abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 6 december 1999 @ 21:50:00 #1
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_228006
Dit is iets wat me al langer bezig houdt. Wat heeft iedereen toch tegen Maurice?
Vaak wordt hij omschreven als vaag en saai, oninteressant. Vreemd is dan wel dat iemand die als dusdanig omschreven wordt zulke sterke reakties oproept. Lijkt me tegenstrijdig. Iemand die niet opvallend is wordt meestal genegeerd. Mensen die zich sterk profileren krijgen juist vaak sterke reakties terug. Dus hoe zit dit nou eigenlijk?
  maandag 6 december 1999 @ 21:53:00 #2
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_228007
quote:
op 12-06-1999 om 09:46 PM schreef Jane het volgende:
Ik vind het nu toch tijd worden op het even op te nemen voor Maurice.
Hij kwam tot voor kort inderdaad erg saai over, maar of dat nu aan hem ligt....?
Hij roept bij mij niet zoveel negatieve gevoelens op, hoor. Hij is niet mijn favoriet, maar ik stoor me toch een stuk minder aan M. dan aan K. of W.


Ik ben het volledig met je eens, vandaar dat ik mijn reactie in een andere topic hier even heb geciteerd.

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 6 december 1999 @ 22:24:00 #3
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_228008
Om je vraag direct te antwoorden: Op dit moment eigenlijk niets. Hij komt eindelijk een beetje tot leven. Jammer dan toch, dat hij er donderdag uitgaat, want die overige 3 wil ik er al helemaal niet uit hebben. Je topic is eigenlijk al weer een beetje verouderd. Want de meesten (let op, niet iedereen dus) hebben zich tegen Willems gekronkel en gedraai gekeerd.
Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 6 december 1999 @ 23:14:00 #4
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_228009
Dutchie, ik denk dat je gelijk hebt dat Willem nu de meeste irritatie opwekt. Maar toch is het vreemd dat Willem nog steeds populiar is bij het publiek en hier niet en dat Maurice toch het minst populair is. Toch wordt er hier binnen het forum behoorlijk op Maurice afgegeven af en toe.
Ik ben niet zozeer Maurice-fan of zo, maar vraag me wel af waarom soms de reakties zo fel zijn. Maar eigenlijk moeten degenen die een hekel aan Maurice hebben dit maar opklaren.
pi_228010
YEAH,
Maurice is a goner!!!!
  maandag 6 december 1999 @ 23:51:00 #6
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_228011
Ik vind Maurice best een leuke jongen. Dat komt waarschijnlijk omdat ik persoonlijk niet zo gek ben op z'n tegenpool: Bart, de opvallende, zichzelf in het licht zettende (en dit ten koste van anderen als het moet) man.
Ik denk dat veel mensen heel diep in hun verbrogen een beetje angst hebben voor Maurice. Maurice is een rustige jongen, waarvan niemand eigenlijk echt weet wat hij voelt en denkt. Veel mensen houden hier niet van, het gaat ze kriebelen en dus vinden ze hem niet leuk.
Ik zou het heel jammer vinden als hij eruit zou gaan, maar helaas is de keus niet aan mij alleen.
Of... zou ik V. zo ver kunnen krijgen dat ze de regels weer eens aanpassen....
pi_228012
Ik bekijk het zo:
-van Ruud leer ik, dat als ik niet sport, ik zo traag wordt als dikke stront
- van Bart leer ik, dat het soms best leuk kan zijn om eens lekker je kont tegen de krib te keren
- van Willem leer ik dat het helemaal niet zo erg is om te ouwehoeren, kan ook positief werken,
- van Karin leer ik, dat als je een tijdje geen verantwoording hebt, je die toch weer zelf opzoekt, anders overleef je die mannen niet

en dat is dan maar 1 item per persoon, maar:

Ik leer helemaal niks van Maurice!
Ik weet dat ik soms beter wat zwijgzamer en wat meer op de achtergrond zou moeten zijn , maar zo achter het behang geplakt, nee, daar heb ik niks aan, of heb ik stucwerk?!

garoet,

LOL + LOL = HIHI
  dinsdag 7 december 1999 @ 14:59:00 #8
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_228013
* Jumparound vind Malou echt wel goed, "
spijker op zijn kop Malou"
.

dit is leuk, kijken of ik ook italian kan
* Jumparound kijkt of het ook in kleur en italian kan.


* Jumparound vindt het geinig.

dit is ook wel een leuk effect
------------------

* Jumparound vind dat je ook wel voor de vis mag bedanken hoor.


[Dit bericht is gewijzigd door Jumparound (Datum 07 December 1999).]

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  dinsdag 7 december 1999 @ 15:03:00 #9
1305 Casey
...psychisch zeer simpel
pi_228014
Ik ben GEEN mauwres fan, maar toch een beetje jammer dat ie weg is ja.
Liever Ruud of Willem.

Hoewel, suggestie door iemand anders in ander topic: W. laten zitten tot eind en dan NIET laten winnen is eigenlijk wel net zo gemeen.... Trekt me wel aan. Ben alleen bang dast Wim bij het domme volk nog steeds populair is en gaat winnen

dus volgende keer toch maar Willem eruit voor de zekerheid...

Groetjes, Casey

  dinsdag 7 december 1999 @ 15:11:00 #10
1953 zonnedauw
morgenstond van zonnedauw
pi_228015
Ik denk dat M de enige is die zich vrij oppervlakkig beweegt en dat maakt hem juist kwetsbaar. Het volk wil lekker kunnen schelden op de bewoners over al hun (al dan niet geprojecteerde) tekortkomingen, kijk maar op dit forum .

[Dit bericht is gewijzigd door zonnedauw (Datum 07 December 1999).]

gelijkwaardigen respecteren elkaars verschillen
  dinsdag 7 december 1999 @ 16:37:00 #11
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_228016
quote:
op 12-07-1999 om 12:58 AM schreef Malou het volgende:
- van Bart leer ik, dat het soms best leuk kan zijn om eens lekker je kont tegen de

Als je dat van hem geleerd hebt dan zegt dat veel over jou en weinig over Morries.

Uhm, is BB een educatief programma, voor jou misschien wel voor de meeste zielen onder ons niet.

Ik vond Mories wel een aardige jongen, alleen door VOO slecht belicht en iedereen trapt er weer eens in.

Saluti a tuti

fake a dream
  dinsdag 7 december 1999 @ 16:48:00 #12
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_228017
Wat iedereen tegen hem heeft is wel duidelijk, ik heb echter niets tegen hem.
Van mij mag ie blijven.

Hij praat tenminste niet op een smerige manier over dames en 24 uur per dag over sex.

Volgens mij is het best een schatje.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_228018
Mauwrice is niet echt een boeiend persoon. Praat weinig..hij is ook weinig in beeld. Hij krijgt dus zo ook niet de mogelijkheid om zich populairder te maken...conclusie: Nederland vind het hem niet interresant
pi_228019
quote:
op 12-07-1999 om 04:48 PM schreef BadGirl het volgende:
Wat iedereen tegen hem heeft is wel duidelijk, ik heb echter niets tegen hem.
Van mij mag ie blijven.

Hij praat tenminste niet op een smerige manier over dames en 24 uur per dag over sex.

Volgens mij is het best een schatje.


vanavond op tv bij BB:

Maurice vindt zelf dat hij het minst amusant is, maar zegt wel altijd wat hij ergens van vindt
en wil zich niet anders voordoen als hij is
dus

MAURICE BLIJFT !!!

freesia


  dinsdag 7 december 1999 @ 20:09:00 #15
1693 Naf
het monster van de Moerplaat
pi_228020
quote:
op 12-07-1999 om 03:03 PM schreef Casey het volgende:

Hoewel, suggestie door iemand anders in ander topic: W. laten zitten tot eind en dan NIET laten winnen is eigenlijk wel net zo gemeen....

Groetjes, Casey


Dit idee lijkt mij ook wel wat, gnifgnif. Willem is zich sterk aan het beraden. Wel lekker om iemand enorm af te vallen. dat hoort erbij. Dries doet dat zelf al. Bart gaf al aan dat degene die het het hardste roept, er donderdag uitgaat, dus aufwiedersehen Dries! Sorry, hoor, maar de manier waarop hij vanavond een en ander uitlegde... snapte jij er nog iets van? Was daar nog een touw aan vast te knopen dan? Nee, beste jongen hoor, grappig dat Robdetuinmanmuziekje onder die scene met dat bad, maar liever hij dan de rest. Ik denk wel dat Karin het moeilijk krijgt als hij gaat, maar dat is voor later.

'We zijn met de meesten die niets anders hoeven dan hun hoofd in de zon'... en mediageil zijn.
  dinsdag 7 december 1999 @ 20:46:00 #16
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_228021
De uitzending van vanavond laat zien dat Maurice zelf aanvoelt dat hij eruit gaat en wijt dat aan het feit dat hij moeilijk plaatsbaar is voor het publiek. Vreemd dat hij precies aanvoelt wat er daadwerkelijk ook aan de gang is.
Toch blijft de populariteit van bijv. Willem dan vreemd. Hoe veel laat Willem eigenlijk van zich zien. Sommige mensen dragen kennelijk de schijn van gezelligheid bij zich en het lijkt dat Willem daar tot nu toe van geprofiteerd heeft. Maurice heeft nou eenmaal die uitstraling niet en lijkt daardoor het onderspit te delven.
Klasse trouwens hoe Bart de spijker op de kop sloeg toen hij zei dat Willem geleerd had aardig over te komen omdat hij in de horeca gezeten had en leraar was. Ouch!!!
pi_228022
Helemaal niets!!

pi_228023
Neem me niet kwalijk, maar als ik Maurice uit die televisie kon trekken, had ik het gedaan. Wat een vreselijke, ongelooflijke, eikel is hij zeg!!!!! Hij kan niet praten,(hij zegt werkelijk helemaal niets en als hij iets wil zeggen, komt het niet uit zijn strot!!) hij kan niet lezen en kan niet schrijven. Zoals hij zat te zeiken op Bart. Maurice..... opzouten en wel heel snel!!!
  dinsdag 7 december 1999 @ 22:47:00 #19
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_228024
quote:
op 12-07-1999 om 08:57 PM schreef Jane 2 het volgende:
Neem me niet kwalijk, maar als ik Maurice uit die televisie kon trekken, had ik het gedaan. Wat een vreselijke, ongelooflijke, eikel is hij zeg!!!!! Hij kan niet praten,(hij zegt werkelijk helemaal niets en als hij iets wil zeggen, komt het niet uit zijn strot!!) hij kan niet lezen en kan niet schrijven. Zoals hij zat te zeiken op Bart. Maurice..... opzouten en wel heel snel!!!

Zoals je in een eerdere posting heb kunnen lezen, ben ik het niet met je eens.
Maar eh... die naam van je moet echt iets origineler hoor!

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')