abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 6 december 1999 @ 19:58:00 #1
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_227928
Vanavond zijn de nominaties bekend geworden, en dus kunnen we weer met zijn allen voorspellen wie het huis donderdag gaat verlaten.

Noem slechts een persoon met een korte motivatie, en ga niet dom op iemand zitten schelden.

Mijn stem: Bart

Motivatie: Hij draaft nu wel erg door met dwars doen, en draagt niets meer bij aan de sfeer in huis. Maurice verwoordde het perfect: Als wij links zeggen, roept Bart rechts.....

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
  maandag 6 december 1999 @ 20:02:00 #2
1660 amappa
is BB a young one?
pi_227929
Het algemeen vermoeden zal wel worden Maurice, omdat hij het minst populair is. Maar omdat we niet kunnen stemmen op de persoon die iedereen als favoriet heeft, maar op de persoon die we liever zien vertrekken wordt ook de waarde van een NIPO enquete in deze twijfelachtig. Dus om eerlijk te zijn ik ben razend benieuwd wie er uit gaat. Mijn persoonlijke mening is toch Maurice.
Liever vandaag nog dan morgen! Maar vandaag lukt niks. Dan maar overmorgen.
  maandag 6 december 1999 @ 20:06:00 #3
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_227930
ik stem op maurice hij past (vind ik ) niet goed bij de groep passen want hij heeft eigenlijk ook overal iets over te mauwen over ruud over bart etc.


trouwens bart is alleen maar baldadig meer niet en mensen hebben iets nodig om op te katten dus bart moet eigenlijk blijven + als ze bart er uit flikkeren hebben ze alleen nog maar saaie mensen over die over het leven praten en erg leuk is dat ook weer niet

I'm a bitch, i'm a lover
I'm a child, i'm a mother
I'm a sinner, i'm a saint
pi_227931
Ik zou willen dat het Bart was, maar gezien de polls op het internet zal Maurice meer dan 50% van de stemmen krijgen.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 6 december 1999 @ 20:17:00 #5
2047 BOY
I DON'T LIKE MONDAYS
pi_227932
TUUT TUUT TUUT HOUDOE RUUD!
  maandag 6 december 1999 @ 20:23:00 #6
215 misterDre
Paint it black!
pi_227933
Het is jammer voor Maurice maar voor hem kan alvast voor vrijdag een afspraak bij de kapper gemaakt worden als je zo laag in de polls staat maak je geen enkele kans!
Kan hij bij de kapper gelijk de bladen lezen!

Buzzer: Dinderdag is dat de derde dinderdag in Oktember!

  maandag 6 december 1999 @ 20:25:00 #7
2047 BOY
I DON'T LIKE MONDAYS
pi_227934
TUUT TUUT TUUT HOUDOE RUUD!

Ruud is de enige keuze die zal leiden tot een BETERE en MEER HOOGSTAANDE uitzending!!

STEM OP RUUD ! ! ! ! ! ! ! ! !

pi_227935
Boy ben je beetje Anti-Ruud? hehe
maar goed mauwrice gaat eruit mensen.
Ik hoop dat ze volgende keer Willem ook nomineren kan hij er ook uit.
  maandag 6 december 1999 @ 20:48:00 #9
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_227936
Ik denk dat Bart eruit zal gaan. Onderhand zal iedereen een beetje genoeg hebben van hem. Je weet vantevoren al dat hij iedere uitzending nee zegt als de anderen ja zeggen, dat hij met de camera "speelt" en sterke verhalen vertelt.
Terug uit het enge bos
  maandag 6 december 1999 @ 21:07:00 #10
1648 Sylvia
Don't you love it
pi_227937
Ik denk dat het Nederlandse publiek Maurice wegstemt. Een kleurloos figuur waar weinig kijkplezier aan te beleven valt.
Don't stop until you get enough
  maandag 6 december 1999 @ 21:09:00 #11
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_227938
Ik hoop dat Karin er uit gaat, maar ik vrees dat het toch Maurice wordt. Ik heb eigenlijk niet zoveel tegen die jongen.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_227939
Ik denk dat Maurice zal moeten vertrekken. Ik hoop inderdaad dat ze Bart er in houden, blijft het nog een beetje spannend. (en wat jammer dat je Willem niet weg kan stemmen.!!)
pi_227940
Even een subtiel detail:
Hoewel Bart de meeste nominaties kreeg (3) is hij niet op nr.1 gezet door V. van de 4 genomineerden. Bij alle voorgaande nominaties kwam degene met de meeste nominaties wel op nr 1. te staan.
Nu is Karin op 1 terecht gekomen en Bart op 3.
  maandag 6 december 1999 @ 21:33:00 #14
929 pamela
Maf!!!&Dom :D
pi_227941
Ik stem voledig op MAURICE,het is gewoon een jongen waar ik geen hoogte uit kan krijgen,dat zullen meerderen mensen ook hebben denk en hoop ik.Ik denk dat bart, ruud het wel gaan halen,als (ik hoop het)maurice wegaat zal karin ook snel volgen,en als ik eerlijk ben zie ik liever willem vertrekken dan karin.zo ik heb ook weer mijn mening gegeven
BlondeDoos!
  maandag 6 december 1999 @ 21:33:00 #15
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_227942
quote:
op 12-06-1999 om 09:27 PM schreef wich het volgende:
Even een subtiel detail:
Hoewel Bart de meeste nominaties kreeg (3) is hij niet op nr.1 gezet door V. van de 4 genomineerden. Bij alle voorgaande nominaties kwam degene met de meeste nominaties wel op nr 1. te staan.
Nu is Karin op 1 terecht gekomen en Bart op 3.


Was mij inderdaad ook opgevallen.
Uit die gedachtengang volgt dan dat BB niet verwacht dat Bart zal worden weggestemd (denk ik inderdaad ook niet), maar dat dit Karin zal zijn!? Dan had ik eerder Maurice op 1 verwacht (heeft volgens de opiniepeilingen toch een lage populariteit).

Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_227943
Ik nomineer Mauwries.
Hij is inderdaad een saai type, en heeft niet vaak een eigen mening over iets.

Vote for Mauwries!!!!!


  maandag 6 december 1999 @ 21:46:00 #17
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_227944
Ik vind het nu toch tijd worden op het even op te nemen voor Maurice.
Hij kwam tot voor kort inderdaad erg saai over, maar of dat nu aan hem ligt....?
Hij roept bij mij niet zoveel negatieve gevoelens op, hoor. Hij is niet mijn favoriet, maar ik stoor me toch een stuk minder aan M. dan aan K. of W.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 6 december 1999 @ 21:50:00 #18
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_227945
Karin, omdat ze altijd subtiel de boel loopt op te naaien .

Als ik links zeg zegt bart rechts....

Nou MAURICE...elke keer als Bart wat zegt GA JIJ ER TEGEN IN...klein kind.

kortom Karin of Maurice

  maandag 6 december 1999 @ 22:03:00 #19
521 ruby
Hell yeah!
pi_227946
quote:
op 12-06-1999 om 09:50 PM schreef Swetsenegger het volgende:
Nou MAURICE...elke keer als Bart wat zegt GA JIJ ER TEGEN IN...klein kind.

Swetsenegger, je haalt de woorden uit m'n mond. Als Bart een geintje maakt, moet Maurice inderdaad een beetje dwarsliggen en serieus doen.

Oh ja, Maurice wordt uitgezwaaid.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_227947
Helaas ik had gewilt dat ik Willem had kunnen zeggen.
Het wordt Maurice; is gewoon het minst populair bij het publiek
leef! want je bent wie je bent

pi_227948
Mijn voorspelling is Maurice, hij is mijns inziens de niet- aanwezige aanwezige.

[Dit bericht is gewijzigd door Babbel (Datum 06 December 1999).]

  maandag 6 december 1999 @ 22:22:00 #22
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_227949
Maus Raus,

Er klopt iets niet aan die jongen!

Liever was mij Willem, maar ja, wat niet is kan nog komen, ik verheug me nu al!

Groeten

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
  maandag 6 december 1999 @ 22:33:00 #23
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_227950
Helaas denk ik Maurice. Ook al protesteer tegen de uitslag van de nominatie.
Ik vond hem net een beetje karakter krijgen. Ach, het blijft maar een spelletje hè. Ik kijk wel weer uit naar de scenes van het vertrek. Hoe erg zal Willem in elkaar storten? Leuke cliffhanger lijkt mij.
Als je niet lacht, ben je dood.
  Redactie Frontpage maandag 6 december 1999 @ 22:36:00 #24
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_227951
Maurice
Als W was genomineerd had ik een keer gebeld
pi_227952
Bartje mag naar Sabientje toe

Bartje blij
Maurice, Karin en Willem blij
Ikke blij

  maandag 6 december 1999 @ 22:58:00 #26
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_227953
Ik denk inderdaad dat Maurice eruit gaat, maar ik vond de motivatie van Ruud nogal vreemd, hij zei dat Maurice elke keer met stemverheffing het woord probeert te krijgen. Dit is mij nog nooit opgevallen bij Maurice, hij kan amper-an praten, laat staan zijn stem verheffen in een discussie.
  maandag 6 december 1999 @ 23:01:00 #27
959 opa
De man met de witte shawl
pi_227954
Een scheten, winden en boeren latende neanderlander (citaat) die zijn platitudes over sex, neuken, tieten, kutten, vagina's uitspreidt over onze neanderse natie mag dan populair zijn bij zijn medeneanders. Een man die zich al rukkende door het leven begeeft en ons daar luidkeels kond van doet heeft het recht op leven in het BB-huis verwerkt.
Niets anders heeft deze Cro-Magnon ons laten zien.
Alle andere bewoners hebben meer van zichzelf laten zien. Hetzij ten goede, hetzij ten kwade. Zij hebben laten zien dat zij Nederlanders zijn.

Ergo : Actieve euthanasie op R. is geboden.

Mede namens Marijke op 10 zeemijlen ten zuiden van Oland, de hartelijke groeten.

Neem me niet kwalijk Buzzer, ik las jouw inleiding pas achteraf. Ik kon echter een korte motivatie niet zomaar formuleren.

Maar goed; ik probeer het,

Alle andere bewoners dan Ruud hebben meer van zichzelf laten zien, waardoor wij met hen konden meeleven. Ruud is gewoon een platte persoonlijkheid.

En verder vond ik het kankeren wel even lekker.

Marijke is alweer een mijltje dichter bij ons gekomen.
GRTZ opa

[Dit bericht is gewijzigd door opa (Datum 06 December 1999).]

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_227955
echt, echt, geloof me nou:

Mauwries is a goner!!!

  maandag 6 december 1999 @ 23:54:00 #29
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_227956
Ik zeg lekker niet wie ik denk dat eruit gaat, alleen wie ik hoop: B.A.R.T.
pi_227957
Gosh..vier nominaties leuk..eindelijk kan iedereen meedoen. Ik hoop echt dat het Maus word, waar zijn trouwens de dagstreamen? Was benieuwd hoe het gesprek afliep na de nominaties ?
pi_227958
Tussen wat ik denk en wat ik wil zit een groot verschil. Ik denk dat Maurice er uit gaat. Maar ik hoop dat Ruud er uit gaat. Ik vrees nml dat hij anders gaat winnen, en ik kan het niet verdragen dat zo'n man door nederkand verkozen zou worden om de hoofdprijs te krijgen. Dus Bart, Karin Maurice maar ook Willem fans: verenig u voor het te laat is. Stem Ruud!!!!!!
En Bartje fans, wees niet bang Maurice gaat heus daarna wel.
pi_227959
ik kan me niet indenken dat Nederland het nog langer trekt: Maurice zijn soms apathische houding maakt me af en toe gek: net alsof hij continu toestemming moet krijgen voor hij wat gaat zeggen
Ik krijg er ongelooflijke schreeuwneigingen van! Maurice: naar huis!
LOL + LOL = HIHI
  dinsdag 7 december 1999 @ 00:12:00 #33
959 opa
De man met de witte shawl
pi_227960
quote:
op 07-12-1999 om 12:07 AM schreef Malou het volgende:
ik kan me niet indenken dat Nederland het nog langer trekt: Maurice zijn soms apathische houding maakt me af en toe gek: net alsof hij continu toestemming moet krijgen voor hij wat gaat zeggen
Ik krijg er ongelooflijke schreeuwneigingen van! Maurice: naar huis!


Kijk Marie-Louise,
Maurice roept nog enig emotie bij je op. Als je naar R. kijkt kijk je toch echt naar de natte krant van eergisteren. Hoe lang hou je dat vol?

Groetjes van Marijke

Hee, Grufti ! Ab! in die Urne !!
pi_227961
Ik heb me voor de eerste keer laten verleiden en heb daadwerkelijk gestemd....dááág Maurice!!

Voor de volgende nominatie ronde ga ik nu vast sparen, dan kan ik een paar keer extra bellen om Willem weg te stemmen!!!

Wat heb je aan al je miljoenen Piet, als je poepen moet en je kan het niet??!!

  dinsdag 7 december 1999 @ 00:29:00 #35
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_227962
quote:
op 12-06-1999 om 11:55 PM schreef Charisma het volgende:
Gosh..vier nominaties leuk..eindelijk kan iedereen meedoen. Ik hoop echt dat het Maus word, waar zijn trouwens de dagstreamen? Was benieuwd hoe het gesprek afliep na de nominaties ?


Helaas gingen de streams 3 minuten voordat de bewoners in de DBK moesten komen uit......

vandaar dat je er dus niets over leest

pi_227963
quote:
op 12-07-1999 om 12:12 AM schreef opa het volgende:

Kijk Marie-Louise,
Maurice roept nog enig emotie bij je op. Als je naar R. kijkt kijk je toch echt naar de natte krant van eergisteren. Hoe lang hou je dat vol?

Groetjes van Marijke


Tja zo kan je het ook bekijken, maar de emotie die Ruud oproept is toch een stukkie meer "rielekst", zoals hij zichzelf ook profileert, en ik zit wel voor de ont- en de spanning te kijken, maar om nou zelf m'n haren uit m'n hoofd te gaan trekken , nee...

LOL + LOL = HIHI
pi_227964

Wij tippen Mauries (stinkt naar pies). De kans dat Karin eruit gaat is nul - de enige vrouw, tenslotte. Zonder haar aanwezigheid krijgen alle gesprekken een andere lading en die ommezwaai wil VOO tot het einde bewaren. Bart? Leeftijds-technisch is hij de enige JONGE kanshebber (denk aan de VOO-doelgroep), want Ruud en Willem (en Karin) zijn allang over the hill. De kans dat Maurice (i.p.v. Bart) overblijft als jonge kanshebber is wel héél klein: in het huis is hij ongetwijfeld aangenaam gezelschap, maar voor de kijker is hij een sprekende droogkap/wandelende föhn. Hij draagt natuurlijk fan-tas-ti-sche onderbroeken, maar ja, daarin win je de oorlog niet. Wij voorspellen: nog één shot van die strakke zwarte herenslip en het voltallige BB-camerateam moet met langdurig ziekteverlof.
Een schizofreen is nooit alleen
pi_227965
waarschuw even als Maurice nog een keer voorbij komt dan, ik hou dat beetje haar wat nog over is, op zo'n moment liever voor m'n ogen dan dat ik ze eruit trek, dan heb ik helemaal geen keus meer!
LOL + LOL = HIHI
  dinsdag 7 december 1999 @ 01:46:00 #39
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_227966
Bart heeft al zoveel stemmingsrondes overleeft, hij is eigenlijk de come-back kid
Nee, ik denk dat Maurice eruit gaat, ik denk het niet alleen, ik hoop het ook.

Life is what you make it.
pi_227967
Ik wil het ook niet, maar denk zeker te weten dat Maurice gaat vertrekken, en wel omdat:
1. het in de groep selecteren van M. door VOO al duidt op: alléén contrast creëren en daarna weggooien: M. heeft nl. 0,0 soap-gehalte
2. VOO's karikaturering van een 'stille M.' heeft gemaakt: "de monnik M."= anti-soap-held, door zelfs het weinige wat hij zegt er grotendeels 'uit-te-editen'.
3. Sinds de enneagram-epidemie het idee in de week is gezet: "Bart & Maurice zijn concurrenten": dus Young Nederland: steun je 'hero' door zijn concurrent te dumpen ! aldus VOO tot de 'stemme des volks'.
4. De komende 2 dagen een ware anti-Maurice kampagne te zien zal zijn (waar amerikaanse presidents-kandidaten nog van kunnen leren): beginnend met 'M.'s hand op K.'s knie', ja,ja, de monnik graaide ernaar! Foei !
Dit zal doorgaan, misschien wel gelardeerd met een beeld uit de voorraad over M. en K., zorgvuldig bewaard door VOO, en nu plotseling onthuld..... wat zal het zijn ?

Resultaat: heel (bellend) nederland zal Maurice uitkotsen, en Hummie kan tevreden zijn....

PS: WAAROM roept de Stem (Marijke) de uitslag voor de bewoners af met: "de EERSTE genomineerde is Ruud...." terwijl Bart de enige is met 3 stemmen ???? Dit ook in strijd met de vorige bekendmakingen... Let wel: het wordt gezegd tegen de bewoners. En die hadden elkaar toen toch al verteld hoe de nominatie-verhoudingen lagen ? (Volgens de VOO BB-site tenminste...)


[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 07 December 1999).]

pi_227968
Goed, for what it's worth;

Ik denk ook vrijwel zeker te weten dat Maurice kan gaan pakken, en mijn vrouw is er van overtuigd dat Karin moet gaan.

Maar we mochten zelf stemmen
ik zou op Ruud stemmen, zodat de zwaarbehaarde neandertaler er onderhand eens uitging. Ik wordt onderhand echt flauw van zijn slap geneuzel, elke keer hetzelfde liedje. Ik ben niet bepaald vies van sex, maar om nou overal sex in te zien gaat me wel erg ver. "Marco je hebt een lekker wijf" Kan wel zo zijn, maar als je tot 5 kan tellen roep je zoiets niet als je op tv bent.

*** I have this condition ***
pi_227969
Moor en anderen die het al was opgevallen dat niet Bart als eerste genoemd werd, kan het niet zo zijn dat ze Bart wilden 'sparen' omdat hij tot nu toe (bijna) elke keer genomineerd is? Om dan als eerste genoemd te worden komt misschien hard aan.
Over Maurice: zoals Bianca en anderen al zeiden, het is helemaal niet zo'n stille jongen. Ik heb gisteren voor het eerst naar de streams gekeken, hij vertelde toen een of ander verhaal over bungeejumpen en iedereen hing aan zijn lippen. Het ligt er dus maar aan hoe Voo je neerzet. Ook geloof ik niet dat hij zo'n jaknikker is zoals sommigen zeggen, Bart zei gisteren tenslotte dat hij het juist in Maurice waardeert dat-ie altijd gewoon zegt wat-ie vindt. Maar deze momenten worden weinig door Voo getoond. Ik ben geen Maurice-fan, maar ik snap die haat op dit forum gewoon niet. Hoe komt men erbij om iemand van wie je zo'n eenzijdig beeld te zien krijgt zo volledig de grond in te stampen? datzelfde geldt voor de Willemhaat. Ik stem op Ruud, omdat ook ik vind dat hij te plat is voor woorden.
pi_227970
Ik denk dat Mauwries er uitgaat, dat lijkt me zo duidelijk als wat. Helaas, helaas is wederom Willempie er weer niet bij. Onze kans om hem er massaal uit te stemmen komt nog wel!!!!!!
Wederom zal Bart de 4e nominatieronde overleven, dat is toch wel heel geinig.
Groetjes Annemarie
  dinsdag 7 december 1999 @ 09:47:00 #44
1315 Pooh
Think, think, think
pi_227971
Ik hoop van harte, dat Maurice donderdag z'n koffer kan pakken. Hij zal best heel aardig zijn, maar past toch echt helemaal niet in de groep. En daarna Willem nog even weg en dan ben ik helemaal tevreden..
pi_227972
quote:
op 12-07-1999 om 09:08 AM schreef Kaka het volgende:
Ik ben geen Maurice-fan, maar ik snap die haat op dit forum gewoon niet.

Het is geen haat !!
We moeten hem gewoon niet

Volgens mij zullen we het niet eens merken dat hij niet meer in het huis is

I don't care who you are, you are not walking on the water while I'm fishing

pi_227973
De Heren van "Evers staat Op" hebben ook een voorspelling gedaan, en zij denken dat Bart donderdag zal vertrekken. Nu maar hopen dat niet heel Nederland achter deze mening aan gaat lopen...
pi_227974
Ik stem voor 100% op Maurice.
Mijn eigenlijke stem gaat uit naar Willem maar die zit er niet bij.(Ik hoop volgende keer)
De 3 die dan dus over moeten blijven zijn dan dus Bart, Karin en Ruud.
Maurice past niet meer in de groep, met zijn softe gedoe.
Bart zorgt tenminste nog voor wat reacties onderling.
Willem is een vieze scheinheilige manipulerend mannetje.
Ruud houdt zich overal wel rustig onder.
Karin tja Nou ja beter dan Willem en Maurice.
bweh 1:)~
  FOK!-Schrikkelbaas dinsdag 7 december 1999 @ 10:23:00 #48
1012 Doc
Loves C, M & R
pi_227975
Als ik zou stemmen zou ik op Ruud stemmen. Polls zeggen Mau en ik denk dat dan ook zal gebeuren...
OG X BC - Orange Goblin Beer Core: Straight Edge - 'til the bar opens
Liverpool - JFT 96 - Never forgotten
  dinsdag 7 december 1999 @ 10:24:00 #49
1829 Jewel
De enige echte!
pi_227976
Als ik zou moeten stemmen dan zou ik Maurice eruit stemmen. (hij gaat denk ik toch wel, daar niet van.)Ik denk gewoon dat we er niet eens wat van merken als die weg is. Op eventueel gejammer van Karin na.

Vreselijk Willem niet genomineerd
Dat is voor mij al reden genoeg om Bart erin te houden, dan heefd W. de volgende keer weer een stem.

  dinsdag 7 december 1999 @ 10:42:00 #50
1169 BigDick
size DOES matter
pi_227977
Ruud is wat mij betreft uitgewind en mag thuis gaan neuken.
Ruud bedankt en tot ziens
de cursus "omgaan met teleurstellingen" is tot onze spijt afgelast
  dinsdag 7 december 1999 @ 10:43:00 #51
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_227978
Tsja, wat mij betreft mag het Ruud zijn. Ik probeer echt mijn best te doen maar het lukt me niet, iedere keer als deze viezerd zijn mond(of kont) opendoet komt er iets doms of vunzigs uit.
Maar dat niemand daar in huis door heeft (op Bart na want die heeft hem genominieerd!) hoe Willem nou echt is verbaast me, zo dom zijn ze toch ook weer niet of is Willem gewoon een doorgewinterde roddelaar?

Helaas denk ik dat het Maurice wordt, deze jongen komt slecht over dankzij voo.
Ik vind hem wel grappig, hij is tenminste ook niet zo'n meeloper en zegt het gewoon als hem iets niet zint.

Helaas voor alle anti-Willems. Hij zal winnen. Jammer.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_227979
Nou van mij mag Maurice er wel uit ,ik word zolangzamerhand helemaal gek van dat iritante stemmetje ,du DAAAAAAAAG MAURICE !!!
  dinsdag 7 december 1999 @ 11:16:00 #53
344 Anja
Neil B. Formy
pi_227980
Miauwries eruit!
Khad liever Willem eruit gehad, kan de rest ook es koken.
Ik ga uit mijn dak, ga je mee?------------------------------------------------------------Lingerficking good!!
  dinsdag 7 december 1999 @ 11:42:00 #54
1568 Boo Boo
Al is de leugen nog zo.....
pi_227981
Donderdag zwaaien we Sinterklaas uit.
Waarom? Omdat hij de stoomboot van dinsdag heeft gemist. Nee, alle gekheid op en stafje, ik hoop Hummies oogappel: Karin. Waarom?
a.) zij staat nooit achter het fornuis
b.) zij lult met Willem en Mauwries z'n lul mee
c.) zij durft niet meer alleen in de vrouwenkamer te slapen (is dit eigenlijk niet tegen de VOO regels?)
d.) zij laat zich door Willem helemaal inpakken
e.) zij is Hummies oogappel
f.) het (echt)paar moet nu meer een keer gescheiden en herenigt worden
etc. etc. etc.
de waarheid achterhaald hem wel!


pi_227982
Aan alle Maurice-haters: waarom hoorden we dat in het begin niet ?.... Juist, omdat we het te druk hadden met deze forum-pagina's te vullen over Bart: doet-ie-het-met-Sabine-of-doet-ie-het-niet ?
over Ruud: wat een toffe leider, wat een maatje! over Bianca: wat een walgelijke psycho-praat ! enz. enz. enz.,
kortom precies wat VOO wilde dat ons opviel.
Nu wil VOO dat we ons ergeren aan Maurice en Willem, en wat gebeurt...?
Heeft er soms ook iemand nog een eigen mening ?
  dinsdag 7 december 1999 @ 12:43:00 #56
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_227983
Dat is te makkelijk Moor. Als niemand hier een eigen mening zou hebben zouden er ook niet zoveel discussies zijn. Niet iedereen wil Maurice weg hebben (lees reacties hier) en er zijn zat Willem fans.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  dinsdag 7 december 1999 @ 12:54:00 #57
336 Jessicaa
een kaarsje brand voor Danyel
pi_227984
Er zal er toch 1 het huis moeten verlaten donderdag.
En ja mijn keus onder de genomineerde zou dan ook maurice zijn.
Niet omdat dit mij opgelegd wordt Moor, ik volg namelijk ook de streams zeer regelmatig en daarin zie je meer dan Veronica laat zien.
Maar dan nog, vind ik Bart, Karin en Ruud net wat leuker dan Maurice.
Zou Willem bij de genomineerde zitten zou ik Willem weer eerder stemmen dan Maurice. Puur omdat ik Willem niet sympatiek vind overkomen en dat vind ik van Maurice b.v weer wel
pi_227985
Willem moet er uit, maar ja.
Maurice moet blijven al vrees ik het ergste.
Karin blijft sympathiek en Ruud wil ik er ook nog even inhouden.
Dus betweterige Bartje moet donderdag vertrekken.
pi_227986
Ik stem op maurice en ook op karin
ik moet toch wat
op willem kan ik niet stemmen
zonde zeg
wat gebeurd er als 2 personen even veel stemmen hebben
toen bart en sabine een verhouding hadden toen moest het echtpaar gescheiden worden
dus nu met karin en maurice ook
  dinsdag 7 december 1999 @ 14:03:00 #60
1544 Tonto
King of the Piel
pi_227987
quote:
op 12-07-1999 om 12:29 PM schreef Moor het volgende:
Aan alle Maurice-haters: waarom hoorden we dat in het begin niet ?.... Juist, omdat we het te druk hadden met deze forum-pagina's te vullen over Bart: doet-ie-het-met-Sabine-of-doet-ie-het-niet ?
over Ruud: wat een toffe leider, wat een maatje! over Bianca: wat een walgelijke psycho-praat ! enz. enz. enz.,
kortom precies wat VOO wilde dat ons opviel.
Nu wil VOO dat we ons ergeren aan Maurice en Willem, en wat gebeurt...?
Heeft er soms ook iemand nog een eigen mening ?

Spijker op de kop, Moor, ik sluit me aan bij jou (en heb hierover dus geen eigen mening, tja, het is niet anders)

De balleuh... en houw ze wèrrem

pi_227988
quote:
op 12-07-1999 om 12:38 AM schreef Malou het volgende:
Tja zo kan je het ook bekijken, maar de emotie die Ruud oproept is toch een stukkie meer "rielekst", zoals hij zichzelf ook profileert, en ik zit wel voor de ont- en de spanning te kijken, maar om nou zelf m'n haren uit m'n hoofd te gaan trekken , nee...

Als ik jouw andere reacties inzake dit onderwerp lees, twijfel ik aan jouw 'relaxed" zijn.

Maar Ruud mag er wat mij betreft uit en laat Maurice zichzelf nog wat profileren!

Gegroet allemaal en wind je niet te veel op! Denk aan jullie hart.
  dinsdag 7 december 1999 @ 14:45:00 #62
1958 Bruno
Millenniumproof? Waterproof?
pi_227989
Dinderdag? Ik zwaai me gek vandaag, iedereen zwaait terug, maar ik zie niemand uit het huis komen.
Groetjes Mastino.
pi_227990
Ik denk zo als het er nu uit ziet maurice
  dinsdag 7 december 1999 @ 15:05:00 #64
1295 Bumme
Maatje 32/34
pi_227991
En we zwaaien met z'n alle naar Maurice, en we zwaaien met z'n alle, we zwaaien met z'n alle, we zwaaien met z'n alle naar die Dries ! En we zwaaien met z'n alle naar Maurice, en we zwaaien met z'n alle, we zwaaien met z'n alle, we zwaaien met z'n alle naar die Dries ! En we zwaaien met z'n alle naar Maurice, en we zwaaien met z'n alle, we zwaaien met z'n alle, we zwaaien met z'n alle naar die Dries !En we zwaaien met z'n alle naar Maurice, en we zwaaien met z'n alle, we zwaaien met z'n alle, we zwaaien met z'n alle naar die Dries !
Vrij verstandig, neuk een appel !

  dinsdag 7 december 1999 @ 15:12:00 #65
1114 Fokke
Met een feestmuts
pi_227992
En de winnaar van een enkeltje naar huis is:


MAUWWWWWWRIESSSSSS!


En we wensen hem veel plezier met de rest van zijn totaal niet boeiende bestaan!


Niets is zeker, en zelfs dat niet.

pi_227993
zoals vele anderen vind ik het ook erg jammer dat Willem niet genomineerd is. Ik had echt wel eens willen zien wie nu de populairste van het stel is.(als de uitslag tenminste niet gemanipuleerd is)
ik denk dat Maurice er uit gaat, gelukkig heeft hij het warmwaterbad al in elkaar geknutseld dat was anders toch wel een groot probleem geworden. Ik heb niet echt iets tegen hem, hij doet me eigenlijk niets ,en zal denk ik door de kijkers niet echt gemist worden...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')