abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_227994
De uitzending van vanavond was welaardig en nu zijn de nominaties dus bekend, je kunt echt merken dat ze opgesloten zitten want niemand heeft door wat Willem zijn strategie nu is . Ze trekken hun haren uit de kop als ze straks alles terug zien. Ik moet er van . En dan die enorme overdreven vrolijkheid, hij zingt en lacht er wat van af..brrrr

Maar ach, ik denk dan maar weer, Willem zijn koffer staat op 23 december zeker in de DBK, en dan ben ik weer

HAHAHA...gossie en dat Ruud door had dat je naakt onder de douche moet staan, dat is knap van hem zeg godverdiekie joh he..

Tina waar is U ?
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 06 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  Redactie Frontpage maandag 6 december 1999 @ 20:13:00 #2
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_227995
VOO liet in haar lijstje met genomineerden zien dat Karin 1 punt had. Was dus een foutje
Verder wel aardig, die Maurice nog steeds positief in beeld. Maar wat een gelul van die Ruud in de dagboekkamer zeg, pfffffff
  maandag 6 december 1999 @ 20:16:00 #3
2047 BOY
I DON'T LIKE MONDAYS
pi_227996
TUUT TUUT TUUT HOUDOE RUUD!
  maandag 6 december 1999 @ 20:31:00 #4
1464 ART
FOK!member
pi_227997
De cliffhanger was weer een hele fijne. Het wil maar niet lukken de spanning op te voeren. Zo'n cliffhanger is wel een poging van VOO, maar op de eigen site valt te lezen dat de bewoners heel open en rustig praten over de nominaties en de redenen erachter.
Ze zijn met z'n vijven zo bedreven in hetr survivallen in dat setje bouwketen, dat echt grote ontploffingen of ruzies uitblijven. Heeft ook geen zin meer na al die tijd en het is nog 25 dagen. Het moet een beetje gezellig blijven om het vol te houden.

De keuzes lijken nu wel gemaakt wie met wie over wil blijven. We zien op de streams dat het geroddel van Willem hem niet impopulairder blijk te maken, dus verwacht ik ook niet dat dat in de volgende 2 weken wel zal gebeuren. Interessant wordt wel dat ze de volgende keer iemand moeten gaan nomineren, waarvan ze nu zeggen dat ze ermee over willen blijven. Dan wordt het echt bloeden.

Uit het bespreken van de nominaties (zoals beschreven op de BB-site) blijkt overigens wel degelijk dat Karin er rekening mee houdt dat Willem niet naar huis wil vanwege zijn ex. Toch een hele slimme zet van W. om dat verhaal te vertellen dus.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_227998
quote:
op 12-06-1999 om 08:04 PM schreef oliebol2000 het volgende:
....Maar ach, ik denk dan maar weer, Willem zijn koffer staat op 23 december zeker in de DBK, en dan ben ik weer
...
Tina waar is U ?

Ja daar ben ik dan! Droog je maar oliebol2000 Willems koffer staat 23/12 zeker in de DBK. Het is toch jammer dat de bewoners hem nu nog niet door hebben, alleen Bart, Bart is slim ha ha ha

De uitzending was wel aardig, ze hebben wel mooie kado's gekregen van Sint BB en Willem stond zich ook weer te scheren. Back to Basics is nu Back to Luxe geworden geloof ik. Ze hadden trouwens ook mooi gereedschap voor dat bad, zal de sponsor van Eigen Huis en Tuin wel geregeld hebben, was trouwens wel geinig met dat muziekje eronder.

Nou maar eens kijken wat deze week ons brengt.

Greetz Tina

pi_227999
Volgens de BB-site heeft dat gesprek van de cliffhanger al vóór de officiele bekendmaking plaatsgevonden. Waarschijnlijk al gelijk na het uitbrengen van de stemmen. Ze wisten dus al lang dat er vier genomineerden waren.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_228000
quote:
op 12-06-1999 om 08:13 PM schreef SunChaser het volgende:
VOO liet in haar lijstje met genomineerden zien dat Karin 1 punt had. Was dus een foutje
Verder wel aardig, die Maurice nog steeds positief in beeld. Maar wat een gelul van die Ruud in de dagboekkamer zeg, pfffffff

Dat lijstje was gewoon genummerd van 1 t/m 4 (om te bellen en zo)!

Verder wil V. de bewoners wel erg graag in bad hebben: eerst dat oude zinken bad en nu weer een luxe houten bad! Hoezo back to basic? Maar dat is weer een ander topic...

Ja hoor, V.: we denken echt nog dat de bewoners spontaan gaan discussieren na het eten (Stem: "de discussie barst los over vrouwonvriendelijke reclames)!

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_228001
quote:
op 12-06-1999 om 09:11 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
Dat lijstje was gewoon genummerd van 1 t/m 4 (om te bellen en zo)!

Verder wil V. de bewoners wel erg graag in bad hebben: eerst dat oude zinken bad en nu weer een luxe houten bad! Hoezo back to basic? Maar dat is weer een ander topic...

Ja hoor, V.: we denken echt nog dat de bewoners spontaan gaan discussieren na het eten (Stem: "de discussie barst los over vrouwonvriendelijke reclames)!


Ik ben de kluts een beetje kwijt over de nominaties. Als ik het goed heb begrepen zag het er zo uit;

Willem : Bart / Karin
Maurice: Ruud / Bart
Ruud : Maurice / Karin
Bart : Willem / Maurice
Karin : Bart / Ruud

Dit zou betekenen: Bart 3 stemmen / Maurice,Karin,Ruud elk 2 stemmen /
Willem 1 stem.
Dat zou zeker betekenen dat er vier genomineerd zijn en we uit vier personen moeten kiezen. Toch zegt de voice-over aan het eind van de uitzending van vannavond dat er gekozen moet worden uit Bart en Maurice. waar zit mijn fout?????

  maandag 6 december 1999 @ 21:25:00 #9
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_228002
quote:
op 12-06-1999 om 09:21 PM schreef Atir het volgende:

Toch zegt de voice-over aan het eind van de uitzending van vannavond dat er gekozen moet worden uit Bart en Maurice.

Dat heb ik niet gehoord hoor, Atir. Je kunt gewoon één van de vier kiezen.

Ik heb maar eens gebeld, dit keer. Toch jammer van Willem.......

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  maandag 6 december 1999 @ 21:30:00 #10
2096 Jonathan
De naam is Bak... Vuilnis Bak.
pi_228003
Toch benieuwd of het NIPO gelijk gaat krijgen met z'n een (1) procent voor Maurice
"Men do not roar. Women roar. Then they hurl heavy objects.
And claw at you."
"What does the man do?"
"He reads love poetry. He ducks a lot."
--Worf and Wesley, on Klingon mating rituals
----------------


  maandag 6 december 1999 @ 21:53:00 #11
521 ruby
Hell yeah!
pi_228004
Het zal mij benieuwen wie er uiteindelijk weggebonjourd wordt. Hoe komt het toch dat Willem zo popie is (z'n voedsel?)?
Kan me trouwens van Ruud voorstellen dat hij niet zo goed met Maurice op kan schieten. Het lijkt me best wel een type wat irritant kan doen als je tegen hem in gaat. Maurice zegt altijd wel dat Bart tegendraads is en dat is ook wel zo, maar aan de andere kant keurt Maurice altijd alles af wat Bart zegt, ook al bedoelt Bart het op een grappige manier. Maurice is wel een hielenlikker hoor, bah!
Staan zijn koffers al gepakt?

quote Ruud over foto wat bij de "steps" hoorde: "lekker reetje".
Nou jaaaaaaaaah

groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  maandag 6 december 1999 @ 22:01:00 #12
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_228005
Ik kan niet wachten op Doordevil's overpeinzingen....
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')