De 8841 dus, zoals ik al eerder meldde. Om ons er aan te laten wennenquote:Op vrijdag 5 december 2008 12:20 schreef Peterselieman het volgende:
De eersten staant toch al in Leeuwarden op het stallingsterrein?
! nou snel eens naar joure met dat dingquote:Op zaterdag 6 december 2008 00:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
De 8841 dus, zoals ik al eerder meldde. Om ons er aan te laten wennen
Vanmiddag tijdens mijn middagpauze ben ik er even een stukje mee wezen rijden ook; heerlijk!
Kan me niks schelen!quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:21 schreef Peterselieman het volgende:
Joure heeft al MAN's
quote:Op vrijdag 5 december 2008 12:13 schreef J_TM het volgende:
@BeefRWijker; wist je dat er 7900-en van CN naar Cuba zijn geemigreerd als ingekorte 12-meterbussen ?
Waren de standaard 12-meter "standaard bussen" even op of zo?quote:Blijkbaar zijn de straten daar niet geschikt voor geledes.
Spookfile zeker?quote:Op vrijdag 5 december 2008 20:58 schreef Ou-Tannu het volgende:
vandaag een sjoof die even de remmetjes van een integro op de proef stelde :|
allerlij bagage schoof met hoge snelheid door het middenpad
gok dat een remming vanaf 100km/h geweest is naar een km of 20 :|
De eerste twee generaties Lion City T's, genummerd in de 8700- en 8800-serie, trekken inderdaad wel razendvlug op. Bij de 3800's en de 3900's heb ik het gevoel dat Connexxion wat aan de techniek had gerommeld zodat in de hoop dat ze wat minder hard van stapel zouden rijden.quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
De 8841 dus, zoals ik al eerder meldde. Om ons er aan te laten wennen
Vanmiddag tijdens mijn middagpauze ben ik er even een stukje mee wezen rijden ook; heerlijk!
Qbuzz zeker of nog steeds Connexxion?quote:
Low Entry, de 'Oostblok' bus.quote:Op zaterdag 6 december 2008 06:33 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
De eerste twee generaties Lion City T's,
van Utrecht.quote:genummerd in de 8700- en 8800-serie,
van Amstelland-Meerlandenquote:trekken inderdaad wel razendvlug op. Bij de 3800's en de 3900's
Of gewoon een andere configuratie. Er is nogal wat keus in motoren.quote:heb ik het gevoel dat Connexxion wat aan de techniek had gerommeld zodat in de hoop dat ze wat minder hard van stapel zouden rijden.
Nou joh, ben jij even een koning te rijk.quote:Op zaterdag 6 december 2008 14:18 schreef Socios het volgende:
Ik heb het boek "Scania-bussen in Nederland in de jaren vijftig en zestig"
quote:Op zaterdag 6 december 2008 00:14 schreef NoBody122 het volgende:
[..]
De 8841 dus, zoals ik al eerder meldde. Om ons er aan te laten wennen
Vanmiddag tijdens mijn middagpauze ben ik er even een stukje mee wezen rijden ook;
Ga 's door?!quote:heerlijk!
quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:43 schreef J_TM het volgende:
@BeefRWijker; uit die 7900-en is het stuk vanaf de middendeur totaan de achterdeur weggezaagd, dus wat je overhoudt zijn standaards
Toch wel hè. Dacht al dat die aanhanger sprekend op die van de Berkhof leek.quote:met een afgeschuinde achterkant.
Garages? Wat luuks.quote:Dat het Cubaanse straatbeeld niet voor geledes geschikt is klopt niet helemaal want op OV Boskoop staat een fotoreportage van ex-pats die op het eiland rijden waaronder een MB200G. Of misschien pasten er geen
geledes in de garage van het bedrijf waaraan de CN-ers zijn verkocht.
Tjsa het lbijft een hobbysite, en zou niet weten hoe je zoekresulaten kunt uitsluiten. Fotootje op de achtergrond was een proef, ik zal het wel weghalen als dat beter bevalt.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:07 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
[..]
Wat ADV lijst? Hoezo ADV lijst? Google weet nergens van.
Klopt is ook een niet openbare lijst maar wel erg handig
[..]
Al zou dat zo zijn dan nog is dat niet de fabrikant.
[..]
[..]
Wat dus goed klote is.
[..]
Stuk beter zo, waarvoor dank.
[..]
* BeefRWijker zag trouwens ook nog 2 keer Jonkheere, zonder ck
[quote]Op donderdag 4 december 2008 22:07 schreef BeefRWijker het volgende:
Maar niet wat de gemiddelde zoeker wil. "t Is jammer dat jouw zoekfunctie geen resultaten kan uitsluiten
zoals bijvoorbeeld bij Google waar je kan zoeken op +Jonckheer -Jonckheere of desnoods "Jonckheer".
Wat ook verschrikkelijk irritant is, is dat de default zoekcriteria telkens terugkeren incl. een leeg zoekveld
zodat je elke keer weer opnieuw alles moet invullen en afvinken als je zoekactie niet geslaagd is of als je
een iets aangepaste actie wilt doen. Dat foto'tje als achtergrond maakt 't er ook al niet beter op.
Ben ik ook blij mee. Een van de leden wilde dit als bescherming van zijn fotos. Nou heeft diegene zijn fotos alsng verwijderd waarna ik ook de beveiliing eraf haalde.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:07 schreef BeefRWijker het volgende:
Verder ben ik blij dat je die copy-paste beveiliging d'r af hebt gedonderd, die hielp toch niet en irriteerde
alleen maar de mensen die jouw site aan de publiciiteit helpen, zoals in dit forum.
Klopt, maar dat blijft met die " dynamische links". Meestal is het goed nieuws als het niet klopt, want dat betekent dat er weer fotos zijn bijgekomen. Onderaan de pagina van elke grote foto staat echter wel een statische url, die altijd blijft linken naar de foto. (bijv. http://www.busfoto.nl/foto/displayimage.php?pos=-5292)quote:Op donderdag 4 december 2008 22:07 schreef BeefRWijker het volgende:
De problemen dat een pagina van thumbnails na verloop van tijd naar de verkeerde foto's gaat verwijzen
(steeds dezelfde, van een eerdere pagina met thumbnails) bestaan evenwel nog steeds.
Zoekopdracht geeft nu 42 resultaten. je was er nog een paar vergeten.quote:Op donderdag 4 december 2008 22:07 schreef BeefRWijker het volgende:
Dan hier nog een paar series:
Berkhof Premier SB250, 3 stuks gevonden
http://www.busfoto.nl/foto/thumbnails.php?album=search&search=Premier+SB250
Novio 1376-1386 en Connexxion 1375-1386 vallen hier ook onder.
(Novio 1396 is Novio 1386).
Nu meerquote:Op donderdag 4 december 2008 22:07 schreef BeefRWijker het volgende:
Berkhof Premier 2000NL, 1 stuks gevonden.
http://www.busfoto.nl/foto/thumbnails.php?album=search&search=Premier+2000NL
geheel Connexxion 2352 - 2401 en Connexxion 2130 - 2151 (compleet) vallen hier ook onder
Aangepastquote:Op donderdag 4 december 2008 22:07 schreef BeefRWijker het volgende:
Van de Arriva B95's zie ik alleen nog 1295 en 2199 als B96 verkeerd staan.
eerder een mongool die zn koekblik even tussen de bus en een voorrijdende vrachtwagen wou rossen :wquote:
quote:
En waar komt Berkhof in dat verhaal voor?quote:Op zaterdag 6 december 2008 17:21 schreef J_TM het volgende:
Die kleine Dennis heeft midden jaren 90 proefritten gemaakt bij diverse bedrijven waaronder CN (vlak voor de overgang naar Midnet) en GVB. Hieruit kwam de bestelling voort van de MAN 010-015.
En deze 'tekstontleding' moet ik zeker leuk vinden?quote:Op zaterdag 6 december 2008 15:19 schreef BeefRWijker het volgende:
[..]
Low Entry, de 'Oostblok' bus.
[..]
van Utrecht.
[..]
van Amstelland-Meerlanden
[..]
Of gewoon een andere configuratie. Er is nogal wat keus in motoren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |