abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 7 december 1999 @ 17:38:00 #1
1660 amappa
is BB a young one?
pi_228406
Het eerste deel voor de Willem haters loopt al over de 60, dus hierbij Deel 2.

Willem haters, om in EO termen te spreken:
Er is hoop!

kijk maar: http://www.alxpoll.com/cgi-bin/poll.cgi?user=175232

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  dinsdag 7 december 1999 @ 18:36:00 #2
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_228407
Ik weet niet waar je de hoop vandaan haalt Ammapa maar er zijn er nog steeds vier die graag met Willem over willen blijven dus einde hoop voor jou
pi_228408
Hoi, mijn allereerste reactie hier...
Wat een achterbakse opmerking toch weer van Willem over Bart ("laat ie dan gelijk zeggen dat ik een klootzak ben", of zoiets), gelukkig dat hij altijd zo eerlijk en recht voor z'n raap is, pffff!
Waarom makkelijk doen als het moeilijk kan?

  dinsdag 7 december 1999 @ 19:34:00 #4
1660 amappa
is BB a young one?
pi_228409
quote:
op 12-07-1999 om 06:36 PM schreef ayla1 het volgende:
Ik weet niet waar je de hoop vandaan haalt Ammapa maar er zijn er nog steeds vier die graag met Willem over willen blijven dus einde hoop voor jou

Ik neem aan dat je er na de uitzending van vanavond (7-12) er anders overdenkt. Het stadium van Willem haten heb ik nu gepasseerd. Gadverdamme, wat is Willem toch een achterbakse klootzak!

Bart, mijn hoop is op jou gevestigd. Lok die gup uit z´n tent!

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  dinsdag 7 december 1999 @ 22:53:00 #5
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_228410
Thanx Amappa voor het openen van een nieuwe topic over Waarom nou Willem niet?
Maar ik wil wel even duidelijk stellen dat ik geen Willem-hater ben, omdat ik (zoals ik al eerder gezegd heb) vredelievend ben ingesteld Neemt niet weg dat ook een vredelievend mens zijn frustraties heeft en die kwijt moet. Dus mede-FOKkers cq. BB-fans laat dit niet te negatief benaderd worden en ik ben in voor tegengas.
Toch is Wimpie nog steeds irritant geef ik toe. En kan hij ook niet met kritiek overweg ("Willem kan heel aardig doen" gna, gna)
Lang leve Bart! Of klink ik nu bevooroordeeld?
Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 8 december 1999 @ 06:32:00 #6
1829 Jewel
De enige echte!
pi_228411
ayla1,

Wat ben jij van Willem?
Ben jij Tessa of een familielid aan wie geld beloofd is of zo, want je doet wel heel erg je best om hem zo populair mogelijk te maken.

  woensdag 8 december 1999 @ 15:19:00 #7
1660 amappa
is BB a young one?
pi_228412
Zat net een topic van pro-Willemmers te lezen. Het is natuurlijk erg makkelijk om te roepen ik ben voor W, of ik ben tegen W, of W is dit en dat. Beter is natuurlijk om met argumenten te blijven werken.

Eén van de redenen dat W bij mij nogal wat negatieve gevoelens opwekt is het feit dat hij nogal wat dingen verdraaid. Zo vertelde hij dingen aan Ruud en Karin over wat hij tegen Bart had gezegd toen deze op die bewuste rode stoel ging zitten. Hij verdraaide alles zo dat het leek (voor R en K) of hij Bart even goed op zijn plaats had gezet. In mijn ogen was dat niet zo en kwam hij niet veel verder dan dat B altijd alles ter discussie stelde.

Als andere FOKkers argumenten hebben voor of tegen W hoor ik die graag. We staan (bijna) allemaal open voor de mening van een ander!

Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
pi_228413
W. moet weg !!!

Alleen Bart heeft zijn ogen geopend en gezien dat W. een akelig ventje is, maar de anderen zullen dat (hoop ik) ook snel doorhebben.
Nu maar hopen dat W. de volgende keer genomineerd wordt.

I don't care who you are, you are not walking on the water while I'm fishing

  woensdag 8 december 1999 @ 16:45:00 #9
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_228414
Amappa, we zitten nu op 1 lijn. Ik zou ook wel eens de goede kanten van Willem willen zien, harde feiten. Ik heb ze nl. nog steeds niet gevonden.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_228415
Willem likt en zuigt. Maar het goede nieuws is dat wanneer Maurice er donderdag uit gaat, Ruud en Bart t.o. Willem en Karin even sterk staan. Alleen Willem is gelukkig zo dom geweest om Karin te nomineren de laatste keer, dus als zij ook tegen Willem stemt uit wraak. IS HIJ DE VOLGENDE KEER VOOR ONS...
Don't confuse charisma
with a loud voice.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')