abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_228171
Kweet niet of dit al een keer aan de orde is gekomen, maar ik vraag het me toch af:

Weten de bewoners dat Doe Maar weer bij elkaar is ??(al is het voor tijdelijk).

Deze vraag betreft speciaal Ruud & Bart, die wel heel toevallig bijvoorbeeld 'Is dit Alles' zongen en laatst floten bij de vuurkorf.

Zo ja, hoe zijn ze dit te weten gekomen;
zo nee, hoe zouden ze het te weten kunnen komen!

Muzikale garoeten Malou

LOL + LOL = HIHI
  dinsdag 7 december 1999 @ 03:25:00 #2
421 Harry
Zwolle Boppe
pi_228172
Malou, ik vermoed dat dit toeval is.
Er passeerden meer oude hits de afgelopen periode.

Geen slechte muziek overigens !!

Het komt goed.... En anders maar niet.
  dinsdag 7 december 1999 @ 08:18:00 #3
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_228173
quote:
op 12-07-1999 om 03:21 AM schreef Malou het volgende: (...)(...)zo nee, hoe zouden ze het te weten kunnen komen!(...)
Hoi Malou.

Ik heb Bart horen zeggen dat hij die nieuwe van Borsato al gehoord had tijdens het VOO feestje ter gelegenheid van de 75e aflevering.

Het is niet onwaarschijnlijk dat er die avond ook veel Doe Maar is gedraaid i.v.m. de aanstaande reunie. Het is misschien daarom dat dit nummer in hun hoofd is blijven hangen.

Verder kun je in de tuin geschreeuw vanaf de weg horen. Er hoeft maar 1 persoon te gillen "Doe maar is weer bij elkaar" en het contact met de buitenwereld is gelegd.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_228174
Even over de topic....

Grote Broer is de B-kant van de single Macho.

Maar dit terzijde

net niet te oud
  dinsdag 7 december 1999 @ 10:42:00 #5
1829 Jewel
De enige echte!
pi_228175
Het viel mij al weken geleden op dat er opeens veel Doe Maar liedjes werden gezongen.
Toen waren net Anouk en Cyrille in het huis.
Heb toen al gedacht dat ze het van hen gehoord hadden.
pi_228176
Thanx dasaliz! Juist die single heb ik nog nie!!

Maar wel een leuke voor de mannen; wie ook de songtekst kent van "Macho" mag het zeggen, ik ben benieuwd wie van de mannen er het best bij de persoon in de lyric van Macho past! Graag met uitleg, voor degene die de tekst niet kennen? mamamamachoooo

LOL + LOL = HIHI
pi_228177
quote:
op 12-07-1999 om 10:42 AM schreef Jewel het volgende:
Het viel mij al weken geleden op dat er opeens veel Doe Maar liedjes werden gezongen.
Toen waren net Anouk en Cyrille in het huis.
Heb toen al gedacht dat ze het van hen gehoord hadden.


Maar die waren toch vóórdat bekend werd dat Doe Maar weer bij elkaar zou komen, al in het BB huis, of ben ik nou even de weg kwijt?

LOL + LOL = HIHI
pi_228178
quote:
op 12-07-1999 om 03:21 AM schreef Malou het volgende:
Kweet niet of dit al een keer aan de orde is gekomen, maar ik vraag het me toch af:

Weten de bewoners dat Doe Maar weer bij elkaar is ??(al is het voor tijdelijk).


LB

fake a dream
pi_228179
quote:
op 12-07-1999 om 11:58 AM schreef Kimmie het volgende:
LB


voor jou misschien niet Kimmie, maar volgend jaar voor 16 x 80.000 fans wel weer een ongelooflijk gaaf gebeuren, wat 16 jaar op zich heeft laten wachten.

Ik zal mijn bedoeling wat verder toelichten.
Muziek is gelukkig erg belangrijk voor de BB bewoners, nu en voordat ze in BB kwamen.

Het fenomeen Doe Maar, wat bij velen op de harde schijf is ingebrandt, met goede herinneringen en vervlogen tijden als bijlagen, was ook een hype.

Het gaat mij er nu gewoon om, hoe belangrijk muziek nu in het algemeen voor hen afzonderlijk is, hebben ze er houvast aan, wat zouden hun reacties zijn op dit specifieke nieuws, aangezien de meerderheid toch van dezelfde generatie is als het grootste percentage"nog steeds"Doe Maar fans etc. etc.

Ik ben gewoon heel erg benieuwd naar wat jullie hierover denken/te zeggen hebben en over de andere bovenstaande vragen!

Garoet, Malou

LOL + LOL = HIHI
pi_228180
Maar wel een leuke voor de mannen; wie ook de songtekst kent van "Macho" mag het zeggen, ik ben benieuwd wie van de mannen er het best bij de persoon in de lyric van Macho past! Graag met uitleg, voor degene die de tekst niet kennen? mamamamachoooo


Maurice is absoluut de "macho" uit het liedje:
1. Was ik maar een vrouw dan breide ik met jou (Maurice was hard aan het borduren, borduren is bijna breien)
2. Ik heb nooit kunnen wennen aan mannen met elkaar, dronken aan de borrel en voor een grapje klaar (volgens mij is dit een letterlijk citaat)
3. voetballen dat kon ik niet, dus echte vriendjes had ik niet (MAURICE kan niet voetballen)

alleen dooie vissen gaan met de stroom mee!
  dinsdag 7 december 1999 @ 13:19:00 #11
1323 Piccolo
 Verdiepinkje hoger
pi_228181
Malou, ik heb het even voor je opgezocht:
Op 1 november maakte Doe Maar bekend dat ze nog een paar keer gingen optreden (volgens www.doemaar.com).
Op 2 november gingen Cyrille en Anouk het huis in (volgens bigbrother.veronica.nl)
Het kan dus zijn dat ze het wel gehoord hebben of door de spanning vanwege BB het net gemist hebben. ..
Daar schiet je veel mee op he?!!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')