abonnement Unibet Coolblue
pi_66275820
Welkom in Leiden, best snel gedaan trouwens binnen 1 dag
Idd die tram komt nu over het Hooigracht-Pelikaanstraat-Klokpoort-Langegracht-traject.

Ben naar de eerste bewonersmeeting geweest van de gemeente, dat was echt verschrikkelijk.
Hoop gelul, geen inspraak, veel zeikerige mensen. Had natuurlijk nooit moeten gaan

Na de pauze zouden er workshops zijn waarin je dan kon aangeven waar je een boom of prullenbak zou willen hebben (waar ze dan waarschijnlijk dan toch niets mee doen). Niks voor ons dus wij maar in de pauze naar de kroeg gegaan. Vroeg die man nog:" Waar gaan jullie naar toe, de workshop is hier"
Float like a butterfly, sting like a bee.
  Redactie Frontpage vrijdag 20 februari 2009 @ 15:50:48 #77
21273 JeMoeder
MijnMoeder
pi_66280786
quote:
Op vrijdag 20 februari 2009 13:56 schreef everlast08 het volgende:
Welkom in Leiden, best snel gedaan trouwens binnen 1 dag
Idd die tram komt nu over het Hooigracht-Pelikaanstraat-Klokpoort-Langegracht-traject.

Ben naar de eerste bewonersmeeting geweest van de gemeente, dat was echt verschrikkelijk.
Hoop gelul, geen inspraak, veel zeikerige mensen. Had natuurlijk nooit moeten gaan

Na de pauze zouden er workshops zijn waarin je dan kon aangeven waar je een boom of prullenbak zou willen hebben (waar ze dan waarschijnlijk dan toch niets mee doen). Niks voor ons dus wij maar in de pauze naar de kroeg gegaan. Vroeg die man nog:" Waar gaan jullie naar toe, de workshop is hier"
Geniaal van die man
En bedankt voor het welkom

Ik ben ruimtelijk ordenaar, en ik vind dit nogal een slechte zaak van de gemeente. Ze noemen dat ook wel pseudo-inspraak of 'mensen laten geloven dat je naar ze luistert'-momenten. Leuk he

Eigenlijk had ik ook moeten gaan, had ik ze een poepie van eigen deeg laten ruiken Naja, m'n vriendin is al levenslang woonachtig in Leijuh en ik heb het hele drama van het referendum meegekregen...
Ta mère
El Coño
ウイスキー
pi_66361031
Leidse TVP!
אין מקום כמו ארץ ישראל
  Moderator dinsdag 24 februari 2009 @ 21:07:12 #79
42184 crew  DaMart
pi_66421808
Ik reis 3 keer per week via Leiden naar mijn werk en ik vraag me al een tijdje af wat die vreemde betonnen pilaren langs het spoor richting Schiphol/Haarlem moeten gaan worden. Ze lijken me niet echt geschikt voor kantoren of zo, maar vandaag zag ik dat ze wel ramen erin gaan maken.

Dus wie kan dit mysterie voor me ophelderen? .
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_66433900
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:07 schreef DaMart het volgende:
Ik reis 3 keer per week via Leiden naar mijn werk en ik vraag me al een tijdje af wat die vreemde betonnen pilaren langs het spoor richting Schiphol/Haarlem moeten gaan worden. Ze lijken me niet echt geschikt voor kantoren of zo, maar vandaag zag ik dat ze wel ramen erin gaan maken.

Dus wie kan dit mysterie voor me ophelderen? .
Zover ik weet zijn dat nog maar de trappenhuizen.. Maar 100% zeker ben ik niet.
  Moderator woensdag 25 februari 2009 @ 09:04:34 #81
42184 crew  DaMart
pi_66434231
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 08:46 schreef Goover het volgende:

[..]

Zover ik weet zijn dat nog maar de trappenhuizen.. Maar 100% zeker ben ik niet.
Dus er worden eerst trappenhuizen gebouwd en dan de rest eromheen? Apart .
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
  woensdag 25 februari 2009 @ 09:23:31 #82
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_66434567
Ah dat vroeg ik me laatst ook al af
Primum non nocere
pi_66447535
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:07 schreef DaMart het volgende:
Ik reis 3 keer per week via Leiden naar mijn werk en ik vraag me al een tijdje af wat die vreemde betonnen pilaren langs het spoor richting Schiphol/Haarlem moeten gaan worden. Ze lijken me niet echt geschikt voor kantoren of zo, maar vandaag zag ik dat ze wel ramen erin gaan maken.

Dus wie kan dit mysterie voor me ophelderen? .
Ik zie ze hier zo staan vanuit m'n raam! Volgens mij worden ze, wat er ook gaat komen, een leuke toevoeging op mijn uitzicht op de skyline van Leiden.
אין מקום כמו ארץ ישראל
pi_66447990
Het gaat iig om het nieuwe regiokantoor van Achmea. Maar echte plannen kan ik niet vinden.

Ik vind het iig erg onwaarschijnlijk dat het bij deze drie torens blijft, zeker met die hele put er omheen.

Leuke toevoeging? Dat wordt echt een joekel van een puist in het stationsgebied... Maar goed, ieder zo zijn ideeën...
pi_66452630
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:27 schreef Goover het volgende:
Leuke toevoeging? Dat wordt echt een joekel van een puist in het stationsgebied... Maar goed, ieder zo zijn ideeën...
Stationsgebied is toch eigenlijk alleen maar moderne architectuur, dus volgens mij past het er wel bij.
אין מקום כמו ארץ ישראל
  woensdag 25 februari 2009 @ 20:19:05 #86
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_66457844
rondom station Leiden is het nu al wanstalt wat de klok slaat, die vreemde torens passen er perfect bij!

overigens moet het er ongeveer zo uit komen te zien:



maarre,.. wat ik wel goed nieuws vind is dat de bouw van de bioscoop + discotheek blijkbaar toch doorgezet gaat worden.

zie voor meer info deze website.

gelukkig woon ik zelf in het monumentale deel van Leiden en hier zal er dus niks aan mijn uitzicht veranderen
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:01:04 #87
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_66459255
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 15:27 schreef Goover het volgende:
Het gaat iig om het nieuwe regiokantoor van Achmea. Maar echte plannen kan ik niet vinden.

Ik vind het iig erg onwaarschijnlijk dat het bij deze drie torens blijft, zeker met die hele put er omheen.

Leuke toevoeging? Dat wordt echt een joekel van een puist in het stationsgebied... Maar goed, ieder zo zijn ideeën...
Dus daar gaan onze zorgverzekeringscenten heen.
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  woensdag 25 februari 2009 @ 21:03:31 #88
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_66459320
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 20:19 schreef RSie het volgende:
rondom station Leiden is het nu al wanstalt wat de klok slaat, die vreemde torens passen er perfect bij!
Tis een chaos, en dan gaan ze ook nog aan de Willem de Zwijgerlaan beginnen.
quote:
maarre,.. wat ik wel goed nieuws vind is dat de bouw van de bioscoop + discotheek blijkbaar toch doorgezet gaat worden.
Ja, en dan moet je een ov chipkaart hebben om binnen te komen
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
pi_66470620
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 21:03 schreef Hukkie het volgende:

[..]

Ja, en dan moet je een ov chipkaart hebben om binnen te komen
Huw?

Dat Achmea gebouw is nog groter en lelijker dan ik dacht Maar goed, misschien staat het uiteindelijk wel mooi..
  zondag 1 maart 2009 @ 17:56:52 #90
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_66588099
tv(p)otentiele bewoner.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_66735056
Ik ben import-Leienaar, heb het wel met een echte Leidse
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  dinsdag 31 maart 2009 @ 21:24:50 #93
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_67592327
Wordt weer korte rokjes weer, van het weekend terrasje pakken denk ik
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  dinsdag 31 maart 2009 @ 22:30:29 #94
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_67595185
vanmidag al terrasje gedaan, lekker in het zonnetje was al redelijk druk
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  woensdag 1 april 2009 @ 09:23:21 #95
167022 RSie
Nomen Nescio
pi_67602791
quote:
Op donderdag 5 maart 2009 17:40 schreef Godshand het volgende:
Ik ben import-Leienaar, heb het wel met een echte Leidse
echte leidse?
Blond gepermanent haar, gouden naamplaat, roze joggingpak en een sita onder haar iets te bolle kont?
  woensdag 1 april 2009 @ 09:33:52 #96
160834 Florian_
Anatomy is destiny
pi_67603073
Even voor de studenten: Hoelang duurt het ongeveer om een geschikte woning te vinden?

Ik ben Amsterdam gewend, dus Leiden zal wel meevallen neem ik aan?
Primum non nocere
pi_67604259
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:33 schreef Florian_ het volgende:
Even voor de studenten: Hoelang duurt het ongeveer om een geschikte woning te vinden?

Ik ben Amsterdam gewend, dus Leiden zal wel meevallen neem ik aan?
Dat hangt van jou eisen en de periode af. Zelf kon ik op mijn gemakje zoeken in een goede periode. Na 4 á 5 bezoeken had ik binnen 3 maanden een kamer via kamernet.nl .

Het kan vast sneller, bijvoorbeeld via een organisatie die kamers aanbied. Sommige kunnen je al direct wat aanbieden, maar dat is vaak duurder.

Als je het niet zo goed doet op hospiteeravonden, dan kan het wat langer duren. Veel huizen houden zo'n selectieavond. Meestal vallen ze wel mee en zijn ze heel aardig, ik heb geen studenticose taferelen mee gemaakt met het hospiteren.
pi_67637679
quote:
Op woensdag 1 april 2009 09:23 schreef RSie het volgende:

[..]

echte leidse?
Blond gepermanent haar, gouden naamplaat, roze joggingpak en een sita onder haar iets te bolle kont?
Blond wel, maar geverfd in een andere kleur, en soms een joggingbroek

En daar houdt de vergelijking verder wel mee op

Maar ze woont in Leiden sinds haar geboorte dus...
En ze is leuker dan echte Leidse meiden (maar ff zeggen, want ze komt ook op dit forum )
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_67669900
Huis gekocht in zuidwest. Na lange biedingsproces gingen ze gisterenmiddag eindelijk akkoord, dus zit nu met een megakater op de bank te wachten totdat de hypotheekmeneer terugbelt....

Dus als jullie willen komen helpen met klussen na de zomer , er moet nog een nieuwe keuken, vloer en badkamer in en nog heel veel andere shit.
Maar stress is van latere orde, nu nog ff genieten.

Ander voordeel: ik ben nu van die tram af die voor mn huis komt....
Nadeel: ik ga weg uit het centrum, dus uit het werk een terrasje pakken en zo zal toch minder worden
Float like a butterfly, sting like a bee.
  vrijdag 3 april 2009 @ 11:02:51 #100
108913 Godshand
guide4you
pi_67670080
quote:
Op vrijdag 3 april 2009 10:57 schreef everlast08 het volgende:
Huis gekocht in zuidwest. Na lange biedingsproces gingen ze gisterenmiddag eindelijk akkoord, dus zit nu met een megakater op de bank te wachten totdat de hypotheekmeneer terugbelt....

Dus als jullie willen komen helpen met klussen na de zomer , er moet nog een nieuwe keuken, vloer en badkamer in en nog heel veel andere shit.
Maar stress is van latere orde, nu nog ff genieten.

Ander voordeel: ik ben nu van die tram af die voor mn huis komt....
Nadeel: ik ga weg uit het centrum, dus uit het werk een terrasje pakken en zo zal toch minder worden
Leiden heeft geen trams... (komt er weer wel, richting Noordwijk).

Maar je komt dus uit een andere stad? En in Leiden is prima een (drijvend) terras te pakken
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')