_228426
quote:
op 12-07-1999 om 07:38 PM schreef Moor het volgende:
Bart 'ontmaskert' Willem ----> punt voor Bart bij VOO's doelgroep.
Hummie kan tevreden zijn....

Nou vind ik toch dat Bart vaak rake en heldere opmerkingen maakt en dat voor iemand die al een aantal weken opgesloten zit en in een beperkt wereldje leeft.

Zou hij extra info in de DBK krijgen?

pi_228427
quote:
op 12-07-1999 om 07:42 PM schreef misterDre het volgende:
Nou vind ik toch dat Bart vaak rake en heldere opmerkingen maakt en dat voor iemand die al een aantal weken opgesloten zit en in een beperkt wereldje leeft.

Zou hij extra info in de DBK krijgen?


Geen punt, MrDre... daar IS die DBK nou juist voor: "de plek van vertrouwen", door iedereen gerespecteerd, juist...behalve door de makers ervan !

  dinsdag 7 december 1999 @ 19:45:00 #8
1660 amappa
is BB a young one?
pi_228428
Moor, de rode kaart voor Willem, wat dacht je daarvan !
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_228429
Die Cliffhanger. "Valt Willem uit zijn rol" Tjonge jonge, snappen die regisseurs er dan helemaal niets van ? Willen verteld al weken aan iedereen alles wat ie hoort en weet. Maar Bart denkt dan wel te weten hoe Willem is, maakt nog een grapje ook dat ie zich zelf net zo hard pakt maar weet wel beter, kon alleen niet anwoorden waarom hij Willem nou had gekozen.

Ook leuk, die hoofdbewegingen van Maurice tijdens de cliffhanger. O ja, even vergelijkend met de dagstreams van vandaag: In de uitzending heeft Willem dus wel aan iedereen duidelijk gemaakt dat hij het heel goed met Karin kan vinden en daarmee meer op 1 lijn ligt. Dus dat aspect van de roddel (zie opmerkinge dagstreams van vandaag) kan ook weer de ijskast in. Ik vond het een aardige uitzending, maar niet meer dan dat.

Ruud was wel veel aan het woord zeg !

Morgen eens goed opletten als het stukje dat Oliebol vandaag in de dagstreams tikte (en waaruit een deel voor de cliffhanger gebruikt was) overeenkomt met het uitgezondene of dat dat verdraaid wordt !

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 07 December 1999).]

Blijft zich verbazen
  dinsdag 7 december 1999 @ 19:49:00 #10
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_228430
Het was zeker een interessante aflevering. Maar strookt, vergeleken met de streams (ik heb ze nog niet gelezen), het uitgezondende ook m.b.t. W en B??
Of is het weer verdraaid geretoucheerd?


bogus.

Destroy all dreamers with doubts and depression...
  dinsdag 7 december 1999 @ 19:58:00 #11
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_228431
Ha, die Willem delft zijn eigen graf!!! Als hij zo doorgaat en hij wordt de volgende keer genomineerd (en dat zal het geval zijn) dan zal ie eruit vliegen. Hij gaat nu echt proberen om Bart in een lullig daglicht te stellen, maar maakt zichzelf belachelijk.
Ik ben lang Willem-aanhanger geweest, maar smijt dat nu echt even over de schutting (ik hoop dat de ballenjongens langs zijn geweest...).
Fijn ook dat Karin minder aanwezig was. Ze heeft trouwens aardig haar zin gekregen: 4 man/vrouw genomineerd, jammer van die vijfde.
Ruud is gelukkig bijgetrokken en zorgt weer voor vrolijke verhalen.
Willem vijlt inmiddels zijn kiezen, die baalt als een stekker. Het is weer boeiend!
'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
pi_228432
Bogus--> Dat zullen Big Brother en Qiunda misschien kunnen vertellen, die hebben toen een streamverslag gemaakt, (afgelopen nacht om ca 02:00) maar dat is niet zo heel gedetailleerd, in ieder geval niet genoeg om daar conclusies uit te kunnen trekken, ten aanzien van het verknippen van de beelden. misschien dat zij er wat over kunnen vertellen.

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 07 December 1999).]

Blijft zich verbazen
  dinsdag 7 december 1999 @ 20:02:00 #13
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_228433
heb (voor het eerst
de utzending niet gezien, maar om de vraag van de bovenstaande poster te beantwoorden(en na het lezien van de postings over deze avonduitzending), denk ik ,dat het beeld wat VOO momenteel geeft m.b.t het roddel en draai gedrag van W, toch, helaas, de juiste is.
W heeft 's nachts, in het bijzijn van K, ook het nomineren uitvoerig besproken, wilde van Bart weten waarom, probeerde Bart woorden n zijn mond te leggen, vertelde K "precies"wat Ruud over haar had gezegd (tot ongenoegen van R)
Ook vandaag, in de dagstreamverslagen stond te lezen, dat W,K EN M weer over Bart zaten te zeuren.
W, verdraait continu hetgeen hij gezegd zou hebben, om zo zijn aanzien bij diegene waarmee hij op dat moment spreekt te laten merken hoe "eerlijk" hij wel niet is.
Denk dat Bart intussen de enige is die wel "iets" in de gaten heeft, alleen het "om de goede sfeer"(??) het voor zich houd.
pi_228434
En voor degenen die alle roddels "eindelijk weer iets boeiends" vinden,
kijk - tussen BB en de herhaling - ook even naar het Nieuws: dan zie je hoe 'onschuldig' en 'boeiend' roddels kunnen worden....(Vechgel).
  dinsdag 7 december 1999 @ 20:21:00 #15
1658 bogus
... het lijk in jouw badkuip
pi_228435
Quenda en Kierewiet bedankt!

Quenda, ik denk dat je gelijk hebt. Bart begint in de gaten te krijgen dat Willem met wel erg veel winden begint mee te waaien (vergeef mijn nuance), maar is erg voorzichtig in het naar buiten brengen van zijn vermoedens. Hij is al zo vaak de gebeten hond geweest, en het stomste dat je (als je puur competitief kijkt natuurlijk, want ik vind dat hij moed heeft) dan kunt doen is de populairste bewoner onderuit halen.

Maar dit zouden de eerste scheuren in Willem's emperium kunnen zijn.

Persoonlijk vind ik het toch heel erg interessant om de juiste verklaring voor Willems gedraai te vinden. Die ligt imho niet zo gemakkelijk als: hij wil de poen.

bogus.

My Dear, The Fear Is Here

Destroy all dreamers with doubts and depression...
pi_228436
quote:
op 12-07-1999 om 07:58 PM schreef Naf het volgende:
Ha, die Willem delft zijn eigen graf!!! Als hij zo doorgaat en hij wordt de volgende keer genomineerd (en dat zal het geval zijn) dan zal ie eruit vliegen.

Wees daar maar niet zo zeker van. Het zal helemaal van Ruud gaan afhangen of ie voor Bart of Willem gaat kiezen. Ik ga er maar voor het gemak van uit dat Mauries donderdag vertrekt en dat ie de volgende keer weer Karin kiest. Misschien dat de woorden van Bart bij hem blijven hangen en dan is de kans groot dat ie inderdaad Willem nomineert. Ik loop misschien al wel heel ver op de zaken vooruit maar het is wel weer boeiend geworden hoor. En dit hadden we allemaal al veel eerder kunnen hebben als VOO niet voor stand-ins had gezorgd.

Sluit

  dinsdag 7 december 1999 @ 20:44:00 #17
521 ruby
Hell yeah!
pi_228437
In het laatste stukje van de BB-uitzending vraagt Willem zich af waarom Bart niet gewoon tegen hem zegt dat ie hem een klootzak vindt. Naar mijn idee is Willem ook niet bepaald rechtstreeks dus wat loopt ie nou te mekkeren?

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_228438
Willem deed inderdaad alsof hij het een reuze grap vond en flink mee moest lachen, maar als je verder keek.... En dan Ruud die nog eens zout in de wond strooit: Nou, willem, Bart heeft wel een goed punt (o.i.d.)
Toen keek hij pas echt zuur. Ik heb vorige week in een soortgelijk Topic gezegd dat ik Willem toch het voordeel van de twijfel gunde omdat VOO behoorlijk mannipuleerd, maar mijn twijfel is verdwenen!!!! Het kan natuurlijk best dat willem pas later goed heeft kunnen nadenken over het geheel. Maar waarom vraagt hij dan niet aan bart; Waarom zei je niet meteen me een klootzak te vinden?
Nee in plaats daarvan gaat hij dit uitgebreid met K en M bespreken. Het spijt me maar ik zou m'n schoonzuster (en die is echt erg) nog eerder vertrouwen dan willem.
pi_228439
De uitzending was wel oke, alhoewel ik het gesprek tussen Bart, Ruud en Willem wel interresant vondt. Bart zei nog "wie het meest over de nominaties heeft is het bangst"..HAHA..en ik hoor toch echt Willem veel praten over de nominaties. Maar hij zal er NOG wel niet uitgaan , dat komt nog wel. Verder viel me op dat Willem niet heeft verteld waarom hij Karin nu heeft genomineerd, althans niet in deze uitzending, wel gisteren op de TV in de dagboekkamer maar niet in het openbaar. Ook vanmorgen met het gesprek tussen Maurice, Karin en hem werd dat niet gezegd. Maar natuurlijk horen we ook niet alles...jammer

Ach en 23 ste dan is het Willem zijn grote dag, de stelling van vanavond was toevallig : "wat zijn de mooiste momenten in je leven", voor Willem ongetwijfelt niet de 23ste
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 7 december 1999 @ 22:54:00 #20
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_228440
Oliebol, je hebt inderdaad gelijk als je zegt dat W WEL precies wil weten wat anderen hebben gezegd,maar zodra hij deze info heeft (kijk naar de nachtstreamverslagen) hij het gesprek onmiddelijk afkapt d.m.v :"WE (??) houden nu om met het gezeik hierover"
Vond het ook raar dat toen Karin vroeg:""WAT heb je nu precies gezegd", W, direct (voor Ruud) antwoorde:"hij heeft gezegd dat hij jou veelste druk vind".(alsof Ruud ,die tijdens dit gesprek aanwezig was, zelf niet capabel genoeg zou zijn om op deze vraag antwoord te geven)

Wat K en Hummie betreft, Humme heeft in intervieuws al vaak genoeg toegegeven dat K haar sympathie heeft.(immers, ze hebben allebei een ziekteproces meegemaakt wat veel overeenkomsten heeft, Hummie heeft een jonge vriend, de beelden van K en M worden na kritieken niet meer uitgezonden , zelf niet op de streams, misschien dat Hummie zich identificeerd met K?)
En daarom ook bereid is aan K's verzoek toe te geven en haar geen negatieve publiciteit te geven door het uitzenden van de delicate onderwerpen?

O jah, een kleinigheidje, mij valt elke dag op, dat Karin's haarkleur zo veranderlijk is als het weer, maar, zie haar nooit met een of ander "verfje" rondhuppelen.(terwijl deze spoelingen toch minimaal een half uurtje in moeten trekken
------------------
Als je vrij wilt ademen , moet je ervoor zorgen dat er niemand op je nek zit

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 07 December 1999).]

  dinsdag 7 december 1999 @ 23:19:00 #21
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_228441
Ik kan alleen maar zeggen dat ik GENOTEN heb van deze aflevering.

Bart's geweldig rake opmerking over Willem en Willem die daarop Bart net iets te vaak en te lang voor "vuile smerige rat" (of iets dergelijks) uitmaakt. Als hij het bij één keer had gelaten, had het nog met een sisser kunnen aflopen, maar wat liet die Willem zich kennen zeg! Ik kan me het plezier van Bart (en Ruud!) dan ook zeer goed voorstellen.
Ik vraag me trouwens af of Bart deze motivering in de DBK ook echt heeft gegeven. Als mijn geheugen me niet in de steek laat werd dit niet uitgezonden. Zo niet, des te mooier dat 'ie het nu wel recht in Willems gezicht zegt.
Bartje, bij de eerste nominatieronde wilde ik je er nog uitstemmen, maar je stijgt werkelijk met de dag in mijn achting.

Ik krijg overigens ook steeds meer moeite met Karin. Zit B. tijdens het puzzelen onnodig fel af te katten ("Ja, je hebt gelijk Bart") en laat daarbij mijns inziens alleen maar zien dat ze zelf niet tegengesproken wil worden en hoopt met haar reactie Willem nog een beetje te paaien. Bah!

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 7 december 1999 @ 23:30:00 #22
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_228442
Zo geweldig was Barts opmerking nou ook weer niet. Hij zei het nu toevallig over Willem en daarom wordt het leuk gevonden. Hij had over Ruud kunnen zeggen dat Ruud weet hoe hij aardig moet doen omdat hij met sporters werkt en dat aardig doen de prestaties van hen verhogen. Karin weet hoe ze aardig moet doen omdat ze vier kinderen heeft (waarvan één geadopteerd en dan moet je dus extra opletten dat je geen onderscheid maakt, in welke vorm dan ook), en Maurice weet hoe hij aardig moet doen omdat hij verkoper is en met de klanten mee moet kunnen praten.

De cliffhanger was weer typisch VOO, eerst Willem laten zien die zegt dat hij zichzelf is en een minuut later horen we "Valt Willem uit zijn rol..."

Terug uit het enge bos
  dinsdag 7 december 1999 @ 23:36:00 #23
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_228443
Bor,
Ik had het over een "geweldig RAKE" opmerking. En dat 'ie raak was kon je uit Willems reactie opmaken.
Maar, feel free to disagree.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  dinsdag 7 december 1999 @ 23:47:00 #24
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_228444
Jane, ik was ook niet letterlijk op jouw tekst aan het reageren maar meer in het algemeen omdat er al eerder positief op Barts opmerking was gereageerd.
Maar inderdaad, ik moet toegeven dat Barts opmerking wel raak was.
Terug uit het enge bos
pi_228445
Nou sorry Moor,
Dit vind ik toch een beetje te ver gaan.
Alsof je dat nog onschuldig en boeiend kunt noemen.
Ben toch lichtelijk geschokt door deze harde uitspraak.
Hier zie ik nou totaal de humor niet van in.
Kan zijn dat ik die niet heb, maar vind zelf dat dit zeer ongepast is.
groetjes eli.
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')