abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_228417
Als Willem een echte gluiperd is, zal hij zich vanaf donderdag (nadat Maurice vertrokken is) zich gaan richten op Ruud...de zwevende kiezer.
Karin heeft ie al om z'n vinger gewonden en Bart lijkt hem in de gaten te hebben, dus blijft der Rudie over om te bewerken...

Bij een geslaagde poging zou de laatste nominatie ronde er als volgt uit kunnen zien:

Karin: Bart en Ruud
Bart : Willem en Karin
Willem: Ruud en Bart (de concurentie)
Ruud : Bart en Karin

Ik weet het is een horror-scenario, want zie dan zou Willempie weer niet genomineerd zijn!
Nou maar hopen dat ik geen vooruitziende blik heb!!!


Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  dinsdag 7 december 1999 @ 20:09:00 #2
2004 sunshine
Still shining!
pi_228418
Al dat gluiperige, achterbakse gedoe van Willem moet de anderen toch een keer in het verkeerde keelgat schieten? Ze zijn toch niet zo ontzettend achterlijk dat ze dat na vandaag nog steeds niet door hebben?

De volgende nominatieronde zou wel eens heel anders kunnen verlopen als iedereen Willem wegstemd. Zijn kookkunst kan niet een goedprater blijven! Iedereen kan brood bakken en dat kun je best 2 weken volhouden. Brood met pindakaas, brood met kaas enz. Als Willem maar weg is, dan zou ik dat er wel voor over hebben !

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_228419
quote:
op 12-07-1999 om 08:09 PM schreef sunshine het volgende:

Zijn kookkunst kan niet een goedprater blijven! Iedereen kan brood bakken en dat kun je best 2 weken volhouden. Brood met pindakaas, brood met kaas enz. Als Willem maar weg is, dan zou ik dat er wel voor over hebben !


Ik denk dat ze wel meer kunnen dan brood bakken, ze hebben alleen nooit de kans gekregen in de keuken, omdat Willem daar direct al ZIJN territorium van heeft gemaakt (strategische zet met het oog op onmisbaarheid en dus 250.000,-) Maar verder volledig met je eens: Willem er uit, hoe eerder, hoe liever!

pi_228420
Beetje orde op zaken stellen, er lopen ontzettend veel topics over willem
kunnen die allemaal bij elkaar in http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002655.html
mooi he, alles
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')