abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 7 december 1999 @ 17:36:00 #1
262 Re
Kiss & Swallow
pi_228383
van de big-brother nieuwsbrief

quote:

* Donderdag komen Mona en Bianca chatten! Vanaf 20.30 uur tot 21.30 kun je
al je vragen aan hen stellen. Via de videostream kun je Mona en Bianca live
bij ons op de redactie zien chatten.

een mooie kans om vragen te stellen

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 7 december 1999 @ 17:44:00 #2
1660 amappa
is BB a young one?
pi_228384
Wat een combinatie; chatten met Mona en Bianca. Kunnen ze die twee niet apart met ons laten chatten. Met Bianca lijkt het me wel lachen, maar wat moet je in godsnaam met Mona?
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  dinsdag 7 december 1999 @ 17:50:00 #3
2033 An-ja
Chronisch nat.
pi_228385
ik zou niet eens weten wat ik ze zou moeten vragen...
Yes I suck. And swallow.
pi_228386
Zou Mona een beetje lekker kunnen typen? Die PC bij haar thuis is pas aangeschaft nadat ze het BB huis in ging. Paul Romer had al moeite met chatten. Bianca schat ik redelijk in om in zo'n chatsessie enigszins uit de verf te komen. Mona ... met toch alle respect, zie ik niet als het chat & forum cybertype.

* JayBee : Mona, is het waar dat je dacht dat Ernst van je zou scheiden als je nog in het huis zou blijven?.

Mona: iik m ol9cht nier m,et trhjuiisd overrtlkewgfgfen ,m ik vboer;l m,ewr ervcht gemnaasiudf dsopoirm VereoinmiucxA

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_228387
Ik zou het niet beter kunnen zeggen JayBee, maar kan ik nu nog ondertiteling krijgen???

[Dit bericht is gewijzigd door Liejannuh (Datum 07 December 1999).]

  dinsdag 7 december 1999 @ 18:03:00 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_228388
hoe krijg je het foorelkaar om er ook nog een A'dams accentje in te verwerken J.

ik ben benieuwd hoe ze het gaan regelen inderdaad
Hoe zat dat nou met je been Mona.. zwaar gekneusd en huppelend het huis uit?

Wat was Bianca haar reactie toen ze Mona zo zag roddelen over haar?

Hoe voelt het om als borderline door het leven te gaan Bianca?

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_228389
* JayBee : Bianca wat ging er door je heen toen je beelden terugzag van een zo over je roddelende Mona in het huis?.


Bianca: Nu mij dit wordt verteld is mijn hierop afgestemde zelfbeeld wel wat onwennig met dit samenzijn met Mona. Ik heb haar wat beter leren kennen sinds we samen het huis verlieten, maar dit nieuws is wat verontrustend, snap je wat ik bedoel?

* JayBee : En Mona? Wat heb je hier op te zeggen?.


Mona: ja, oik weetf miet war iukj hjier po mo3et zxewygghen. mkisswcxhien dat Hummei me ervenb kan zeggen weat iokj hiuer op moiert zegfgfenb?

-----------------------
Ps. Ik tiepte echt iets in mijn Mona commentaartjes hierboven. lol: Ik krijg Southparks Kenny associaties. Ondertiteling zul je dus net als bij Kenny (en die is wat lastiger) zelf moeten verzinnen. Met dank aan Re voor het achteloos en belangeloos ter beschikking stellen van de vraag aan Bianca in deze Post

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 07 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_228390
* JayBee : Hoe zat dat nou met je been Mona.. zwaar gekneusd en huppelend het huis uit?.


Mona: jmua ikj ewewet oopk m,iet wqart ik dsawar op moet zsewggenm. iokj ghad wel pijn qaanm me been , maarf

Bianca: Mischien dat ik daar wat uitleg over zou kunnen verschaffen? Mona huppelde want ze was gewoon zo gelukkig dat ze naar huis kon, dan kan ik me zelf ook goed voorstellen omdat ik ook zo blij was met deze mogelijkheid om zo het huis te verlaten. Bovendien was het al geruime tijd na de val en het genezingsproces was natuurlijk al aardig op weg, snap je wat ik bedoel?

Mona: ikk had het zeklfd nmeit bnet=er kunmen tgypen.

* JayBee : dank je voor jullie antwoord dames, ik vind jullie allebei toppertjes dat jullie op Internet de chat discussie aangaan, want makkelijk is anders..

----------------------
Met dank aan Re voor het zonder toestemming en medeweten laten lenen van de vraag aan Mona HEH HEH HEH lol! (om Re & wat hieronder staat)

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 07 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  dinsdag 7 december 1999 @ 18:26:00 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_228391
quote:
op 12-07-1999 om 05:55 PM schreef JayBee het volgende:


Mona: iik m ol9cht nier m,et trhjuiisd overrtlkewgfgfen ,m ik vboer;l m,ewr ervcht gemnaasiudf dsopoirm VereoinmiucxA


uhmm lets try
ik mocht niet met thuis overleggen maar ik voel me echt genaaid door Ernst?

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_228392
quote:
op 12-07-1999 om 05:55 PM schreef JayBee (onder andere) het volgende:

* Max : Mona, is het waar dat je dacht dat Ernst van je zou scheiden als je nog in het huis zou blijven?.

Mona: iik m ol9cht nier m,et trhjuiisd overrtlkewgfgfen ,m ik vboer;l m,ewr ervcht gemnaasiudf dsopoirm VereoinmiucxA


Hmmm, sneieigd antrwrd -k betgraaipdf a llwwen fr bgraafg niet helmalla

  donderdag 9 december 1999 @ 17:02:00 #11
262 Re
Kiss & Swallow
pi_228393
even een update van de big brother site

Chatten met ex-bewoners

Zorg dat je vanavond stand-by bent, want er kan bijna de
hele avond met ex-bewoners gechat worden. Vanaf 20.30
uur zijn Bianca en Martin aanwezig om al je vragen te
beantwoorden. Om 21.00 uur neemt Anouk de plaats van
Martin in, Bianca blijft dan nog even zitten. Later op de
avond, om 23.45 uur, hebben we nog een extra chat met
Mona. Zij zal dan nog een uur lang al je vragen
beantwoorden. Eigenlijk zou Mona ook om 20.30 uur al
komen. Maar omdat Sabine op vakantie is, neemt Mona
zolang haar taken bij RTL-live over. En helaas, die
opnamen worden vanavond gemaakt. Dus:


20.30 - 21.00: Bianca en Martin
21.00 - 21.30: Bianca en Anouk
23.45 - 00.45: Mona

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_228394
Van te voren nadenken over goeie vragen is alijd nuttig. De enige die ik kan verzinnen is aan Anouk, wat zij vindt van die 1 punt zoveel seconde dat ze op het toilet is uitgezonden. Ik denk, omdat het chatten onder VOO regime is, dat zo'n vraag er niet door komt. Maar intelligente FOK!kers: Ik stel voor hier even mee te denken aan vragen die dan wel gesteld kunnen gaan worden (ik ga niet met ze chatten vanavond, daar heb ik geen tijd voor).


Oh ja, ik weet er nog een, aan wie dan ook van de ex-bewoners: Of ze eens zouden willen verschijnen op het FOK! forum. (Meteen een goeie link doorgeven naar de index zou dan wel geinig zijn). Ik zou het echt lache vinden als we hier eens wat echte inside zouden krijgen van ex-bewoners.

[Dit bericht is gewijzigd door JayBee (Datum 09 December 1999).]

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


  donderdag 9 december 1999 @ 17:25:00 #13
262 Re
Kiss & Swallow
pi_228395
natuurlijk aan Anouk vragen wat er aan haar beloofd is in de DBK en hoe het nou zat met haar zusje en hoe ze er tegen overstaat dat bijv Mona niet met Ernst mocht praten.

Aan Martin nog een persoonlijk vraagje of het uit is met zijn vriendin (heb kennissen in Spijkenisse die dat gehoord hebben)

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_228396
Vraag aan allen: hoeveel dagen van de 10 moeten jullie nog verplicht opdraven voor Veronica ?

Vraag aan Bianca: vind je het programma nog steeds onmenselijk nu je het van de andere kant ziet ?

Vraag aan Mona: Zou Ernst je terug laten gaan als Karin vrijwillig vertrekt en Veronica je terugvraagt ?

Vraag aan Anouk: hoe was de bjoetiefarrum of is dat niet doorgegaan ?

Vraag aan allen: waar is Sabine naar toe ? Heeft ze een ander gevonden om het tropisch eiland mee te bezoeken ?

pi_228397
Aan allen wat ze van dat oeverloos gescheld en al die geruchten op internet vinden.

(nog een uurtje en dan wens ik iedereen die er tussen gaat proberen te komen succes)

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_228398
Voor diegenen die mee chatten, save ff een log, dan kan iedereen het hier straks allemaal nalezen!!

(sowwy, ik chat niet mee, maar dus ff voor diegenen die wel meechatten he..)

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
pi_228399
Goeie, Digger!

Succes chatters, het is half negen!

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site


pi_228400
Wat een chaos zo'n chat. En de antwoorden waren kort en van grote nietszeggendheid. Hey Moor, Kimmie heeft jou vraag gesteld aan Bianca. Maar het ging te snel om te zien of Bianca er ook op in ging.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  FOK!fossiel donderdag 9 december 1999 @ 23:20:00 #19
10 RemCOW
SG Special power! :D
pi_228401
Nou het was wel helemaal 'toppie' hoor, om het in Anouk stijl te houden..

blegh .. was veels te druk en was allemaal moeilijk te volgen..

Beter een gat in je hand, dan een hand in je gat
Let's have fun ---- Life will suck soon enough
Hattrick: 206761
pi_228402
ik heb niet gechat dus ook niets gemist gezien de reacties boven...
Allen - Sabien was er wel vanavond om Muis af te halen en ze zou toch met vakantie zijn????
pi_228403
quote:
op 12-09-1999 om 10:06 PM schreef Hunter het volgende:
Wat een chaos zo'n chat. En de antwoorden waren kort en van grote nietszeggendheid. Hey Moor, Kimmie heeft jou vraag gesteld aan Bianca. Maar het ging te snel om te zien of Bianca er ook op in ging.

klopt, veel te druk en nietszeggende antwoorden van Bianca. Ik heb het volgende gevraagd:
1. Ik vondje op tv nogal onzelfverzekerd en niet relaxed over komen. wat vind je daar zelf van, hoe heb jij dat ervaren?

antw; ik kan soms heel onrelaxed zijn grrrrr...

2. Hoeveel van de 10 dagen moet je nog opdraven voor veronica (ik had het iets anders geformuleerd)

antwoord; geen reactie van Bjank

3. Vind je het prgramma nog steeds onmenselijk nu je vanaf de andere kant ernaar kijkt

antw: ik vind het nomineren nog steeds heel wreed


Dat was het dus, je wordt er niet veel wijzer van denk ik. ik kreeg tijdens de chat de indruk dat Bjank Fok forum kent en meeleest.

fake a dream
pi_228404
Is er ergens een Log ???

[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  vrijdag 10 december 1999 @ 16:26:00 #23
1660 amappa
is BB a young one?
pi_228405
Jammer dat de chat zo slordig is verlopen. Ik was met name erg benieuwd naar wat antwoorden op vragen door Bianca! Die chat met Paul R. verliep een stuk beter.
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')