abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_228189
Goedemorgen allemaal,

Dag 83

De Dagstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!

Screenshot v/d dag
11.20 Willem zit in zijn kookboek te bladeren en leest wat recepten.


Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopend. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potloodgifje rechtsboven in je reactie ) , zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

Algemene opmerking:
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-07-1999 om 03:53 AM schreef Schanulleke het volgende:
Zoals al gemeld werd is Ruud gaan slapen.
Alleen Bart zat nog met een boek op de bank, maar leunt nu al enige tijd achterover. Enige minuten later houdt ook hij het voor gezien, net als ik. Tijd om het mandje op te zoeken. goedenacht.


------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228190
Iedereen ligt nog op één oor en het is rust in huize BB. De puzzel ligt al een heel eind in elkaar gezet op de keukentafel. In de woonkamer ligt het deel waar Bart mee bezig is geweest.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228191
De lichten zijn aangegaan in het huis en alles staat weer in de spotlights. Verder nog geen teken van leven te zien.
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 7 december 1999 @ 09:06:00 #4
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_228192
Goeie Morgen Margot! Trouw als altijd weer de eerste, petje (muts, koud buiten) af!
pi_228193
Nog steeds is alles in diepe rust.
Overal liggen kleren verspreid. Kortom ze mogen wel opstaan om de boel op te ruimen.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_228194
er schalt heel harde muziek door het BB-huis OOh wat is toch fijn lallalallalala

Is dit de wekker?

De puzzel schiet op het Big Brother logo is al af.

Karin is aan het fietsen op het apparaat en verder lijkt het huis nog in diepe rust

Maurice is ook wakker, Karin zingt hem nog even toe. Ooh wat is het toch fijn.

K: wil je even thee zetten het water staat te koken?

Ook willem ontwaakt hij rommelt wat in de keuken en zingt, ooh wat is het toch fijn..

Willem loopt naar buiten Karin rust uit van haar vroege inspanning staand in de keuken met een kopje thee

En toen was er geen beeld meer

[Dit bericht is gewijzigd door stellina (Datum 07 December 1999).]

ik ben mezelf niet of nooit geweest

pi_228195
10:50
heee, ik hoor muziek! waarschijnlijk over de intercom.
"prachtig" hoor ik K zeggen wanneer het is afgelopen.
het is een opera zo te horen.

Karin is wakker, ze is druk aan het fietsen.

het geluid valt steeds weg, maar er is ook niet veel te horen, behalve het trap geluid van K.

Daar komt Maus de kamer in.
ze zingen de wijs van de muziek. "oh wat is het toch fijn.."

W is inmiddels ook binnen gekomen.
samen met M staat hij in de keuken.

Zo te zien is W. bezig het ontbijt klaar te maken.

10:57
K is klaar met fietsen en ze loopt naar W in de keuken.
Gelukkig draait de kamera nu net *weg* van de keuken zodat ik het goed kan volgen

ah daar zijn we weer.
W. roept de kippen met een kippen lokroep en gaat naar buiten waarschijnlijk om ze te voeren.

11.00
W komt weer binnen en gaat verder met het ontbijt.

op stream 4 was even te zien hoe Maus zich aan het scheren was.

Het lijkt erop dat ze in de slapkamer gaan ontbijten, ik zie willem met een dienblad de keuken uitlopen. Of gaan ze op de bank eten. Helaas floepen nu alle streams uit dus ik hoop dat iemand anders het kan volgen

[Dit bericht is gewijzigd door Q (Datum 07 December 1999).]

pi_228196
Willem is wakker en zit een boek te lezen op de bank. Het water staat op voor de thee. Verder staat het ontbijt in de woonkamer klaar op het tafeltje omdat de puzzel in de keuken ligt.

11.25 Maurice komt eraan en is aangekleed, hij schenkt water op de koffie. Hij gaat ook in de bank zitten om te gaan ontbijten.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228197
Karin is er ook bijgekomen en ze ontbijten samen. Maurice, Willem en Karin dus. Willem zingt erbij. Ze zijn aan het roddelen en hebben het over de nominatie en Bart, ik ga luisteren.

W: "ze waren laat vannacht hoor vooral Ruud en Bart, heb jij ze later nog gehoord. Bart vroeg welke reden ik had opgegeven met nomineren, belachelijk dat hij dat vraagt"

M: "ik denk dat het ook niet leuk is als je zo vaak wordt genomineerd, wij kennen dat gevoel nog niet"

W: "jawel maar hij weet wel waarom ik dat heb gedaan, ik heb hem dat ook verteld, wel heb ik gezegd iets aardiger te zijn"

K: "hij denkt vaak dan anderen het ook zo vinden als hij en dat vindt ik niet altijd prettig"

M: "ik ben ook niet gek ik kan ook vooruit rekenen en weet best dat ik een riele kans maak. Hij gaat alleen alles beredeneren en dat doe ik niet, ik weet zelf heus wel hoe het zal gaan maar mij hoor je e rniet over

W: "hij vroeg weer welke reden ik had van nomineren."

M: "ik vindt het allemaal zo een onzin met die lange verhalen te houden in de DBK, ik vindt het heel simpel en heb het ook simpel gehouden. Daar wordt ik een beetje moe van. Ik heb gewoon gezegd met wie ik over wilde blijven en klaar, dat was dus niet met Ruud en Bart. Ze moeten verder niet zo zeuren"

K: "ook vroegen ze mij waarom ligt die je dan beter, ik vindt dat gewoon een gevoel"

M: "ja precies ik vindt dat van Bart ook"

W: "ik heb ook gezegd dat Bart zo een jongen is die altijd gelijk wil hebben en dat ik niet met hem over zou willen blijven dat ik meer aan jullie heb dan aan hun twee"

M: "Maar ja ik denk dat je ook kijkt naar het hele doen en laten van alles en iedereen hier en dat is Bart bij mij iemand die niets toe te voegen heeft."

K: "ik vindt het gewoon onzin dat je alles moet beredeneren en heb het ook kort gehouden in de DBK"

W: "jij doet je mooier voor dan je bent, heb ik tegen Bart gezegd en dat is niet altijd prettig. Hij kan slecht tegen kritiek en zegt dingen die gewoon niet waar zijn"

M: "ja ik ga ook geen discussie beginnen want dat is onbegonnen werk"

M: "dat was ook met de stellingen, af en toe zegt die iets dan geloof ik nooit dat het waar is, dan denk ik, denk dan goed na, je zou best andere antwoorden kunnen geven"

W: "als je zegt dat het anders is zegt hij toch het is zo. Hij zou nooit zeggen denk je dat het zo is, hij weet het al zeker"

M: "een kwestie is dat je elkaar kunt begrijpen en af en toe te luisteren en niet gelijk een oordeel te hebben. Ik vindt dat wij dat beter met elkaar doen, wij drieen. Daarom heb ik ook Ruud en Bart genomineerd"

W: "is maar goed ook dat je niet iedereen even prettig vindt, zo is het nu eenmaal en dat is gewoon in het dagelijkse leven ook zo."

M: "ik kan er best bijzitten, ik ben geen uitblinker in dingen en met name sport, dus zullen ze me saai vinden en dat heeft Bart dus niet die staat overal vooraan"

W: "Bart moet prestatie leveren en dat is iets wat mij tegen de borst stuit"

M: "ik geloof echt dat hij ook in het echt zo is, bij het sporten en dingen die hij hier verteld heeft dat hij altidj vooraan staat. Bij het verhaal van mij in New Zealand sprong hij ook steeds in en corrigeerde mij"

M: "Dat was zo mooi joh echt waar heb ik zulke herrineringen aan. Het was vrij koud in de eind mei en het was winter, maar het is supergevaarlijk om te surfen en we hebben dat niet gedaan"

12.01 Bart komt uit bed en ze zijn stil. Willem gaat fietsen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 7 december 1999 @ 12:03:00 #10
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_228198
Leuk gesprek staat hierboven, ben benieuwd hoe het verder gaat...(ben ook weer eens ff mee gaan kijken maar geluid is klote)
fake a dream
pi_228199
Willem en Karin zijn aan het puzzelen geslagen, ze zitten in de keuken. De gesprekken met elkaar zijn dus nu afgelopen en hebben een andere wending gekregen.

Bart zit op de bank en gaapt wat voor zich uit. De Stem roept om en vraagt tegen Bart of hij zijn zender om wil doen.

K: "die ligt al klaar Bart en met een nieuwe batterij erin"

Ruud is ook uit bed en zit te ontbijten in de woonkamer. Maurice zit nu met Karin te puzzelen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228200
Ruud is het ontbijt aan het opruimen en gooit de kruimels naar buiten waar de kipjes als gekken op afgaan.

Bart is aan het zingen "lions sleep tonight"

Ruud is met het nepmielerolding in de weer en rolt de kamer schoon.

12.33 de stem roept weer en dit keer is het Maurice die zijn zender niet om zou hebben, maar goed gekeken te hebben blijkt de zender van zijn nek te zijn gevallen, hij hangt hem weer om.

Bart komt met een stapel aanmaakhoutjes aan voor de kachel.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228201
ff off topic. Uit het gesprek hierover leid ik af dat W liever overblijft met Karin en Maurice, dan met Ruud en Bart. Hij zit de boel gewoon te belazeren. Hij heeft Karin gisteren zitten nomineren. ;(

[Dit bericht is gewijzigd door Yvette (Datum 07 December 1999).]

pi_228202
Hai en welkom YVETTE wil je hier even kijken? Zie antwoord hier : http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002648.html

Zouje door de edit optie (podlootgifje) je bericht willen veranderen?..bedankt namens de niet streamkijker.

Maurice, Ruud en Willem slepen iets naar buiten, ik kan niet zien wat maar het heeft te maken met het warmwaterbad. Ze nemen de tekening mee en bekijken het geheel.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228203
Maurice gaat het warmtelement in het bad plaatsen.


Ruud en Willem kijken toe en lezen de beschrijving voor. het begint er aardig op te lijken dat het bad daadwerkelijk ergens in gebruik wordt genomen.

M: "die staat erin, nu nog even goed nalezen en alles bevestigen"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228204
Binnen zijn karin en Bart ijverig bezig met puzzel. Veel wordt er niet besproken met elkaar. Het enige wat ze zeggen dat gaat over de puzzel.

Ruud: dit hout ruikt nog zo lekker.
M: lekker vers

Het bad is klaar, en Maurice zit erin. Hij is de pijp aan het stellen, die uit het bad steekt.

Karin heeft koffie gemaakt.
Ruud leest de gebruiksaanwijzing nog eens door.
Willem is ook al weer aan het puzzelen geslagen.
Karin is met het dekbed van puzzel bezig, ze vind het maar een rot klus


------------------
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn

[Dit bericht is gewijzigd door binky (Datum 07 December 1999).]

what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_228205
Het bad is bijna klaar, Maurice bevestigt een pijp die erin moet en schermt dan het hele warmte element af met een soort houten schutting.

Zo dus:


En dit is het eindresultaat, genoeg plaatjes verder voor vandaag , anders wordt het misschien te traag, maar om een indruk te krijgen voor de niet streamkijkers wel leuk denk ik.



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228206
Ze zijn allemaal weer naar binnen gegaan en opnieuw alle vijf aan het puzzelen geslagen onder het genot van een kopje koffie met chocolade.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  dinsdag 7 december 1999 @ 13:39:00 #19
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_228207
Terwijl de anderen binnen verder puzzelen, voert Ruud de kippen.

13.50 Ruud is weer terug. De puzzelaars zingen nu het liedje van Barbapappa (of iets dergelijks; het is in ieder geval die tekenfilmserie).

Af en toe wordt er gejuicht wanneer ze weer een stukje hebben kunnen aanleggen.

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 13 Januari 2000).]

pi_228208
Bart schenkt nog eens koffie in en loopt wat om de tafel op zoek naar stukjes die bij zijn werkje passen.

K: "hier Ruud deze is van jou dat zijn die voeten"

R: "het klopt volgens mij niet, wat heb ik fout gedaan eens even kijken godverdiekie joh he"

Maurice is op zoek naar het oog van Ruud "Wie heeft het oog van Ruud gezien", ze moeten er samen om lachen.

Ze hebben enkele stukken die in elkaar passen. Willem zijn kunstwerkje en Ruud zijn werkje passen bij Karin in haar frame.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228209
Maurice zegt tegen Karin, "ik denk dat deze er wel inpast hoor, kijk maar dat zijn dezelfde kleuren"

Het hele BB logo is nu goed in zicht en links in de hoek van de puzzel is het af, het is één mooi vlak geworden.

Willem en Ruud hoor je niet meer die gaan helemaal geconcentreerd op in het puzzelen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 07 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228210
Ze hebben het over reclames en doen er enkelen na. Verder jawel puzzelen

Ik ga even mijn middagrust houden tot straks bij de avondstreams.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_228211
Het puzzel uurtje is nog steeds bezig. Niemand zegt iets, en zij vol geconcentreed bezig.
Het enige wat ze zeggen is: moet deze hier, nee die past hier niet.
Dus er is weinig nieuws onder de horizon.
what's life without BB
Bart heet eigenlijk; Kees,Kesennnnnnnn


pi_228212
Het puzzeluurtje is even voorbij. Ze zitten met z'n allen in de woonkamer en hebben het erover wat ze nou missen.

K: Alles wat je krijgt van thuis zit je hier driedubbel uit te pluizen, je legt op alle slakken zout en ze bedoelen er waarschijnlijk niets mee.

R: Ze schrijft dan een brefje hoe het met Bibi gaat, maar niets over haar !
K: En mamma heeft een nieuwe vriend :-)
M: en hij geeft me altijd ontbijt op bed.

Hilariteit alom !

R: Van de ene zus naar de andere zus.
R: Een keer heb ik een meid een hele nacht voor de deur laten staan. Haha, Ruud had toen dus twee vriendinnetjes. Dat mens heeft wel drie uur op die Bel lopen rammen.

W: En wat zei je de volgende dag dan ?
R: Ik zei ik was in de kroeg joh, ik was helemaal niet thuis

R: Ik was 33 en zei was 17.
R: En 1 keer kwam ik uit parijs, met mijn vriendinnetje en toen we terug kwamen vreg ze: Kan ik bij jouw slapen. Ik ja, tuurlijk joh. (Ze moest helemaal naar Bergen op zoom) Maar ik had ook nog een sexvriendinnetje. En net op maandagmorgen kwam ze bij mij binnen. Ik zeg, ik moet je wat vertellen joh. Deze vriendin is even bijven slapen.

Kwaad dat ze was. Ze rende meteen de keet weer uit.
Zoo, joh. Ik de hele dag rondjes rijden en bedenken hoe ik het goed moest maken. Zoooo.

Vervolgens wat hilariteit om dat verhaal. Met name Bart en Maus laten zich horen.

B: Achteraf kun je erom lachen.
R: Ja, achteraf wel.
R: Ik heb echt moeten leren hoor om samen te wonen. Nu moet je echt vragen he, Hee trudi, kan ik effe een andere zender opzetten. Normaal dan Baf, zette ik zo een andere zender op.

R: Ja,. als je een relatie hebt joh, das echt geven en nemen.

M: Geven en Geven

Willem zegt ook wel eens wat tussendoor, maar die is niet te verstaan. karin zit maar wat stilletjes dom mee te lachen.

R: Ik heb ook mteen gezecht dat ik hou van uitgaan en op vakantie gaan.
M: dat kan toch ook met haar
R: jawel, maar ik vind het ook mooi met een maat, das toch anders.

Ineens hilariteit om trainingspakken. Dat heb ik een beetje gemist.

16:59 Centerparks. ! K: Wel makkelijk, die kinderen kun je gewoon effe loslaten, die kunnen zwemmen en spelen.

Vervolgens wordt nagedaan hoe dat eruit kan zien:

B: jonge, echt, moet je zien joh. Al die badpakkenlui in dat bad daar, en dan wachten wanneer die golven komen.

R: Erm eh, hebben we nog hout ?
B: Nee.
M: nou, dan moet je zagen Bart!

17:03 Karin ruimt de kopjes op. De zitting wordt opgeheven.

R: Ik ga lekker effe fietsen.
R: Die vissen vreten wat af.

Stream 2 switched naar de tafel met de puzzelstukjes. Die puzzel ziet er al behoorlijk af uit. !

Willem en Bart buigen zich over de puzzel, ruud komt erbij staan. Er wordt even gezegd dat de kleren die ze aanhadden op die foto wel makkelijk zijn, behalve die trui van Maurice.

17:09 M zit op de bank in een boek te bladeren. Karin iz uit beeld en W en B zijn serieus met de puzzel aan de slag gegaan.

W.ow, ik heb prima geluid hier !

M: Wel lachen om over die vrouwensport te lezen. Willem kmomt even bij hem kijken. Nu is het weer wielrenfoto's en Peter post.


[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 07 December 1999).]

Blijft zich verbazen
  dinsdag 7 december 1999 @ 17:01:00 #25
1991 w.o.r.
don't panic !
pi_228213
Ruud praat over vreemdgaan, een vriendinnetje van hem 'nou ja een sexvriendinnetje eigenlijk' en over op vakantie gaan zonder je vriendin. Moeilijk te volgen omdat het geluid steeds wegvalt...

Iets over Place de la Concorde in Parijs
R: Ja, je kunt gelijk de metro nemen, mooi joh.

Verder ging het gesprek net over kinderen, maar door ruis in de camera helaas niet te volgen.

17.04 Het gesprek in de woonkamer is al weer afgelopen, Maurice blijft alleen achter op de gele bank en leest. De rest is weer terug bij de puzzel.

K: (weet niet tegen wie)je had dat gele shirt aan moeten doen.

R: We zijn vandaag echt een stuk opgeschoten hoor!
(is inderdaad goed te zien)

W: Ja, dat paarse kun je goed zien, dat hoort erbij.

B neuriet terwijl hij weer een stukje aanlegt.

M: (vanuit de woonkamer, over zijn boek): Er staat een Bucatti bij (Buukaaaatie). Willem loopt naar hem toe om mee te kijken.

[Dit bericht is gewijzigd door w.o.r. (Datum 07 December 1999).]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')