abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_228283
Is Willem nu echt zo uitgekookt dat hij als enige buiten schot heeft weten te blijven? Of is dit dom geluk? Waarschijnlijk het eerste.
Bart - ondanks zijn kinderlijke gedrag wel de intelligentste van het stel - heeft Willem in ieder geval door en heeft als enige Willem genomineerd. Hopelijk krijgen de andere bewoners ook nog een 'eye-opener' voor de volgende ronde.

Gelukkig zit Maurice er dit keer wel bij en zal hij donderdag het huis moeten verlaten.
Dit had al veel eerder moeten gebeuren!

Put On Your Shitkickers And Kick Some Shit....!
pi_228284
DE RAT!!!!!!!
Duidelijk toch...
Het is alleen een beetje jammer dat de andere drie dat nog niet doorhebben. Wij hebben geduld...... best leuk om me nog een tijdje te ergeren aan Willem. Des te leuker om zijn sippe gezicht te zien op de dag dat hij hoort dat de 250.000 piek aan zijn neus voorbij zijn gegaan....gna gna. Ik gun het Bart het meest, maar ik vrees dat hij het ook niet gaat redden. Op voorspel.nu wordt er het meest op Mauwrice gestemd, Ruud als tweede, Bart derde en Karin als vierde. Nouja, we shall see!
Greetings Annemarie
  dinsdag 7 december 1999 @ 14:35:00 #3
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_228285
quote:
op 12-07-1999 om 12:04 PM schreef NERO het volgende:
Bart - ondanks zijn kinderlijke gedrag wel de intelligentste van het stel - heeft Willem in ieder geval door en heeft als enige Willem genomineerd.

Nero, ik heb een tijdje getwijfeld of Bart Willem nou inderdaad zo goed doorhad of dat hij slechts instinctief aanvoelde dat er iets niet klopt aan deze man. Het einde aan mijn twijfel kwam door iets dat Big Brother noteerde in het streamverslag van 6 december:
'B: Willem is leraar die is gewend aardig te doen. De anderen zijn aardig. Ik heb mijn redenen om dat te zeggen.'
Bart slaat hier echt de spijker op de kop; ik ben er nu van overtuigd: hij heeft Willem door! Doet me goed om te weten dat er in ieder geval een bewoner nog een beetje zit op te letten!

Of hij nou hoogbegaafd is of niet (zie uitgebreide discussies elders), hij heeft in ieder geval een groter EQ dan zijn medebewoners .

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 07 December 1999).]

pi_228286
ik vind Willem een hele duidelijk RAT...

Maarja dat heb ik al vaker laten weten.
Want Wat is Willem??

Willem is:

BAH
BAh
en nog eens BAH

bweh 1:)~
  dinsdag 7 december 1999 @ 14:58:00 #5
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_228287
Kom op jongens dat kan niet waar zijn. Is er dan werkelijk niemand meer die pro-Willem is?
Ik bedoel, zelfs Moor's conspiracy theorietjes kunnen mij er bijna niet van overtuigen dat Willem minder Willem is dan ik denk dat ie is... maar in ieder mens schuilt iets goeds! Ook in Willem!! (zo niet, dan is daarmee aangetoond dat hij geen mens is, dus rat, Q.E.D....)
Maar hij heeft geen uitstekende tandjes, is dus geen rat, dus heeft hij iets goeds. Wie vertelt mij wat?

Suggestie: misschien meent hij alles wel wat hij zegt....

  dinsdag 7 december 1999 @ 15:19:00 #6
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_228288
quote uit "waarom nou niet willem"

Vanavond heb je weer de staatsloterijshow: prachtige televisie als het meest hebberige paar uiteindelijk uit de acht overgebleven kokers de foute code kiest; en dan hun gezichten....geweldig

Dat lijkt mijn in het geval Willem nog fantastischer, laat hem maar lekker zitten tot het eind, lekker spannende verkiezing en het liefst op een tiende procent naast het kwart miljoen grijpen; en dan zijn reactie inlijsten

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
  dinsdag 7 december 1999 @ 15:27:00 #7
136 V.
Fuck you and your eyebrows
pi_228289
Ben geruime tijd voor Willem geweest, vond dat hij het tactisch en slim aanpakte. Sinds een week of anderhalf ben ik mij steeds meer gaan irriteren aan Willem, en herinnerde ik mij ineens een citaat van een psycholoog tijdens een discussieprogramma, ruim voordat BB begon: "Het kan bijna niet anders dan dat degene die het verst komt onaangename en harde karaktertrekken heeft, omdat je mensen moet kunnen manipuleren. Uiteindelijk is de winnaar zeer waarschijnlijk geen aardig mens."
Willem gaat heel ver komen...
V
Ja inderdaad, V. ja.
  dinsdag 7 december 1999 @ 15:37:00 #8
2096 Jonathan
De naam is Bak... Vuilnis Bak.
pi_228290
Ik vind Willem geniaal. Het doel van het spel is toch het winnen van 250.000 gulden? Hij heeft daarvoor gewoon de beste strategie. Je hebt in het BB-huis twee stromingen: enerzijds: Ruud, Bart en Willem en anderzijds Karin, Maurice en Willem. Slim van Willem hoe hij in beide groepen meedoet.

We hebben het allemaal over de 'nare' karaktereigenschappen van Willem, maar op al die andere is ook van alles te merken....

"Men do not roar. Women roar. Then they hurl heavy objects.
And claw at you."
"What does the man do?"
"He reads love poetry. He ducks a lot."
--Worf and Wesley, on Klingon mating rituals
----------------


  Moderator dinsdag 7 december 1999 @ 15:43:00 #9
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_228291
quote:
op 12-07-1999 om 03:37 PM schreef Jonathan het volgende:
Ik vind Willem geniaal. Het doel van het spel is toch het winnen van 250.000 gulden? Hij heeft daarvoor gewoon de beste strategie. Je hebt in het BB-huis twee stromingen: enerzijds: Ruud, Bart en Willem en anderzijds Karin, Maurice en Willem. Slim van Willem hoe hij in beide groepen meedoet.


Wat slimme Willem wel gaat overkomen met deze tactiek, zodra ze met z'n vieren over zijn: Bart en Ruud nomineren Willem (en Karin) de volgende keer, en vice versa. Alle vier worden ze dan genomineerd, en Willem is het haasje.. in de polls zakt Willem als een baksteen

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_228292
quote:
op 12-07-1999 om 03:43 PM schreef Gert het volgende:
Wat slimme Willem wel gaat overkomen met deze tactiek, zodra ze met z'n vieren over zijn: Bart en Ruud nomineren Willem (en Karin) de volgende keer, en vice versa. Alle vier worden ze dan genomineerd, en Willem is het haasje.. in de polls zakt Willem als een baksteen

Polls zijn de uitslagen van de internetters, maar zijn internetters ook bellers?
En wat mij betreft: Tuut tuut tuut dag Ruud!

Gegroet allemaal en wind je niet te veel op! Denk aan jullie hart.
pi_228293
quote:
op 12-07-1999 om 03:50 PM schreef HmmmLekkerVentje het volgende:
Polls zijn de uitslagen van de internetters, maar zijn internetters ook bellers?
En wat mij betreft: Tuut tuut tuut dag Ruud!

Ik bel in ieder geval niet !!!
Veronica verdient al genoeg...

Denk je dat er veel veschil zit tussen "ons" en de "bellers", ook al zouden zij geen internet junkies zijn?

Denk het niet

Betekent dus: Dries is donderdag exit en Willem is next..

I don't care who you are, you are not walking on the water while I'm fishing

  dinsdag 7 december 1999 @ 17:11:00 #12
716 bary
2 B or not 2 B
pi_228294
Hij is nu nog Guus Geluk.
Het huis zal hij echter niet verlaten als Dagobert Duck, maar als Donald Duck.

PLAT(te)ZAK

Ik zit nu ook te genieten van het idee om z'n kop te zien als hij uiteindelijk geen rooie cent krijgt. Hij zal diep verontwaardigd zijn.

  dinsdag 7 december 1999 @ 20:42:00 #13
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_228295
Zielig hoor, voor Willem, dat er nou toch net eentje in dat huis moet zitten die hem niet begrijpt, waar hij geen echt kontakt mee krijgt.

En hij doet nog wel zo zijn best en hij kookt zo lekker,..... echt waar ik kan wel om hem janken!!!!!

Errug zeg, dat dingen soms zo mis kunnen
gaan, Bart, jongen, je was nooit mijn favoriet, maar dit....... maakt mij blij!

Groeten Dark

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  dinsdag 7 december 1999 @ 20:52:00 #14
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_228296

uote]op 12-07-1999 om 05:11 PM schreef bary het volgende:
Hij is nu nog Guus Geluk.
Het huis zal hij echter niet verlaten als Dagobert Duck, maar als Donald Duck.

PLAT(te)ZAK

Ik zit nu ook te genieten van het idee om z'n kop te zien als hij uiteindelijk geen rooie cent krijgt. Hij zal diep verontwaardigd zijn. [/quote]

Barry, volgens mij was hij zichzelf ook met oog op het geld al aan het indekken, Willem zei van de week tegen Ruud: als ik win dan geef ik de andere twee die met mij overblijven ook 10.000. dus ik denk dat hij probeert als hij bij de laatste drie zit om dan toch wat van de winnaar los te peuteren.

  dinsdag 7 december 1999 @ 21:01:00 #15
344 Anja
Neil B. Formy
pi_228297
Willem zuigt! (allemaal eigenlijk wel, maar vooruit)
Zoals hij zich nu opstelt met de achterliggende gedachte dat hij nu als enigste niet genomineerd is. Hij hoeft deze week als enigste zich geen zorgen te maken dat hij iets verkeerds doet wat wel es uitgezonden zou kunnen worden. En daar maakt hij gebruik van denk ik. Met zijn geroddel, maar ja, dat doen de anderen waarschijnlijk ook, tis maar net wat VOO uitzendt.
Ze zullen wel al met hun volgende strategie bezig zijn.
En wat Bart zei klopt naar mijn idee helemaal.
En volgens Willem denk ik ook wel. Als je zag hoe hij er op reageerde!!
Als een uitspraak van andere je niks doet dan reageer je niet zo fel. Als het niet is weet je zelf wel beter, toch?
Volgens mij voelt hij gewoon nattigheid. LOL!
Bart is de enigste die hem door heeft.
Wat een bord lekker eten wel niet allemaal kan doen......
Ik ga uit mijn dak, ga je mee?------------------------------------------------------------Lingerficking good!!
pi_228298
Willem de walgelijke Rat.
Huuuhhh wat is die vent eng zeg. Ik weet ik val in herhaling maar ik vind hem echt enger en enger worden. Hij mag ook echt niet winnen, want dan zal ik persoonlijk naar Almere toe moeten om hem een flinke trap in z'n bek te geven. Oef wat haat ik die man.

Sorr maar het lucht zo lekker op
En laat JdM maar lekker knippen en plakken ten nadele van Willem zodat hij niet niet niet met dat geld aan de haal gaat.
Als die zo graag een huissie wil kopen, gaatttie maar lekker aan de hypoyheek waarvan de rente de afgelopen 3 maanden weer lekker gestegen is.

pi_228299
Neem me niet kwalijk, maar als ik Maurice uit die televisie kon trekken, had ik het gedaan. Wat een vreselijke, ongelooflijke, eikel is hij zeg!!!!! Hij kan niet praten,(hij zegt werkelijk helemaal niets en als hij iets wil zeggen, komt het niet uit zijn strot!!) hij kan niet lezen en kan niet schrijven. Zoals hij zat te zeiken op Bart. Maurice..... opzouten en wel heel snel!!!
pi_228300
Willem...... Dat is gewoon een ongelooflijke eikel!!! Wat is hij achterbaks en gemeen zeg!! Ik was razend op Willem en Maurice. Vooral toen de ondertiteling al bezig was. Zag je die vuile bek van Maurice?? Ik kots van die gozer
Hij zit het publiek telkens te vertellen, dat hij zo vreselijk zichzelf is. Nou, als hij thuis ook zo achterbaks over zijn vrienden praat... Nou... lekker jezelf zijn, maar niet heus.
  dinsdag 7 december 1999 @ 21:43:00 #19
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_228301
quote:
op 12-07-1999 om 08:52 PM schreef mimi het volgende:

Barry, volgens mij was hij zichzelf ook met oog op het geld al aan het indekken, Willem zei van de week tegen Ruud: als ik win dan geef ik de andere twee die met mij overblijven ook 10.000. dus ik denk dat hij probeert als hij bij de laatste drie zit om dan toch wat van de winnaar los te peuteren.


Was het echt zo dat Willem met die andere twee, de twee van de laatste drie bedoelde of bedoelde hij met "die andere twee" zijn twee dochters?
Ruud dacht in iedere geval dat Willem inderdaad de laatste twee van de drie bedoelde en zou terloops door Willem op een dwaalspoor gebracht worden waarna Ruud ook met een soortgelijke belofte kwam en toen de opmerking: "een man een man...." plaatste.

met een glaasje tjendol erbij...

  dinsdag 7 december 1999 @ 22:02:00 #20
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_228302
Voor mij blijft Willem natuurlijk een rat.
Nee geen tamme huisrat maar een vieze stinkende rioolrat .
Alleen al op de manier zoals hij Karin en Maurice bewerkt, bah, bah en nog eens bah
met een glaasje tjendol erbij...

  woensdag 8 december 1999 @ 03:49:00 #21
1593 Perico
Serpent Rouge
pi_228303
Vinden jullie dat het gescheld niet alle proporties te buiten gaat? Ik dacht dat het fokzine forum prat ging op discussies zonder dit soort kwalificaties die de spuigaten uit lopen...
  woensdag 8 december 1999 @ 08:45:00 #22
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_228304
Dit gaat mij inderdaad een beetje te ver. Het is geen keuze tussen rat of Guus Geluk. Willem is een mens en ieder mens heeft zijn goede en slechte kanten.

In de eerste week vond ik hem vreselijk irritant en nietszeggend, maar tijdens de eerste nominaties is hij zijn spel gaan spelen. Heel duidelijk was die omslag te zien. Heel bewust gemaakt ook, want hij zag dat het verkeerd ging en hij moest het publiek voor zich winnen. Heeft dus niets met geluk te maken, maar met het bewust spelen van het spel.

Toch verviel hij weer in zijn oude patroon en dat was te zien vlak voor de nominatie van Bart en Sabien. Moet ook eerlijk zeggen bij vertrek van Sabien vond ik iedereen behalve Bart hypocriet. Maar Willem spande de kroon door overmand door emoties in elkaar te zakken en een paar dagen later de opmerking te maken: Ik had haar wel met een spandoek willen nomineren.

Kortom, ik heb het niet zo op Willem, ik hou niet van dit gekronkel en gedraai. Waarvan hij trouwens steeds meer laat zien. Maar ik kijk helaas niet veel op de streams, maar meer op tv. En ik weet ook wel, dat daar zwaar gemanipuleerd wordt.

Toch vind ik Willem geen rat, maar iemand die doelbewust het spel speelt. De manier waar op is in het dagelijks leven idem. Want dit soort mensen zijn er overal en kan zelfs je beste vriend zijn. Maar dan hoeft hij nog niet mijn vriend te zijn!

Als je niet lacht, ben je dood.
  woensdag 8 december 1999 @ 09:54:00 #23
1829 Jewel
De enige echte!
pi_228305
In de volgende nominatie ronde komt het allemaal op Ruud aan want M. gaat weg dus:
Karin stemt op b+r
W=b+k
R=k+(willem of bart)
B=w+k
Het hangt dus van ruud af of hij willem of bart nomineert, nomineert ie bart dan valt willem weer buiten de genomineerden.
Conclusie: mocht dat gebeuren is willem dus guus geluk.
pi_228306
quote:
op 12-07-1999 om 02:58 PM schreef Casey het volgende:
Kom op jongens dat kan niet waar zijn. Is er dan werkelijk niemand meer die pro-Willem is?
Ik bedoel, zelfs Moor's conspiracy theorietjes kunnen mij er bijna niet van overtuigen dat Willem minder Willem is dan ik denk dat ie is... maar in ieder mens schuilt iets goeds! Ook in Willem!! (zo niet, dan is daarmee aangetoond dat hij geen mens is, dus rat, Q.E.D....)
Maar hij heeft geen uitstekende tandjes, is dus geen rat, dus heeft hij iets goeds. Wie vertelt mij wat?

Suggestie: misschien meent hij alles wel wat hij zegt....



Casey, inderdaad heeft Willem goede en slechte kanten, maar hij laat de laatste tijd wel erg veel die slechte kant zien! Tegen Bart slijmen dat 'ie 'm zo geweldig/goed/doorzeterig/enz. vindt, maar achter z'n rug 'm dan wel even flink de grond in trappen bij de rest. Sorry, maar dat is vals en hartstikke hypocriet bovendien!

pi_228307
quote:
op 12-08-1999 om 08:45 AM schreef dutchie het volgende:

Toch verviel hij weer in zijn oude patroon en dat was te zien vlak voor de nominatie van Bart en Sabien. Moet ook eerlijk zeggen bij vertrek van Sabien vond ik iedereen behalve Bart hypocriet. Maar Willem spande de kroon door overmand door emoties in elkaar te zakken en een paar dagen later de opmerking te maken: Ik had haar wel met een spandoek willen nomineren.


En vergeet niet de reden die hij opgaf om Bart en Sabiene te nomineren, 'ze zouden toch niet worden weggestemd omdat ze de lievelingetjes van het publiek waren'. Nee, Willem is niet eerlijk, hij had toen ook gewoon de waarheid kunnen zeggen 'ik vind Sabiene een trut'
Dus duidelijk....Willem de rat!!

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')