mja met een spons wrijf je zelf de zand korrels over je lak, dan krijg je allerlei rare vormen,quote:Op donderdag 27 november 2008 21:48 schreef Fastmatti het volgende:
Je krijgt Swirls van de wasstraat.
Daarom ook eerst de auto goed afspuiten, dan pas wassen.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:51 schreef MrDrako het volgende:
[..]
mja met een spons wrijf je zelf de zand korrels over je lak, dan krijg je allerlei rare vormen,
weet niet wat ik liever zie, swirls of vegen..
er zijn ook wasstraten waar dat niet is toch? die ipv met borstels met lappen schoonmaken. geloof dat er zoiets zit in Rijssen (Ov)quote:Op donderdag 27 november 2008 21:51 schreef MrDrako het volgende:
[..]
mja met een spons wrijf je zelf de zand korrels over je lak, dan krijg je allerlei rare vormen,
weet niet wat ik liever zie, swirls of vegen..
Ook daar krijg je swirls van. Zelfs afspuiten en dan met het handje. 2 Emmers, 1 met sop en 1 om je washandschoen mee schoon te spoelen. Geen spons gebruiken, maar een microvezel handschoen bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 27 november 2008 21:52 schreef djayzz het volgende:
[..]
er zijn ook wasstraten waar dat niet is toch? die ipv met borstels met lappen schoonmaken. geloof dat er zoiets zit in Rijssen (Ov)
Weet alleen niet of dat beter is...
quote:Een wasstraat met lappen in plaats van borstels, om krassen te voorkomen, is onderhand bij iedereen wel bekend.
De laatste ontwikkeling, het voor - en hoofdwassysteem nog niet.
De grote voordelen van het gescheiden voor - en hoofdwassysteem zijn ondermeer:
* De enorme capaciteit tot soms wel 150 auto’s per uur - dus NOOIT wachten !
* Een buitengewoon resultaat - dus ECHT schoon en ECHT droog
* Een uiterst relaxed gebeuren - dus ZEER veilig en ZEER klantvriendelijk
Iemand die zjin lease auto met het handje gaat wassenquote:Op donderdag 27 november 2008 21:52 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Daarom ook eerst de auto goed afspuiten, dan pas wassen.
Wanneer ik m'n nieuwe leaseauto onder m'n kont heb gaat die niet/nooit de wasstraat in.
Wat is er mis om zuinig te zijn op een leaseautoquote:Op donderdag 27 november 2008 22:04 schreef Sakura het volgende:
[..]
Iemand die zjin lease auto met het handje gaat wassen![]()
![]()
Is dat zo raar? Ook voor een leaseauto moeten de meesten behoorlijk betalen. Voor zo'n bedrag ben ik idd netjes om mijn auto.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:04 schreef Sakura het volgende:
[..]
Iemand die zjin lease auto met het handje gaat wassen![]()
![]()
Dat is niet alleen raar, maar ongelofelijk lachwekkendquote:Op donderdag 27 november 2008 22:07 schreef PeeJay1980 het volgende:
[..]
Is dat zo raar? Ook voor een leaseauto moeten de meesten behoorlijk betalen. Voor zo'n bedrag ben ik idd netjes om mijn auto.
Zo duur vind ik ze nou niet, meestal kost het tussen de 5 en 10 euro voor een programma. en er zijn dus ook wasstraten die je lak niet verneuken blijkbaar.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:08 schreef Rosbief het volgende:
Gewoon zelf wassen met Swissol meuk, wasstraten zijn kneiterduur en verneuken de lak.
Voor jou wel, voor mij niet.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:11 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dat is niet alleen raar, maar ongelofelijk lachwekkend![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook zuinig op mijn lease auto, maar wasstraat is meer dan goed genoeg
Hier ben ik gister nog geweest, voor een 10tje is je auto echt wel goed schoon en ik heb verder nooit krassen of wat dan ook bij hun gezienquote:Op donderdag 27 november 2008 22:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Opgelost
http://www.maccarwash.nl/?menu=lappen
[ afbeelding ]
[..]
Alleen amateurs gaan door een wasstraatquote:Op donderdag 27 november 2008 22:11 schreef Sakura het volgende:
[..]
Dat is niet alleen raar, maar ongelofelijk lachwekkend![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben ook zuinig op mijn lease auto, maar wasstraat is meer dan goed genoeg
Ik vind tussen de 300 tot 500 euro per jaar alleen om te wassen toch een hoop geldquote:Op donderdag 27 november 2008 22:11 schreef djayzz het volgende:
[..]
Zo duur vind ik ze nou niet, meestal kost het tussen de 5 en 10 euro voor een programma. en er zijn dus ook wasstraten die je lak niet verneuken blijkbaar.
(amersfoort is alleen niet naast de deur)
Hoevaak was jij wel niet je autoquote:Op donderdag 27 november 2008 22:21 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Ik vind tussen de 300 tot 500 euro per jaar alleen om te wassen toch een hoop geld
Elke week het exterieur, om de twee á drie weken het interieur. Om de drie maanden in de was en het interieur goed reinigen.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef paultjuhhh het volgende:
[..]
Hoevaak was jij wel niet je auto
En wat kost jou al die sopjes, shampoos, waxen en sponzen en zemen jou, en dan hebben we het nog niet eens over het water wat je allemaal gebruikt.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:22 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Elke week het exterieur, om de twee á drie weken het interieur. Om de drie maanden in de was en het interieur goed reinigen.
Met een fles shampoo doe je echt een jaar, zemen zijn ondingen en wat kost een spons nu? De enige kosten zijn eigenlijk de wax, maar dat kost ook niet de hoofdprijs.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:28 schreef djayzz het volgende:
[..]
En wat kost jou al die sopjes, shampoos, waxen en sponzen en zemen jou, en dan hebben we het nog niet eens over het water wat je allemaal gebruikt.
En over al het sop wat het grondwater in gaat, zullen we het maar niet hebben.quote:Op donderdag 27 november 2008 22:33 schreef Fastmatti het volgende:
[..]
Met een fles shampoo doe je echt een jaar, zemen zijn ondingen en wat kost een spons nu? De enige kosten zijn eigenlijk de wax, maar dat kost ook niet de hoofdprijs.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |