abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_227352
Goedemorgen allemaal,

Dag 81

De Dagstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!

Screenshot v/d dag
12.55 Ruud en Willem op de hometrainer die ze gekregen hebben.


Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopend. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potloodgifje rechtsboven in je reactie ) , zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

Algemene opmerking:
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-05-1999 om 02:30 AM schreef Quenda het volgende:
01.58
tot 02.24

Achterelkaardoorgezapt,van stream naar stream
huiskamer leeg
keuken leeg
rond kwart over 2 iemand in de keuken gezien vanuit een huiskamerstream, leek een vrij blote Ruud.



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227353
Alles ligt nog op één oor in huize BB, het is ook nog erg vroeg. In de woonkamer staan alle kadootjes nog die ze gisteravond hebben gekregen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227354
Alle streams laten nog geen teken van leven zien .
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227355
quote:
op 12-05-1999 om 07:45 AM schreef oliebol2000 het volgende:
Alles ligt nog op één oor in huize BB, het is ook nog erg vroeg.

En waarom ben jij om kwart voor acht!!?? op zondag dit aan het bekijken Margot?

pi_227356
SJEESIS , Zie antwoord op: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002554.html
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 5 december 1999 @ 11:21:00 #6
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_227357
11.05


Maurice en Willem in de keuken.
Willem had het gevoel alsof het al 1 uur was.
Maurice was al eerder even wakker geweest.
Karin en Bart zijn er nu ook bijgekomen.


pi_227358
Er is leven in huize BB inderdaad. Bart en Maurice zijn zich aan het wassen en aankleden en Karin en Willem zitten in de keuken en zijn aan het ontbijten.

De streams werken niet allemaal helaas met realplayer, zal zeker bij VOO liggen.

11.50 Bart is buiten bezig in de tuin om het was uit te wringen. De rest is aan het ontbijten.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 5 december 1999 @ 11:57:00 #8
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_227359
11.49
Bart is bij de waslijn bezig met de was.
  zondag 5 december 1999 @ 12:43:00 #9
262 Re
Kiss & Swallow
pi_227360
1136
Bewoners behalve Bart (buiten) zitten aan tafel te ontbijten, Bart is aan het wringen buiten. Ruud en Maurice zitten in blote bast dus het zal wel aangenaam warm zijn binnen, ze hadden pas na 2 maanden door dat er verwarming was
Bart fluit buiten
Gaat over het nomineren
R: ik heb een sporthart ( hebben we dat niet eerder gehoord)
Ruud heeft het over C en A en Mona
W: Cyrille wist al dat ze eruit ging
R: ik zie het als een soort wedstrijd, als een tour de france rijder bergop, gwoon die top bereiken, dat je tegen jezelf kunt zeggen, ik heb het toch gedaan, een voldaan gevoel
R: iedereen heeft zijn zwakke momenten, maar toch doorgaan
M: ik denk aan bepaalde dingen gewoon niet
W: het kan me niet boeien bepaalde dingen, stel nou dat we heel sober leven
M: wat je niet heb mis je niet
R: ik ben heel blij met die fiets ofzo, op de fiets, huppakee, douchen.. huppakee
11.47
Bart kijkt de tuin in en loopt weer met de camara te spelen
binnen gaat het over campings
w: Elburg
K: leuk plaatsje
K: alitijd schaatsen daar ..100 km 200km
M: tis hier warm he
W: ja het is warm
B: is er nog brood?
W: ja ik zal het even pakken
K: ik vind de zee zout, golven, hele andere lucht dan...
W: als het lekker warm is
W: voor kinderen is zoet water veel prettiger
Maurice heeft het weer over crossmotoren op het strand, in hoek van Holland strandrace gehouden
w: zo'n beachvolleybal tournooi
M: komt Andre hazes.. mongool
Bart is buiten de was aan het ophangen, zonnetje schijnt mooi, lekker briesje
(koffie brb)
1154
Bart is naar binnen
Maurice heeft het over een meer in een meer in Kampen Friesland? voor surfers
Willem heeft het over de Afsluitdijk, of je op een bepaalde plek mag komen, Bart is ergens een keer afgezet
R: weeeet je wat moeilijk is, als je naar Parijs.. die ringweg
K: de periferie
R: als je dan even niet oplet, han je weer helemaal rond... port d'Italy ( een ramp ik weet het) .. een keer gedaan, nooit meer
K: ik kan goed kaartlezen maar daar zat ik ook bijna mis.. superslecht aangegeven
W: met de auto, caravannetje erachter, zat op een gegeven moment bij Tiel (red. Lille)?, door de bocht, karavannetje kon niet door de bocht
1201
R: wat denk je van Belgie, kleine dorpjes
M: hebben ze pijlen na de afslag
Karin verteldeen verhaal over toen haar dochtertje 6 weken was (val), 2 dagen ziek, weekje naar de zon, slecht weer, huren een auto, wij inderdaad een autootje huren, open autootje, kaart hadden we uitgestippelt, langs afgronden, had net geregend, kon niet uitwijen, reden aan de kant tegen de klok in, heeft 10 jaar van mijn leven gekost, wilde niet verder, motelletje in maar 30 km verder, zulke blokken op de auto gekegen, afschuwelijk
M: ik heb eens 240 km over een grindpad gereden, met 50-60 km per uur
R: verteld over piano en zijn broer en sneeuwen dat het deed, gingen we dwars, was nix mee aan de hand
K: hij had beter gitaar kunnen spelen
R: speel je veel piano
K: ik ben pas weer begonnen, sleepde altijd veel, tis nu veel rustiger in huis
K: leuk hoor als je een instrument kan bespelen
gaat nu over kruisboog schieten
(PP)
1213
r: IN aMERIKA DENKEN ZE ANDERS ALS HIER IN eUROPA (oops)
switchen naar reclame.. Remy... ben je boooven?
M: vroeger zat ik ook gedichtjes te maken vor kerstis... nieuwjaar.. uhmmmm hoe heet dat.. sinterklaas, had ik een bloknootjes
K: soms zit je helemaal vast ..
hebben het over Martin, dat Mona heet gezegd dat tie bij Paul de Leeuw zat en BvD
Ruud lijkt het wel wat bij Paul de Leeuw ( hij moest een weten)
B: hey Ruud.. Waku Waku?
R: hehe
Ze hebben het uit de gedichten en over fietsen, een mooie dag
b: we moeten sokken aan?
Maurice heeft het over en zeer goede bloedige film, hoe heet die film nou joh, yis niet i know what you did last summer
K: toen we nar amerika gingen hebben we een huis gekregen, een gigantische villa, met veranda, we hebben het niet gehuurd, was iets boven het budget
Ze hebben het over grote huizen in Amerika met voetbal velden zwembaden whirlpools schommelstoelen
1224
komt weer een vliegtuig langs, iedereen gaat kijken buiten
M: das dat stuntding weer, die is heel gaaf
K: waar gaan we dat bad zetten?
W: moet op een stenen ondergrond
W: tis 5 december, loop je in je blote bast
M en K ruimen de tafel op
Bart pakt spullen uit het vooraad hok
vliegtuigje komt weer over
M: vorige keer maakte die een loop, zeer wendbaar ding
1229
M en K wassen af
Willem neemt zijn pilletje
Ruud Willem en Bart zijn nog steeds spullen uitpakken, bielzen
M: zit er een wterpas bij?
K: moet erbij zitten, staat erbij
M: mooi ding
K: deze kant aan de afvoer koppelen.. welke afvoer?
DBK helpt mbv stem
B: Roger
Kakofonie van enthousiaste geluiden.. bewoners zijn blij met hun sauna maar er isdus nix van te volgen
M: is mooi he.. goh echt mooi
er is dus ook een hometrainer geleverd, vrij geavanceerd ding
R: kiik eens wat een lekker kontje
R: ahh lekker zeg hey
het is een hometrain apparaat en een step apparaat op elektriciteit R: zwaar joh hey
M: ik ben al helemaal dood op man.. Ruud is aan het steppen
Bart is de boor inelkaar aan het zetten
Een drinkbus wordt al tussen m en R uitgewisseld
Bart pakt de lijst erbij om te kijken of ze alle spullen hebben
K: die kippen zitten in de kas
B: ja dat doen ze al een paar dagen
Ruud is al weer opgehouden met steppen, Maurice zit nog lekker te fietsen
ze hebben ook een siliconen pistool
1245
Ruud heeft zijn schoentjes erbij gepakt
B K en W staan rond de tafel alle spulletjes te bekijken
B: hehe BB staat erop.. BB boor
K: binnenmaat 180, volgens mij voor 5 personen
Bart checkt of alles er is
Karin staat bij Maurice die aan het fiesten is
K: nu moet je cool downen
Ruud gaat weer steppen


------------------
http://www.cruel.com/cgi/cruelette.cgi

[Dit bericht is gewijzigd door Re (Datum 05 December 1999).]

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_227361
Er zijn inderdaad een hometrainer en een stepapparaat geleverd, Maurice zit te fietsen als een dolleman.

Streams bij big-brother.nl werken niet afzonderlijk . Willem en Ruud zijn zich aan het warmfietsen, ze zijn er erg blij mee.

R: "dat doet goed godverdiekie joh he, dat is goed voor de motivatie"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227362
Ze zijn even uitgefietst en drinken nu samen thee in de keuken. De heren zitten weer in hemd of blote borst.

R: "godverdikie he das lekker he"

M: "is zeker lekker even fietsen, als je in een dipje zit fiets je het er zo af"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 5 december 1999 @ 13:28:00 #12
262 Re
Kiss & Swallow
pi_227363
1256
Willem is nu aan het fietsen op een zeer modern hometrainertje.. heeft 10 minuten ingeprogrameerd
(PP)
Ze zijn nog steeds alles aan het controleren, Bart mist 60 schroeven
K: de ondergrond is al gemonteerd, staat hier dat tie nog moet gemonteerd worden, klopt dus wel, heel veel dingen zijn al gemonteerd
Ze hebben het nu over de plaatsing van de cabine.. niet voor de camara .. hier in de hoek, kunnen ze nog filmen, ze zijn het erover eens dat tie in de hoek komt, buiten tegen de schutting
Willem is uitgefietst, en samen met Ruud bekijt tie de display
Karin is koffie aan het malen, lijkt op iemand bij een draaiorgel
M heeft het over een engelse sleutel.. eigelijk een BAKO , zweeds maar ze noemen het een engelse sleutel
Willem is ook aan tafel gaan zitten
Ruud trapt 74 rondjes per minuut 70-80 bpm
Bart is ook aan tafel komen zitten hebben het over het gereedschap van hun ouders.. m vader was niet zuinig, k vader dus wel
Tatouages komen voorbij
M: in een sportschool vind ik die shirtjes heel irritant
Gaat nu over een Cona.. koffiezet apparaat water van onderen koken je kent dat wel M: die hebben we thuis
Willem verteld verhaal over koffiezet apparaat van 150 voor 100, kassiere zegt 50 gulden, gaat ik natuurlijk niet in mee discussie natuurlijk
gevulde spekulaar, jacuzzies, bubbelbad
Ruud is ook klaar met fietsen
W: tis weer hoog zomer hier
R: hoop dat he vannavond droog is
R: godverdikkie hey, lekker gefietst
gaat nu over de microfoons
R: leuk als je hem in je tepel hangt, piercing
1321
ze zitten lekker koffie te drinken met zijn alle
DBK vraagt of ruud zijn microfoon van zijn hart wil halen.. klopt als een gek
discussieren hoe ze het ding in elkaar gaan zetten, Karin zal kijken, laat de mannen het werk doen

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_227364
Zullen weer eens wat doen jongens zegt Willem.

K: "moet je geen koffie meer?"

Bart gaat naar buiten om de kipjes te voeren en hij fluit een sinterklaasliedje erbij.."zie de maan schijnt door de bomen"

Ruud kijkt nog in het boek dat hij heeft gekregen gisteravond. Hij kijkt het samen met Maurice. Ze hebben iets gemaakt van hout en Maurive brengt het nu naar buiten, een soort raam van hout. Buiten hoor je mensen schreeuwen en Maurice zijn naam valt ook.

Het lijkt erop dat ze wat gekregen hebben, het zijn houten vlonders. Ze krijgen instructies van de stem. Het lijkt om een houten vlonder waarop een rond tafelblad wordt bevestigd. Ze hebben de omschrijving erbij.

R: "hier is een soort deksel joh he, en daa moet de afvoer in"

Oooooooooh ze zijn met de sauna bezig zie ik om die in elkaar te zetten. Dat wordt het dus de jongens gaan hem nu trachten in elkaar te zetten maar het lijkt makkelijker dan het is. Ze krijgen weer wat instructies van de stem. Ik zal even een screenshot nemen, even kijken welk moment want ik zit nu naar windows mediaplayer te kijken, realplayer werkt niet bij de site, waarom niet is me een raadsel. Zal zeker bij VOO liggen. Maar goed ze lijken er een begin aan te krijgen, aan de Sauna.

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  zondag 5 december 1999 @ 14:27:00 #14
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_227365
14.09

Tuinstream

M:'past er precies in"
R:je hebt de ... al inelkaar gezet?
B:daar moet de afvoer in
groot vliegtuig vliegt over, Ruud kijkt omhoog
B;""hij kan daar gewoon landen"
W:"je moet de zijlatten een beetje....
M:mompelmompel

schreeuwende stemmen van buiten de schutting:"zet Um op , nog maar 25 dagen"
gevolgd door "RUUDJE RUUDJE RUUDJE"
en daarna :karin,karin,karin"
K:"ik hoorde het wel"
Ruud schreeuwt terug, een soort oerkreet

K:"jij wil een warm ...zeker?
W:'o, dat maakt me niet uit
W:"nu moet je het op een speciale manier ff neerleggen"
W:"jan huigen in de ton, met een hoepeltje erom"

weer Ruud aanhangers buiten de schutting.
Ook Bart's naam word nu geroepen

Maurice en Bart gaan verder met het bouwwerk
B:"gewoon aandraaien"
M:"Karin kan jij ff....(mompeldemompel)


  zondag 5 december 1999 @ 14:40:00 #15
262 Re
Kiss & Swallow
pi_227366
1419
Willem is buiten bezig het hele geval in elkaar te zetten samen met Bart en Maurice, ook daar is het lekker weer
M; hij moet in priciepe waterpas staan
B: de kachel moet waterpas staan
Karin is binnen aan het opruimen
Buiten worden over de schutting de namen geschreeuwd maar de bewoners reageren hier niet op
De vlonder staat al en de mannen lezen de instructies
Ruud is bnnen bezig met de fitness apparaten te verplaatsen
Karin is aan het NMRDen
Maurice gaat zijn trui verwisselen.. is nog nat
Bart heeft al een paar uur de hik volgens mij
karin kijkt naar de mannen en meldt dat iemand vieze schoenen heeft> Willem mag alleen naar binnen na uitvoerig vegen van zijn schoenen
Karin gooit overtollig papier in de kachel en ruimt achter de banken op
1431
De mannen zijn eendrachtig bezig in de tuin, kitten hameren, sjouwen instructies lezen, discussieren over hoe het nou moet. Maurice deligeert een beetje. Willem ook .. leuk 4 mannen en een speeltje

04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
pi_227367
De camera's laten de omgeving zien en er vliegt telkens een vleigtuigje over het huis. De camera zoemt daar ook telkens op in.

Ze zijn verder nog steeds druk in de weer, de zon schijnt er mooi bij dus dat is wel lekker. De helft van het geval is opgezet en het begint ergens op te lijken . Maurice is toch wel een handige jongen want hij geeft goede aanwijzingen. Karin is binnen en ruimt de boel wat op.

M: "Karin heb je je badpak al aan?", roept Maurice.

R: "godverdikie joh wat gaaf zeg joh he"

Het wordt een ronde Sauna zo te zien. Buiten hoor je allerlei geluiden van mensen en je hoort honden blaffen. Ze roepen Ruud.

B: "Ruud komt donderdag wel even wachten nog"

Dit zijn de vorderingen nu , ik zal het eindresultaat ook laten zien dat is denk ik net zo leuk voor de niet streamkijkers. Dus vandaag 3 kleine plaatjes als uitzondering.

Ze lezen nog een keer de gebruiksaanwijzing door en ze moeten er iets van af zagen zoals ik Maurice hoor zeggen. Karin komt ook eens kijken en zegt dat het net een visblikje lijkt.

M: "leg de twee helften naast elkaar en draai de uiteinden aan alle planken vast. Om deze schroef te laten lopen is een speciaal schroevedraaier nodig.", leest hij voor.

R: "ik heb een lange broek aan getrokken poverdiekie joh he"

W: "ik ook joh ik heb een jas aangedaan, het is best koud"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 05 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227368
16.10
de heren zijn nog steeds in de tuin aan het kloten met de sauna... buiten de hekken nog veel geschreeuw: ruud wil je me..., hee karin! ze reageren er niet op
het lijkt er op dat ruud iets te strak heeft aangedraaid en dat er nu iets stuk is. maurice legt uit hoe ruud het eigenlijk had moeten doen... ze zoeken een oplossing.
w. tis net slapstick, comedy capers.
m. stelletje debielen
m. hoe laat je vier debielen een ton bouwen..
w. hij gaat er wel in..
willem loopt met wat lijkt op een stang van de bovenkant van de sauna rond terwijl de anderen iets vast houden waar het in zit... vaag.
er gaat weer een vliegtuig over, bart zwaait en roepts iets..

16.16
opnieuw een vliegtuig, ze kijken, bart zwaait.
bart vertelt dat als je s nachts jezelf wilt camoufleren dat je je gezicht niet zwart moet maken omdat je dat in het donker juist heel goed ziet. beter is bruin of groen....
opnieuw gejoel van buiten..

16.18
maurice, willem en ruud raadplegen de bouwinstructies voor de sauna nog maar us... bart staat op een van de boomstammen en koekeloert over de schutting..


karin zat daarnet binnen overigens te naaien aan een rood kleed? de pak van de kerstman?

16.22
willem loopt met de handleiding rond, terwijl maurice zich het leplazerus schroeft en draait.. ruud met de handen in de zak, kijkt toe.

[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 05 December 1999).]

pi_227369
16.25
nu zie ik het... dat wat leek op de bovenbouw van de sauna is een van de hoepels die om de ronde houten badkuip (de sauna dus) moet. maurice, ruud en willem hebben hem nu om de kuip gedaan, de tweede...

16.30
bart is naar binnen gegaan en heeft de muts met die zijflappen opgedaan...
karin is nog steeds aan het naaien.
bart vertelt dat hij iets heeft gemaakt terwijl iedereen in bed lag.
bart stopt iets in karins mond (k: lekker) en gaat weer naar buiten. de heren buiten lijken klaar te zijn, ze willen in iedergeval stoppen.
16.32
het is buiten te koud. maurice en bart komen met onderdelen van de sauna naar binnen om daar verder te kloten.
b. je moet het droog houden
m. dat maakt niks uit, straks komt er toch water in
b. ja maar voor die tijd moet je het droog houden.
b. als je er een grote varkensblaas over spant heb je een grote trommel
m. ja..
b. wat ja?
m. een dinosaurusblaas.
willem en ruud zijn nog buiten en staan op iets te trommelen.
b. goeie resonantie jongens!

[Dit bericht is gewijzigd door renaisy (Datum 05 December 1999).]

pi_227370
bart en maurice hebben het over een dure boorset die bij de sauna zit
m. maar dan krijg je wel levenslange garantie, als je ie stuk is ga je naar de winkel en krijg je een nieuwe (een vriend van hem zit in die borenbusiness)
b. ja net als bij de zippo, is ie stuk breng je m naar de winkel, betaal je vier gulden en krijg je hem gerepareerd terug.
m. moet je dan ook je aankoopbewijs laten zien, vraag ik me af.
b. nee, dat hoeft niet bij levenslange garantie...

16.40
maurice is naar karin aan de keukentafel gaan zitten..
m. ik ga ff zeiken..

pi_227371
Renaisy welkom, prima verslag. !

Deze Topic hebben we gesloten, iedereen bedankt namens de niet streamkijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002612.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')