abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 5 december 1999 @ 22:42:00 #1
2083 de.Gandalf
wat een mooi weer!
pi_227542
Ik moet dit gewoon weten ik heb nu een paar keer naar het programma zitten kijken en ik begrijp maar niet waarom het iedereen zo aanspreekt ( bezig houd ). Ik bedoel je ziet een paar enorme zielige figuren ( op die bart na dan ) met elkaar praten over de meest niet boeiende onderwerpen.
Bijna alle gesprekken ( heb het 3x gezien ofzo dus misschien vergis ik me wel enorm ) gaan over sex of komen daar op terecht dat is toch te zielig voor woorden? Er is namelijk echt wel weer in deze wereld,
maar blijkbaar is dat wat je krijgt als je
een paar mensen met een iq van een paaltje bij elkaar zet.

Dus wederom mijn topic: WAAROM WORD DIT ZO LEUK GEVONDEN??!?! leg het mij aub uit!

Nou niet meteen allemaal over me heen vallen en zeggen dat ik het eerst veel vaker moet kijken ofzo, want als het 3x al zo erg is dan kan de rest van de uitzendingen niet veel beter zijn!

Carpe Diem
Seize the Day
Pluk de Dag
pi_227543
quote:
op 12-05-1999 om 10:42 PM schreef de.Gandalf het volgende:
Ik moet dit gewoon weten ik heb nu een paar keer naar het programma zitten kijken en ik begrijp maar niet waarom het iedereen zo aanspreekt ( bezig houd ). Ik bedoel je ziet een paar enorme zielige figuren ( op die bart na dan ) met elkaar praten over de meest niet boeiende onderwerpen.
Bijna alle gesprekken ( heb het 3x gezien ofzo dus misschien vergis ik me wel enorm ) gaan over sex of komen daar op terecht dat is toch te zielig voor woorden? Er is namelijk echt wel weer in deze wereld,
maar blijkbaar is dat wat je krijgt als je
een paar mensen met een iq van een paaltje bij elkaar zet.

Dus wederom mijn topic: WAAROM WORD DIT ZO LEUK GEVONDEN??!?! leg het mij aub uit!

Nou niet meteen allemaal over me heen vallen en zeggen dat ik het eerst veel vaker moet kijken ofzo, want als het 3x al zo erg is dan kan de rest van de uitzendingen niet veel beter zijn!


Ten 1e: in BB Watchers voer voor Psychologen kun je hier meer over lezen, ik weet het antwoord nog steeds niet en kijk elke dag.
ten 2e: Dit forum maakt het nog leuker
ten 3e: De stream verslagen geven weerr dat er echt wel over meer dan sex wordt gesproken, maar de ander onderwerpen zal je ook wel niet boeien, het zijn namelijk ECHTE mensen die 100 dagen in een huis zitten met vrijwel niks te doen. Geen gemiddelde soap dus, waar een heel mensenleven met de snelheid van het licht over het scherm raast.

  zondag 5 december 1999 @ 23:02:00 #3
242 Pinball
Electric Monk
pi_227544
Euh gandalf (gerse naam trouwens held!)

Wat mij betreft is het net een soap, het weer, sommige films of sommige voetbalwedstrijden.
Hopen dat 't spannend wordt !

Afgezien daarvan ben ik benieuwd wat 100 dagen opsluiting doet met mensen (zonder een oordeel te vellen over hun IQ) en wat veronica van dit unieke project maakt.

EDIT: Atir, heel mensenleven, met de snelheid van het licht ????
Hahahahahahahahahaha!
Ik wel es 3 seizoenen "As the world turns" gevolgd en daar gebeurde net zoveel als in een bejaardenhuis wat door een slaapmiddelenfabrikant gesponsord wordt.
NIX

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_227545
Ik vind BB helemaal niet leuk. Dit forum is leuk.
Een spel is nooit een spelletje
pi_227546
BB is wel leuk...maar dan wel in combinatie met Doordevil iets later op de avond.
pi_227547
Met BB heb ik 't eigenlijk wel een beetje gehad de laatste tijd. Ik zie lang niet meer alle uitzendingen... Dit Forum kan ik echter niet missen, GEEN DAG!! Was een weekendje weg en het eerste wat ik deed bij thuiskomst was de computer aan en hierheen surfen
  maandag 6 december 1999 @ 03:28:00 #7
1829 Jewel
De enige echte!
pi_227548
Persoonlijk, mijn mening, ik vind het helemaal niet zo leuk! Ik zit gewoon al ruim twee maanden als een zombie te kijken en ik ben er nog steeds niet uit waarom ik dat doe.
Dit forum maakt het wel een stuk leuker, dat moet ik toegeven.
Voor mij is BB het volgen van een hype en alles wat daarbij komt kijken.
pi_227549
Ja na die paar keer dat ik gekeken heb
snap ik ook niet wat iemand eraan vindt
en zeker die bart dat is toch een onzeker pubertje die altijd gelijk wil hebben
vandaar zeker dat hij hierr in dit Forum zo geliefd is
De meeste Forumgebruikers vallen waarschijnlijk in dezelfde categorie
(forumbartjes ?)


------------------
The Force

[Dit bericht is gewijzigd door the force (Datum 06 December 1999).]

The Force
pi_227550
Ja na die paar keer dat ik gekeken heb
snap ik ook niet wat iemand eraan vindt
en zeker die bart dat is toch een onzeker pubertje die altijd gelijk wil hebben
vandaar zeker dat hij hier in dit Forum zo geliefd is
De meeste Forumgebruikers vallen waarschijnlijk in dezelfde categorie
(forumbartjes ?)
The Force
pi_227551

Na 1 sigaret begrijp je ook niet waarom er zoveel mensen aan roken verslaafd zijn.

  maandag 6 december 1999 @ 09:09:00 #11
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_227552
quote:
op 12-06-1999 om 07:30 AM schreef the force het volgende:
Ja na die paar keer dat ik gekeken heb
snap ik ook niet wat iemand eraan vindt
en zeker die bart dat is toch een onzeker pubertje die altijd gelijk wil hebben
vandaar zeker dat hij hier in dit Forum zo geliefd is
De meeste Forumgebruikers vallen waarschijnlijk in dezelfde categorie
(forumbartjes ?)



Welkom the force.

Zo'n "zelfverzekerde volwassene die nooit gelijk wil hebben" als jij kunnen wij hier goed gebruiken. En "forumbartjes", ha ha ha, wat een goeie vondst. Ik hoop nog veel van je te mogen horen, want ik voel me nu al een beter mens worden van jouw gefundeerde kritiek.

Haalt gelijk bij rechter.
  maandag 6 december 1999 @ 09:11:00 #12
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_227553
Die vraag stel ik me elke dag en toch zit ik weer als een neuroot te kijken 's avonds. Moet ook eerlijk zeggen dat het forum ook beter is geweest, maar ook daar moet ik als een neuroot mijn meningen kwijt.
Aan de andere kant, dankzij de dagstreamverslagen zie je dat er behoorlijk gemanipuleerd wordt op tv en dat geeft mij weer voer om te spuien en met mij de overige FOKkers.

Ik denk dat het simpele antwoord op je vraag is: Het mensen op terras kijken-effect, maar dan vanuit je bank.

Als je niet lacht, ben je dood.
  maandag 6 december 1999 @ 09:29:00 #13
2029 Prole
dicere est facere
pi_227554
Nee sorry... ik kan het uitleggen. 2 Maanden geleden kon ik dat nog wel. Maar nu, na de laatste uitzending niet meer

Want voor mij is de lol er nu echt wel af. Back to Basic... hmm... ja het zal wel. Optredens, fitness apparatuur (en bepaald niet van het basic soort). Het toppunt van decadentie heb ik altijd een hot-tub in de tuin gevonden (is tevens een stille wens ). Uit al deze luxe weggenomineerd worden is pas erg... dan moet je echt Back to Basic: naar huis!

tsja...

Prole

  maandag 6 december 1999 @ 10:10:00 #14
2004 sunshine
Still shining!
pi_227555
Probe, je hebt onder woorden gebracht wat ik me al een tijdje afvroeg nl. wanneer de bewoners nu eens Back to Basic gingen en idd je hebt gelijk: als ze weer naar huis gaan !
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  maandag 6 december 1999 @ 11:25:00 #15
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_227556
quote:
op 12-06-1999 om 07:41 AM schreef PINOK het volgende:

Na 1 sigaret begrijp je ook niet waarom er zoveel mensen aan roken verslaafd zijn.



Pinok hits the nail on his head.......

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_227557
quote:
op 12-05-1999 om 11:02 PM schreef Pinball het volgende:
Ik wel es 3 seizoenen "As the world turns" gevolgd en daar gebeurde net zoveel als in een bejaardenhuis wat door een slaapmiddelenfabrikant gesponsord wordt.
NIX

"As the world turns" wordt tenminste nog gesponsord door een echt soapfabricant (Proctor and Gamble). Waar blijft Biotex (Sara Lee) met al die handwasjes?

pi_227558
Ik vind dit een zeer goede vraag !!!!!

Maar er is een probleempje ik weet het zelf ook niet..
eigenlijk is er geen ene reet meer aan maar ja toch blijf ik kijken .....

Tja ik weet het ook niet meer....

ik denk: dat ik denk dat ik daar maar even over na moet gaan denken:dus ik ga nu denken.

denk....

bweh 1:)~
  maandag 6 december 1999 @ 19:45:00 #18
1930 The Bitch
the bitch is back
pi_227559
nou dat kan ik je heel duidelijk vertellen wij zoeken gewoon sensatie en daar om kijken wij bb ik hoop nog steeds dat er iemand doordraait of dat er gewoon flinke mot komt dus nu weet je waarom we kijken
I'm a bitch, i'm a lover
I'm a child, i'm a mother
I'm a sinner, i'm a saint
  maandag 6 december 1999 @ 20:23:00 #19
2047 BOY
I DON'T LIKE MONDAYS
pi_227560
TUUT TUUT TUUT HOUDOE RUUD!
  maandag 6 december 1999 @ 21:54:00 #20
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_227561
* Jumparound vind het vooral saai.
Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
pi_227562
quote:
op 12-06-1999 om 04:30 PM schreef wich het volgende:
"As the world turns" wordt tenminste nog gesponsord door een echt soapfabricant (Proctor and Gamble). Waar blijft Biotex (Sara Lee) met al die handwasjes?




Ik zal het verzoek doorgeven Wich. Hoe weet jij trouwens dat Sara Lee Biotex maakt. Is niet echt algemeen bekend?
Een spel is nooit een spelletje
pi_227563
quote:
op 12-05-1999 om 10:42 PM schreef de.Gandalf het volgende:
Bijna alle gesprekken ( heb het 3x gezien ofzo dus misschien vergis ik me wel enorm ) gaan over sex of komen daar op terecht dat is toch te zielig voor woorden?

Ha die Gandalf, onze reactie op jouw hartekreet luidt: je moet tóch iets vaker kijken, jongen! Dat is namelijk het geheim van de Smid. Dáárin schuilt het mysterie dat Big Brother heet.

Wie vaak kijkt, leert de nuances kennen. De codes. De geheimtaal tussen de bewoners. Hun hang-ups, hun onderlinge strijdjes, hun neuroses, hun tics, hun achterliggende motieven, hun stille signalen. En dát maakt dat één neerhangende mondhoek van Karin een BOODSCHAP wordt. En die boodschap kunnen wij ontcijferen. En jij niet. Want jij kijkt niet vaak genoeg, jij denkt hooguit: wat een ontevreden huisvrouw. Dat is ze misschien óók wel (nou ja, zeker - daar zijn talloze analyses aan gewijd op dit forum), maar daarnaast is Karin als BB-personage zoveel méér.

Dus: volg nou gewoon eens acht afleveringen op rij, lees intussen wat op dit forum en laat daarna nog eens weten hoe de zaken ervoor staan. Als je tegen die tijd tenminste nog niet bent opgenomen in de BBA (Big Brother Anonymus)-kliniek.

Een schizofreen is nooit alleen
  dinsdag 7 december 1999 @ 02:20:00 #23
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_227564
Natuurlijk kan ik alleen voor mijzelf antwoorden, al moet ik toegeven, dat in de periode cyrile/anouk ik niet gekeken heb, maar ik vind het erg interresant, dat niet bij voorbaat de uitslag vaststaat. (tenminste, dat mogen we hopen.) Ik vind het een boeiend experiment, maar zonder het internet experiment was het minder geweest. Al met al, heb ik toch wel 'geleerd', dat mensen die ik de 1ste weken nog uitjouwde, me nu redelijk dierbaar zijn geworden. Ik heb geen gêne om het te bespreken mert vrienden en collega's, ondanks het vermeende lage niveau. Het is een prachtig experiment. Een container in Almere is beter dan een villa in Hawaïï, om maar over de echte wereld te spreken.
En aan Pinok: Prachtig gezegd, mag ik 'm ook 's gebruiken?
Life is what you make it.
pi_227565
Gandalf,

quote:
"Dus wederom mijn topic: WAAROM WORD DIT ZO LEUK GEVONDEN??!?! leg het mij aub uit!"

Ik heb een verrassing voor je:
ik kijk niet omdat ik BB zo leuk vind.
Ik vind het 't minst leuke, en meest schandalige sinds de uitvinding van de TV en alle nederlandse programma's daarop vertoond.
Natuurlijk is er ook wereldnieuws, maar dit gebeurt vlak onder m'n snuffert, en wanneer ben jij 't laatst in Bosnië gaan helpen huizen bouwen ?

pi_227566
Ik vind BB lang niet meer zo leuk als in het begin.
maar ik kan er ook niet vaak meer naar kijken omdat ik het er echt te druk voor heb.

desondanks update ik me website wel elke dag http://surf.to/BigBrp

*************************
http://surf.to/BigBro
*************************

pi_227567
Waarom ik het zo leuk vind:

Ik lach me suf , ik maak me kwaad , ik laat nog net geen traan; ik denk mee te leven met elke bewoner, al weet je af en toe niet wat er werkelijk in ze omgaat.

Maar met een gezonde doch soms overmatige dosis humorzout bereik ik nu onderhand echt het meer dan gemiddeld "verslaafd" zijn! Wie had dat gedacht, nou IK niet!

Nu dit forum ook nog; straks gaat m'n vriend een pakje sigaretten halen, met de bedoeling in uiterste wanhoop het plan het BB-huis te kraken, zodat ik HEM weer eens goed bekijken zal!

Hij heeft nog gelijk ook....


LOL + LOL = HIHI
  dinsdag 7 december 1999 @ 12:39:00 #27
2083 de.Gandalf
wat een mooi weer!
pi_227568
hummm dit is best wel grappig, als ik al die
reacties bekijk komt het er eigenlijk op neer
dat bijna niemand er naar kijkt omdat het leuk is maar omdat men mee wil kunnen praten op dit forum?
Carpe Diem
Seize the Day
Pluk de Dag
  dinsdag 7 december 1999 @ 12:40:00 #28
2083 de.Gandalf
wat een mooi weer!
pi_227569
Euh gandalf (gerse naam trouwens held!)

Wat is een gerse naam ???

Carpe Diem
Seize the Day
Pluk de Dag
  dinsdag 7 december 1999 @ 17:23:00 #29
313 Twinny Sister
Serieus en Actueel
pi_227570
Elke aflevering moet ik weer kijken omdat ik hoop dat er dit keer iets bijzonders gaat gebeuren.....

Maar ik moet toegeven, ik mis de laatste tijd wel eens een aflevering en ik vind het niet eens erg!
Dit Forum mis ik echter geen dag, dit maakt BB pas echt leuk!

Enne, 'gers' is volgens mij het Brabants voor gaaf/leuk.

  dinsdag 7 december 1999 @ 17:29:00 #30
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_227571
IK vind het WEL leuk, gewoon LEUK om naar te kijken.

Misschien moet je eens naar de topics "BB watchers, voer voor psychologen" gaan.

En waarom ik het zo leuk vind? Sjonge, heb je nog een uurtje?

Als ik op elke waarom een daarom zou hebben....hmmmm.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_227572
Ik vind het ook zeer zeker een leuk programma. Gewoon omdat je die mensen elke dag een beetje beter leert kennen..heerlijk!
Ik mis nog steeds geen aflevering!

groetjes!

pi_227573
quote:
op 12-07-1999 om 01:10 AM schreef The Two Sisters het volgende:
Ha die Gandalf, onze reactie op jouw hartekreet luidt: je moet tóch iets vaker kijken, jongen! Dat is namelijk het geheim van de Smid. Dáárin schuilt het mysterie dat Big Brother heet.

Wie vaak kijkt, leert de nuances kennen. De codes. De geheimtaal tussen de bewoners. Hun hang-ups, hun onderlinge strijdjes, hun neuroses, hun tics, hun achterliggende motieven, hun stille signalen. En dát maakt dat één neerhangende mondhoek van Karin een BOODSCHAP wordt. En die boodschap kunnen wij ontcijferen. En jij niet. Want jij kijkt niet vaak genoeg, jij denkt hooguit: wat een ontevreden huisvrouw. Dat is ze misschien óók wel (nou ja, zeker - daar zijn talloze analyses aan gewijd op dit forum), maar daarnaast is Karin als BB-personage zoveel méér.

Dus: volg nou gewoon eens acht afleveringen op rij, lees intussen wat op dit forum en laat daarna nog eens weten hoe de zaken ervoor staan. Als je tegen die tijd tenminste nog niet bent opgenomen in de BBA (Big Brother Anonymus)-kliniek.


ik sluit me helemaal bij jullie aan Two Sisters! juist de nuances zijn interessant.
daarnaast voldoet het heeeerlijk aan mijn roddelbehoefte zonder dat ik me schuldig hoef te voelen.
tenslotte vind ik het ook erg leuk hoe m'n eigen opinie en die van anderen over de mensen in 't bbhuis veranderen naarmate de tijd vordert. en wat doe je met zulke uitgebreide kennis over alle zwakke en sterke kanten van mensen die je eigenlijk helemaal niet kent. ik heb bij mezelf gemerkt dat ik eerst steeds 'schrik' van een ontblote zwakke plek van een van de bb-deelnemers, en dat mijn beeld van die persoon dan langzaam weer bijtrekt.
ben wel nog steeds erg bezorgd over wat voor effect dit alles nou uiteindelijk op die mensen zelf zal hebben maar dat is een ander topic.

Anyway Gerse Gandalf, ik raad je ook aan om -als je het leuke ervan echt wil zien- het op intensief niveau te volgen (maar je bent wel wat aan de late kant...)
verder ook prima als je er dan nog niks aanvindt overigens, smaken verschillen he.

groetjes BIXIS

pi_227574
Kan ik dat uitleggen ,eehhhhh.... nee !
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')