abonnement Unibet Coolblue
pi_63362825
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:37 schreef DurumDoner het volgende:
Hey AZérs, zit iemand van jullie ook wel eens op de az fanpage? Of is dat t/m 12 jaar. Wat een hoop opgekropte frustratie daar zeg richting Ajax (topic: AZ - 020 ), heb er toch even kostelijk om moeten lachen. Zitten wij als Ajacieden jullie zo hoog?
Ik zit er wel, maar niet vaak. Lees er vaak nieuwtjes betreffende blessures of aankopen bijvoorbeeld.

Voor de rest zal het aan me reet roesten wat Ajax doet, mits AZ maar op plek nr 1 staat op het eind van de competitie en niet Ajax, voor het simpele feit dat als Ajax op 1 staat, dan staat AZ dat niet.
  donderdag 20 november 2008 @ 08:20:57 #102
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_63365631
kut
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
pi_63367593
quote:
Op woensdag 19 november 2008 23:37 schreef DurumDoner het volgende:
Hey AZérs, zit iemand van jullie ook wel eens op de az fanpage? Of is dat t/m 12 jaar. Wat een hoop opgekropte frustratie daar zeg richting Ajax (topic: AZ - 020 ), heb er toch even kostelijk om moeten lachen. Zitten wij als Ajacieden jullie zo hoog?
Ja zit ook wel eens op azfanpage idd. Frustratie is niet louter tegen 020 hoor. Ook tegen andere grote clubs, maar gezien het feit dat wij als gloryhunters en ex-020'ers worden aangenomen is dat wel logisch.

En nee jullie zitten ons niet hoog, ik denk dat wij als AZ inmiddels een goed voetballend team hebben waarbij Ajax ook goed doorheeft niet komend weekend even over ons heen te lopen....

Maar goed het verloop zegt niets natuurlijk, zo waren we "degredatiekandidaat" en nu "titelkandidaat"..
quote:
'AZ richt zich op grootste defensieve talent van Zweden'
20/11/2008 08:52

Mattias Bjärsmyr staat in de belangstelling van AZ, meldt De Telegraaf. De tweevoudig international van Zweden wordt in eigen land gezien als het grootste verdedigende talent in de competitie.

De 22-jarige Bjärsmyr staat op dit moment onder contract bij IFK Göteborg, maar volgens De Telegraaf is de verwachting in Zweden dat de verdediger en zijn club op korte termijn met AZ tot een akkoord komen.

Afgelopen zomer toonde Glasgow Rangers belangstelling voor Bjärsmyr, terwijl ook FC Groningen en Feyenoord de centrale verdediger volgden. De afkoopsom voor Bjärsmyr was echter te hoog.

Bjärsmyr speelde woensdagavond negentig minuten in de oefeninterland tussen Nederland B tegen Jong Zweden (0-3), de voormalig speler van Husqvarna was de aanvoerder aan Zweedse zijde.

Ook PSV-doelwit Ola Toivonen, woensdag nog trefzeker namens Jong Zweden tegen Nederland B, staat in de belangstelling van de club uit Alkmaar, die op zoek is naar offensieve versterking.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_63377142
Al met al erg lachwekkende site.
pi_63377273
quote:
Op donderdag 20 november 2008 10:18 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Ja zit ook wel eens op azfanpage idd. Frustratie is niet louter tegen 020 hoor. Ook tegen andere grote clubs, maar gezien het feit dat wij als gloryhunters en ex-020'ers worden aangenomen is dat wel logisch.

En nee jullie zitten ons niet hoog, ik denk dat wij als AZ inmiddels een goed voetballend team hebben waarbij Ajax ook goed doorheeft niet komend weekend even over ons heen te lopen....

Maar goed het verloop zegt niets natuurlijk, zo waren we "degredatiekandidaat" en nu "titelkandidaat"..
[..]


Als wij net zoals tegen PSV spelen en jullie tegen Vitesse, dan gaat het wel gebeuren hoor.

Overigens denk ik een 1-1
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_63377628
quote:
Op donderdag 20 november 2008 16:12 schreef DurumDoner het volgende:
Al met al erg lachwekkende site.

Verklaar je nader!

Opbouwende kritiek kan men altijd gebruiken.

Ik heb trouwens het desbetreffende topic doorgelezen, ik kom bijzonder weinig tegen.
Nou hebben wij ook weinig redenen om afgunstig te zijn tegenover 020 de laatste tijd.
Oud Wereldkampioen
4-voudig Nederlands Kampioen
je mag me aanraken
  donderdag 20 november 2008 @ 16:40:17 #107
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_63378007
quote:
Op donderdag 20 november 2008 16:16 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Als wij net zoals tegen PSV spelen en jullie tegen Vitesse, dan gaat het wel gebeuren hoor.

Overigens denk ik een 1-1
Als vitesse speelt zoals tegen AZ en PSV zoals tegen Ajax dan wordt t 5-o voor vitesse...

(grapje man)
pi_63378751
Ze zullen wel weer van een koude kermis thuiskomen daar bij Ajax. Na die grandioze overwinning op PSV loopt de helft straks weer als een verwende vedette over het veld te zwalken.
Hierdoor kan AZ de 1-0 maken in de 1e helft, vervolgens de 2-0 ergens tussen de 45e en 50e minuut, voor veel Ajax-spelers begint de 2e helft namelijk pas bij minuut 50.
Dan valt de 2-1 door Suarez, dit kan een sublieme actie zijn of hij gaat simpelweg liggen. Vermoedelijk het laatste, Gabri zal em dan inschieten. Maar zoals iedereen bij Ajax die scoort: scoren-->ziekenboeg. Met dat gegeven krijgt Van Basten 'Sno'de' plannen wat gezien kan worden als een verzwakking en mag elke willekeurige AZ-speler, voorkeur voor Pelle dan maar, de 3-1 intikken en kunnen we weer rustig slapen.
pi_63379202
Shit man, je verklapt nu het hele scenario. Hoef ik ook niet meer te kijken zondag..


Ik dacht meer aan deze trouwens;

AZ supporters klappen heel blij wat de AZ-spelers motiveert. Maar na 10 minuten wordt duidelijk dat de AZ verdediging toch wel erg kinderlijk zwak is en totaal geen partij voor het duo Sulejmani - Suarez. Ook op het middenveld wordt AZ opgevreten door kuitenbijters Lindgren-Enoh-Gabri. Emuelson loopt Demy de Zeeuw lachend voorbij met diezelfde move als hij tegen Steinson uit oefende. En de verdediging van Ajax heeft natuurlijk geen kind aan de aanvalshoede van AZ, voor zover deze nog niet geblesseerd is. 0-3 en van de kaasboertjes hoor je voorlopig niets meer.


pi_63379901
Beide scenario's zie ik niet gebeuren.. Wordt gewoon een dramatische pot voetbal met geknoei aan beide zijdes en een door blessureleed gekenmerkte aanval, 2-2 is de eindstand. Scheidsrechter eist voor de verandering weer eens een negatieve hoofdrol op door maar liefst 3 penalties (waarvan de laatste in blessuretijd door AZ gemist wordt) toe te kennen..
I'm a shooting star leaping through the sky like a tiger defying the laws of gravity
Farookh Bulsara (Freddie Mercury) 05/09/1946-24/11/1991
Hattrick: SC diepFries (1295088)
pi_63379934
quote:
Op donderdag 20 november 2008 16:16 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Als wij net zoals tegen PSV spelen en jullie tegen Vitesse, dan gaat het wel gebeuren hoor.

Overigens denk ik een 1-1
Das scoreboard journalistiek.
Zegt geen reet.

Wij spelen 3-3 tegen H'veen
Jullie verliezen met 5-2

Wij winnen met 5-2 van Willem II
Jullie verliezen met 2-1 van Willem II

en dan kan je vice versa weer lullen over Ado bijv... zegt allemaal niets...

Ik denk dat er toch flink gescoord zal worden aan beide kanten, onze verdediging (keepertje..) en middelveld schat ik net iets beter in, jullie troef zit hem in de spitsen is mijn mening.
Maar we zullen zien, ik heb er zin in.
En voor de ajacieden, ik kan misschien kijken of ik een klappertje kan ritselen... kan niets beloven natuurlijk.
Sja zo ben ik dan ook wel weer! Maar tis wel zeker, het zal een harde pot worden en de scheids hebben jullie al mee dat scheeld!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_63380125
Van der Wiel - Oleguer- Verthongen - Vermaelen staat toch als een huis moet ik zeggen.
pi_63380454
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:16 schreef DurumDoner het volgende:
Van der Wiel - Oleguer- Verthongen - Vermaelen staat toch als een huis moet ik zeggen.
Niet tegen El Hamdoeidoei

http://www.nusport.nl/200(...)inzetbaar-tegen-ajax
pi_63381001
Hahahaha die foto van Zalm in de VI
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_63382171
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:51 schreef TLC het volgende:
Hahahaha die foto van Zalm in de VI
Doet eens een scan!
Die Gerrit Zalm is wel een heeeeeeele goeie om in je bedrijf te hebben kan ik je vertellen...
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 20 november 2008 @ 19:58:48 #116
156288 wallofdolls
Making love with my ego
pi_63383116
quote:
Op donderdag 20 november 2008 17:30 schreef DurumDoner het volgende:
Shit man, je verklapt nu het hele scenario. Hoef ik ook niet meer te kijken zondag..


Ik dacht meer aan deze trouwens;

AZ supporters klappen heel blij wat de AZ-spelers motiveert. Maar na 10 minuten wordt duidelijk dat de AZ verdediging toch wel erg kinderlijk zwak is en totaal geen partij voor het duo Sulejmani - Suarez. Ook op het middenveld wordt AZ opgevreten door kuitenbijters Lindgren-Enoh-Gabri. Emuelson loopt Demy de Zeeuw lachend voorbij met diezelfde move als hij tegen Steinson uit oefende. En de verdediging van Ajax heeft natuurlijk geen kind aan de aanvalshoede van AZ, voor zover deze nog niet geblesseerd is. 0-3 en van de kaasboertjes hoor je voorlopig niets meer.



Dat soort taal kenmerkt dus precies de weerzin van AZ-supporters tegen die van Ajax .
pi_63384498
Vetrouwen is een ding, arrogantie is een ander...
Fuck it, ik vind het wel grappg dat soort leden..

Hoogmoed komt voor de val is wel een mooie nu!
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
  donderdag 20 november 2008 @ 23:06:43 #118
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_63389959
Zielig weer hoor, "En van de kaasboertjes hoor je voorlopig niets meer".

Hoorde je de laatste tijd dan uberhaupt arrogantie uit deze hoek? Op dit forum? Ik heb er niks van gezien. Echter zie ik wèl een paar Ajacieden die na één goede overwinning meteen weer hoog van de toren beginnen te blazen. Laten we nou eerst zondag maar eens afwachten.

Over de wedstrijd zelf kan ik kort zijn: totaal niet te voorspellen. Beide teams hebben een boel kwaliteit als het loopt, dus het gaat van de vorm van de dag afhangen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  donderdag 20 november 2008 @ 23:14:38 #119
164283 Luco
Buongiorno!
pi_63390265
quote:
Op donderdag 20 november 2008 23:06 schreef Kriegel het volgende:
Zielig weer hoor, "En van de kaasboertjes hoor je voorlopig niets meer".

Hoorde je de laatste tijd dan uberhaupt arrogantie uit deze hoek? Op dit forum? Ik heb er niks van gezien. Echter zie ik wèl een paar Ajacieden die na één goede overwinning meteen weer hoog van de toren beginnen te blazen. Laten we nou eerst zondag maar eens afwachten.

Over de wedstrijd zelf kan ik kort zijn: totaal niet te voorspellen. Beide teams hebben een boel kwaliteit als het loopt, dus het gaat van de vorm van de dag afhangen.
Als je nou eens in het Ajax-topic zou komen lezen, dan zou je zien dat Ajacieden zelf ook niet vol vertrouwen uitkijken naar AZ-uit. We HOPEN op een overwinning, maar gaan nergens van uit op dit moment...
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
  donderdag 20 november 2008 @ 23:20:52 #120
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_63390500
Ik heb het ook over "een paar" Ajacieden, niet de algemene tendens.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_63411808
quote:
AZ NOG ZEKER VIER WEKEN ZONDER DEMBÉLÉ

Moussa Dembélé is nog eens vier tot zes weken niet inzetbaar bij AZ. De aanvaller onderging vrijdag een kijkoperatie, waaruit bleek dat de 21-jarige Belg nog kampt met kapselirritatie. Dit meldt de Alkmaarse club op zijn website. De international blesseerde zich vorige maand tijdens de warming-up voor het WK-kwalificatieduel met Spanje.

Dinsdag werd er al een MRI-scan gemaakt van de meniscus van Dembélé. Daarna vreesde AZ dat de aanvaller nog minimaal twee maanden langs de kant stond.
Vaag een irritatie, hoe genees je dat? Rust?
Opereren? Maar goed over een maand dus inzetbaar. Dus op boxingday (right) staat ie er misschien weer.
Op vrijdag 5 oktober 2007 14:40 schreef BobRooney het volgende:
Volgens mij probeerde die invalide zelf een strijker af te steken, maar ging er iets fout.
pi_63415287
quote:
Op donderdag 20 november 2008 18:05 schreef fuckbuddy het volgende:

[..]

Das scoreboard journalistiek.
Zegt geen reet.

Wij spelen 3-3 tegen H'veen
Jullie verliezen met 5-2

Wij winnen met 5-2 van Willem II
Jullie verliezen met 2-1 van Willem II

en dan kan je vice versa weer lullen over Ado bijv... zegt allemaal niets...

Ik denk dat er toch flink gescoord zal worden aan beide kanten, onze verdediging (keepertje..) en middelveld schat ik net iets beter in, jullie troef zit hem in de spitsen is mijn mening.
Maar we zullen zien, ik heb er zin in.
En voor de ajacieden, ik kan misschien kijken of ik een klappertje kan ritselen... kan niets beloven natuurlijk.
Sja zo ben ik dan ook wel weer! Maar tis wel zeker, het zal een harde pot worden en de scheids hebben jullie al mee dat scheeld!
Het calimero syndroom komt weer even naar voren?
Die opmerking slaat echt nergens op.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  vrijdag 21 november 2008 @ 23:44:31 #123
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_63419912
In ieder geval kan El Hamdaoui alsnog spelen, dat scheelt weer.

.
quote:
Mounir El Hamdaoui hoeft het treffen met Ajax niet te missen. De aanvaller van AZ moest zich eerder deze week nog afmelden voor een oefeninterland met Marokko.

El Hamdaoui was dit seizoen al goed voor dertien doelpunten en wist daarnaast nog vier beslissende voorzetten te geven. Daarnaast kan trainer Louis van Gaal waarschijnlijk weer over Graziano Pellè beschikken. De aanvaller trainde vrijdag weer met de selectie van de Alkmaarders mee, maar het is nog niet duidelijk of hij zal spelen.

Van Gaal: "Hij heeft nu pas één groepstraining achter de rug en dat ging niet optimaal. Hij was niet zeker van zichzelf. We moeten het afwachten."
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_63420954
quote:
Op vrijdag 21 november 2008 21:06 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

Het calimero syndroom komt weer even naar voren?
Die opmerking slaat echt nergens op.
scheeld met een d typen zegt al genoeg
Kwalitatief hoogstaande flauwekul voor de intelligente onbenul!
  zaterdag 22 november 2008 @ 01:00:41 #125
219075 Fortitudo
de echte vedett
pi_63421325
3-1 voor az of ajax
Een oude, seniele vos is nog steeds sluw en schuw. Nooit afschrijven zeg ik je.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')