abonnement Unibet Coolblue
pi_64049792
Saffiertje, dikke
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64050665
Wat jammer, Saffier, dat het niet wil lukken. Natuurlijk ben je hier welkom maar ik had je Z&G gegund.

Ik ben benieuwd hoe het met je eitjes zit, PZE!

De feestdagen vind ik dit jaar erg moeilijk, merk ik. Al jaren droom ik van kind en gezinnetje met Sinterklaas en bij de boom. Al voor we probeerden kinderen te krijgen, dacht ik daar vaak aan. Nu heb ik met gemengde gevoelens Sinterklaas gevierd. Blij dat ik het mee kan beleven met mijn neefje en nichtje want er gaat niets boven een Sinterklaasfeest met kleine kinderen. Maar ook verdrietig omdat we het misschien nooit met onze eigen kinderen zullen meemaken. Tegelijkertijd vind ik dat ik niet zo mag doemdenken, wat ook niet helpt. Bovendien zijn we 'nog maar' drie jaar bezig. Er zijn mensen die veel langer bezig zijn (geweest).
pi_64054335
Sombie... dat is ook moeilijk. Ik weet nog dat wij twee jaar terug op oudjaarsavond op de bank zaten, het vuurwerk omhoog zagen gaan en dat ik in tranen uitbarstte en zei 'het zal wel weer een rot jaar worden'... ineens kan het je zo aangrijpen, en vooral met speciale dagen...

Ik blijf voor je duimen dat je in ieder geval volgend jaar met z'n drietjes naar de intocht van Sinterklaas kan... en de feestdagen ook echt een feest voor je zullen zijn...
**Life is e@sier with your eyes closed**
  dinsdag 16 december 2008 @ 13:55:02 #254
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_64056343
PZE, heb je al nieuws?
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64056661
quote:
Op maandag 15 december 2008 22:02 schreef Saffier het volgende:

Tico, ik lurkte vroeger erg veel hier, wist inderdaad dat dat ICSI is, de gyn vroeg het vanmorgen ook aan me of ik wist wat het inhield en dankzij fok kon ik het uitstekend verwoorden Heb jij Jennifer dmv ICSI if IVF? (niet dat het uitmaakt eik)

Jennifer is ICSI. (Priscilla, mijn stiefdochter is IVF)

Wat betreft de gyn, na de 12 weken mag je inderdaad gewoon door naar de VK. Ik mocht niet eens bij de gyn blijven, ik was toch "gewoon" zwanger?!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
  dinsdag 16 december 2008 @ 16:01:54 #256
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64059956
Dus jouw man heeft twee mooie dochters via het lab
Vond je het vervelend dat je naar de VK moest? Zo klinkt het nl een beetje.

Het ZH belde me net, ze hebben al op 14 januari een afspraak voor me kunnen maken in het Erasmus Dat is al over minder dan een maand!
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_64060026
Saffier, lekker snel!!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_64060042
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 16:01 schreef Saffier het volgende:
Dus jouw man heeft twee mooie dochters via het lab
Vond je het vervelend dat je naar de VK moest? Zo klinkt het nl een beetje.

Het ZH belde me net, ze hebben al op 14 januari een afspraak voor me kunnen maken in het Erasmus Dat is al over minder dan een maand!
Weet je wat helemaal leuk is, zijn 2 dochters zijn in het zelfde lab gemaakt.

Ik vond het in eerste instantie wel eng om naar de vk te gaan. Bij de gyn werd je ook flink verwent met echo's. Maar bij de vk is het allemaal een stuk minder medisch, dus wel wat gezelliger.
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_64060096
'nog maar 3 jaar'... da's al hartstikke lang, ik snap best dat dat je af en toe aan 't somberen maakt, sombie! hopelijk voelt december volgend jaar voor iedereen in dit topic een stuk feestelijker!

saffier, aiks, nu 'officieel' hier. en meteen voor ICSI, toe maar! veel succes gewenst!
  dinsdag 16 december 2008 @ 16:06:37 #260
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_64060127
Wat super Saffier!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 16 december 2008 @ 16:29:18 #261
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64060947
Ach Sombie, heb ik helemaal over je heengelezen sorry. 3 jaar is gewoon een hele tijd Dat 2009 voor jou ook een heel mooi wondertje mag brengen

Tico dat is wel bijzonder

Ja Bix, als we iets doen, doen we het goed En mijn gyn vermoedde ICSI, nog even afwachten wat het Erasmus ervan vindt
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_64062572
Dat is snel Saffier, wat fijn joh.

Sombie, 3 jaar is echt best lang hoor. Dan mag je best even dippen soms, zeker met die fijne feestdagen. (Wij zijn pas net bezig eigenlijk en ik kijk er nu al naar uit, kerst met mijn hoogzwangere schoonzus. )
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 13:55 schreef Vlindur het volgende:
PZE, heb je al nieuws?
Ja, ben vanmorgen dus geweest. Kreeg weer een inwendige echo en ze hebben even gekeken hoe het er nu uit zag. Alles was eigenlijk goed, ze zagen zelfs dat als ik nog even geduld had ik vanzelf ongi zou worden. Maar daar wachten we toch maar niet op, ik heb weer primolut gekregen en daarna een hogere dosis (100 mg) clomid. Het leek erop dat ik resistent werd voor de 50 mg. Ze zag wel een "flinke follikel" maar daar heb ik volgens mij niks aan op dag 42. Anyway, we hebben het weer gehad en het viel weer mee. Op naar een septemberbaby. (positief he? )
  dinsdag 16 december 2008 @ 17:49:12 #263
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_64063722
quote:
Op dinsdag 16 december 2008 17:14 schreef prinseszondererwt het volgende:
Dat is snel Saffier, wat fijn joh.

Sombie, 3 jaar is echt best lang hoor. Dan mag je best even dippen soms, zeker met die fijne feestdagen. (Wij zijn pas net bezig eigenlijk en ik kijk er nu al naar uit, kerst met mijn hoogzwangere schoonzus. )
[..]

Ja, ben vanmorgen dus geweest. Kreeg weer een inwendige echo en ze hebben even gekeken hoe het er nu uit zag. Alles was eigenlijk goed, ze zagen zelfs dat als ik nog even geduld had ik vanzelf ongi zou worden. Maar daar wachten we toch maar niet op, ik heb weer primolut gekregen en daarna een hogere dosis (100 mg) clomid. Het leek erop dat ik resistent werd voor de 50 mg. Ze zag wel een "flinke follikel" maar daar heb ik volgens mij niks aan op dag 42. Anyway, we hebben het weer gehad en het viel weer mee. Op naar een septemberbaby. (positief he? )
Wel fijn dat je medicatie is bijgesteld. Geeft toch meer hoop
Ga over een week of wat maar een lekkere september baby maken, ik ben druk aan het broeden als alles meezit. (maar dat zal wel weer niet )
Ach, nu kan ik met oud en nieuw lekker nog drinken en roken.

Ja, ik kan ook nog dingen positief zien
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  dinsdag 16 december 2008 @ 17:54:22 #264
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64063866
ja hoor dames, positief blijven
PZE fijn dat je meer medicijnen krijgt, wie weet is dit het zetje wat nodig is
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_64065407
Lieve reacties, meiden, bedankt. Ik kan me jouw verhaal van oud en nieuw ook zo goed voorstellen, Jose.

Ik moet vast ongesteld worden eind van de week want ik ben inderdaad een beetje aan het sippen.

Gelukkig kan ik ook wel nog echt genieten, hoor, van deze dagen, van de gezelligheid en het lekker ontspannen leuke dingen doen (ik ben 2 weken vrij!). Dus daar probeer ik maar aan te denken. En als ik ongesteld word, gaan we weer starten met een IUI-behandeling.

Fijn dat je zo snel terecht kunt, Saffier. Ik ben erg benieuwd wat het gaat worden bij jullie.

Ik hoop dat je niet mag drinken en roken met de feestdagen, Vlindur! Lijkt me een heel goed plan.

Lekker dat je menstruatie wordt opgewekt en dat je medicijnen worden aangepast, PZE. Dan gebeurt er tenminste weer iets.
pi_64066323
Sombie; wel goed dat je het positief probeert te blijven inzien... En dat je menstruatie er ook voor kan zorgen dat je je nog sipper voelt dan anders, is ook niet zo gek... Maar al met al, is het gewoon dat het allemaal zo lang duurt. Sterkte in ieder geval en heel veel succes voor het komende, nieuwe jaar!
**Life is e@sier with your eyes closed**
pi_64069349
Vanaaf weer naar de dietiste geweest, weer 4 kilo kwijt afgelopen maand lang gesprek gehad over mijn gevoel dat het wachten tot ik het gevraagde gewicht heb mij nogal depri maakt omdat mijn cyclus gewoon keurig is. Zij werkt ook in het ziekenhuis als assistent op de afdeling gyneacologie, dus kent mijn gyn goed. Gaat met haar praten om in januari toch al wat extra testen te gaan doen aangezien ik zo goed ga en zo gemotiveerd ben. Dus als ik in dit tempo doorga met afvallen, gaan ze ws. eind januari een samenlevingstest doen en evt. een HSG. Ik ben erg blij dat we dan toch weer verder kunnen, want dit wachten is killing

Somie, hoop echt voor je dat het volgend jaar eindelijk ook voor jullie mag lukken. Wordt hoog tijd hoor na 3 jaar!!

PZE, fijn dat je nu toch wat meer duidelijkheid hebt en inderdaad goed dat je menstruatie wordt opgewekt. Hopenlijk heb je met de verhoogde dosis Clomid weer goed resultaat!! Je kunt in ieder geval verder.

Saffier, wat lekker dat je al zo redelijk snel terecht kunt! Ik moest destijds 3 maanden wachten voor de eerste intake, echt vreselijk. Nu je toch die stap hebt gezet, laat het dan ook maar komen denk ik dan. Voortvarend begin van 2009!

Vlindur, de wonderen zijn de wereld nog niet uit. Wie weet toch nog een laat augustusbabietje. Zo niet, dan kun je in ieder geval nog lekker uit je dak met Oud & Nieuw en een mooi septemberbeebje brouwen
pi_64069849
Dat zou fijn zijn, happyme! Ik vind dat je het ook wel verdient; je doet het zo goed. Knap!!
pi_64071466
hoi allemaal!
Sorry dat ik nu niet zo vaak meer reageer, maar ben dus nog steeds met de acupunctuur behandelingen bezig en zit nog steeds te wachten op bericht wanneer ik met IUI kan beginnen.
Ik mag in ieder geval de acupunctuur niet tegelijk doen met IUI....

SilkTie: mooie woorden!

Voor iedereen wens ik in ieder geval een fijne kerst en een goed en vruchtbaar nieuwjaar!!!
Weet dat die dagen moeilijk zijn voor sommige mensen... heb daar soms ook last van, maar de gedachte dat er meer mensen zich zo voelen geeft me wel steun! Het is en blijft moeilijk, maar we moeten proberen positief te blijven!!!
Voor alle dames (en heren) hier een enorme kerstknuffel !!!!!

op z'n zweeds: God Jul och Gott Nytt År !!!!!
xxx
  woensdag 17 december 2008 @ 00:30:24 #270
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_64076467
Happy, het wordt al een september baby. 5 september is dan de datum.
fijn dat het afvallen zo goed lukt zeg!

Sombie en alle anderen meiden een dikke knuffel en een kus van mij!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  woensdag 17 december 2008 @ 12:30:42 #271
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_64084605
Ze hebben gisteren 8 eitjes geoogst. Vandaag een telefoontje dat vijf ervan met succes bevrucht zijn. Hoogstwaarschijnlijk vrijdag terugplaatsing, we weten nog niet van hoeveel.

Overigens lag er gisteren iemand naast mijn vrouw bij wie ze 30 (!) eitjes geoogst hebben. Daar keek ik nogal van op. Is dat normaal?

Prinses, goed dat je medicatie aangepast wordt, hopelijk helpt het.

Happyme, een applaus voor jezelf! Knap dat je met je doorzettingsvermogen zulke goede resultaten weet te boeken. Dat moet een ontzettende push zijn om verder te gaan, zeker nu je zo door je diëtiste 'beloond' wordt.

Ons motief voor iedereen hier: GO GO GO !!!
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_64086086
SilkTie wat een goed nieuws Hopelijk heeft jouw vrouw begin januari de eerste positieve test van de posters in dit topic in haar handen
pi_64092409
Dat klinkt goed, SilkTie! We gaan weer duimen.
pi_64094158
Silktie, ik ga ook in de duimstand!
Beter 10 sproetjes op je neus dan 1 in de lucht
pi_64094203
SilkTie, dat is goed nieuws en een mooie score

En 30? Dat lijkt me toch wel erg op overstimulatie lijken, en dat kan erg gevaarlijk zijn, zelfs levensgevaarlijk voor een vrouw. Ik weet niet of dat nou echt iets is om blij mee te zijn.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 17 december 2008 @ 21:09:19 #276
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64100778
Wat goed SilkTie! 5 bevrucht, wow
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
pi_64109944
Silk, wat een superscore!
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
pi_64109951
quote:
Op woensdag 17 december 2008 12:30 schreef SilkTie het volgende:
Overigens lag er gisteren iemand naast mijn vrouw bij wie ze 30 (!) eitjes geoogst hebben. Daar keek ik nogal van op. Is dat normaal?

Dat is heel veel zeg! Ik voelde me al opgeblazen door alle follikels, en ik had er 'maar' 8. Overigens 9 eicellen, dus er was een 'dubbeldooier' bij
And if I could choose the world around me, the world I'd choose would all revolve 'round you
12/07/2009 om 12:07 kwam de zon op, om nooit meer onder te gaan....
En sinds 23/06/2015 staan er 2 zonnen aan onze hemel!
  donderdag 18 december 2008 @ 08:48:20 #279
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_64110200

Ik wist niet dat dat zo'n goede score was ...

Ik heb mijn vrouw verteld van jullie positieve reacties op ons nieuws, van haar voor jullie allemaal.
Ofte wel op z'n Bernhards: "Mehde nahmens main frau: bedankt!"
quote:
Op woensdag 17 december 2008 17:42 schreef miss_sly het volgende:
SilkTie, dat is goed nieuws en een mooie score

En 30? Dat lijkt me toch wel erg op overstimulatie lijken, en dat kan erg gevaarlijk zijn, zelfs levensgevaarlijk voor een vrouw. Ik weet niet of dat nou echt iets is om blij mee te zijn.
Zoiets dacht ik zelf ook wel, maar daarmee ga je natuurlijk niet iemand lastig vallen die net uit haar verdoving probeert te ontwaken .

Gisteravond heb ik mijn vrouw de eerste spuit Gestone gegeven . Nou moet ik toegeven dat ik er geen probleem mee heb om met mijn vrouw haar toches te spelen , maar om nu te zeggen dat ik 'thrilled' ben om er een spuit in te jassen ... nee. En het doet nog pijn ook . Nou zal het er wel aan liggen hoe ik het doe, er zal vast wel een techniek zijn om het minder pijnlijk te laten zijn, dat moet ik dan maar even aan een zuster vragen die wij kennen.

Gisteravond zij mijn vrouw: "Ik hoop dat we ze alle 5 kunnen gebruiken en dat ze allemaal slagen" (hoeft natuurlijk niet in een zwangerschap, liever niet zelfs). Ik heb haar er fijntjes op gewezen dat we in dat geval op een totaalsom van 8 koters komen ... Haar reactie: ; mijn reactie: .
Wordt vervolgd ...
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  donderdag 18 december 2008 @ 08:49:30 #280
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_64110219
quote:
Op donderdag 18 december 2008 08:27 schreef McLaura het volgende:

[..]

[..] 'dubbeldooier' [..]
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
pi_64120765
Pff, ik heb zo'n schrik voor die stomme kijkoperatie Vreselijk als ik maar half weet wat me te wachten staat. Gisteren nog zitten surfen op internet om meer info te weten te komen, maar wat ik daar gelezen heb, bevalt me niet echt
Een buisje met de dikte van een potlood (een potlood vind ik verdomd dik voor zoiets ) en dan nog een sneetje net boven het schaamhaar.

Zijn er hier mensen die zo'n operatie al hebben gekregen? En hadden jullie veel last van pijn achteraf? Woensdag is het kerstavond en dan zou ik toch graag een beetje genieten. Probleem is dat ik het ook liever niet uitstel, want dan heb ik gewoon nog meer tijd om te stressen.
pi_64125914
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:06 schreef leonieke het volgende:
Pff, ik heb zo'n schrik voor die stomme kijkoperatie Vreselijk als ik maar half weet wat me te wachten staat. Gisteren nog zitten surfen op internet om meer info te weten te komen, maar wat ik daar gelezen heb, bevalt me niet echt
Een buisje met de dikte van een potlood (een potlood vind ik verdomd dik voor zoiets ) en dan nog een sneetje net boven het schaamhaar.

Zijn er hier mensen die zo'n operatie al hebben gekregen? En hadden jullie veel last van pijn achteraf? Woensdag is het kerstavond en dan zou ik toch graag een beetje genieten. Probleem is dat ik het ook liever niet uitstel, want dan heb ik gewoon nog meer tijd om te stressen.
Ik heb afgelopen juli een operatie gehad. Ik kreeg drie sneetjes: een in m'n navel, een schuin daaronder en een op de schaamhaarrand. Heb wel ruim een week rustig aan moeten doen, maar als het moet zou ik het zo weer doen. Ik heb maar steeds in m'n hoofd gehouden dat het voor een goed doel is
  donderdag 18 december 2008 @ 18:04:37 #283
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_64126446
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:06 schreef leonieke het volgende:
Pff, ik heb zo'n schrik voor die stomme kijkoperatie Vreselijk als ik maar half weet wat me te wachten staat. Gisteren nog zitten surfen op internet om meer info te weten te komen, maar wat ik daar gelezen heb, bevalt me niet echt
Een buisje met de dikte van een potlood (een potlood vind ik verdomd dik voor zoiets ) en dan nog een sneetje net boven het schaamhaar.

Zijn er hier mensen die zo'n operatie al hebben gekregen? En hadden jullie veel last van pijn achteraf? Woensdag is het kerstavond en dan zou ik toch graag een beetje genieten. Probleem is dat ik het ook liever niet uitstel, want dan heb ik gewoon nog meer tijd om te stressen.

Verstand op nul en gewoon doen. Het is klote, maar je wilt toch weten hoe het zit?
Succes, en nu niet meer zoeken! Het word toch verdoofd en zorg voor genoeg paracetamol in huis!

Ik heb niet zulke operaties gehad, wel een paar aan mijn pols. Pijn is klote, maar gaat weer over hoor!!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64126479
leonieke, ik heb in juni een kijkoperatie gehad. Tja, je hebt naderhand wat pijn, tijdens niet want je bent onder volledige narcose. Verder vallen de littekens ook nogal mee, die zijn zo klein en goed geplaatst dat je ze vrijwel niet ziet.

En: na een kijkoperatie ben je ongeveer een half jaar vruchtbaarder dan anders
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_64126611
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:06 schreef miss_sly het volgende:
leonieke, ik heb in juni een kijkoperatie gehad. Tja, je hebt naderhand wat pijn, tijdens niet want je bent onder volledige narcose. Verder vallen de littekens ook nogal mee, die zijn zo klein en goed geplaatst dat je ze vrijwel niet ziet.

En: na een kijkoperatie ben je ongeveer een half jaar vruchtbaarder dan anders
Morgen het moment van de waarheid voor mij. Eerste controle of er een eitje gegeroeid is na de operatie (met Clomid, want operatie heeft niet direct geholpen ).
  donderdag 18 december 2008 @ 18:12:43 #286
48000 Vlinder
1 + 1 = 3, nee 5!
pi_64126623
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:06 schreef miss_sly het volgende:
leonieke, ik heb in juni een kijkoperatie gehad. Tja, je hebt naderhand wat pijn, tijdens niet want je bent onder volledige narcose. Verder vallen de littekens ook nogal mee, die zijn zo klein en goed geplaatst dat je ze vrijwel niet ziet.

En: na een kijkoperatie ben je ongeveer een half jaar vruchtbaarder dan anders

Dat is helemaal geweldig natuurlijk!

(ik was tijden mijn operatie ook bij en was zo stoned als een garnaal! Leuk joh! Dikke humor in de OK gehad )
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
pi_64127319
quote:
Op donderdag 18 december 2008 18:12 schreef Vlindur het volgende:

[..]

Dat is helemaal geweldig natuurlijk!

(ik was tijden mijn operatie ook bij en was zo stoned als een garnaal! Leuk joh! Dikke humor in de OK gehad )
Je had een plaatselijke verdoving?
Ik zou helemaal gek worden
pi_64129794
Na de miskraam/curettage op 13-10 had ik het echt nodig om even wat afstand te nemen van OUD...het was best zwaar, het verlies, ook al was ik 'maar' 8 weken zwanger.

We zouden na onze vakantie weer in de MMM stappen, echter...ben ik nu SPONTAAN zwanger geraakt!? Dit is een heel, heel grote verrassing voor ons! En ik kan het nog steeds niet geloven.
Het is nog heel pril hoor en ik ben als de dood dat ik ook dit kindje kwijt zal raken. Begin januari krijg ik een echo...spannend!

Wil iemand mij een updateje geven hoe het met jullie allemaal gesteld is nu? Ik kon het echt niet aan om te lezen. (En nu staat mijn wereld weer op zijn kop, zo raar, zo onverwacht, zo'n wonder!)
pi_64129835
Kinderwens wat een fijne verrassing zeg!
Ik heb een blauw snoepje en ik heb een roze snoepje
pi_64129853
Miss_Sly, zwanger?!
Meis hartstikke gefeliciteerd, dat is geweldig!!!!
Gaat het goed met je/jullie?



Oh ja, mijn stukje in de OP is nog niet geupdated...
Kan dit erbij:
18 september een positieve test! Helaas ging het niet goed. 13-10 curettage.
Afspraak om in december weer in de MMM te gaan, echter: 16-12 weer zwanger en wel SPONTAAN!

Thanks
pi_64130027
Kinderwens dat is echt super goed nieuws
pi_64130153
Kinderwens, wat ontzettend fijn!
  donderdag 18 december 2008 @ 20:36:13 #293
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_64130172
Kinderwens, gefeliciteerd!
***
pi_64130192
gefeliciteerd
mama van 3 kids!
pi_64130204
Kinderwens, wat geweldig! Ik kan me voorstellen dat het ook wel even eng is ja, maar hopen dat alles goed blijkt bij je echo. Voor je het weet is het januari hoor!
Enne, de OP aanpassen? Je kan er wel uit joh! Je bent zwanger!
Hardloper.
IG @webkim
pi_64130327
Kinderwens Wat geweldig zomaar spontaan
Gefeliciteerd

En over die angst; ik herken het helemaal. Ik blijf ook bang dat het fout gaat, ook al hebben we al een knipperend hartje gezien. Die angst zal wel blijven tot je echt, eindelijk je kindje gezond en wel in je armen houdt. Tot die tijd: probeer te genieten
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  donderdag 18 december 2008 @ 20:42:55 #297
68900 Saffier
Tobias en Ylana
pi_64130360
wat een heerlijk nieuws Kinderwens
Hij weet alleen van lekker slapen, en ver daarbuiten lopen schapen.
De zon schijnt op zijn donk're haren, zo blijf ik heel lang naar hem staren.
Wie ben jij in dit leven om je droom op te geven?
Ylana
  donderdag 18 december 2008 @ 20:55:35 #298
94046 PM-girl
Is geen haartje betoeterd...
pi_64130702
Kinderwens, wat super!
...maar weI in de aap gelogeerd :P
*
Ik stuur al sinds oktober 2006 PM's, word ik dan nu PM-woman?
Laat maar: PMS-girl it is.....
  donderdag 18 december 2008 @ 21:05:04 #299
10229 SilkTie
Sceptisch optimist
pi_64130953
quote:
Op donderdag 18 december 2008 15:06 schreef leonieke het volgende:
Pff, ik heb zo'n schrik voor die stomme kijkoperatie Vreselijk als ik maar half weet wat me te wachten staat. Gisteren nog zitten surfen op internet om meer info te weten te komen, maar wat ik daar gelezen heb, bevalt me niet echt
Een buisje met de dikte van een potlood (een potlood vind ik verdomd dik voor zoiets ) en dan nog een sneetje net boven het schaamhaar.

Zijn er hier mensen die zo'n operatie al hebben gekregen? En hadden jullie veel last van pijn achteraf? Woensdag is het kerstavond en dan zou ik toch graag een beetje genieten. Probleem is dat ik het ook liever niet uitstel, want dan heb ik gewoon nog meer tijd om te stressen.
Ik zou je graag advies willen geven, maar hier heb ik geen weet van.
Maar wat CrazyPrincess al zei (en wat wij ons ook steeds voor ogen houden): het is voor een goed doel.
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:22 schreef Kinderwens het volgende:
[..]

We zouden na onze vakantie weer in de MMM stappen, echter...ben ik nu SPONTAAN zwanger geraakt!? Dit is een heel, heel grote verrassing voor ons! En ik kan het nog steeds niet geloven.
Het is nog heel pril hoor en ik ben als de dood dat ik ook dit kindje kwijt zal raken. Begin januari krijg ik een echo...spannend!
Hiep hiep hiep HOERA !!!
Hopelijk gaat het dit keer wel goed .
quote:
Wil iemand mij een updateje geven hoe het met jullie allemaal gesteld is nu? Ik kon het echt niet aan om te lezen. (En nu staat mijn wereld weer op zijn kop, zo raar, zo onverwacht, zo'n wonder!)
Wij zijn nu midden in het IVF traject. Dinsdag 8 eitjes geoogst, 5 met succes bevrucht, morgen terugplaatsing van 1 of 2.

Ik heb vanavond 'les' gehad van een bevriende zuster over hoe bij mijn vrouw te injecteren zonder dat het al te veel pijn doet. Ik heb ook huiswerk gekregen: oefenen op een sinaasappel. Ik heb zo ongeveer een kwartier een sinaasappel mishandeld, straks de praktijk ...

BTW, iets waar jullie misschien wat aan kunnen hebben wanneer je subcutaan (in je buik onder de huid) moet spuiten: eerst tien minuten wat ijs op de te injecteren plek leggen, dit geeft het effect van een plaatselijke verdoving. Vervolgens heeeeeeel laaaang-zaaaaaam spuiten (stukje indrukken, tot drie tellen, weer een stukje, weer tot drie tellen, etc. ad fundum) en dan de naald er weer uit. Zij geeft de garantie dat je er dan niets van voelt.
quote:
Op donderdag 18 december 2008 20:41 schreef miss_sly het volgende:
[..]

En over die angst; [..] Die angst zal wel blijven tot je echt, eindelijk je kindje gezond en wel in je armen houdt. Tot die tijd: probeer te genieten
Ik wil je niet bang maken hoor, maar daarna komt de angst van het opvoeden Koorts, vallen, eerste schooldag, eerste vriend(innet)je, verdwenen koekjes/chocola: ouderschap is meesterschap.

Operative word: GENIETEN .
We will have peace with the Arabs when they love their children more than they hate us. (Golda Meir)
  donderdag 18 december 2008 @ 21:06:02 #300
223453 Guuzewuus
Noem me maar Goizewois :-p
pi_64130984
Gefeliciteerd Kinderwens .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')