abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 7 december 1999 @ 13:42:00 #1
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_228312
Zoals we bij Fokzine al kunnen lezen zakken de kijkcijfers de laatste tijd enorm. De reden hiervoor is duidelijk, er gebeurt helemaal niets meer in het BB-huis. Ook in dit Forum valt bijna nooit meer iets echt leuks te lezen, wederom domweg omdat er helemaaaaaaaal niets gebeurt. Sterker nog, ik heb de laatste tijd wel eens een uitzending op tv gemist... en het deed me helemaal niets. Confrontaties onder de bewoners worden niet meer opgezocht (ondanks de pogingen van V. (hotchair)), men bind het wel prima zo en gaat rustig verder.

Hoe de spanning terug te brengen dan? Zoals bekend zijn de taken in huis de laatste tijd allemaal duidelijk. Een ieder doet iets. Enkele figuren doen echter wat meer (en belangrijkere dingen) zoals het huishouden en koken. Willem (koken) kunnen we helaas niet uit het huis verwijderen. Maar wie oh wie doet de was, maakt schoon, de afwas en dergelijke. Dat zie ik Ruud (Ben je gek, me vrienden zouden me eens zien) niet zo snel doen. Nee, zoals we allemaal weten is Karin de drijvende kracht achter het hele BB-gezin. Tijd dus om die drijvende kracht te verwijderen, tijd voor weer wat irritaties... over de afwas, over de was, over het schoonmaken.

Helaas, wat gaat er gebeuren. De saaie lul Maurice gaat volgens alle peilingen het huis verlaten. Die zagen we toch al niet, oftewel er veranderd weer helemaal niets in het BB-huis de komende week...

Het is nog niet te laat om hier wat aan te doen. Gun Karin kerst met haar kinderen en stem op haar

Vriendelijke groet
RM

<P>
  dinsdag 7 december 1999 @ 13:53:00 #2
1323 Piccolo
 Verdiepinkje hoger
pi_228313
Waarom zitten mensen nou steeds moeilijk te doen dat de kijkcijfers teruglopen??? Dat wordt hier op het forum regelmatig aangeroepen als reden voor verandering, maar de kijkcijfers lopen helemaal niet terug! Gisteravond (ma. 6-12) keken gewoon weer 1,6 miljoen mensen naar de uitzending (zie tt. 219) !!!!!
Need I say more??
  dinsdag 7 december 1999 @ 13:54:00 #3
1568 Boo Boo
Al is de leugen nog zo.....
pi_228314
Waarom Karin?
a.) zij staat nooit achter het fornuis
b.) zij lult met Willem en Mauwries z'n lul mee
c.) zij durft niet meer alleen in de vrouwenkamer te slapen (is dit eigenlijk niet tegen de VOO regels?)
d.) zij laat zich door Willem helemaal inpakken
e.) zij is Hummies oogappel
f.) het (echt)paar moet nu meer een keer gescheiden en herenigt worden
g.) zij gaat niet voor de 250.000,-, voor wat dan wel ?
h.) zij had voor Sinterklaasviering al bij haar kinderen moeten zijn
i.) zij moet voor kerst bij haar kinderen zijn
etc. etc. etc.
de waarheid achterhaald hem wel!


  dinsdag 7 december 1999 @ 14:07:00 #4
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_228315
quote:
op 12-07-1999 om 01:53 PM schreef Piccolo het volgende:
Waarom zitten mensen nou steeds moeilijk te doen dat de kijkcijfers teruglopen??? Dat wordt hier op het forum regelmatig aangeroepen als reden voor verandering, maar de kijkcijfers lopen helemaal niet terug!

Nee, gister was ook weer eens een dag dat er wat gebeurde (nou ja, dat hoopten we dan).
Maar dat er al weken niets meer gebeurt in het huis dat lijkt me wel duidelijk, V. haalde zelfs die koltrui erbij om te boel wat op te vrolijken en zodat onze vriend Rolf de donderdag laat uitzending weer kok beginnen me 'EN STRAKS HEBBEN WE EEN GROTE VERASSING!'
Need I say more!

<P>
  dinsdag 7 december 1999 @ 18:31:00 #5
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_228316
Karin eruit, inderdaad maar dan wel na Maurice. Karin loopt als een schoothondje achter Willem en Maurice aan en laat zich door de met $$$-tekens uit zijn ogen kijkende Willem inpakken en omlullen. Na de volgende nominatie mag zij Wimmetje weer verwennen en met haar kinderen onder de Kerstboom gaan zitten.
met een glaasje tjendol erbij...

pi_228317
HE Karin moet er helemaal niet uit. Er is maar 1 persoon in het bb huis die ik nog nooit heb horen roddelen, die altijd leuke dingen verzint. Die het voor Bart op neemt als Willem zit te zeiken en dus helemaal niet als een schoothondje achter hem aan loopt! Nee ik ben het helemaal niet mey jullie eens. Omdat Karin de meest sociale en creatieve persoon in het huis is verdient zij de HOOFDPRIJS!
pi_228318
Ik moet zeggen dat ik sinds enige tijd mezelf afvraag waarom Karin niet uit zichzelf naar huis gaat. Het schijnt zo te zijn dat karin's man zeeeeer welgesteld is en tenzij zij dus eigen geld nodig heeft, is er voor haar geen reden om te willen winnen (behalve dan de eer).
Het schijnt dat ze wilde kijken hoe zij zich zonder haar gezin zou voelen. Dat weet ze inmiddels toch wel denk ik? Verder wilde ze eens niet de verantwoording van de moederrol maaar die heeft ze nu toch. Sinds ik heb gehoord dat Karin echt niet op de hoofdprijs uit is, is zij in het BB-huis wel de enige naar wie ik echt onbevangen kan kijken. Nu kun je natuurlijk twijfelen aan het feit dat ze geld genoeg heeft, maar tijdens de uitzending van gisteren zei willem; Karin heeft het niet nodig, die heeft haar schaapjes al op het droge.
Ik vinnd de laatste tijd weinig van karin maar vraag me wel af, waarrom blijft ze????
pi_228319
Atir, dat heeft K. zelf al verteld: het is haar loyaliteit naar de bewoners (en een beetje trots van: afmaken wat ze begonnen is) die haar ook tijdens de 'dip' na het vertrek van Bianca deed blijven. Maar het scheer-apparaat-incident van Willem haalde zij al aan als 'dat het voor haar een reden zou zijn geweest om haar koffers te pakken'. Ze weet dat er niet veel voor nodig is, om haar deze 'dwangbuis' te laten afwerpen.
Juist haar (door haarzelf onderschatte) moeder-rol bindt haar nog in loyaliteit aan het BB-huishouden. Ook een zekere 'zorgeloosheid' is daar door haarzelf bij genoemd: naar huisgaan betekent ook: weer met haar neus op de 'aftel-kalender' van haar gezondheid gedrukt worden. Het is allemaal erg dubbel, maar zij heeft er vrij veel zelf over verteld al.
  dinsdag 7 december 1999 @ 20:45:00 #9
118 Roodaap
Scheerkaaldiebever
pi_228320
HALLLOOO!!!
Leest iemand wel wat er in het begin van de topic gezegt wordt, of loopt iedereen maar wat te blaten. Of Karin wel of niet leuk is dat boeit me totaal niet (al heeft ze in haar villa het geld zowieso niet nodig). Het punt is dat de uitzendingen van BB de moeite van het kijken niet meer waard zijn. We moeten als kijker een keer het heft in eigen hand nemen in plaats alleen maar te doen wat Veronica van ons verwacht. Dat Mauroce eruit gaat dat weet iedereen al, waarom dan nog kijken. Hij wordt vervolgens geen moment gemist door een van de overgebleven bewoners. EN ER VERANDERD DUS NIETS! En dat zuigt!

RM

<P>
pi_228321
Beste Roodaap,
heb je soms een jaarabonnement op VOO genomen en klaag je nu dat je geen waar voor je geld krijgt ?
Anders laat je de TV toch uit ???

VOO beïnvloeden ? Heft in eigen hand nemen ? Dream on

  dinsdag 7 december 1999 @ 23:21:00 #11
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_228322
Roodaap, om op je deel van je beginstelling te reageren: ik denk dat Karin een minder grote drijvende kracht is dan jij denkt. Ze doet inderdaad veel huishoudelijk werk maar als zij er uit zou gaan a.s. donderdag dan hoeft het gemis van haar werk niet zo'n irritaties op te roepen als jij denkt. De bewoners hoeven dan nog maar 3 weken en dat redden ze ook wel zonder Karins hulp bij het wassen van kleding en poetsen.
Terug uit het enge bos
pi_228323
quote:
op 12-07-1999 om 11:21 PM schreef Bor het volgende:
Roodaap, om op je deel van je beginstelling te reageren: ik denk dat Karin een minder grote drijvende kracht is dan jij denkt. Ze doet inderdaad veel huishoudelijk werk maar als zij er uit zou gaan a.s. donderdag dan hoeft het gemis van haar werk niet zo'n irritaties op te roepen als jij denkt. De bewoners hoeven dan nog maar 3 weken en dat redden ze ook wel zonder Karins hulp bij het wassen van kleding en poetsen.

In ieder geval zullen de uitzendingen een stuk platvloerser worden: Lekker winden laten, boeren. Praten over w*ven en s*x!
Nou dat zal het kijker niveau wel optrekken!!

Gegroet allemaal en wind je niet te veel op! Denk aan jullie hart.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')