abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_228356
Goedeavond allemaal,

Dag 83

De Avond en Nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!

Screenshot v/d dag
12.54 Maurice legt de laatste hand aan het warmwaterbad, Ruud en Willem lezen de gebruiksaanwijzing voor. Maar in de avond beginnen ze weer, dus was het kennelijk nog niet af.


Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopend. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potloodgifje rechtsboven in je reactie ) , zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

Algemene opmerking:
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-07-1999 om 05:31 PM schreef Re het volgende:
1718
M: hij is helemaal niet in hoogte verstelbaar
Karin is bezig aan het opruimen in de slaapkamer en Bart zit lekker te puzzelen twerwijl de rest druk bezig is met het Finse bad
Karin vind weer een stukje op de grond en zit met Bart te puzzelen in stilte
ik volg B en K even
Bart neuriet Billy Joel en Karin ontfermt zich over de thee/koffie?
Bart zingt nu Strawberry fields en Karin is weer opruimerig, voerder in complete stilte terwijl de rest buiten is om het bad klaar te stomen voor gebruik
Karin en Bart zijn onafhankelijk aan het neurien.. Karin nu Billy Joel ( heel iel en beetje nerveus)


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228357
Ze zijn nog aan het puzzelen. Ik zie nu alleen Bart nog aan de keukentafel zitten, de anderen zitten in de woonkamer in de bank.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 7 december 1999 @ 17:44:00 #3
262 Re
Kiss & Swallow
pi_228358
1733
Bart en Karin nog steeds in stilte in de keuken, Bart gebiologeerd te puzzelen, Karin hetzelfde maar dan met de afwas
Buiten staan M en W en R bij het nieuwe bad, Willem leest nog de instructies, Maurice boort zich een weg in het bad
Karin gaat naar buiten bij de andere mannen kijken en haalt de theedoek op
Bart praat voornamelijk in zichzelf achter de puzzeltafel.. die hoort hier
karin is weer binnen en weer naar buiten
en Bart (weer in zichzelf): hoe speel ik vals ... met legpuzzelen... met wat hoofd strek bewegingen maakt Bart zich wat losser als Karin weer naar binnen komt.. in stilte
B: tis net een soort memorie af en toe
K: hm hm
1745
B: welkom bij les 1.. hoe speel ik vals bij legpuzzelen.. (geen reactie van Karin)
Ruud is aan het zagen buiten
------------------
http://www.cruel.com/cgi/cruelette.cgi

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 07 December 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_228359
Wat erg ze zijn nog met het bad bezig

17.55 Kennelijk waren ze vanmiddag dus niet klaar want ze zagen en schroeven er wat vanaf.


Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 7 december 1999 @ 18:07:00 #5
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_228360
Karin komt zich nu ook even met het bad bemoeien.

Ruud staat te zagen, waardoor de gesprekken (losse opmerkingen over en weer) bijna niet te volgen zijn.

K: Het is een harstikke leuk ding; ik ben benieuwd of hij het ook doet.

Ruud gaat even bij Bart kijken hoe het gaat met de puzzel.

Maurice meldt dat het bad bijna klaar is. 'Alleen het trappetje nog'. B: Soooo

B: (tegen zichzelf) Dat ziet er beter uit...(puzzel)

B: (tegen Maurice)ik word er nu wel een beetje gestoord van die puzzel; ik mis af en toe een beetje het overzicht.

B mompelt een beetje tegen zichzelf nu hij weer alleen is in de keuken. Fluit en neuriet , gaapt.


[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 07 December 1999).]

  dinsdag 7 december 1999 @ 18:22:00 #6
262 Re
Kiss & Swallow
pi_228361
1808
Maurice en Bart zaten even over de puzzel te discussieren dat Bart het overzicht soms kwijt is maar zit nu weer al zuchtend and mompelend, gapend in zichzelf te puzzelen.. eens even zien.. zo.. nee zo.. hmmm ..zo dan..beetje bezig blijven ..die anderen... wel genoeg gedaan vanavond... die moet daar.. deze ook.. deze ook..deze ook...
En Bartje stopt ermee en gaat uit het raam kijken naar het bad.. doet stretch oefeningen .. zou hier wel te pas komen.. een chiropractor
En Bart gaat weer puzzelen. Karin in gele jas zit iets schoon te maken in de keuken en gaat weer in stilte naar buiten alwaar de rest nog steeds druk bezig is
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 7 december 1999 @ 18:30:00 #7
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_228362
18.25
Ruud is nu de rand van het bad aan het schuren. De rest loopt af en aan.

Maurice en Ruud plaatsen nu een soort deksel op het bad.

K: Met de lelijke kant! Het moet met de lelijke kant!

Als het deksel erop zit bewonderen M en R het bad.
R: Ja, heel mooi geworden.

M pakt de tuinslang en begint het bad te vullen. Eindelijk!

pi_228363
Ze gaan er water in doen dus zou hij nu eindelijk af zijn. Er komt eem soort dakje op..tja toch maar even ene screenshot maken want nu is hij echt af.... Verder vanavond maar niet meer ivm de eventuele traagheid die kan ontstaan.

Hij is nu echt af, laten we het hopen.

Ruud is een gootje aan het graven met de schop voor de toevoer van het water via de slang.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228364
Ruud is hout aan het zagen, Willem is weer terug gegaan naar binnen en is bezig met het voorbereiden van het eten.

Maurice en Karin zijn weer aan het puzzelen gegaan en ze helpen elkaar met de stukjes.

M: "kijk hier Karin dat is volgens mij de hand van Bart, die hoort daar is het niet"

K: "geloof dat je gelijk hebt"

Bart komt er ook bijstaan en zoekt duidelijk een stukje die hij nodig heeft.

M: "ik zoek Ruud zijn oor en kan dat niet uitstaan dat ik hem niet kan vinden"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 7 december 1999 @ 19:49:00 #10
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_228365
19.38

Ze zitten in de huiskamer te eten

pi_228366
Ze hebben het eten en het toetje op en het is tijd voor de stelling van de dag. Bart pakt een envelope uit de keuken.

Stelling: "wat zijn de leukste momenten in je leven"

K: "Heeft het over het Sint Pieterplein, het is zo intens groot en waren mooie momenten. Dat je gewoon tegen iemand kunt zeggen ik sta hier op het plein. En nu dan ook dit huis en marco bosato vorige week dan vindt ik echt top, dat zij de leukste momenten net of je je diploma haalt"

B: "ik weet nog toen in de oorlog in Bosnie, op het einde van de oorlog zouden we naar amsterdam en wij zouden dan met zijn allen erbij gaan staan. Met zijn allen tegen de muur van het paleis, alles voor een belangrijke dag. Iedereen netjes afgemarcheerd. Op de kazerne, donderdagochtend gingen we met bussen met zijn allen door amsterdam onder begeleiding, de hele dam was afgezet en daarom heen wel 15.000 mensen en je moet heel strak blijven staan en je hoort allemaal mensen schreeuwen en roepen, die staan te kijken en dat is echt lachen, je loopt in een apepakje, netjes neergezet voor het paleis en daar sta je dan, dat was zo ontzettend mooi. Zes van die hele grote limmosines. dan ben je echt een klein mannetje, was leuk om te doen."

R: "mensen werden in England voorgesteld aan de koningin en dan zingen ze in volle borst "god save the queen, dat was mooi dat was in het stadion bij het voetballen in Engeland, we kwamen via iemand aan kaartjes omdat degene thuis moets blijven en die vroeg wil je mee, dus ik dacht hupakee tuurlijk, gaaf joh he"

M: "Mijn mooiste momenten was denk ik wel bij de racerij, waar ik moest helpen, dat je de kampioen van de wereld hebt gezien en dat je hem heb ontmoet dat was een mooi moment. Daar moet je van genieten, verder was het keihard werken maar ik heb genoten. En de andere momenten heb ik natuurlijk ook. Je kunt van de kleinste dingen genieten"

R: "dat vindt ik ook altijd als Bibi bij me op schoot zit en we lekker knuffelen, dan dnek ik vaak dit is het gewoon, heerlijk zo een kind"

K: "dat vindt ik inderdaad ook als ze lekker onder de douche vandaan komen met hun piamaatje aan en dat ze dan lekker op de bank zitten, jammer dat je het altijd zo snel weer vergeet"

K: "Mooi moment met mijn zoontje, we waren in de winkel en ik reken dat ding af en hij zei middenin de winkel in het openbaar dat hij er zo blij mee was en dat zijn zulke intense mooie dingen, vindt ik zelf heel bijzonder dat hij dat doet."

W: "achteraf kan ik wel zeggen dat ik het ook een leuk moment vondt dat we op werden gehaald voor dit project, als ik nu denk is dat best leuk geweest. Ik vondt het wle leuk."

R: "ik vondt het meer spannend dan leuk, ik was wat zenuwachtig en je moet toch maar afwachten met wie je te maken krijgt"

M: "ik was ook echt zenuwachtig, mijn ouders waren er en ik voelde me zo uit mijn doen"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228367
Nog een stelling en die is: "waar heb je een hekel aan"

M: "ik heb een hekel aan te snel opstaan en kan daar behoorlijk chaggerijnig van worden"

Ze zitten met elkaar te dollen en van de stelling komt niet echt meer wat denk ik.

K: "ik vindt het niet mooi staan, het is vrouwelijk maar ik vindt het niet mooi staan." Karin heeft het over ongeschoren mannen en over vrouwen die zich niet scheren van overbeharing.

R: "ik had een keer een vriendinnetje en het werd al donker en wilde er mee naar bed, en we beginnen overal te zoenen en kom bij de borsten en dacht wat heb ik nu dan toch zeg joh he. Ik voelde haar en dat vondt ik maar niets weet je dat"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228368
Ruud leest de regels hardop die bij het bad horen en er staat in dat je er gewoon 2 uur in kan blijven zitten en dan moet je eruit.

R: "lijkt me lekker joh he om erin te zitten"

K: "het is net een kinderbadje, maar na 2 uur moet je er wel uit want anders wordt je zo rood als een kreeft"

R: "we raden aan als iemand er uit is gegaan om het 10 minuten te laten rusten en dan opnieuw te verwarmen. We adviseren het geregelt te verversen, zo krijgen de bacterien geen kans. Opletten daarop ivm de veteranenziekte"

Karin en Maurice ruimen af en gaan de afwas doen. Karin had het water al opgezet.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228369
Bart en Ruud vullen het water bij in het bad en het lijkt erop dat het toch ergens in gebruik wordt genomen.

R: "lekker joh he, lijkt me echt fijn"

R: "ik ga naar binnen Bart het is koud het bad vult zich wel en dan moet alles nog warm worden dus dat duurt"

20.59 Maurice, Karin en Bart puzzelen weer. Willem ligt op de bank.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228370
De afwas is bijna klaar en de puzzel begint ook op te schieten, verder niet veel te vertellen op dit moment.

21.34 Maurice is bezig koffie aan het zetten en onderwijl legt hij een stukje in de puzzel.

Ik ga ermee stoppen voor vandaag het is genoeg geweest. Tot morgen bij de dagstreams.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228371
Er wordt nog intensief gepuzzeld, en er wordt bijna niet gepraat...
  dinsdag 7 december 1999 @ 23:03:00 #17
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_228372
Iedereen behalve bart is nog steeds aan t puzellen. Niet veel interresants

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  dinsdag 7 december 1999 @ 23:27:00 #18
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_228373
23.18

Ze zitten met z'n allen te puzzelen in de keuken.Willem vraagt aan Karin of ze dat stukje nog steeds niet gevonden heeft.Maurice mompelt over verschillende kleuren paars.

pi_228374
0.12
karin, willem, maurice en bart zijn nog steeds bezig met de legpuzzel. ruud ligt op de bank te lezen.
m: ruud zou je niet zo willen hijgen?
k: dat leidt ons een beetje af..
geluid valt af en toe weg, vebinding is traag.
bart heeft het over speed snuiven! wat is er met dat zakje weed dat marco borsato achterliet gebeurd?
0.14
ruud is aan de puzzeltafel aangeschoven

0.16
ruud zegt de rest weltrusten.
b: ruud, gaan we nog harten jagen?
r: nee
K: nee, hij is moe
r: bart geef jij de vissen nog te eten...

0.18
willem moet bart weer zonodig aanvallen:
bart roept "demonisch genoegen" ofzo.
arbeiderskind willem: nou, nou, demonisch...
bah..

0.20
een teken? bart zingt alweer Don't bring me down van ELO.... hoe lang kan bart zich nog in houden?

0.23
maurice en karin reageren enthousiast over de vorderingen met de puzzel.

0.24
willem is opmerkelijk stil. maurice, bart en karin geven af en toe geluid.

[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 08 December 1999).]

pi_228375
0.28
willem spreekt: morgen is ie af, zeker weten.
bart: hoooop, is er nog hoooop...

0.30
maurice merkt op dat het half een is en stelt voor te stoppen. karin wil ook stoppen.
bart heeft last van een stijve nek.

0.34
maurice en bart zetten een smartlap in die daarnet al ff door bart werd gezongen: het is te laaahaat...

willem de zwijger!
maurice stopt met het puzzelen. ze hebben nu al een hele tijd intensief zitten puzzelen.
k: je wordt er helemaal gestoord van.
toch blijven ze door gaan, verslavend zei ruud al...

m: je kan bijna niet stoppen, dat is het probleem.
k: maar je moet stoppen, je wordt helemaal suf.

willem de zwijger.

0.37
iemand fluistert iets, duidelijk met de bedoeling dat de microfoons het niet oppikken. het zou me niet verbazen als het willem zou zijn... het is me niet duidelijk waar het over gaat. kan ook niets opmaken uit de reacties...

ze puzzelen door.


[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 08 December 1999).]

pi_228376
0.47
b: sjongejonge, wat was die zuurkool lekker zeg...
heeft willem zuurkool gemaakt vandaag? ik heb kennelijk de streams niet goed gelezen...

0.49
leuk zeg, bart zegt: zullen we stoppen? allemaal zeggen ze ja maar ondertussen puzzelen ze gewoon door..
fantastisch...

de verbinding is enorm traag. komt dat door de screenshots van jou, oliebol? jammer, want het fleurt de boel wel op...

1.00
wat is er mis met de site? de streams lopen perfect maar iets posten kost ongelooflijk veel tijd....
anyways:
er wordt nog steeds gelegpuzzeld... ze weten van geen ophouden. bart is iets aan het koken of bakken ik weet niet waat. nu zie ik het, hij eet brood met het een ofhet ander...

1.04
ze zijn niet bij de puzzel weg te branden!!
maurice en willem zitten intensief naar de stukjes te kijken en te proberen.
karin is kennelijk vertrokken.
bart staat nog in de keuken. loopt naar de eettafel en kijkt toe.


[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 08 December 1999).]

pi_228377
1.10
er wordt veel gepraat en dus vindt de regie het nodig het geluid af en toe weg te laten vallen en te schakelen naar de lege zitkamer....

ze kunnen het puzzelen niet laten, bart is ook weer driftig bezig. karin is terug in haar blauwe kimono.

pi_228378
1.22
ik heb iets gemist. willem loopt buiten, heeft zijn jas aan...
hij loopt met een emmer.
hij zingt: almost, we're almost there...
karin is nu ook buiten.
willem is ergens in het donker bezig, in de buurt van de wringer..
bart zit als enige nog te puzzelen.


pi_228379
1.22
ik heb iets gemist. willem loopt buiten, heeft zijn jas aan...
hij loopt met een emmer.
hij zingt: almost, we're almost there...
karin is nu ook buiten.
willem is ergens in het donker bezig, in de buurt van de wringer..
bart zit als enige nog te puzzelen.

1.25
bart is bezig bij het aquarium. zo te zien voert hij de vissen. de camera zoomt in op zijn handen.
1.29
geen paniek. willem is slechts de wassen aan het wringen.... om half twee 's nachts... moet hij in leek niet flikken..

1.35
willem is weer binnen, hij kijkt nog even naar de puzzel en verdwijnt richting slaapkamer. de rest lijkt inmiddels ook naar bed te zijn gegaan...
goed idee.
tot morgen.

[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 08 December 1999).]

  woensdag 8 december 1999 @ 03:18:00 #25
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_228380
Als er vissen worden gevoerd, dan laat ik mij graag gelden.
Zo! HA!
Zoals jullie wellicht al begrepen, is er al enige uren niks noemenswaardigs gebeurd. Het is nu 4:18, en ik zie al 2 uur niks. Hoog tijd om te kappen dus. Tenzij er bezwaar bestaat?
Nee? Mooi!


------------------
Who is General failure,
and why is he reading my drive?

[Dit bericht is gewijzigd door Schanulleke (Datum 08 December 1999).]

Life is what you make it.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')