quote:
Kun daar iets meer over uitwijden misschien?
quote:
[..]
Tjsa het blijft een hobbysite, en zou niet weten hoe je zoekresultaten kunt uitsluiten.
quote:
Fotootje op de achtergrond was een proef, ik zal het wel weghalen als dat beter bevalt.
't Probleem was dat de teksten niet gehighlight zijn en dan wegvallen tegen een foto met donkere achtergrond.
Je ziet nu ook dat er "nieuwe" staat ipv "nieuwer", dat was me eerder nog niet eens opgevallen.
Ik neem aan dat er in die blauwe knop ook nog een tekst moet staan.
quote:
[..]
Ben ik ook blij mee. Een van de leden wilde dit als bescherming van zijn fotos.
Je hoefde maar in je Internet Explorer cache te kijken en dan had je 'm.
quote:
Nou heeft diegene zijn fotos alsnog verwijderd waarna ik ook de beveiliging eraf haalde.
[.verkeerde dynamische links.]
Klopt, maar dat blijft met die " dynamische links".
Ik denk niet dat 't daar aan ligt al heeft 't er ongetwijfeld mee te maken.
quote:
Meestal is het goed nieuws als het niet klopt, want dat betekent dat er weer fotos zijn bijgekomen.
Onderaan de pagina van elke grote foto staat echter wel een statische url, die altijd blijft linken naar de foto.
(bijv.
http://www.busfoto.nl/foto/displayimage.php?pos=-5292)
Dat is niet het probleem.
Het probleem is in de regel een zoekresultaat in de vorm van thumbnails waar de thumbnails naar de foto's
verwijzen van een eerder zoekresultaat, je kunt dus niet bij de foto's komen van je huidige zoekresultaat.
De enige manier om bij een foto te komen is door de properties van de thumbnail op te vragen en daarin
"thumb" door "normal" te vervangen of weg te halen en dan het resultaat in je explorer address bar in te vullen.
Ik kan me niet herinneren 't ooit bij albums gezien te hebben, alleen bij zoekresultaten.
quote:
[.Premier SB250.]
Zoekopdracht geeft nu 42 resultaten. je was er nog een paar vergeten.
Ik vraag me af of die 2 gelede's wel SB250's zijn, (ondanks dat ze wel 3 uitgangen hebben).
Ze missen de koeling op 't dak, zoals dat bij die belg van De Lijn wel zichtbaar is.
Overigens zijn er ook nog de Arnhemse Premier's, de trolley's.
Of dat ook SB250's zijn weet ik niet 100% zeker.
quote:
[.Premier 2000NL.]
Nu meer
Inderdaad.

Nu die andere 90+ nog?
Overigens, in de standaard 2000NL heb je ook nog de lagevloer versie, de 2000NLF.
Daar ligt ook nog een schone taak.
And on another note (as they say in England), if I may:
D'r is ook nog die andere 2000, de ST2000 oftewel de "Duvedec".
http://www.busfoto.nl/foto/thumbnails.php?album=search&search=ST2000Ook hier zit nogal wat kaf onder 't koren, bovendien überhaupt al weinig koren (Duvedecs)
Oh, en wederom bedankt voor de wijzigingen.
[ Bericht 4% gewijzigd door BeefRWijker op 07-12-2008 03:00:37 ]
Beef R. Wijker