abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † zondag 14 december 2008 @ 19:41:25 #126
43556 miss_dynastie
pi_64012427
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:30 schreef DJMO het volgende:
leuk kaartje idd

ik ga heel simpel doen.. dan duurt het maar wat langer voor hij bezorgd word, maar gewoon een foto van als hij net geboren is, op een dubbelgevouwen half a-viertje met aan de binnenkant de tekst dat hij geboren is en onze namen etc. ik heb nog zitten dubben hoe ik mijn oudste er in kon verwerken, maar omdat ze niet thuis woont vind ik dat toch verrot moeilijk.. hebben jullie misschien suggesties?? want Yolanda is wel heel blij met haar broertje enzo en ze hoort er voor ons gewoon wel bij ...
Ze hoort er toch ook bij, dus zo gek is dat niet. Je zou eventueel kunnen doen:
Wij zijn heel blij met de geboorte van
Junior

broertje van Yolanda.

En daaronder dan jullie namen en adres. Want ik neem aan dat je Yolanda niet 'gewoon' bij jullie namen zet omdat ze niet op hetzelfde adres woont? Dat heb je daar dan mee opgelost.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 december 2008 @ 19:42:44 #127
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64012455
dat vind ik zelf ook rocka, maar ik heb geen flauw idee hoe een foto zoals ynske zegt lijkt me tof, maar moeilijk realiseerbaar binnen een dag te maken..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 14 december 2008 @ 19:42:44 #128
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64012456
Ja, zoiets zou ik ook doen idd.
***
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 december 2008 @ 19:46:10 #129
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64012535
idd ook gewoon erbij noemen

bij vrienden van mij hebben ze het ongeveer zo gedaan:

Geboren

Ralf

Broertje van Kelly ****

Zoon van Chris en Sanne *****-****

namen zijn fake
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 14 december 2008 @ 19:51:09 #130
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64012648
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:42 schreef DJMO het volgende:
dat vind ik zelf ook rocka, maar ik heb geen flauw idee hoe een foto zoals ynske zegt lijkt me tof, maar moeilijk realiseerbaar binnen een dag te maken..
Misschien heeft Ynske zin en tijd om langs te komen om foto's te maken
I'm so glamourous I piss glitter!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 december 2008 @ 19:54:20 #131
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64012742
ja dat is wel een idee idd, dat zou ik dan aan de linkerkant kunnen doen in één adem noemen zeg maar, en dan aan de rechterkant onze namen en adres zoiets bedoelen jullie??
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 december 2008 @ 19:56:06 #132
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64012792
haha rocka, ja dat zou lief zijn, maar het punt is dat jeugdzorg/pleegouders mee moeten werken aan een (kraam)bezoek .. en jeugdzorg kennende lukt dat niet binnen een dag.. hoewel er natuurlijk altijd uitzonderingen mogelijk zouden kunnen zijn
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 14 december 2008 @ 19:56:36 #133
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64012805
Waarom wil je zo'n onderscheid maken dan? Wat zou zij graag het liefst willen? Dat ze ook onderdeel is van jullie gezin zonder zich buitengesloten te voelen? Zet het toch allemaal op 1 kant dan. Ze hoort er toch ook bij, ongeacht ander adres? (Die post komt vast wel aan toch?). Of wil je man dat soms niet?
I'm so glamourous I piss glitter!
  † In Memoriam † zondag 14 december 2008 @ 20:02:54 #134
43556 miss_dynastie
pi_64012970
quote:
Op zondag 14 december 2008 19:54 schreef DJMO het volgende:
ja dat is wel een idee idd, dat zou ik dan aan de linkerkant kunnen doen in één adem noemen zeg maar, en dan aan de rechterkant onze namen en adres zoiets bedoelen jullie??
Nee? Gewoon:

Heel blij zijn wij met de geboorte van

Junior

broertje van Yolanda.

DJMO en Man
Dingesstraat nummer
postcode plaats
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 december 2008 @ 20:05:29 #135
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64013013
wat je ook kunt doen is
op de linker pagina

Eventueel gedichtje oid
of bij bezoek ff bellen

bezoekadres
1234 sn Sittard


rechter pagina:

Hij is er! M'n broertje!

Yolanda

Papa en Mama Achternaam
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zondag 14 december 2008 @ 20:07:32 #136
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64013071
Twan woont ook niet altijd bij ons, hij is ene week bij zn vader en de andere week bij ons en wij vermelden hem gewoon op de kaart alsof hij bij ons altijd woont:

papa en mama: Peaceman & Diaan73 + achternaam
grote broer: Twan

en dan daaronder ons adres etc.

We hebben nog wel getwijfeld of we onze achternaam moesten vermelden maar dat vonden we toch wat mooier. Twan heeft een andere achternaam en die wilde ik liever niet op de kaart, is ook niet belangrijk.
  † In Memoriam † zondag 14 december 2008 @ 20:10:32 #137
43556 miss_dynastie
pi_64013143
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:07 schreef Diaan73 het volgende:
Twan woont ook niet altijd bij ons, hij is ene week bij zn vader en de andere week bij ons en wij vermelden hem gewoon op de kaart alsof hij bij ons altijd woont:

papa en mama: Peaceman & Diaan73 + achternaam
grote broer: Twan

en dan daaronder ons adres etc.
Ik kan me voorstellen dat jij het zo doet, maar ik snap ook wel dat DJMO het anders wil, Yolanda woont tenslotte helemaal ergens anders. Al zie ik er in die zin geen bezwaar in om Yolanda gewoon bij hun namen te zetten, dat niet, maar kan me voorstellen dat het anders voelt.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 december 2008 @ 20:11:02 #138
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64013157
het zal worden:
quote:
Vol trots laten wij u weten dat onze zoon en broertje
naam
roepnaam
is geboren op:
gegevens
aan de linkerkant,

en rechtsboven het verzoek om eerst te bellen, en dan rechtsonder eerst onze namen, de regel eronder haar naam, en daar weer onder ons adres en telefoonnummers. dus wel zo dat we laten zien dat ze er voor ons gewoon helemaal bij hoort..

ps rocka, je moet eens zien hoe gek mijn man en schoonfamilie met die kleine zijn.. niets : het is een eerder kind en woont toch neit thuis; opa zegt heel simpel: je bent mijn schoondochter, dus is je dochter mijn kleinkind. ongeacht hoe en wat.. en mijn man kan er soms zelfs om huilen als hij ziet hoe moeizaam het allemaal gaat tussen jeugdzorg en mij en hoe moeilijk ik het heb dan..
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  zondag 14 december 2008 @ 20:11:39 #139
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64013180
Diaan en waar komten wat is de naam van de baby?
I'm so glamourous I piss glitter!
  zondag 14 december 2008 @ 20:17:53 #140
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64013341
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:11 schreef RockabeIIa het volgende:
Diaan en waar komten wat is de naam van de baby?
Die komt gewoon daarboven.... Naam van de baby zul je tzt wel lezen

@miss_dynastie, je hebt gelijk hoor, maar het blijft toch ook wel de dochter en grote zus van Junior... toch? Maar zoals DJMO het nu vermeld, lijkt me het helemaal prima

ow ik zie net op de proefdruk van het kaartje dat de adresgegevens toch ergens anders staan hahahaha dus niet onder onze namen, was in 1e instantie wel de bedoeling...
  zondag 14 december 2008 @ 20:20:46 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64013399
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:11 schreef DJMO het volgende:
het zal worden:
[..]

aan de linkerkant,

en rechtsboven het verzoek om eerst te bellen, en dan rechtsonder eerst onze namen, de regel eronder haar naam, en daar weer onder ons adres en telefoonnummers. dus wel zo dat we laten zien dat ze er voor ons gewoon helemaal bij hoort..

ps rocka, je moet eens zien hoe gek mijn man en schoonfamilie met die kleine zijn.. niets : het is een eerder kind en woont toch neit thuis; opa zegt heel simpel: je bent mijn schoondochter, dus is je dochter mijn kleinkind. ongeacht hoe en wat.. en mijn man kan er soms zelfs om huilen als hij ziet hoe moeizaam het allemaal gaat tussen jeugdzorg en mij en hoe moeilijk ik het heb dan..
Maak er dan van 'onze zoon en mijn broertje' want 'onze zoon en broertje' klopt niet.
***
  † In Memoriam † zondag 14 december 2008 @ 20:20:48 #142
43556 miss_dynastie
pi_64013406
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:17 schreef Diaan73 het volgende:
@miss_dynastie, je hebt gelijk hoor, maar het blijft toch ook wel de dochter en grote zus van Junior... toch? Maar zoals DJMO het nu vermeld, lijkt me het helemaal prima
Oh ja, DAT ze erop moet zou ik ook geen seconde over twijfelen, kan me voorstellen dat je over het hoe nog wel even twijfelt, maar wat mij betreft is alles prima, zolang ze er maar opstaat
  zondag 14 december 2008 @ 20:22:49 #143
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_64013463
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:20 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Oh ja, DAT ze erop moet zou ik ook geen seconde over twijfelen, kan me voorstellen dat je over het hoe nog wel even twijfelt, maar wat mij betreft is alles prima, zolang ze er maar opstaat
Dat ben ik het met je eens, misschien denk ik er ook wel gewoon te makkelijk over....
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 december 2008 @ 20:29:00 #144
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64013591
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:20 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Maak er dan van 'onze zoon en mijn broertje' want 'onze zoon en broertje' klopt niet.
je hebt nog gelijk ook *schaam*
het was voor mij trouwens geen issue dat ze erop moest, maar dat hoe daar twijfelde ik dus aan. over de foto die aan de voorkant komt trouwens, dat wordt een foto van junior alleen, dus express niet met ons erop, omdat ik het kaartje natuurlijk ook aan mijn dochter geef, en ik wil haar niet te hard confronteren met het feit dat zij er niet op staat.. of het moet gebeuren dat yolanda vlak (als in: binnen een dag) na de geboorte langs mag komen, dan wordt het een foto van Yolanda die haar broertje vast heeft
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zondag 14 december 2008 @ 20:32:24 #145
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_64013675
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:29 schreef DJMO het volgende:

[..]

je hebt nog gelijk ook *schaam*
het was voor mij trouwens geen issue dat ze erop moest, maar dat hoe daar twijfelde ik dus aan. over de foto die aan de voorkant komt trouwens, dat wordt een foto van junior alleen, dus express niet met ons erop, omdat ik het kaartje natuurlijk ook aan mijn dochter geef, en ik wil haar niet te hard confronteren met het feit dat zij er niet op staat.. of het moet gebeuren dat yolanda vlak (als in: binnen een dag) na de geboorte langs mag komen, dan wordt het een foto van Yolanda die haar broertje vast heeft
ik ga heel hard voor je duimen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_64013882
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:20 schreef Brighteyes het volgende:

Maak er dan van 'onze zoon en mijn broertje' want 'onze zoon en broertje' klopt niet.
Over spelling gesproken...
Ik ben zo bang voor een typo in het geboortekaartje.
Nachtmerries heb ik er nog niet van, maar ik ben zo bang dat zelfs na veel controleren er toch nog iets insluipt. En een drukkerij heeft ook niet standaard iemand rondlopen die écht goed in spelling is lijkt me En allerlei mensen vragen kan ook niet, want tja dan is het gedichtje al bekend.
(Ik ben geloof ik bij alles bang dat het niet goed gaat... dat een kaart niet recht of goed gevouwen is, dat de tekening niet goed gedrukt is, dat het lettertype niet goed is, etc ) [/pietlut ]
  Redactie Frontpage zondag 14 december 2008 @ 21:12:40 #147
3926 crew  Djeez
Orde van de Paarsgepunte Lans
pi_64014900
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:40 schreef Carmella het volgende:

[..]

Over spelling gesproken...
Ik ben zo bang voor een typo in het geboortekaartje.
Nachtmerries heb ik er nog niet van, maar ik ben zo bang dat zelfs na veel controleren er toch nog iets insluipt. En een drukkerij heeft ook niet standaard iemand rondlopen die écht goed in spelling is lijkt me En allerlei mensen vragen kan ook niet, want tja dan is het gedichtje al bekend.
(Ik ben geloof ik bij alles bang dat het niet goed gaat... dat een kaart niet recht of goed gevouwen is, dat de tekening niet goed gedrukt is, dat het lettertype niet goed is, etc ) [/pietlut ]
Als je er bang voor bent, mail me maar. Niemand heeft deze FP-poster ooit op een taalfout kunnen betrappen...
Op woensdag 10 juli 2013 01:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Djeez is een literaire grootheid. Hij weet op een poëtische wijze zelfs de schoonheid in een kinderverkrachting bloot te leggen. Tuinbeeld kopen?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 14 december 2008 @ 21:22:43 #148
147316 crew  DJMO
#trut
pi_64015228
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:40 schreef Carmella het volgende:

[..]

Over spelling gesproken...
Ik ben zo bang voor een typo in het geboortekaartje.
Nachtmerries heb ik er nog niet van, maar ik ben zo bang dat zelfs na veel controleren er toch nog iets insluipt. En een drukkerij heeft ook niet standaard iemand rondlopen die écht goed in spelling is lijkt me En allerlei mensen vragen kan ook niet, want tja dan is het gedichtje al bekend.
(Ik ben geloof ik bij alles bang dat het niet goed gaat... dat een kaart niet recht of goed gevouwen is, dat de tekening niet goed gedrukt is, dat het lettertype niet goed is, etc ) [/pietlut ]
lol carmella, ik had een soortgelijk iets voor mijn trouwkaart achteraf (voor de mensen die niet waren uitgenodigd) en we besloten er in goed overleg gelijk een kerstgroet en nieuwjaars wens op te zetten.. 20 kaartjes waren afgedrukt en klaar om de foto erop te plakken.. was de nieuwsjaarswens voor het jaar 2008.. (en gewoon zelf niet zien he )
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_64015425
quote:
Op zondag 14 december 2008 20:40 schreef Carmella het volgende:

[..]

Over spelling gesproken...
Ik ben zo bang voor een typo in het geboortekaartje.
Nachtmerries heb ik er nog niet van, maar ik ben zo bang dat zelfs na veel controleren er toch nog iets insluipt. En een drukkerij heeft ook niet standaard iemand rondlopen die écht goed in spelling is lijkt me En allerlei mensen vragen kan ook niet, want tja dan is het gedichtje al bekend.
(Ik ben geloof ik bij alles bang dat het niet goed gaat... dat een kaart niet recht of goed gevouwen is, dat de tekening niet goed gedrukt is, dat het lettertype niet goed is, etc ) [/pietlut ]
Ik neem aan dat je geen hele lappen tekst op het kaartje gaat zetten? Dus een klein stukje tekst door een paar mensen nagekeken moet toch goed gaan hoor. En al die laatste zaken betaal je toch ook voor? Dan mag je wel wat fatsoenlijks verwachten hoor. Een tante van mij was de geboortedatum vergeten op het kaartje, dat is ook knap lullig.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  zondag 14 december 2008 @ 21:30:14 #150
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64015486
Haha, erg is dat!

Carmella, ik moet toegeven dat dit wat ik net aangaf mij ook alleen extra opviel omdat ze er bij de opleiding erg op hamerden voor rouwkaarten, je krijgt dan ineens de gekste dingen bij elkaar getrokken.

Ik zou Djeez' tip van de FP-er aannemen, dat is iemand die kent je niet, kent OUD verder niet en krijg je het toch nog even een keer bij een vreemde onder ogen, da's altijd anders.
***
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')