abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 5 december 1999 @ 15:41:00 #1
262 Re
Kiss & Swallow
pi_227393
Alweer deel V en het gaat prima zo.

Om een zo'n duidelijk mogelijk live-stream verslag te kunnen maken is er besloten om een aparte topic te openen.

Het is gebleken dat de verslagleggingen nogal eens onderbroken worden door vragen, goedbedoelde commentaren en aanvullingen.

Om de verslaggeving nog leesbaarder te maken (en het voor het nageslacht te behouden) is op verzoek van de stream-verslaggevers dit begeleidende topic geopend, dat speciaal voor dergelijke zaken is bedoeld.

Dus heb je...

- specifieke vragen aan de verslaggevers
- commentaren op de inhoud van de verslaggeving
- moeilijkheden met de interpretaties van de soms cryptische woorden van de bewoners
(of verslagleggers)
- aanvullingen met informatie van elders
- steunbetuigingen aan, en aansporingen op, de verslaggevers
- vragen over hoe de streams te verslaan, wat te gebruiken en waneer

Dan zijn jouw reacties hier van harte welkom

laten we een mooi stukje geschiedenis mooi houden (en onthoudt.... het is VRIJWILLIGERS werk)

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 05 December 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 5 december 1999 @ 15:46:00 #2
262 Re
Kiss & Swallow
pi_227394
Zondag ochtend
de bewoners hebben een Sauna en 2 super moderne fitness apparaten gekregen.... wordt het een luxe laatste 3 weken?
pappen en nat houden die boel
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_227395
quote:
op 12-05-1999 om 02:57 PM schreef esperance het volgende:
Oliebol, het is natuurlijk erg handig voor mij en andere nonstreamers om je verslagenn te lezen, maar ik vraag me ook wel eens af waarom je zo vroeg uit je bes bent elke dag, niet als kritiek maar uit verbazing. Ik ben zelf namelijk totaal geen ochtendmens. Ik denk dat tjeessis dat ook vindt. Je leek me zo'n sympathiek persoon maar jou reactie op tjeesis komt wel wat arrogant over. Je bent toch geen medewerker van een groot bedrijf ofzo? "bedankt voor je medewerking"
Ik weet wel dat commentaar niet in de verslagen thuishoort, maar daarom kan je toch wel wat aardiger reageren hier?

nou ja dat is mijn mening.
de groeten.



IK vraag me eigenlijk een beetje af waar deze "bemoeizucht" vandaan komt, ik wordt er wat moe van om me te moeten verantwoorden waarom ik zo vroeg ben. Wat maakt het jou nu uit waarom ik zo vroeg ben?..de omstandigheid is er nu eenmaal naar dat ik vroeg wakker ben en tijd heb. Dat van Tjeesis is een ander verhaal die had al wat rare dinge gepost, die is niet zomaar van het forum verwijderd door de moderators. Dus ga eerst goed lezen voordat je op deze wijze kritiek zit te uiten en erger nog OORDELEN over iemand of die wel of niet sympathiek is. Klinkt niet echt vriendelijk deze reactie dat realiseer ik me goed maar daar wordt het ook een beetje naar gemaakt.

Verder ga ik niet in op deze onzin, ik heb geen zin in het gevoel me te moeten verantwoorden.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227396
quote:
Verder ga ik niet in op deze onzin, ik heb geen zin in het gevoel me te moeten verantwoorden.

Ik begrijp deze reactie heel goed. Niemand is ten opzichte van iemand anders schuldig om zich te verantwoorden.

Je moet haar juist dankbaar zijn dat ze zich zo inzet voor ons allemaal.

pi_227397
Jesper dank je, ik snap het ook niet en daarbij heb ik al vaker gezegd dat WIJ met zijn ALLEN dit Forum levendig houden, dat er nu wat mensen zijn die daar inderdaad zo raar op reageren als iemand vroeg op is, snap ik ook niet...

Maar tja we snappen ook niet alles he

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227398
quote:
op 12-05-1999 om 03:46 PM schreef Re het volgende:
Zondag ochtend de bewoners hebben een Sauna en 2 super moderne fitness apparaten gekregen.... wordt het een luxe laatste 3 weken? pappen en nat houden die boel


Ik denk het Re , ik ben benieuwd wat er nog meer komt
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 5 december 1999 @ 16:25:00 #7
1385 Bientje
oh het bakkie weeg ook wat!
pi_227399
Zou er een camera in de sauna komen? Lijkt me lastig, de lens beslaat de hele tijd....
Hebben ze eindelijk een plek waar ze zich kunnen terugtrekken buiten het bereik van de camera's....
Trust, but verify (Ronald Reagan)

  zondag 5 december 1999 @ 16:36:00 #8
262 Re
Kiss & Swallow
pi_227400
waarschijnlijk wel met microfoons vanuit de tuin
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  zondag 5 december 1999 @ 17:06:00 #9
2004 sunshine
Still shining!
pi_227401
Hoi Oliebol,

Sinterklaasfeest gevierd, kerstboom gezet.

Groetjes Yvonne

PS: Je weet wel wat ik bedoel, toch?

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  zondag 5 december 1999 @ 17:48:00 #10
1749 drummergirl
nee, ik speel niet in een band
pi_227402
Ha die oliebol!! bedankt voor al je inzet en laat je niet door al die zgn wijsneuzen. Ben trouwens ook erg blij met de recentelijk toegevoegde plaatjes.

Door één van die plaatjes lijkt het me trouwens dat die 'back to basic' sauna van de Sint, toch een whirlpool is: zo'n grote houten kuip waar ze met een beetje mazzel ook nog in kunnen bubbelen.
Mogelijk hebben ze ingezien dat die roestbak van een badkuip niet aanspoort tot badderen.

Misschien heb je iets aan deze waarneming??

Veel beterschap

live life in beats per minute
pi_227403
Drummergirl , inderdaad een back to the basic bad kan het ook zijn, ik zal eens kijken voor een screenshot nu hij af is

HAHA...Sunshine, ik weet eigenlijk niet echt wat je bedoeld, ik ben zeer benieuwd, maar ik heb wel gevierd ja of bedoel je dat niet?

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 5 december 1999 @ 18:34:00 #12
2004 sunshine
Still shining!
pi_227404
Nee hoor, oliebol.

Ik bedoelde dat je sintwens voor ons allen zo lief was en dat ik nu uitkijk naar je kerstwens !

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_227405
Sunshine wat lief, ik dacht al zoiets, als het aan mij ligt komt die er zeker een oliebolkerstwens , hij ligt al klaar, maar of die geplaatst wordt moet ik nog heel goed over nadenken en je weet vast wel waarom .

Pas goed opjezelf.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227406
Jullie hebben het nog steeds over een sauna, maar dit staat op de BB-site:

quote:

...... een zak met cadeautjes, fitnessapparaten - tot grote vreugde van Ruud - en onderdelen voor een warmwaterbad. Al denken de bewoners eerst dat het een sauna is.

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_227407
Hunter het is dacht ik echt een sauna, alhoewel als ik goed heb gekeken vandaag kon het ook wel eens een bad zijn

Mijn realplayer pakt de streams niet aan, wel alle vier tegelijk maar dan heb ik geen geluid , en windows mediaplayer kan moeilijk tot niet connectie maken met server...maar hopen dat het aan de drukte ligt.

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 5 december 1999 @ 20:21:00 #16
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_227408
quote:
op 12-05-1999 om 03:49 PM schreef oliebol2000 het volgende:
[QUOTE]op 12-05-1999 om 02:57 PM schreef esperance het volgende:
Oliebol, het is natuurlijk erg handig voor mij en andere nonstreamers om je verslagenn te lezen, maar ik vraag me ook wel eens af waarom je zo vroeg uit je bes bent elke dag, niet als kritiek maar uit verbazing. Ik ben zelf namelijk totaal geen ochtendmens. Ik denk dat tjeessis dat ook vindt. Je leek me zo'n sympathiek persoon maar jou reactie op tjeesis komt wel wat arrogant over. Je bent toch geen medewerker van een groot bedrijf ofzo? "bedankt voor je medewerking"
Ik weet wel dat commentaar niet in de verslagen thuishoort, maar daarom kan je toch wel wat aardiger reageren hier?

nou ja dat is mijn mening.
de groeten.


Beste esperance,
ik heb me ook wel eens dubbel uitgelaten over dat streamverslage (ene kant handig, andere kant wel zielig voor de makers of iets in die trant)Ik werd toen met name door oliebol direct met de grond gelijk gemaakt, althans dat was de bedoeling.
Ik heb de indruk dat je een heeeeeeeeeeeeel errrrug gevoelig punt bij oliebol raakt (ook gezien de reactie op jou weer) en ben dan ook van mening dat ze het zelf moet weten, maar dat haar houding inderdaad nogal 'over done' is.
Minder positieve reacties horen er bij op een forum dus ga allen uw gang.


------------------
En vast!

[Dit bericht is gewijzigd door Kimmie (Datum 05 December 1999).]

fake a dream
pi_227409
Oliebol,

M.b.t. tot het bijschrift van het plaatje van de dag:
Het is bouwwerk op het terras is geen Sauna, maar het is een Warmwaterbad (bron: BB).
Maar volgens mij net zo goed bruikbaar als een Koudwaterbad. En aangezien je vrijwel altijd water in zo'n Waterbad doet, is Bad ook wel voldoende; een Buitenbad in dit geval .

pi_227410
Wich thanks..ik zal het even veranderen in de tekst die bij de screenshot van de dag staan . Hoe we erbij komen dan dat het een Sauna is, ik zou het niet weten, misschien door de uitspraken van Ruud? Had Hunter het ook goed gelezen op de site. Ik verander het direct eventjes.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227411
Oliebol,

Klopt, toen de bewoners voor het eerst dat houtwerk zagen, dachten ze dat het een sauna was.

  zondag 5 december 1999 @ 23:20:00 #20
2004 sunshine
Still shining!
pi_227412
Ik geloof dat er mensen in dit forum zitten, die vergeten zijn dat de streamverslaggevers mensen zijn. Het is allemaal vrijwilligerswerk en ik vind dat daar eerst over nagedacht moet worden voor er zoveel kritiek wordt geuit. Dan blijft het gezellig hier. 'Mens' heb toch eens respect voor een ander 'mens'.
Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
pi_227413
Ik kan het niet laten daar nog even wat aan toe te voegen: juist de mensen die geregeld de streams lezen kunnen donders goed weten waarom Oliebol doet wat ze doet en zouden dat moeten kunnen respecteren.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  zondag 5 december 1999 @ 23:43:00 #22
242 Pinball
Electric Monk
pi_227414
Hunter: Precies! OB2K bedankt!

En kimmie: idd hoeft niet alles positief te zijn, maar jij lijkt er een sport van te maken om dingen negatief te benaderen, en dat is mi ook niet nodig. Cheer up!
Kritiek kan en mag, maar is nooit verplicht!

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_227415
Ik zit me na het lezen van deze topic zo kwaad te maken op die negatieve kritiek, en waarom is Oliebol nou weer de pineut?
Ik snap er echt niks van, we zijn toch juist allemaal heel blij met die verslagen (en JUIST op tijden dat je zelf niet naar de streams kan kijken)...
Oliebol ik kan me voorstellen dat je het wel eens zat bent om jezelf te verdedigen, maar je weet dat er ontzettend veel lezers achter je staan...!
keep on goin'
beppie
  maandag 6 december 1999 @ 00:12:00 #24
798 voyeur
bemoeit zich
pi_227416
Op het gevaar af overvloedig te zijn wil ik hier ook nogmaal een lans breken om niet over kritisch te zijn.

Het verslaan van de streams is een van de mooiste collectieve inspanningen in tijden. Het illustreert de kracht van het internet. We doen met zijn allen natuurlijk iets ogenschijnlijk absurdistisch, maar gezamenlijk is het een bijzondere prestatie. Een fraai voorbeeld van samenwerking en dáár zou het op beoordeeld moeten worden.

De individuele verslaggevers/sters hebben vast allemaal hun eigen motieven en die doen er op zich niets toe. Dat raakt ook teveel aan de privacy van de mensen hier. Het gaat erom dat ze uiteindelijk allemaal bijdragen aan dit project.

Het maakt mij niet uit waarom mensen het doen; het is de enorme solidariteit en saamhorigheid die het streamsproject zo mooi maken.

Dat waren weer ff mijn 2 centen; beetje veel; maar het project én de mensen gaan me ook echt aan het hart.

Here we are now, entertain us.
pi_227417
Ik zou me gewoon niet druk maken om die kritieken, gewoon lekker negeren.
Dat is vast iets wat ze helemaal niet kunnen hebben.
En om bij de hotchair te blijven: Ik denk dat ze jaloers zijn.
Dus gewoon laten kletsen.
Groetjes eli
Ik ben tegen [url=http://www.zinloosgeweld.nl]zinloosgeweld.[/url]
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')