abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_227442
Goedeavond allemaal,

Dag 81

De Avond en Nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!

Screenshot v/d dag
14.32 De jongens zijn een warmwaterbad in elkaar aan het zetten die ze hebben gekregen.


Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopend. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potloodgifje rechtsboven in je reactie ) , zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

Algemene opmerking:
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-05-1999 om 04:43 PM schreef renaisy het volgende:
bart en maurice hebben het over een dure boorset die bij de sauna zit
m. maar dan krijg je wel levenslange garantie, als je ie stuk is ga je naar de winkel en krijg je een nieuwe (een vriend van hem zit in die borenbusiness)
b. ja net als bij de zippo, is ie stuk breng je m naar de winkel, betaal je vier gulden en krijg je hem gerepareerd terug.
m. moet je dan ook je aankoopbewijs laten zien, vraag ik me af.
b. nee, dat hoeft niet bij levenslange garantie...

16.40
maurice is naar karin aan de keukentafel gaan zitten..
m. ik ga ff zeiken..



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227443
Ze zitten aan de keukentafel. Willem is bezig met het avondeten aan het voorbereiden.

M: "gaat het wel goed maurice of val je al dood neer". Hij heeft gefietst.

Karin zit in de keuken iets te borduren.

M: "iemand anders nog wat te drinken?"

K: "ja ik wel alsjeblieft"

W: "ik zal je eens een bloemkool laten proeven zoals je nog nooit hebt geproeft", zeg Willem tegen Karin.

K: "ik laat me verrassen ben benieuwd"

Bart en Ruud liggen op de bank en lezen wat.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227444
Karin is met de nepmielierolding bezig en ruimt de eethoek op en veegt de tafel af. Willem is aan het zingen "you call my name"

Maurice is zijn tanden aan het poetsen en hij heeft zich gedouched na een fietsuurtje. Karin heeft nu het rode tafelkleed af en heeft deze op de salontafel gelegd bij de bank.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227445
Ze gaan aan tafel, Maurice daar was het wachten op en karin is er ook nog niet.

M: "oooh heerlijk zeg met een champignon roomsausje"

Willem schept rijst op, samen met stukjes vlees in roomsaua, als groente hebben ze bloemkool en wortelen.

Karin heeft een gesprek gehad vandaag met de psycholoog en ze verteld daar wat over.

K: "Ze vroeg aan mij wie mijn rol over zou nemen als ik weg zou gaan, ik zei ik heb geen idee dat hoeft niet overgenomen te worden"

B: "vroeg ze dat aan je Karin?"

R: "echt een beetje een vrouw in huis, potverdikie joh dat kunnen we niet missen joh he"

K: "morgen een rare dag we moeten dan nomineren, en wat ik nu het allerliefste zou willen weten is hoe iedereen denkt en wat die zou zeggen want het is nu toch wel een hect klubje"

K: "ik zou ook wel eens willen weten hoe dat nu achter de muur zit en hoe dat is om ons te zien"

W: "we draaien gewoon een keer de rollen om"

Zo te horen is het eten lekker want het is rustig aan tafel . M: "lekker zeg echt wel"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227446
K: "Heel groot raam in het voorraadhok, ik moest zo lachen vanmiddag met die cameravrouw , de deur ging open en ik zei hallo, nou ze schrok echt, ook niet eerlijk want ze doet haar werk ook"

B: "wat zal hier achter zitten he, best wel lachen"

Ze ruimen de borden op, het eten is op het heeft lekker gesmaakt zeggen ze. Nu het toetje nog. Ze hebben Yoghurt en vla.

Ze hebben het over schaduwblind, Bart verteld dat hij dat heeft, hij legt uit dat je dan de rode lamp in het donker die je in het leger gebruikt niet ziet, donkerblauw, donkerbruin etc, zie je overdag prima maar s'nachts niet. Het heeft verder niets te maken met het zicht.

R: "hoe ben je erachter gekomen?"

B: "Mijn moeder merkte het en ik kwam terug met donkerblauwe sokken als ze zei bruine sokken aan te doen, op de lagere school merkten ze het ook. Als je zelf niet weet dat dat anders moet zijn denk je dat dat bij je hoort. Ga maar eens op een onbewoond eiland horen dan weet je het ook niet."

De stelling van vandaag "Vrouw-onvriendelijke reclame moet verboden worden".

K: "wat is vrouw onvriendelijk vraag ik me af"

K: "ik vindt vrouwen die met de afwasborstel al bij voorbaad staat af te wassen niet zo goed"

B: "die reclames van FA vindt ik ook onzin, altijd met de lijn bezig en mooie figuurtjes.
Bepaalde dingen zijn typisch vrouwen en bepaalde dingen typisch mannen dat is wel zo."

K: "van een afwas of wasmiddel, dat die vent de luier inschiet dat vindt ik ook zo een belachelijke reclame, gaat die door de droge luier heen, vreselijk vindt ik dat"

M: "die waspoeders blijven altijd en daar irriteert zich iedereen aan en iedereen weet wel waar je het over hebt.

B: "als je maar genoeg herhaald wast iedereen met Omo, de meest irritante zie je het meest zo werk dat gewoon".

K: "Dobbelman is goedkoop en goed, dan hangen van die was aan de lijn, die handdoeken van een tientje en duizendafdruk, die vondt ik dan wel weer aardig"

R: "die maandverband reclame vindt ik vreselijk, godverdiekie joh he, met vleugeltjes, dat vindt ik vreselijk"

K: "deze een die heel leuk is met die man met die bril, dat hij aan het afwassen is en zijn bril valt in het water en ziet dan opeens die mooie vrouw staan, dat is zijn afspraakje. En met die olifant van de Rolo, dat die die man om de oren slaat"

B: "pindakaas is ook leuk, ik wil later schaatser worden meneer"

W: "die het meest wordt bekeken wordt het meest gedraaid zo werkt dat nu eenmaal."
-----------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227447
19.21
ze hebben het over de presentator van american's funniest homevideo. vinden ze stuk voor stuk WALGELIJK!!!
b. linda de mol was ook niet leuk.

en dan is berend boudewijn aan de beurt.
Pierre en wat hebben ze gewonnen?
m. dat was toch willem ruis?

de ene quiz na de andere wordt besproken.
w. (zingt) dit is avro's weekend kwis.
b. met fred oster
m. met die hamsters.

r. en op het eind had je van die hokjes en daar stonden de prijzen achter, vijftig...euh..

19.25
b. ik heb het een keer gezien. robert ten brink stelt een vraag en dan krijg je vijftig gulden... robert ten brink herhaalt dat (bart doet robert ten brink na).
w. en dan nu eerst de reclame, krijg je het antwoord na de reclame.
b. (doet robert ten brink na) welke aardappelsoort is vernoemd naar een persoon...
allemaal. bintje.
k. waren het zulke makkelijke vragen dan?
b. maar robert ten brink zat net zo lang te zuigen dat de kandidaat zijn eerste antwoord wijzigt...

[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 05 December 1999).]

pi_227448
Ze hebben het over shows, de Willem Ruiys show, de Berend Bouwdewijn show. En dan de stem van Pierre.

B: "en wat is het geworden Piere, en dan zei hij wat je gewonnen had"

W: "Fred Oster deed de weekendkwis met die rennende maramotten"

19.53 en weer gedonder met de streams, zowel op realplayer als in mediaplayer slecht tot bijna niet te krijgen, zal druk zijn neem ik aan.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227449
19.30
ze zitten nog steeds aan de keukentafel ze hebben het over kerstkaarten.
k. ik heb de lelijkste weggegooid.
m. ik was wel ff af.
r. dan droog ik wel.
ze ruimen de tafel af.
m. het gebeurt al ruud... (??)

r. straks ff een uurtje fietsen, een uurtje steppen en lekker tafeltennissen. (tegen willem) hier heb jij dit boek. marco van basten.
19.33
maurice bereidt de afwas voor. hij is alleen in de keuken.
de rest is richting de zithoek.
kan niet zien wie het is maar ik geloof dat willem nu met een boek op de bank zit.
karin is nu ook in de keuken.
saai zeg.

19.37
ruud is buiten, samen met bart.
r. het vriest twee graden.
ruud en bart trappen een balletje.
er komt een vliegtuig over.
b. ze starten alvast onze t55, onze tank.
b. wat is dat voor lawaai joh?
het is kennelijk niet gewoon een vliegtuig wat te horen is.

[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 05 December 1999).]

  zondag 5 december 1999 @ 19:50:00 #9
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_227450
19.44

Karin zegt dat het het gemakkelijkste is om er niet aan te denken, dan voel je je verdrietjes ook niet.
Ja zegt Maurice, dat doe ik ook niet
Karin & Maurice zijn de afwas aan het doen
Karin begrijpt niet waar alle theedoeken blijven, ach, ik pak wel een handoek , zegt ze

pi_227451
Hoewel ik alleen maar 4-in-one stream kan kijken vanwege connectie problemen zie ik dat ze koffie drinken op de bank en ze praten dus wat maar kan het helaas niet horen.

Bart is een boek aan het lezen. Stream 2 werkt eindelijk weer. Bart en Ruud zijn wat aan het stoeien met elkaar. Maurice bladert een boek door met Karin.

R: "ik ben zo moe joh he van dat gesjouw van vandaag". Hij zit bijna met zijn ogen dicht met Maurice te praten.



Maurice heeft het over motoren van auto's.
M: "er zijn ook coureurs die met minder PK doen en toch resultaten boeken. Tegenwoordig zetten ze de auto aan een computer en kunnen ze zien wat het probleem is, dus ze hoeven minder dingen op te sporen en ook te sleutelen. Dat is ook met motoren zo, ik ken iemand die zo op het achterwiel gaat en dan op het stuur gaat zitten, gewoon zo bloedlink"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227452
Maurice laat iets zien in zijn boek, over een mountainbike. Iemand die uit Naaldwijk komt en dus is overleden aan een val tijdens mountainbiken.

W: "zullen we even tafeltennissen?", zegt hij tegen Ruud.

21.29 Bart en Ruud hebben brood gebakken. Bart zit nu te lezen in de keuken.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227453
Ruud zit op de fiets en is dus wat aan het sporten. maurice en Karin lezen nog steeds in een boek.

21.52 Ruud is klaar met fietsen en is bekaf zo te zien.

Mensen het is genoeg geweest, ik stop voor vandaag, tot morgen bij de dagstreams.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227454
21.44
ruud heeft het met maurice over eric breukink. ruud nog op de fiets, bart lezend in de keuken.
ze hebben het over die keer in de tour dat de PDM-ploeg ziek werd van bedorven kip... (dat was toch doping? )
21.46
ruud is van de hometrainer afgestapt en heeft de kamer verlaten. bart zit nu in zijn uppie aan de keukentafel te lezen (shakespeare?).
21.55
maurice ligt op de bank te lezen. bart nog in de keuken. waar de rest is? stream 3 geeft geen sjoege.
maurice leest over een sportman.
hij leest eruit voor. over een dieet van dertig haringen en zeven liter melk. ruud is er nu ook weer bij. ze lachen erom..


[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 05 December 1999).]

  zondag 5 december 1999 @ 22:09:00 #14
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_227455
Dag Margot! Bedankt !
pi_227456
22.12
ruud lijkt woord te houden. een uurtje fietsen, een uurtje steppen en een uurtje tafeltennissen. hij staat inmiddels al een tijdje als een os op de step te stampen.
hij is helemaal gek geworden!
maurice zit nog steeds met zijn neus in het sportersboek dat ruud van sinterklaas kreeg.

22.16
jezus, wat is het saai in het huis zeg! waarschijnlijk liggen karin, bart en willem inmiddels te maffen. ik zie ze nergens....
er loopt nog iemand rond.
ruud heeft het over een coureur die goed viel bij de vrouwen.
bart et arrivee. hij gaat zwijgend op de andere bank zitten, boek in zijn handen.
stilte

22.20
knappe jongen die hier tv van maakt .
m. ja, inderdaad ik zie het hier staan (in het sporters van de eeuwboek).
r. pitspoezen zijn het geweest.
maurice heeft het over de coureur die in 1999 is overleden (sena?), ruud had het eerder al over hem.


bart zegt iets. niet te vestaan.
m. ad geldermans, das ook een bekende.
r. ja, die was ploegleider toen .... de tour won (ofzo)
het wordt er wel spannender op in het huis met al die boeken (not!)

22.24
ruud is gestopt met de step. rommelt nu in de keuken.

22.27
bart leest over pelgrims in tibet, het boek dat ie voor sinterklaas kreeg. hij wisselt twee zinnen met maurice.

kijk us aan, us willem is zowaar nog wakker. hij staat met ruud aan de afwas.
w. het big brother kookboek... met al die gerechten er in (willem heeft dollartekens in zijn ogen...)


[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 05 December 1999).]

pi_227457
22.31
willem en ruud praten over recepten. ruud vindt een zuurkoolschotel uit de oven lekker.
r: met zo'n bruin randje.

de afwas zit er op. non je ne regreterian (ofzo) van piaf wordt door ruud en willem aangeheven.

pi_227458
22.37
en dan zijn we nu toegekomen aan ruuds uurtje tafeltennis. willem durft de uitdaging aan.
m. schreeuwt uit de kamer: hoe heet ie?
r.: bert van der helm, tien keer tafeltenniskampioen van nederland geweest, schreeuwt ruud terug.
w. dat was een mooie rally.
r. 1-0
maurice roept iets uit de kamer over een coureur.
r.: reed die in de formule 1, of de formule 2 of 3, of de formule 1000.

r.: 2-4

22.42
r.: 8-4
w.: 8-5
w.: 8-6
r.; 13-6
w.; nog een keer

w. 13-8
r.: waarom pak je die niet met een backhand?
et cetera et cetera...

[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 05 December 1999).]

pi_227459
23.07
de tafeltennismatch is beeindigd. geen idee wie er gewonnen heeft. gokje: ruud.
b: het lijkt wel of ik steeds meer eet en steeds minder weeg.
hij staat in de keuken. samen met willem en ruud.
maurice zit nog steeds met zijn neus in het sportboek.
er wordt over richard krayecek, niet al te positief.
r: sorry daphne..
m: leuk boek joh.
ruud is aan de keukentafel gaan zitten.
r: zijn vader is achtergebleven in tjechoslowakije...
r: marry pierce is helemaal gedrild door haar vader, wil niks meer met hem te maken hebben.
b: dat hoor je vaak bij tennissers.
m: heb je wel bij meer sporten.
w: de gebroeders de boer.
r: ik heb us een filmpje gezien van boris bekker, was ie vier jaar, stond ie al te tennissen.
pi_227460
23.12
r: denk je dat we dat bad morgen voorelkaar krijgen?
m: jawel.
w: morgen lekker stemmen op elkaar.
m: ik stem op groenlinks (en nog een partij)
w: ik stem op de fries-groningse partij.
ze zitten te dollen over de STEM.
er gaat gekaart worden. maurice, willem, bart en ruud zitten samen aan de keukentafel.
ondertussen wordt er gesnackt (willem bakt iets in de koekepan). wat is me onduidelijk. bart wil er mosterd bij.

23.16
w: (stemmetje) ik bid nie veur bruune bonen.
ze zitten al kaartende als debielen geluiden te maken. alleen willem zwijgt en houdt de kaarten in de gaten.


pi_227461
23.18
willem heeft de snack klaar. hij dient het op de snijplank op.
bart proeft: he, bah
ze eten als gekken. wat het is weet ik niet. ze pakken kleine stukjes van de snijplank en dippen het in mosterd(?).
kaarten en vreten. alleen maurice lijkt weinig trek te hebben.
b: dit is gewoon vies lekker (die jongen uit zich zo moeilijk)
samen: in een woord geweldig
willem maakt zich zorgen over het feit dat maurice niks eet.
w: wil je een stukje kaas?
m: ik ben een beetje misselijk.
r: haal je nog een beetje mayonaise.
is het lever?
maurice deelt de kaarten.
bart tegen ruud: kom je daar me uit? kom je daar mee uit?
r: ja.

pi_227462
23.27
in no time hebben ze de snack (ik geloof gebakken lever, krijg je daar geen gekkekoeienziekte van?) op gevreten.
bart zingt don't bring me down van ELO.
maurice haalt wat fruit.
m: ik heb nog geen banaan gehad vandaag.

jezus, wat is het geluid kut.

willem wijst maurice er op dat hij nog zijn dagelijks ritueel moet volbrengen. geen idee wat ie bedoelt...

bart tegen maurice: moet je rap zijn want donderdag ben ik weg.

er gaat een wekker af. bart loopt er naar toe. kookwekkertje? kan het niet volgen.
ze blijven rustig kaarten.
don't bring me down...

bart zegt dat ie morgen weer ruud nomineert: je snurkt en je eet al het eten op, dat zeg ik morgen gewoon weer. ik hoef voorlopig niet in breda te komen...

23.36
b: ooooh, is er nog hooooop
niet al te beste kaarten zo te horen.
m: wat een kutkaarten zeg... sjongejonge.
b: ooh jij had de acht en de boer.

[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 05 December 1999).]

pi_227463
23.40
bart zingt: oooh, is er nog hooop dat jij terug bij me kooomt.
de rest valt hem bij.
b: ik verscheurde je foto, ik heb je brieven verbrand...
een echte smartlappenkenner, die bart.
godverdomme, wanneer gebeurt er nou us iets...

23.49
ik heb het wel ff gezien. later!

[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 05 December 1999).]

pi_227464
Ruud ligt op de bank te lezen
Bart zit op de andere bank te lezen
leuk rood tafelkleedje

kan de de andere bewoners nergen ontdekken, alle camera's staan gericht op de banken,
ik hoorde wel K even lachen maar het is onduidelijk wat ze aan het doen is.

sorry, maar hier kan ik geen knap verslag van schrijven...tot morgen maar weer

[Dit bericht is gewijzigd door Beppie (Datum 06 December 1999).]

pi_227465
0.42
stream 1 geeft geen sjoege
stream 2 krijg ik niet aan de praat
0.43
toch geluid. willem, maurice en karin kletsen. ik zie niemand... ff de volgende stream proberen.
0.46
stream 3 staat op blauw
stream 4 is bingo. ze hangen op de banken. het beeld is vaag, het geluid idem dito.
ik hoor ruud. het gaat godbetterhet nog steeds over sporters...

zo te zien liggen ruud en karin ieder op een bank te lezen. ik hoor heel zacht karin praten... wat een kut geluid...

het geluid op stream 1 is geloof ik beter... ff proberen.
stream 1 geeft ruud languit op de bank met zijn neus in het sportboek. heel in de verte hoor ik karin en maurice.

[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 06 December 1999).]

  maandag 6 december 1999 @ 00:57:00 #25
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_227466
00.16

Bart leest iets voor uit zijn boek,waar Ruud smakelijk om moet lachen
(iets over een autopsiezaal?)
Ruud, merkt op dat Bart echt snel leest

realplayer crasht

00.26
vaag de stemmen van Karin,Willem en Maurice.....
dus die zijn OOK gewoon nog wakker.
Alleen de zware ademhaling van Ruud overheerst de stemmen als ik het geluid op z'n hardst zet, in een poging om "iets" van de drie op te vangen

M:juist met die nominatie


B:"moord is geen misdaad maar een politiek verschijnsel, in het verre oosten is dat wel zo"(iets uit z'n boek)

K:lacht opeens keihard

B:ben je nou nog steeds zo irritant bezig, je bent gisterochtend al begonnen(lachend)
M:"het is een mannenkamer"
B:"dat betekent dat de rest van het huis de vrouwenkamer is???
(ondertussen giechelt Karin luid)

(Bart zit in de huiskamer met Ruud en de rest dus nog steeds in bed)


Willem komt stampend de kamer in met een half blote Maurice achter zich aan

Karin lacht keihard

K:"nou bedankt hor,hahaha, ik was bijna weer in slaap
K:"ik vind nogsteeds dat je haar mooi is geknipt"
B:"hallo, we zitten hier te lezen"
K:"dan ga je toch lekker naar huis toe?"
W:Lacht hard
K:"enorm"
M:"enorm
K:"echt fok
M:"fok?
W:er is in die 4 weken nog niet zoveel gebeurt als...
K:"mensen die gestudeerd hebben hebben altijd dezelfde soort uitdrukkingen, vriendinneTJES, vriendJES
ik heb gewoon een vriendin,maar kijk maar naar Anouk, die deed dat ook
M:"ja maar ik ga nooit echt om met studenten
ik vind het een beetje een sekte
K:beetje OSM, ons soort mensen
K:die studenten zijn zo close, het lijkt wel alsof ze een keer per week bijelkaar komen(??)
W:maar een keer?
K:ja, een keer per week in ieder geval om te eten
M:"wat moet daar van komen dan?

M:ik denk dat het niet zoveel uitmaakt hoor Karin, ik vind het niet erg om ergens niet bij te horen, maar bij studenten zie je dat wel,(lijken ook almeer opelkaar ..vieze zelfde wollen trui)

W:Je had het over een houding, ze schopte d'r benen naar buiten
K:ze had d'r buik heel erg naar voren en d'r billen heel erg naar achteren, ze heeft een hele slechte houding, ze zei ook steeds dat ze last van haar rug had
W:een beetje zo he.....(lachende W en K)
M:souplèsse,helemaal niet stijf ofzo
K:heel grappig,hihi
K:ik verveel me zo
W:ga dan slapen, hou je bek ofzo, zal ik je een hoofdmassage geven
K: met een teen ofzo
K:doe maar niet, is veelste erotisch
K:volgens mij had ik nog recht op een massage van Ruud
M:hij heeft mij al gemasseerd


huiskamer
R:het is echt een fantastisch boek hoor
(Willem hangt over de leuning en kijkt mee met Ruud)


K:dit stinkt, beetje zout ofzo
het is een hele rare lucht
echt, een hele rare lucht


Willem is inmiddels ook weer in de slaapkamer en heeft het over de deur

ademhaling van Ruud overheerst nu de slaapkamergeluiden volledig

.................


------------------
Als je vrij wilt ademen , moet je ervoor zorgen dat er niemand op je nek zit

[Dit bericht is gewijzigd door Quenda (Datum 06 December 1999).]

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')