abonnement bol.com Unibet Coolblue
  dinsdag 7 december 1999 @ 02:34:00 #1
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_228164
Nu we in de laatste maand van Big-Brother zijn aangeland, begin ik mijn brein(tje) t breken over nieuwe concepten. Die aangekondigde bus lijkt me niets, dus doe die maar exit. Om alvast maar een voorzet te geven voor nieuwe inbreng:
Er worden 9 zwaar verslaafden geselecteerd, zij worden opgesloten in, laten we zeggen, een centraal gelegen stadje, ik noem Almere.
Zij zijn allen bij voorbaat, en voor zover mogelijk bij vol bewustzijn, bereid om van hun verslaving af te komen.
Deelnemers mogen niet vrijwillig het pand verlaten, en iedere 3 weken nomineert het nederlandse volk, waar ook jij deel van uitmaakt, een deelnemer, die weer de wrede wijde wereld ingestuurd wordt.
Dit programma gaat heten: COLD TURKEY
En, oh ja, de bijl zit dan niet aan een ketting. Vind je dit een leuk idee, dan hoor ik dat graag. Heb je een beter idee, dan hoor ik dat liever. Vind je mijn gedachtengangen vreselijk banaal, dan vermaak ik mij graag met jouw reatie, dus wat let je te reageren/ageren?
Life is what you make it.
pi_228165
Schanulleke, kan dat gebouw dan ook in Frankrijk staan, met nominaties door het Franse kijkerspubliek?
Dan wordt het wel heel leuk en misschien nog wel een beetje banaler...


LOL + LOL = HIHI
  dinsdag 7 december 1999 @ 03:41:00 #3
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_228166
quote:
op 12-07-1999 om 03:28 AM schreef Malou het volgende:
Schanulleke, kan dat gebouw dan ook in Frankrijk staan, met nominaties door het Franse kijkerspubliek?
Dan wordt het wel heel leuk en misschien nog wel een beetje banaler...

Beste Malou, jou ligt een glorieuze carriere als programmamaker in het verschiet. Het kan inderdaad in Frankrijk plaatsvinden, er wordt immers niet gebruikt (in frankrijk ook NOOIT ). En ja, het zou inderdaad leuke motivaties opleveren. Prachtige aanvulling, ga zo door.



Life is what you make it.
  dinsdag 7 december 1999 @ 06:44:00 #4
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_228167
Zulke "projecten " bestaan al.
(idee is dus gejat)

De praktijk leert dat er na zo'n 2 weken geen mens meer vrijwillig in / bij zo'n groep zit.

(haha, als "straf de wijde wereld ingestuurd worden?,das pas fijn als "afkickende",blootgesteld aan alle verleidingen

ander scenario?
(stop Hummie alvast in een bejaardentehuis, zodat ze kan wennen aan haar leeftijdsgenoten)(een van de regels is, geen Make-Up in het beruchte meeneemkoffertje
zodat het verschil voor de kijker minimaal is.Titel programma:Wie is de echt Hummie?

(terwijl ik deze onzin allemaal neertyp, denk ik, hoort deze topic niet bij het BB onzin forum?)

eh, Phileine?

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 07 December 1999).]

  † In Memoriam † dinsdag 7 december 1999 @ 08:00:00 #5
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_228168
Schanuleke welcome back

Heb ff geen tijd om iets leuks te verzinnen op jouw topic dat komt vanavond wel

The future is after you
  † In Memoriam † dinsdag 7 december 1999 @ 20:19:00 #6
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_228169
Nou op deze topic kan best ook wel een serieuze reactie.
BB2 kan onmogelijk hetzelfde worden als BB1.
De nieuwe bewoners denken dat BB2 net zoveel losmaakt als BB1 , roddelpers, misschien weten ze al van de internet forums,er hier al een topic van iemand die vroeg om suggesties om zich voor te bereiden op BB2.
Nou kan VOO net doen of dat niet zo is, maar mij lijkt het wel leuk als ze dat opnemen in de nieuwe formule.
Nml geef ze een computer en een modem, geef ze geen browser maar een applicatie met een browser control zodat ze niet onbeperkt overal heen kunnen surfen. Laat ze alleen naar FokForum kunnen gaan en alleen de hier gelaatste links kunnen volgen.
Lijkt me wel geinig om in de stream verslagen te lezen hoe de bewoners de streamverslagen lezen.
Volgen wat er buiten over je gezegd wordt als onderdeel van de nieuwe BB experience.
Dan blijven pas echt alleen de sterksten over.
En wie weet wat er gebeurd als ze hier ook gaan posten. Ligt het nou aan mij of is de toon van postings over Bart(enkelen uitgezonderd) nou verandert sinds Jumparound hiet aanwezig is?
The future is after you
  dinsdag 7 december 1999 @ 22:57:00 #7
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_228170
quote:
op 12-07-1999 om 06:44 AM schreef Quenda het volgende:
Zulke "projecten " bestaan al.
(idee is dus gejat)

De praktijk leert dat er na zo'n 2 weken geen mens meer vrijwillig in / bij zo'n groep zit.

Beste Quenda,
Over welke projecten je het hebt is mij niet bekend, maar ik vermeldde al, dat vrijwillig weggaan niet tot de mogelijkheden behoorde.

(haha, als "straf de wijde wereld ingestuurd worden?,das pas fijn als "afkickende",blootgesteld aan alle verleidingen

Nee, da's niet fijn, echte straf dus.

ander scenario?
(stop Hummie alvast in een bejaardentehuis, zodat ze kan wennen aan haar leeftijdsgenoten)(een van de regels is, geen Make-Up in het beruchte meeneemkoffertje
zodat het verschil voor de kijker minimaal is.Titel programma:Wie is de echt Hummie?

Dit is ook wel een aardig idee, maar hoe krijg je die bejaarden zover?

(terwijl ik deze onzin allemaal neertyp, denk ik, hoort deze topic niet bij het BB onzin forum?)

eh, Phileine?

En hier ben ik het dus echt niet mee eens. Je mag m'n inbreng dan niet origineel vinden, hij is wel degelijk serieus bedoeld. En dan dat drammerige ge-Phileine, om misselijk van te worden. Maar goed, dat soort reacties schijnen ook te mogen.
Veel plezier op het forum verder.



Life is what you make it.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')