abonnement Unibet Coolblue
  zondag 23 november 2008 @ 14:24:21 #201
82895 ikbenik
jij bent jij
pi_63449413
quote:
Op zondag 23 november 2008 01:19 schreef bks het volgende:
Had vandaag dus een netlog account aangemaakt en een mssg verstuurd naar Stephan Wilsoe. Dit was zijn antwoord:

"ik ben gwn een student, er is iemand aan het ouwehoeren met mijn gegevens ik word helemaal gek me naam word vet misbruikt heb nooit een bedrijf begonnen en zal dat ook never doen, ik raad iedereen aan om is bij die bedrijf te gaan in enkhuizen ik ga der zelf ook langs want ik word hier gek van dat er zulke mensen bestaan!

succes met het vinden van de klootzakken die mijn gegevens hebben misbruikt! "

Wie weet is Wilsoe niet degene die we moeten hebben.
Dat is wel heel knap. Iemand is dus naar de KVK gegaan en heeft daar een bedrijf ingeschreven op naam van Stephan? En degene die dat heeft gedaan, heeft dat kunnen doen met welk legitimatiebewijs? Is iemand dan bezig om zelfs die te vervalsen? Dat is toch veels te ver gezocht?
En is hij nu echt zo dom om het over een bedrijf in Enkhuizen te hebben? Welk bedrijf in Enkhuizen, ik heb geen enkel bedrijf gezien in die factuur die verwees naar een bedrijf. Wel een afleveradres, maar die is duidelijk dus een spoof.

Datzelfde geld dus ook voor dat 0900 nummer. Kan iedereen zonder enige vorm van legitimatie zo'n nummer aanvragen?

Dat antwoord van Stephan doet dus zeer sterk vermoeden dat hij wel degelijk de jongen is die gezocht wordt. Hij probeert nu uitvluchten te vinden, dus ik zou maar goed in de gaten houden of hij niet vlucht. Nadat zelfs Kassa er aandacht aan heeft besteed en er op internet nu zoveel gegevens te vinden zijn, zal het hem wel te heet onder de voeten worden.
MisterTao.com - recommender: DutchJohan
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 23 november 2008 @ 14:37:44 #202
11389 crew  qltel
Meneer Rewimo
pi_63449809
quote:
Op zondag 23 november 2008 14:21 schreef soylent het volgende:

[..]