abonnement Unibet Coolblue
  maandag 5 oktober 2009 @ 13:05:07 #52
85962 ioko
I Appear Missing
pi_73388874
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 12:57 schreef Walter81 het volgende:
Heeft iemand ervaring met ANAC Carwash (o.a. in Breda)? Leveren die kwaliteit (dus schoon en zonder krassen), dat iemand weet?
Ik vind het een goede wasstraat, gebruik hem zelf al een jaar of wat. Nog nooit iets van krassen gezien, en zeker schoon.
Coincidence
Makes sense
Only with you
pi_73389382
quote:
Op maandag 5 oktober 2009 13:05 schreef ioko het volgende:

[..]

Ik vind het een goede wasstraat, gebruik hem zelf al een jaar of wat. Nog nooit iets van krassen gezien, en zeker schoon.
Dank je.
Zelf ga ik al een tijdje naar een IMO-wasstraat. Op zich ook geen problemen mee, maar heb van anderen andere verhalen gehoord (wat beschadigingen betreft. 100% schoon komt hij er nooit uit, zeker de achterkant niet). Nu ik een nieuwe auto heb, wil ik er graag zo min mogelijk krassen op laten komen.
Op dinsdag 16 maart 2010 18:45 schreef henrydg het volgende:
Wat is er mis met de Prius?
[ afbeelding ]
Ik vind 't een hele mooie auto.
  maandag 5 oktober 2009 @ 14:35:10 #54
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_73391055
Enige waar ik de wasstraat voor gebruik is om in de winter de pekel aan de onderkant van mijn auto te laten verwijderen.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_73391346
Ik ga altijd naar de blauwe olifant
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_73391600
Wasbox

En dan natuurlijk met emmer en spons.
Auto afspoelen, emmer vullen met schuim/shampoo, dan met de handspons helemaal goed boenen, weer afspoelen, hotwaxen, minuutje wachten, afspoelen met vlekvrij water, droogrijden.

En als ik aan de wax toe ben dan na het droogrijden eventueel met een theedoek nog wat nadrogen, dan waxen, plastic strips en bumpers even in de Trim Detailer, ramen lappen, stofzuigen en beetje interieurpoets en dan istie weer spik en span
Sometimes the journey is the goal
I don't care about my soul
Sometimes life is just pure rock 'n roll!!
pi_76925312
tvp
pi_76925405
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:24 schreef synnath het volgende:
tvp
Goede reden om een topic na 3 maanden weer omhoog te schoppen.
pi_76925502
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:26 schreef k_man het volgende:

[..]

Goede reden om een topic na 3 maanden weer omhoog te schoppen.
Sorry hoor.
pi_76925568
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:26 schreef k_man het volgende:

[..]

Goede reden om een topic na 3 maanden weer omhoog te schoppen.
Er staat een nieuwsbericht op de FP over, dus waarom niet? Alweer een extra vervuilend topic openen?
pi_76925632
quote:
Op zondag 17 januari 2010 15:26 schreef k_man het volgende:

[..]

Goede reden om een topic na 3 maanden weer omhoog te schoppen.

IDD goede reden van synnatch

Nederland heeft genoeg van 'gepekelde' auto's

Is altijd wel een discussie punt en door alle drukte nu in de wasstraat zeker.
Our business in the field of fight, Is not to question, but to prove our might.
[TK] enkele Blu-ray films (in seal)
  zondag 17 januari 2010 @ 15:56:58 #62
35845 Cybje
Muuh muuh muuh
pi_76926724
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:59 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Auto wassen

Is een vervoersmiddel, ik zit IN mn auto dus waarom zou ik veel moeite doen om de buitenkant schoon te houden
Zelfs als je je auto puur als vervoersmiddel ziet, zijn er twee goede redenen om toch soms even aan de lak te denken. Punt een is dat je veel kleinere kans hebt op roest (zure dingen zoals vogelpoep vreten door je lak heen). En als roest eenmaal begint, is het altijd erg irritant en duur om op te lossen. Punt twee is dat een auto met een mooie lak makkelijker verkoopt en meer waard is.

Als je elke week door de wasstraat gaat, zul je geen winst maken op de waarde. Maar zoals nu met al die pekel enzo, kan het best verstandig zijn om 'm even een keer zelf te wassen, of even door de wasstraat te gaan.

Maar goed, het verschilt ook per auto. Heb je een of ander lam klein auto'tje waar je maar 500 euro voor hebt betaald, dan boeit het niet zo. Vanaf een paarduizend euro zou ik er toch soms wel eens wat moeite in gaan steken.
Schaap
pi_76927202
Gewoon je auto wassen als het hard regent, doe ik ook
regenkleding aan, spons natmaken beetje auto spul erop en soppen maar en je hoeft niet na te spoelen
pi_76927264
Ik doe het met de hand. Vind het zonde van het geld om 5 tot 10 euro aan de wasstraat te besteden terwijl je er geen enkele tijdwinst aan hebt.
pi_76927827
Ik spuit de auto , als hij echt smerig is, eerst af in de wasbox en dan gaat hij pas door de wasstraat. Zlef wassen kan niet, ik woon in een bovenwoning.
pi_76929139
quote:
Op zondag 17 januari 2010 16:08 schreef Sorella het volgende:
Gewoon je auto wassen als het hard regent, doe ik ook
regenkleding aan, spons natmaken beetje auto spul erop en soppen maar en je hoeft niet na te spoelen
Dit kan niet serieus zijn?
Oh ik had niet zoveel prei moeten eten vanochtend!1!!:d:d;d
pi_76929612
quote:
Op vrijdag 28 november 2008 10:59 schreef tuiterdespuiter het volgende:
Auto wassen

Is een vervoersmiddel, ik zit IN mn auto dus waarom zou ik veel moeite doen om de buitenkant schoon te houden
Zo doe ik het ook.

Een beetje als een arbeider m'n auto gaan wassen zeker? Als het dan al moet, dan maar in de wasstraat...
  Moderator zondag 17 januari 2010 @ 17:30:37 #68
9859 crew  Karina
Woman
pi_76930114
quote:
Op zondag 17 januari 2010 16:10 schreef Fastmatti het volgende:
Ik doe het met de hand. Vind het zonde van het geld om 5 tot 10 euro aan de wasstraat te besteden terwijl je er geen enkele tijdwinst aan hebt.
Vind ik ook, in de tijd dat ik naar de wasstraat rijd, de auto was, weer terugrijd, heb ik zelf de auto al drie keer gewassen en met de hand gaat het best snel, ik ben in een kwartiertje klaar als ik alleen de buitenkant doe.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_76934089
quote:
Op donderdag 27 november 2008 21:48 schreef djayzz het volgende:
Is het nou schadelijk voor de lak om je auto in de wasstraat te wassen, of verschilt dat per wasstraat.
Ik heb namelijk gehoord dat basautowas (what's in a name ) in zwolle zo geweldig was(t) enzo.

tips of ideeën?
BasAutoWas in Hengelo is echt geweldig!

Leuk systeem waarbij de auto zelf (geautomatiseerd) door de wasstraat heen rijdt, ipv op de handrem zetten.

Erg mooi en schoon + mogelijkheid om gratis te stofzuigen
pi_76934336
quote:
Op zondag 17 januari 2010 17:01 schreef Mopst3r het volgende:

[..]

Dit kan niet serieus zijn?
Zekers te weten dat het serieus is. Het is dat mijn ramen (van mijn huis) onder een afdakje staan en dat er weinig regen bij komt want anders had ik daar ook een spons overheen gehaald. Brandschoon, zonder strepen en zo klaar.
  zondag 17 januari 2010 @ 19:28:27 #71
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_76934526
quote:
Op zondag 17 januari 2010 19:23 schreef Sorella het volgende:

[..]

Zekers te weten dat het serieus is. Het is dat mijn ramen (van mijn huis) onder een afdakje staan en dat er weinig regen bij komt want anders had ik daar ook een spons overheen gehaald. Brandschoon, zonder strepen en zo klaar.

!!

Trek dan je kleren ook uit, kun je direct even douchen.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_76937319
Ik doe het lekker met een spons gaat lekker makkelijk. En je krijg geen krassen op je lak.
En als je hem handmatig wast kan je gelijk de beschadiging van je auto zien.
  zondag 17 januari 2010 @ 20:43:58 #73
267547 smegmanus
FOK! ambassadeur
pi_76938025
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:29 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik doe het lekker met een spons gaat lekker makkelijk
Mijn voorkeur gaat toch uit naar een vrouw.
Op donderdag 15 januari 2015 19:01 schreef Maanvis het volgende:
smegmanus is de as van het kwaad. een verbrand stukje Hitler.
pi_76938333
Is het verstandig om nu al door de wasstraat te gaan? Het gaat toch weer vriezen deze week en dan begint de ellende weer van voren af aan?
pi_76953272
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef Fastmatti het volgende:

[..]

Elke week het exterieur, om de twee á drie weken het interieur. Om de drie maanden in de was en het interieur goed reinigen.
Ik doe mijn interieur 4 x per jaar en mijn exterieur 24 x per jaar.

Ik weet niet hoe vies jij je interieur maakt, bij mij blijft het allemaal schoon zolang je maar oppast dat je niet met modder schoenen instapt.
pi_76954405
Mensen die zeggen dat ze met de hand net zo snel klaar zijn als met de wasstraat maken de auto dus ook echt niet schoon. Het fijne van de wasstraat is dat je gewoon snel pleite bent, maar zelfs met de auto vooraf afspuiten in de wasbox (iets wat je eigenlijk altijd moet doen) wordt de auto nog steeds niet schoon.
Zo de wasstraat indouwen levert helemaal een dramatisch resultaat op, bij elke wasstraat (ook bij wasstraten waar ze je auto vooraf afspuiten zoals MacWash ed).

Als je een auto goed wilt wassen ben je minimaal een uur kwijt en doe je alles met de hand. En ja, daar heb ik ook meestal geen zin in. Dus gewoon door de wasstraat, dan maar minder resultaat, maar wel binnen 5 minuten weg.
pi_76955163
quote:
Op zondag 17 januari 2010 20:29 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik doe het lekker met een spons gaat lekker makkelijk. En je krijg geen krassen op je lak.
En als je hem handmatig wast kan je gelijk de beschadiging van je auto zien.
Nee zo'n spons houd ook helemaal geen vuil vast
  maandag 18 januari 2010 @ 11:20:05 #78
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_76957942
Wasstraten zijn voor mensen die hun auto geen reet boeit; als je ook maar een klein beetje om je auto geeft, was je hem met de hand, dan maar in een wasbox als het niet voor de deur kan, maar hydaulische troep die je auto wast ??
Enige voordeel wasstraat: chassiswash, maar dat werkt ook niet geweldig hoor; doe maar eens en zet hem daarna op een brug maargoed: 60% eraf is toch meer als niets..
Ik wacht meestal op een goede bak regen, en dan gaan we gewoon een lekker stukkie rijden en pakken we alle plassen mee, dat werkt minstens zo goed, mijn favo is een snelweg met spoorvorming, kun je gewoon een kwartier lang je wielkasten uitspoelen

Wassen doe ik lekker hier voor de deur, rondje HD spuit voor de ergste meuk, daarna inspuiten met een soppie.. laten weken., spons en emmer met lauwwarm water vullen in de tussentijd, lekker wassen en daarna afzemen of wissen met zo'n siliconenwissertje.. regelmatig poetsen doe ik alleen de blingbak, de rest 2 keer per jaar of bij gelegenheid..werken is leuk en gezond, maar laten we niet overdrijven
Gisteren in 2½ uur tijd 2 auto's gewassen en afgezeemd.. nummer 3 staat met een open hartje ergens binnen, en nummer 4 is sinds de zoutzooi niet meer de weg op geweest. op nummer 3 zit trouwens zoveel zout dat ik er een jaar van zou kunnen eten als ik het erafschraap op de draagarmen ligt echt gewoon zat om een zoutpot mee te vullen, geen wonder dat die zooi halverwege de winter op was

Het allerbeste is om voor de winter de auto smerig dik in de was en vettigheid te zetten, en er dan niet teveel meer aan doen tot die zooi weg is... werkt met de motor perfect elk jaar..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_76958151
Ik mag de auto hier niet zelf wassen, dus ik ben eigenlijk verplicht de wasstraat in te gaan.

Maar ik ga dan wel altijd naar een wasstraat waar ze hem eerst helemaal doen afspuiten en de plekjes (die hoekjes bij de spiegels, de velgen, etc) vast zuiver maken waar de wasstraat niet bij komt).
En die werkt ook nog eens met lappen (al weet ik niet zeker of dat beter is?).
pi_76958203
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:25 schreef Anne het volgende:
Ik mag de auto hier niet zelf wassen, dus ik ben eigenlijk verplicht de wasstraat in te gaan.

Maar ik ga dan wel altijd naar een wasstraat waar ze hem eerst helemaal doen afspuiten en de plekjes (die hoekjes bij de spiegels, de velgen, etc) vast zuiver maken waar de wasstraat niet bij komt).
En die werkt ook nog eens met lappen (al weet ik niet zeker of dat beter is?).
Wasstraten van Shell werken met schuimrubber, die geven ook geen krassen.
pi_76958438
Stond laatst een keer in de quest dat met de hand wassen juist meer krassen geeft dan een wasstraat.

Zolang je naar een wasstraat gaat die lappen gebruikt i.p.v. borstels is er niets aan de hand.

Ik spuit hem altijd eerst even af, dan door de wasstraat en dan daarna nog even goed droogmaken met een doek. (De droogmachine in een wasstraat is nooit geweldig)
pi_76958513
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:20 schreef Sounddragon het volgende:

Ik wacht meestal op een goede bak regen, en dan gaan we gewoon een lekker stukkie rijden en pakken we alle plassen mee, dat werkt minstens zo goed, mijn favo is een snelweg met spoorvorming, kun je gewoon een kwartier lang je wielkasten uitspoelen
Nou, daar zullen ze schoon van worden.
pi_76958587
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:34 schreef ChrisHiss het volgende:
Stond laatst een keer in de quest dat met de hand wassen juist meer krassen geeft dan een wasstraat.

Zolang je naar een wasstraat gaat die lappen gebruikt i.p.v. borstels is er niets aan de hand.

Ik spuit hem altijd eerst even af, dan door de wasstraat en dan daarna nog even goed droogmaken met een doek. (De droogmachine in een wasstraat is nooit geweldig)
Het verschilt per wasstraat. De wasstraat hier gaat met de droger twee keer over de auto en de borstels gaan na het wassen even langs de behuizing van de wasstraat. Verder draaien de borstels eerst even tussen de sproeiers voor ze de auto doen.

Ik krijg trouwens echt jeuk van sommige mensen die met de hand wassen. Zo de spons met zeep op de nog droge auto.
  maandag 18 januari 2010 @ 11:53:34 #84
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_76959092
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:36 schreef RealZeus het volgende:

[..]

Nou, daar zullen ze schoon van worden.
Het gaat ook niet om schoon, het ging erom dat het zout wegspoelt.. het kan me erg weinig schelen of de onderkant van de auto en de wielkasten schoon zijn. ; maar er lag IN de achterbumper echt ruim een kopje zout denk ik en dat moet wél weg
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 18 januari 2010 @ 11:55:15 #85
227210 1UP
Upperdeupperdeup!
pi_76959155
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:34 schreef ChrisHiss het volgende:
Stond laatst een keer in de quest dat met de hand wassen juist meer krassen geeft dan een wasstraat
Onzin, als je een goede washandschoen koopt dan zul je amper krassen behoren te maken.
pi_76959164
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Het gaat ook niet om schoon, het ging erom dat het zout wegspoelt.. het kan me erg weinig schelen of de onderkant van de auto en de wielkasten schoon zijn. ; maar er lag IN de achterbumper echt ruim een kopje zout denk ik en dat moet wél weg
Ja, dan zul je toch een paar regenbuien moeten wachten want ik denk dat die plassen net zo zout zijn als de Dode Zee
  maandag 18 januari 2010 @ 11:56:22 #87
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_76959204
Elk theelepeltje wat eronderuit spoelt is er één
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_76959255
quote:
Op maandag 18 januari 2010 11:56 schreef Sounddragon het volgende:
Elk theelepeltje wat eronderuit spoelt is er één
Alleen denk ik dat dat zoute water veel meer schade aanricht doordat dat op plekken gaat zitten waar je niet eens bij kunt.
  maandag 18 januari 2010 @ 12:02:07 #89
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_76959434
Ik denk dat dat wel meevalt; heb je wel eens gekeken na een ritje in van die slurrie waar dát allemaal blijft plakken ?? da's net zo erg volgens mij
Waar zout water komt, komt ook weer schoon water, en thuis gaat uiteraard de HD spuit door de wielkasten en alles waar ik bij kan
Voorkomen dat hij naar de klot'n gaat doe je het toch niet, je kunt alleen zo hard mogelijk tegenspartelen.
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 18 januari 2010 @ 12:06:51 #90
70076 Alicey
Miss Speedy
pi_76959613
Op mijn werk komt iedere week iemand om de auto's van de directie te wassen. Zo nu en dan vraag ik of hij mijn auto ook meeneemt. Is iets duurder dan een wasstraat, maar het wordt wel veel beter gedaan (elke millimeter wordt gepoetst) en het kost me bovendien geen tijd.
pi_76959639
quote:
Op donderdag 27 november 2008 22:14 schreef Netsplitter het volgende:

[..]

Voor jou wel, voor mij niet.
Wanneer ik m'n MiTo heb was ik die met de hand.
Noem me gek, zal me een zorg wezen.
Mito

Maar groot gelijk hoor. Ik was mijn leaseauto ook met de hand zodra het weer het toelaat.
Met het huidige weer haal ik hem wel af en toe door de (textiel)wasstraat.
I intend to live forever.. So far, so good..
Xbox 360 Live: EN4 360
  maandag 18 januari 2010 @ 12:12:27 #92
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_76959802
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:07 schreef -En4Cer- het volgende:

[..]

Mito

Maar groot gelijk hoor. Ik was mijn leaseauto ook met de hand zodra het weer het toelaat.
Met het huidige weer haal ik hem wel af en toe door de (textiel)wasstraat.
Gay car of the year

En dan het lijstje eronder van niet-gaye auto's
quote:
Oh ja de volgende auto’s waren het minst gay dit jaar: Chrysler Grand Voyager, Citroen Berlingo, Honda Accord, Hyundai i10, Hyundai i30 CW, Infiniti EX37, Infiniti FX, Infiniti G37, Mazda6 Fastwagon, Mitsubishi Lancer Sportback, Opel Agila, Peugeot 308 SW, Peugeot Partner Tepee, Renault Grand Modus, Renault Kangoo, Skoda Fabia Combi, Subaru Forester, Toyota Land Cruiser. (bron: ledorga.free.fr)
Maakt mij erg benieuwd naar de selectiecriteria, maja, is opgesteld door fransozen; wat wil je ??

Past zo'n Mito ding niet gewoon in de vaatwasser trouwens ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_76959894
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:12 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Gay car of the year

En dan het lijstje eronder van niet-gaye auto's
[..]

Maakt mij erg benieuwd naar de selectiecriteria, maja, is opgesteld door fransozen; wat wil je ??

Past zo'n Mito ding niet gewoon in de vaatwasser trouwens ??
Allemaal troep op de Infinity en Honda na.
pi_76959910
Iemand nog een goede wasstraat in Friesland (op de lijn Harlingen - Leeuwarden - Drachten)?
  maandag 18 januari 2010 @ 12:36:06 #95
8372 Bastard
Persona non grata
pi_76960548
Ik ga niet meer door de wasstraat in ieder geval.. mijn toen vrij nieuwe maar zeker bevuilde leaseauto had een wasbeurt nodig.
Nu hebben we hier een mooie wasstraat in Alphen waar ze eerst met een borstel handmatig het ergste eraf sproeien en vegen, en vervolgens ga je op een lopende band er door heen.. keurig schoon hoor maar ik had meteen 2 krassen op de lak! Waarschijnlijk van die vegers die ze gebruikten om de ergste modder er af te halen.
Daarna altijd in een washok zelf gewassen, word een stuk schoner en je maakt in ieder geval als het goed is geen nieuwe krassen!
The truth was in here.
pi_76960878
Kan dus beter in zo'n washok wassen!

Maar is een hoge druk spuit eigenlijk slecht voor de lak?

En wanneer zouden jullie je auto wassen? Deze week, volgende week? Zo snel mogelijk?
  maandag 18 januari 2010 @ 12:50:57 #97
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76961024
Ik tief 'm altijd gewoon door de straat.

Tijd terug de cabrio van m'n zwager wel in zo'n wasbox gewassen, vond ik ook niet echt een probleem eigenlijk. Doe ik misschien de volgende keer met mn eigen auto ook wel.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
  maandag 18 januari 2010 @ 12:55:10 #98
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_76961170
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:46 schreef synnath het volgende:
Kan dus beter in zo'n washok wassen!

Maar is een hoge druk spuit eigenlijk slecht voor de lak?

En wanneer zouden jullie je auto wassen? Deze week, volgende week? Zo snel mogelijk?
In een wasbox is de druk niet zo hoog dat je snel iets verziekt; maar let op bij sier en stootstrips, badges, stickers en rubbers.. als je 40 cm afstand houdt is er niets aan de hand

Ik was hem zodra ik de kans heb en het boven 0 is, gisteren dus...
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  maandag 18 januari 2010 @ 13:01:14 #99
48288 Mikkie
Mastermind.
pi_76961445
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:55 schreef Sounddragon het volgende:
Ik was hem zodra ik de kans heb en het boven 0 is, gisteren dus...
Mja, ik was het kreng eigenlijk nooit, maar met al die pekel is het misschien wel handig, om te voorkomen dat alles weggevreten wordt.
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_76964225
quote:
Op maandag 18 januari 2010 12:50 schreef Mikkie het volgende:
Ik tief 'm altijd gewoon door de straat.

Tijd terug de cabrio van m'n zwager wel in zo'n wasbox gewassen, vond ik ook niet echt een probleem eigenlijk. Doe ik misschien de volgende keer met mn eigen auto ook wel.
Mijn cabrio gaat ook gewoon door de wasstraat. Wel één van de beste wasstraten die er zijn, maar nog steeds een wasstraat.
pi_76964403
Net de auto afgespoten in de wasbox,alleen had dat ding heel weinig druk.Sta nu in de rij voor de wasstraat en er zijn nog 5 auto's voor me.
pi_76964515
quote:
Op maandag 18 januari 2010 14:10 schreef k_man het volgende:

[..]

Mijn cabrio gaat ook gewoon door de wasstraat. Wel één van de beste wasstraten die er zijn, maar nog steeds een wasstraat.
fuck zeg, 150 auto's per uur? Hier sta ik altijd een uur te wachten als er 4 gasten voor mij zijn.....
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')