abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 24 februari 2009 @ 21:12:18 #51
32597 ShaoliN
*BLiNg bLiNG*
pi_66421990





Alfa Romeo 8C


Moest aardig trappen om een aardige foto te maken.
pi_66422537
quote:
Op dinsdag 24 februari 2009 21:12 schreef ShaoliN het volgende:
[ afbeelding ]




Alfa Romeo 8C


Moest aardig trappen om een aardige foto te maken.
Wel een mooie exclusieve spot .
Zerg schreef:
1/1 is 1. 2/2 is 2. Basisschool breuken.
pi_66423209
Dat zijn de spots inderdaad.. !!

Heb vorig jaar even in de 8C gezeten, erg mooi wagentje Stond toen (Augustus '08) bij Kroymans in Amsterdam...ook een rode.

Ik had helaas m'n camera vandaag niet bij me, reed door het binnenland van Belgie en kwam langs een bedrijfje dat allemaal trikes had staan...zowel verkoop als verhuur. Het waren er een stuk of 10


Dit soort dingen dus...
pi_66440307
> Tof dat dit topic nog steeds bestaat
Kan me er helemaal bij aansluiten

Beetje "OT" - ben vanmorgen over dit vehikel gestruikeld en vroeg me af wat het zou kunnen zijn:
http://www.nerdette.org/gallery/spypics
-> de eerste 2

edit: handiger als ik ff de pics post:



Iemand een idee?

En nog ff een klein "T" piccie van wat liefs:
plus de IMHO betere pic ervan:


[ Bericht 7% gewijzigd door nerdette op 25-02-2009 12:20:43 ]
pi_66455333
Als ik zou mogen gokken, zeg ik de 5-serie GT. BMW doet volgens mij wel vaker aan die trippie camouflage, en de vorm lijkt wel wat op de GT.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  woensdag 25 februari 2009 @ 19:09:45 #56
97186 Rosbief
Gezond en mals
pi_66455561
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 19:01 schreef Orbis het volgende:
Als ik zou mogen gokken, zeg ik de 5-serie GT. BMW doet volgens mij wel vaker aan die trippie camouflage, en de vorm lijkt wel wat op de GT.
Slechte gok, je roept maar wat. Daarnaast lijkt het niet op de GT.
Leer werkwoorden vervoegen, vlerk!
pi_66458882
Het kenteken van de BMW's zou ik toch eerder als 'M' verwachten. Dit was een "KI" kenteken; uit Kiel (Noordduitsland) waar ik al helemaal geen automerk aan verbinden kan. Hoeft natuurlijk ook niet.
Als ik het vehikel zou kunnen vergelijken met een 'bekende' auto dan zou ik op de Seat Leon komen, of de Fiat Bravo. Erg rond en eivormig

De Opels hier hebben overigens ook vaak zo'n freaky stippelpak, rijden met een 'GG' (Gross Gerau AKA Grosses Gefahr) kenteken. Tevens komen de Kia's en de Hyundai's hier ook uit de omgeving (zie andere pics @ website). En de Porsches parkeren ze hier helaas iets te snel
Kortom.. kweenie.. Hoop dat jullie met een suggestie komen

En om er niet teveel slowchat van te maken...
Golf Speed Orange, 1 van de 100 oranje: (er zijn ook nog 100 gele)


Lotus Elise in een kleur die je niet vaak ziet:


En mijn jr van 6 heeft de smaak ook al te pakken; hij kreeg een 9ff in de smiezen en maakte de fotos zelf:
pi_66477769
Ik ben zelf gespot
pi_66858439
Vorige week was ik in Dubai op vakantie. Daar kwam ik dit tegen!

Je kunt wel denken dat je een maybach hebt en overal kunt parkeren... Maar regels zijn regels daar doen ze hier niet moeilijk over!

pi_66858580
Dat is gewoon nog extra luxe: niet alleen word jij gereden in je luxe limousine, ook je Maybach wordt nog eens gereden
pi_66858875
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:02 schreef Dingest het volgende:
Dat is gewoon nog extra luxe: niet alleen word jij gereden in je luxe limousine, ook je Maybach wordt nog eens gereden
Zou makkelijk kunnen! Luxe is een eis in Dubai... echt wat ik daar allemaal in het wild heb zien rijden!
Hier slecht een kleine selectie




  dinsdag 10 maart 2009 @ 00:03:49 #62
4921 blup
Shoarma Sin Farma
pi_66881748
quote:
Op woensdag 25 februari 2009 12:12 schreef nerdette het volgende:
> Tof dat dit topic nog steeds bestaat
Kan me er helemaal bij aansluiten

Beetje "OT" - ben vanmorgen over dit vehikel gestruikeld en vroeg me af wat het zou kunnen zijn:
http://www.nerdette.org/gallery/spypics


-> de eerste 2

edit: handiger als ik ff de pics post:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Iemand een idee?
Scirocco ofzo?
pi_66974138
quote:
Op maandag 9 maart 2009 14:10 schreef beunhaas96 het volgende:

[..]

Zou makkelijk kunnen! Luxe is een eis in Dubai... echt wat ik daar allemaal in het wild heb zien rijden!
Hier slecht een kleine selectie

[ afbeelding ]


Goeie kleur voor 'n R8.
"History teaches us that humans behave wisely only once they have exhausted all other alternatives."
pi_66979413
quote:
Op dinsdag 10 maart 2009 00:03 schreef blup het volgende:

[..]

Scirocco ofzo?
Absoluut geen Scirocco, die rijdt al op gewoon kenteken rond, waarom zouden ze die dan nog gaan afplakken?
Hooguit een speciale uitvoering maar dan zou hij niet ZO zwaar gecamoufleerd zijn.
  donderdag 12 maart 2009 @ 19:07:05 #65
247435 Pompiedompie
Survival of the fittest
pi_66979633
Afgelopen zomer in Kroatie gespot:




...You can do anything you set your mind to...
pi_67007911
quote:
Op donderdag 12 maart 2009 16:21 schreef MaartenGrendel het volgende:

[..]

Goeie kleur voor 'n R8.
Dat vond ik ook!
pi_67041952
Heb van de week weer een mooie reis voor de zaak gemaakt.
Maandag naar Aarschot (BE) toen naar Göteborg (SE) en donderdag weer naar Aarschot (BE) om vervolgens weer naar Huis te gaan.

In Aarschot heeft de MD van het bedrijf een mooie verzameling auto's waaronder deze:


Het is een Audi R8 hij was eerder grijs maar hij heeft hem onlangs laten stickeren.
Het geheel is nu mat zwart.
  zondag 15 maart 2009 @ 12:09:03 #68
128033 eer-ik
Koning. Ja, nog steeds.
pi_67064297
Paar spotjes uit Kaapstad.







Signature.
  zondag 15 maart 2009 @ 21:56:07 #69
136666 Relin
Suomi Powerrrr!
pi_67084602
Afgelopen weekend in Parijs geweest en daar oa het volgende gespot (+ een kanarie gele Aston Martin, een paar Ferrari's en een supermooie oude Rolls Royce *dacht ik*, maar die staan niet op de foto)

Uit de oude Italiaanse doos


Weet iemand wat dit is? Was net iets te laat, zag het ding aankomen, moest toen nog m'n camera uit m'n tas pakken en aanzetten enzo. Gelukkig dat het stoplicht net op groen sprong toen ik m'n camera had gevonden en ik dus nog snel een foto kon maken


Uit de oude Britse doos


En nog een funky karretje die ik zo 123 ook even niet thuis kan brengen
Go Hard Or Go Home
http://www.rp-originals.nl
  zondag 15 maart 2009 @ 22:26:53 #70
158491 Broekpaling
Plons is water.
pi_67085788
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:56 schreef Relin het volgende:


En nog een funky karretje die ik zo 123 ook even niet thuis kan brengen
[ afbeelding ]
Een Triumph Spitfire!
Ik heb er zelf ook een.
0 topics op naam. 14.gif
pi_67086020
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:56 schreef Relin het volgende:
Afgelopen weekend in Parijs geweest en daar oa het volgende gespot (+ een kanarie gele Aston Martin, een paar Ferrari's en een supermooie oude Rolls Royce *dacht ik*, maar die staan niet op de foto)


Weet iemand wat dit is? Was net iets te laat, zag het ding aankomen, moest toen nog m'n camera uit m'n tas pakken en aanzetten enzo. Gelukkig dat het stoplicht net op groen sprong toen ik m'n camera had gevonden en ik dus nog snel een foto kon maken
[ afbeelding ]
Plymouth Prowler
pi_67087601
quote:
Op zondag 15 maart 2009 22:32 schreef Alexxxxx het volgende:

[..]

Plymouth Prowler
Dat was het Ik wist dat het een Amerikaanse bak was, maar ik kon niet op de naam komen. Ik zat de hele tijd bij Chrysler vanwege de PT-Cruiser, omdat ik ergens het idee heb dat het in dezelfde designlijn past
pi_67087700
Plymouth was toen het nog bestond dan ook een Chrysler dochter Ik dacht het merk onder Dodge

Chrysler: rijke man
Dodge: middenklasse man
Plymouth: paupers
pi_67087752
Ah, k. Dan is het nog een beetje logisch (en beide auto's hebben een wat meer retro-uitstraling). Ik ben niet zo thuis in de Amerikaanse merken
pi_67099232
Afgelopen weekend in geneve geweest, en maar paar foto's van auto's in het "wild". Puur omdat ik geen zin had om constant foto's te maken.

In parkeergarage stond deze Ferrari 599:


Er naast stond een Spitfire en iets verder in de garage en nieuwe M3 en RS4.

Bij ons hotel stond deze CL63 AMG, jammer dat die eigenaren gruwelijke paupers waren.


Er stond voor een Hotel ook een Maybach 57 met een NL kenteken, beginnend met 37 geloof ik. Dan iets van ZR-PX, is deze bekend hier?

Als je nog een keer bijzondere auto's wilt spotten kan ik iedereen aanraden Geneve te bezoeken .
Fingerspitzgefühl
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')