abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:33:32 #226
35189 Troel
scherp en bot
pi_64628881
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:28 schreef Rewimo het volgende:
Ik vind het op zijn zachtst gezegd vreemd dat iemand die net haar kindje verloren heeft voor leugenaar wordt uitgemaakt op grond van een opmerking van iemand anders.
Ik vind het vreemd dat er mensen zijn die via PM steunbetuigingen geven omdat ze het ook niet geloven en hier doen alsof ze dat niet gedaan hebben (waarmee ik niet specifiek op jou doel overigens).
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:34:06 #227
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_64628901
Eerlijk is eerlijk, ik krabde ook even achter mijn oren bij het "uur geleefd" gedeelte, maar de wens is misschien zo groot dat MarMar het daadwerkelijk zo heeft beleeft. Of ze daarom dan ook geen te vroeg geboren kindje heeft gehad kan ik daaruit niet opmaken en daarover zal ik dus ook niet kunnen en willen oordelen. In deze ga ik er dus gewoon vanuit dat MarMar dit alles heeft beleeft onder een storm van diverse emoties.. en dat het gewoon wel is gebeurt.

MarMar, heel veel sterkte bij het verwerken van dit alles en het een plekje geven.

[ Bericht 0% gewijzigd door Ireth op 03-01-2009 22:35:30 (krabde? krapte? krapde? krabte? :?) ]
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_64628923
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:27 schreef Maneki.Neko het volgende:
En dan blijkt het allemaal wél waar te zijn en zit MarMar er ook nog met een geestelijke bak ellende extra bij. Soms moet je gewoon maar je mond houden..


Het maakt het niet beter of anders als ze me opeens wel gelooft, en het maakt het ook niet nog verdrietiger dat ze me niet gelooft.. vergeleken bij het verdriet dat er al is, kan ik daar eigenlijk niet eens meer zo van wakker liggen.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:35:19 #229
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64628945
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vind het vreemd dat er mensen zijn die via PM steunbetuigingen geven omdat ze het ook niet geloven en hier doen alsof ze dat niet gedaan hebben (waarmee ik niet specifiek op jou doel overigens).
Ik vind dat niet vreemd maar heel wijs, dat ze die twijfels dan iig in stilte hebben. Het blijven namelijk twijfels en met zo'n teer onderwerp wil je dan niet het risico lopen om iemand danig te kwetsen mocht ze wél gewoon de waarheid spreken.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zaterdag 3 januari 2009 @ 22:35:59 #230
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_64628965
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:33 schreef Troel het volgende:
Ik vind het vreemd dat er mensen zijn die via PM steunbetuigingen geven omdat ze het ook niet geloven en hier doen alsof ze dat niet gedaan hebben (waarmee ik niet specifiek op jou doel overigens).
Nou da's mooi dan want ik heb geen PM gestuurd
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:36:50 #231
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_64628993
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:34 schreef MarMar het volgende:

[..]



Het maakt het niet beter of anders als ze me opeens wel gelooft, en het maakt het ook niet nog verdrietiger dat ze me niet gelooft.. vergeleken bij het verdriet dat er al is, kan ik daar eigenlijk niet eens meer zo van wakker liggen.
Ik snap uberhaupt al niet dat jij hier dit post en je vervolgens gaat zitten verdedigen. De waarheid heeft geen verdediging nodig. Die staat op zichzelf.

(En het lijkt me dat je wel wat anders aan je hoofd hebt/zou moeten hebben dan de twijfels van Troel ).
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  † In Memoriam † zaterdag 3 januari 2009 @ 22:37:35 #232
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64629022
en ik ook niet. (en ik zie het nut van steunbetuigingen per pm eerlijk gezegd niet zo )
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:40:36 #233
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64629123
Wat is dit triest en genant.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 januari 2009 @ 22:41:36 #234
163650 Greys
pi_64629161
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:36 schreef Vivi het volgende:

(En het lijkt me dat je wel wat anders aan je hoofd hebt/zou moeten hebben dan de twijfels van Troel ).
Dat dus.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_64629173
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vind het vreemd dat er mensen zijn die via PM steunbetuigingen geven omdat ze het ook niet geloven en hier doen alsof ze dat niet gedaan hebben (waarmee ik niet specifiek op jou doel overigens).
Die mensen houden tenminste de optie open dat het waar zou kunnen zijn en nemen niet het risico iemand ontzettend te kwetsen.

Maar maak je geen illusie, meer verdriet dan ik al heb krijg ik niet, zeker niet door een kleinzielig iemand die denkt alles te weten over wat mogelijk en niet mogelijk is.
  † In Memoriam † zaterdag 3 januari 2009 @ 22:42:25 #236
37843 lady-wrb
kortaf
pi_64629193
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:40 schreef Moonah het volgende:
Wat is dit triest en genant.
ik vind het ook te gek voor woorden...
maar goed, dat had ik ergens hierboven al gezegd.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:43:05 #237
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64629225
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:33 schreef Troel het volgende:

[..]

Ik vind het vreemd dat er mensen zijn die via PM steunbetuigingen geven omdat ze het ook niet geloven en hier doen alsof ze dat niet gedaan hebben (waarmee ik niet specifiek op jou doel overigens).
Als je op mij doelt, ik zal hier even neerzetten wat ik daar ook zei, in antwoord op je vraag of wij er niet iets aan konden doen. Het was nou niet alsof ik jou uit mezelf PMde met 'meid, wat ben ej goed bezig'.

21.34
quote:
Ik ben het met je eens, maar echt, behalve dan die twijfel uitspreken is er niets dat we kunnen doen. We kunnen het niet verifieren, we kunnen alleen af gaan op haar verhaal. Het is een user die al jaren meepost, dus het is niet een newbie waar je makkelijk doorheen prikt.

Ik vind ook dat het rammelt, zeker gezien dat 'mss ben ik wel gigantisch aan het miskramen' in dat LIF topic en ook dat nog een uur leven snapte ik niet. Het kindje van vrienden van mij dat met 28w uit zichzelf geboren werd overleed tijdens de bevalling...

Maar ja... we kunnen niks. Er zijn een aantal mensen geweest die hun twijfel uitgesproken hebben en ik hoop dat andere mensen zelf na gaan denken en verder kan ik alleeen hopen, ondanks dat het heel naar klinkt, dat het toch wel klopt en dat het niet een raar verzinsel is...
En dan ook maar meteen die erachteraan die ik je net stuurde:

22.24
quote:
Denk je niet dat je het beter nu kan laten rusten?

Je hebt je zegje gedaan, je krijgt echt nooit de onderste steen boven, het is welles-nietesen en daar wordt echt niemand blij van.

Zoals ik zei, ik vind ook dat het rammelt, maar ja... aan de andere kant, zoals ik al zei het is een user die al jaren mee post, waarom zou die iets verzinnen?
En dan nog even de post die ik in het oldbie forum postte, daar ergens tussendoor:
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 21:58 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Ja, maar MarMar is niet een compleet nieuwe user, ze post al jaren mee als ik het goed heb.
En daarom vind ik het weer raar om te denken dat het een verzonnen verhaal zou zijn. Dat verwacht je eerder van mensen die uit het niets komen posten, niet van iemand die er al langer is.
Al met al heb ik dus in de loop van de avond mijn mening bijgesteld.
Mede ook omdat ik bij nader inzien bedacht dat ik niet kan bepalen of iets echt-echt-echt onmogelijk is.
En dat heb ik ook wel degelijk gepost al. In een van de posts die ik weer gedelete heb. maar daar komt de 'dank je BE' van MarMar vandaan. Van die post over die user die al lang mee post eetc. etc. daar stond dat ook in.

Ik ben er iig nooit een voorstander van geweest dat dit online uitgevochten werd.

Ik lijkt nog wel gek ook, dat ik dit online ga gooien, maar ik hou niet zo van dat slachtofferen.
***
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:43:13 #238
11682 Moonah
Jolie femme
pi_64629230
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:41 schreef Greys het volgende:

[..]

Dat dus.
Nou, ik kan me best voorstellen dat MarMar zich wil verdedigen.
"Bloemen zijn rood jongeman... "
Zo. Dan witte gullie dè ôk wir.
pi_64629247
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:36 schreef Vivi het volgende:

[..]

Ik snap uberhaupt al niet dat jij hier dit post en je vervolgens gaat zitten verdedigen. De waarheid heeft geen verdediging nodig. Die staat op zichzelf.

(En het lijkt me dat je wel wat anders aan je hoofd hebt/zou moeten hebben dan de twijfels van Troel ).
Het leidt stiekem wel even af.. cru als het klinkt misschien.
Dit is makkelijk vergeleken bij er echt mee bezig zijn.. en dat doe ik ook wel, alleen soms eventjes niet.. nu eventjes niet.

Straks wel weer.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:44:10 #240
35189 Troel
scherp en bot
pi_64629270
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:43 schreef Brighteyes het volgende:

[..]

Als je op mij doelt,


Nee, ik had het ook niet over jou Dan had ik je er wel op aangesproken per PM
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 3 januari 2009 @ 22:46:54 #241
163650 Greys
pi_64629370
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:43 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nou, ik kan me best voorstellen dat MarMar zich wil verdedigen.
Hm. Misschien wel.
Ik zou me juist kunnen voorstellen dat ze daar helemaal de energie niet voor heeft nu.
Maar dat moet ze zelf weten verder, ik verbied haar niets toch?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:48:06 #242
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64629405
Zullen we er maar gewoon mee stoppen? Met de hele discussie.
Ere zijn mensen geweest die gemeend hebben twijfel te moeten uitspreken. Prima. Er zijn mensen geweest die daarop in hebben wlllen gaan.

Maar zoals we ook al in het Engeltjes topic zeiden en zoals hier ook al gezegd is. Dit is enorm genant en pijnlijk.
Laten we in vredesnaam van de goedheid en waarheid uit gaan...

Ik denk dat we er maar mee moeten stoppen. Zonder schooljuf te willen spelen wil ik er eigenlijk toch wel een dikke punt achter zetten...
***
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:48:08 #243
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_64629409
Misselijkmakend dit.

Wat Vivi zegt: soms kun je maar beter je mond houden én er is kans dat je zo ontzettend mis zit met dat wantrouwen. Bah.
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
pi_64629414
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:43 schreef Moonah het volgende:

[..]

Nou, ik kan me best voorstellen dat MarMar zich wil verdedigen.
Het hangt er wat tussen in... aan de ene kant kan het me niet genoeg schelen om me er echt heel druk over te maken, aan de andere kant wil ik een soort van opkomen voor ons zoontje...

Ook hoop ik dat mensen eens na gaan denken voor dat ze al dan niet bedoeld mensen kwetsen..

Dat iets niet eerder gebeurd is en niet 1 2 3 te verklaren is, maakt niet per se dat het niet waar is.

Natuurlijk zou ik het best helemaal kunnen bewijzen.. maar dat ga ik niet eens doen, want misschien kwets ik daar anderen weer onnodig mee. Ze moeten er zelf maar mee leven en mee kijken wat ze ermee doen.

BE: voor jouw manier van je idee erover hebben kan ik echt wel respect opbrengen, dat je je mening durft bij te stellen ook.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 januari 2009 @ 22:48:55 #245
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64629433
Nou ja, ik zie veel mensen over troel heen vallen en ik ga hier nu gewoon roepen dat ik ook zeer ernstige twijfels heb bij dit verhaal.
pi_64629443
MarMar gecondoleerd dat ten eerste.

En of het verhaal rammelt of niet ik was er niet bij maar weet wel dat als je net bevallen bent wat op zich al emotioneel genoeg is....je de tijd wel eens anders kan beleven als de standaard 60 minuten in het uur, soms lijkt het sneller en soms langzamer .... laat staan als je alles mee maakt wat MarMar voor de kiezen krijgt.

Misschien is het beter om de vraag stellen of we het zouden waarderen als jezelf zulke reacties krijgt bij een miskraam of droevige gebeurtenis? denk t nie.
Mama van Isa en Ties
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:50:46 #247
74065 Burdie
Cogito ergo Fok!
pi_64629494
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:48 schreef Swetsenegger het volgende:
Nou ja, ik zie veel mensen over troel heen vallen en ik ga hier nu gewoon roepen dat ik ook zeer ernstige twijfels heb bij dit verhaal.
En de toegevoegde waarde van die opmerking is?
KuikenGuppy
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 3 januari 2009 @ 22:51:49 #248
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_64629522
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:50 schreef Burdie het volgende:

[..]

En de toegevoegde waarde van die opmerking is?
Dat er wellicht veel andere ouders die een kind verloren hebben minder gekwetst wordt als de hoax snel uitkomt ALS het een hoax is.
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:53:58 #249
35189 Troel
scherp en bot
pi_64629580
quote:
Op zaterdag 3 januari 2009 22:49 schreef marlieske het volgende:
MarMar gecondoleerd dat ten eerste.

En of het verhaal rammelt of niet ik was er niet bij maar weet wel dat als je net bevallen bent wat op zich al emotioneel genoeg is....je de tijd wel eens anders kan beleven als de standaard 60 minuten in het uur, soms lijkt het sneller en soms langzamer .... laat staan als je alles mee maakt wat MarMar voor de kiezen krijgt.

Misschien is het beter om de vraag stellen of we het zouden waarderen als jezelf zulke reacties krijgt bij een miskraam of droevige gebeurtenis? denk t nie.
In het begin heb ik heel voorzichtig aan proberen te geven dat ik mijn twijfels had, door door te vragen. Maar juist daardoor begon het steeds meer te rammelen. En nee, zulke reacties zijn niet leuk. Been there, done that. Maar ik heb geloof ik al uitgelegd waarom ik mijn twijfels uitsprak. Dat hoef ik niet nog een keer te doen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  zaterdag 3 januari 2009 @ 22:54:37 #250
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_64629604
Ik wil graag mijn centje bij leggen. Niet om het een of ander Troel, maar jouw verhalen van de laatste tijd vind ik ook ongeloofwaardig. Vandaar dat ik nergens steun heb betuigd. Ik zeg als ik niet zeker ben of ergens niets mee kan liever niets ipv huichelachtig te posten dat ik meelij heb terwijl dat niet zo is.

En dan ongevraagd een topic openen... Ik ga zelf soms heel ver qua reacties maar jij wint. Ik zou me rot schamen.
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')