abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_227471
'k Had dit topic nog niet gevonde, dus zelf maar even aangemaakt.

Traditioneel is de zondaguitzending de saaiste van de week als je ieder dag kijkt, want 85% heb je al gezien. Toch nog wat leuks gezien: het gedicht van de man van Karin. 'Ruud die als een rietstengel met iedereen meebuigt'. Prachtig!
Ook wees hij K+M even op de aandacht die ze in de roddelpers genieten, waarop M het nodig vond erop te wijzen dat dit terecht was (hand op dij Karin). Zijn verwachting dat Bart er nog uit moet voor het einde kan ik niet helemaal delen.
Maar wat maakt het uit.... Gezien de anti-Willem hetze van de afgelopen weken zal Ruud wel met straatlengtes winnen. En bedankt Veronica!

Under the spreading chestnut tree
I sold you and you sold me

*******

Ruud: En de helft, da's vijftig procent!

pi_227472
quote:
op 12-05-1999 om 08:38 PM schreef otaku-san het volgende:
Zware overdosis sinterklaas deze keer, uitgezonderd de sintwens van ObY2K uiteraard.
Leuk dat gedoe met Ruud als Klaas , Karin lag in een deuk over de reactie van Willem over Ruud die zat te schijten en daar de komende tijd nog wel mee bezig zou zijn.

Veronica vond dat de BBers nog eens hun schoen moesten zetten en 5 liedjes zingen. VOO dat hadden ze al een tijd geleden gedaan.Denk nou eens een keer NIETdat als het geen VOO opdracht is dat het duys niet is gebeurd ,Eikel redactie!

Uitzending leuk, redactie stinks op het eind.


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_227473
Het bericht hierboven is van Otuka-San, ik heb het even gekwoot omdat er twee topics tegelijkertijd zijn geopend.

Mooie momenten in de uitzending:

- Willem bedelt om 10.000 gulden voor het geval dat hij zelf niet wint. Ruud wil er nog wel eens over praten (gaf dus niet toe)
- Ruud sleurt Bart van zijn stoel. volgens mij was hij echt boos, zijn leeftijd ligt kennelijk gevoelig.
- Het gedicht van Wim. In tegenstelling tot wat er op de BB-site staat was het niet zo erg tegen Karin alswel tegen de mannen gericht, en kwam het ook wel hard aan. Karin de enige vent in huis!

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 5 december 1999 @ 23:32:00 #4
1201 tina
Fok!Member
pi_227474
Het was wel een leuke uitzending. Eerst te gebruikelijke herhalingen (moet kunnen). Daarna het Sinterklaas feest. Ruud was wel geinig als Sint, als ze willen kunnen ze best creatief zijn met het bedenken van een Sinterklaas pak enzo. Dat gedicht van de man van Karin was erg goed. Maar wat was zijn kado?

Toen ze in bed lagen (K+M+W) hadden ze het over nomineren, bij de 2 mannen lag het nogal gevoelig want Karin mocht er niet te lang op door gaan. Willem zei met zijn enge zachte stemmetje tegen Maurice: Nee Nee... jij wordt niet genomineerd. Ik ben benieuwd of Willem Maurice echt niet gaat nomineren, als hij dit namenlijk wel doet is hij wel heel FOUT.
Karin doet haar chinese feestjurk aan als ze donderdag het huis uit moet, ook wilde ze graag dat Willem haar nomineerde. Het lijkt er op dat Karin toch wel weer graag naar huis wil.
Morgen de nominaties ik hoop dat Willem er ook bij zit, ik ben benieuwd.

Greetz Tina

  zondag 5 december 1999 @ 23:37:00 #5
242 Pinball
Electric Monk
pi_227475
De 2 ruud momenten waren idd mooi gekozen van VOO!!

"Daar moeten we nog over praten..."

Ik zag ook de twijfel in ruud's houding toen hij opstond en naar bart liep, hij aarzelde mi even, en besloot toch (zij het mild) door te gaan. De reactie van Bart was even opvallend: geen tegenstribbelen (hij kan ruud fysiek best hebben), maar achteraf verbaal pogend ruud van zijn goede bedoelingen te overtuigen. (kwam hij later op de bank nog op terug toen ruud sint speelde). Bart accepteert het gezag van ruud nog steeds ??

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_227476
O ja, die pogingen van Karin om afspraken over de nominaties te maken. Dat was echt wel serieus bedoeld. Willem liet zich echter niet verleiden tot een uitspraak. Die heeft allang besloten om Karin te nomineren, maar Ruud zal hij vast niet noemen.

[Dit bericht is gewijzigd door Hunter (Datum 05 December 1999).]

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 5 december 1999 @ 23:57:00 #7
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_227477
dubbelposting!(sorry *bloos*)

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 06 December 1999).]

  zondag 5 december 1999 @ 23:59:00 #8
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_227478
Mij viel op, zowel in de uitzending ,als bij het beluisteren van de streams, dat Bart de enige is, die zich momenteel zorgen maakt om het welzijn van een ander (in dit geval Ruud)
Hij heeft al diverse malen tegen Ruud gezegd dat hij meer moet rusten.

Het 2e wat mij opviel, was de oogopsLag van Ruud, toen Karin haar gedicht voorlas en het over Bart had.......Ruud reageerde best wel even lichtelijk "aangedaan"...en ook die blik heb ik al eens eerder gezien.

Verder bleek, dat de gesprekken die dus HELAAS NOG STEEDS NIET TE HOREN ZIJN 'S NACHTS .....indeed druipen van smerigheid...en zoals ik ergens al eerder poste, is Karin er ook niet vies van om samen met Willem continu Bart de grond in te st....
bah bah bah


(het erge is dat tijdens het bekijken van het programma , je gewoon weet dat er 2 mensen zijn die samen proberen alles naar hun hand te zetten, het is ze immers zelfs gelukt , om de nachtelijke beelden niet meer live op de streams te vertonen ..slaapkamerstreams............

EN DAT AL EEN PAAR WEKEN!


pi_227479
quote:
op 12-05-1999 om 11:32 PM schreef tina het volgende:
Willem zei met zijn enge zachte stemmetje tegen Maurice: Nee Nee... jij wordt niet genomineerd. Ik ben benieuwd of Willem Maurice echt niet gaat nomineren, als hij dit namenlijk wel doet is hij wel heel FOUT.


Volens mij gaat hij Maurice helemaal niet nomineren, want als hij echt een tactiek zou hebben dan weet hij ook dat hij de kijkers voor zich moet winnen. Dus kan hij dat niet maken.


Loose all time, Love your mind, Free your soul
pi_227480
Het gedicht en de reacties daarop van de BB-site:

quote:

Verbolgen
Nadat Karin het gedicht van haar man heeft voorgelezen, blijven de mannen stil. Als Willem de brief zelf herleest, heeft hij wel commentaar. “Van de mannelijke Nederlandse kneuzen. Zo worden we afgeschilderd.” Karin houdt zich op de vlakte: “Ik denk het.” Willem vervolgt: “Dan heb je als voorbeeld zo een Ruud. Een Bengel. Die buigt met een ieder als een echte rietstengel. Dan heb je die lenige Maurice, een echte vriend. Die volgens de roddelbladen als korte termijn bevrediging dient. En vergeet niet die ex-soldaat, maar Sint is bang dat hij als eerste weg gaat. Als laatste heb je natuurlijk Willem, de keukenprinses. Zo!” Karin: “Ja, het moet rijmen, denk ik.” Willem: “Karin, doe je gezin een plezier en onderga Willems kookles.” Ruud: “Nou, hij kan makkelijk praten zeg, vind ik toch. Dat we kneuzen zijn. Laat hem maar tachtig dagen in dit huis zitten.” Bart en Willem vullen hem meteen aan: “Met jou, ja.” Karin lacht hem uit: “Dat doet ie niet. Hij kijkt wel uit. Ja, je weet niet hoe dat allemaal wordt afgeschilderd.” Willem: “Ik zit helemaal niet te klagen.” Ruud is toch een beetje verbolgen: “Een bengel.” Karin probeert hem te troosten: “Het moest gewoon rijmen, joh.” Willem: “Je bent ook een bengel. Net als Pietje Bel.”

Later op de avond, Karin en Maurice zijn al naar bed, spelen Bart, Willem en Ruud een potje kaart. Bart heeft last van zijn nek. Willem: “Ja, we zijn ook de mannelijke kneuzen.” Ruud: “Als ik Wim tegenkom dan…” Bart: “Hij was echt lovend, hč keukenprinses?” Willem: “Ja, daar word je ook niet vrolijk van.” Ruud vervalt in herhaling: “Weet je, ik zei al tegen Karin, het is makkelijk praten als je van buitenaf ziet.” Bart: “Hij zou voor geen goud willen. Dat begrijp ik. Ik ben wel bang voor kritiek maar ik zit hier toch.” Om even later alles te relativeren: “Ach, hij zal het allemaal wel goed bedoelen. Hij zorgt toch goed voor zijn vrouw.”

Niet tof
En nog even later. Het zit de mannen toch zo hoog. Ze kunnen er maar niet over ophouden. Vooral Ruud heeft er moeite mee: “Ik zeg je als ik bij Karin op visite kom, zal ik toch die kerel aanspreken.” Willem: “Ha Ruud jongen, wat interesseer je dit nou?” Bart valt Ruud bij: “Nou, mij interesseert het ook. Hij heeft ons alle vier voor gek zitten zetten. Dat vind ik niet tof.” Willem: “Het zal me aan m’n reet roesten.” Ruud weet hoe het komt dat ze als kneuzen afgeschilderd worden: “We hebben zitten borduren en beestjes zitten schilderen.” Willem ziet dat niet zo. Ruud: “We hebben een troost. Je vrienden weten precies hoe je hart zit. Maar toch voel ik me rot.” Bart: “Noem ons kneuzen o.k. Maar vervolgens pakt hij ons ook nog even apart.” Willem weet een en ander toch tot zijn voordeel te interpreteren: “Zijn vrouw kan nog wat van me leren. Hoe je het wendt of keert, je kan het ook positief benaderen.” Met deze woorden besluit Willem een toch wel woelig avondje van Sinterklaas.



I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  maandag 6 december 1999 @ 00:25:00 #11
798 voyeur
bemoeit zich
pi_227481
Hoi Quenda, dat is een missie die wij delen. Ik ben er net als jij van overtuigd dat er afspraken gemaakt zijn door Karin met de redactie...


Hunter, vreselijk off-topic maar dat zou het overal zijn, mail me eens; Staat gewoon in profile. Zou ik anders allang gedaan hebben, maar heb het jouwe niet.

Here we are now, entertain us.
pi_227482
Wat mij wel moest opvallen - en 2 miljoen kijkers met mij - want door BB-regie speciaal geselecteerd:
M.'s hand op Karins knie - 'killing image' vlak vóór de nominatie/stemmings-week.
'Let's finish him off' hoor ik bijna van de editing-tafel. De nimmer geprofileerde, altijd als een monnik knutselende, bij zoenen rood wordende Maurice,
grijpt op vertrouwelijke wijze naar Karins knie, mompelend: "blauwe plekken ?" Misschien horen we nooit de context, misschien is het een cliffhanger voor morgen (2 x hetzelfde blijft langer hangen),
maar dit was het wel: exit Maurice als hij bij de genomineerden zit.
Hummie kan tevreden zijn...
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')