abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_227316
Oké, omdat ik nog geen topic geopend zie staan over de uitzending van 4-12, open ik 'm maar zelf. Mocht ie toch nog verschijnen om één of andere reden, sluit de mijne dan gerust. Of is iedereen Sinterklaas aan het vieren? Hmm, daar zit wel wat in natuurlijk.
Wat probeert Maurice zich zelf toch te verdedigen wat het "vechten" met de mannelijke bewoners betreft. Hij moet en zal laten horen hoe hij iemand "te pakken" heeft genomen.
Verder vond ik het niet zo'n boeiende aflevering, er gebeurde vrij weinig. Het valt trouwens wel op als Willem praat dat ik de televisie heel hard aan moet zetten, maar dat kan natuurlijk ook aan m'n oren liggen
(hebben jullie veel cadeautjes gehad forummensen?)

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_227317
Nou, iedereen is pakjes aan het uitpakken, behalve wij.

Ja, saai, de aflevering van vandaag. Ja, we zagen Maurice weer nageilend op de houdgrepen die hij heeft toegepast en we zagen W weer afgeven op Bart.

Ik ben in een stadium dat ik niemand meer vertrouw, zeker niet het beeld dat VOO probeert te schetsen.

Ik weet niet meer wie ik haat of van wie ik hou? Een ding weet ik zeker, ik hou nog steeds van Mona!

Daggie en doegie

  zaterdag 4 december 1999 @ 22:57:00 #3
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_227318
Saaie aflevering vandaag met veel oude beelden van de brandende vuurkorf. Misschien hebben ze bij VOO wel gedacht dat er vanavond weinig kijkers waren i.v.m. sinterklaas en krijgen we morgen al die leuke beelden te zien die we vandaag gemist hebben?? Maar zal wel niet, er gebeurt de laatste tijd zo weinig dat we het moeten doen met het macho-gedrag van Willem en Maurice en, als hoogtepunt, de kleurige broek van Bart.
Terug uit het enge bos
  zaterdag 4 december 1999 @ 22:59:00 #4
553 BAF
Dein gesicht ist mir egal ..
pi_227319
quote:
Een ding weet ik zeker ...

Feyenoord wint de beker ..

Kon 't ff niet laten ...

  zaterdag 4 december 1999 @ 23:00:00 #5
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_227320
Dan heb ik gellukig niet veel gemist
It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zaterdag 4 december 1999 @ 23:01:00 #6
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_227321
Tja, je weet nooit zeker hoe V. probeert mensen op een bepaalde manier over te brengen, maar vanavond kwam Maurice wel weer een beetje vreemd over. Hij lijkt niet met Bart te kunnen communiceren. Wanneer Bart bij hem aan tafel gaat zitten om een praatje te beginnen, duikt Maurice bijna in zijn werkje. Ook is het me opgevallen dat M. nooit naar B. kijkt als hij dan toch iets tegen hem zegt. Wat is hier aan de hand, iemand een idee?
Verder was het inderdaad opvallend dat M. het nou nog steeds had over zijn stoeiereitje met B. vorige week in de slaapkamer, ook opvallend. Ook zei Karin iets tegen Willem over M. dacht ik. Heeft iemand goed verstaan wat ze zei? Ging over M. en dislexie dacht ik.
Verder inderdaad een beetje matte uitzending. Ongetwijfeld zal de nominatie van volgende week de zaken flink omgooien.
pi_227322
Wat overigens ook m'n oren uitkomt is dat je steeds dat stukje ziet van Ruud in de dagboekkamer en dat ie het heeft over dat hij dit project als een "tour de France" ziet. Ja, ja, we weten dit nu wel! Zonde van de zendtijd VOO en slaapverwekkend

En Mars, ik verstond ook niet wat Karin zei, ik was ook in de veronderstelling dat het iets over Maus was, maar ja zoals ik al eerder vermeld had, dit kan allemaal aan mijn oren liggen (wel iets wat me opvalt de laatste tijd).

zipperdiedoedaaaaaaaah zipperdideeeeeeeh

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  zaterdag 4 december 1999 @ 23:05:00 #8
162 miko
Beefcake... BEEFCAKE !!!
pi_227323
SJa, saaie aflevering...

Maareh; ik word zo langzamerhand wel helemaal DOODZIEK van dat stukje wat ze steeds laten zien van Ruud rond de reclame:

"Ja... ehhh... ik... ehhh... zie... eeeh... dit... project... als... een... soort... tour... de... france... enz enz enz..."


Michel

Follow your dreams, you can reach your goals, I'm living proof... Beefcake, BEEFCAKE!!!
-E. Cartman '99

  zaterdag 4 december 1999 @ 23:08:00 #9
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_227324
quote:
op 12-04-1999 om 11:01 PM schreef Mars het volgende:
Ook zei Karin iets tegen Willem over M. dacht ik. Heeft iemand goed verstaan wat ze zei? Ging over M. en dislexie dacht ik.

Volgens mij had Karin het tegen Willem over Bart, dat hij moeilijk onder woorden kan brengen wat hij wil zeggen en ook bij het schrijven vaak letters vergeet of verkeerde letters gebruikt.

Terug uit het enge bos
  Admin zaterdag 4 december 1999 @ 23:10:00 #10
2589 crew  yvonne
On(t)deugend
pi_227325
het hele gebeuren begint slaapverwkkend te worden,het geluid trouwens van alle uitzendingen is bar slecht.De volumeknop staat hier bij iedere uitzending op 10 en dan nog moet ik aan liplezen doen om het allemaal te verstaanKarin had het over iemand die dyslexies is ,ik dacht M. man dacht R. Wie o wie heeft het verstaan?????


May the cats be with you!!!!!!!!!!!!

Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.


Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
  zaterdag 4 december 1999 @ 23:14:00 #11
835 Mars
Stilt stevige trek
pi_227326
Bor, ik weet niet precies hoe ik als digibeet een quote maak, maar ik reageer dus op jouw quote.
Ik denk dat je gelijk hebt. Maar toch had het ook op Maurice kunnen slaan. Vaak zie je dat er een gedachte bij hem ontstaat die hij soms moeizaam mondeling verwoordt. Maakt op zich niet uit natuurlijk, maar het valt op.
  zaterdag 4 december 1999 @ 23:28:00 #12
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_227327
quote:
op 12-04-1999 om 11:14 PM schreef Mars het volgende:
Bor, ik weet niet precies hoe ik als digibeet een quote maak, maar ik reageer dus op jouw quote.

Mars ik heb het zelf ook pas 20 minuten geleden ontdekt terwijl ik een beetje met mijn muis over het scherm speelde. Rechts boven aan ieder bericht staan icoontjes, een ervan heeft een rood pijltje, als je daar met je muis op staat verschijnt de tekst quote en reageer. Zo simpel hebben ze het gemaakt voor ons digibeten.

[Dit bericht is gewijzigd door Bor (Datum 04 December 1999).]

Terug uit het enge bos
pi_227328
Hoe verkoopt Maurice eigenlijk een auto?

Eeeh, eh, ja, nou, daar heb ik scheit aan. En de accessoires, ja, eehh, ik weet niet hoor... Karin??

Occasion, ehh, ehh, ehh, met zoveel extraas, eh, eh,.. knutsel de knutsel... eh... ik nomineer... eh eh... Karin??

EEEUHHH!!!!

  zaterdag 4 december 1999 @ 23:53:00 #14
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_227329
Karin en Willem hadden het inderdaad over Maurice en zijn dislexie, hebben jullie niet gezien hoe hij laatst de brief van zijn zus aan het voorlezen was? Zelfs daar hadf hij Karin steeds bij nodig, terwijl je toch mag verwachten dat Maus het handschrift van zijn zus beter kan lezen dan Karin, toch? Hij is dus gewoon dislecties. Hij had een woord geschreven met drie x een lll achter elkaar en dat stond nog al raar.
  zondag 5 december 1999 @ 00:06:00 #15
1087 Merisse
broddeltante
pi_227330
Op zeker ging dat over dat Maurice wel eens dyslectisch zou kunnen zijn.
Ik had ook sterk het idee dat er toen wel met respect werd gepraat terwijl toen het over Bart ging de minachting gewoon van Willem's gezicht droop. Of is dat gewoon mijn vooroordeel? Ik hoop het want zo slecht als ik denk dat Willem is kan hij onmogelijk zijn

En dat jullie niks kunnen verstaan komt doordat Willem gaat smiespelen zodra hij weer eens aan 't roddelen slaat, wat zo vaak voorkomt dat hij bijna nooit te verstaan is.

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
  zondag 5 december 1999 @ 00:09:00 #16
1087 Merisse
broddeltante
pi_227331
Maar zonder spottend te willen doen over dyslectici; volgens mij hebben die alleen moeite met woorden 'zien' zodat ze ze verkeerd opschrijven of lezen.
Maurice heeft volgens mij een extra probleem aangezien hij zich verbaal ook heel slecht kan uiten en dat heeft volgens mij weinig van doen met leesblindheid.

You will never leave my mind
And it turns out to be so much different than our dreams
Now you're, you're a star in heaven
pi_227332
quote:
op 12-04-1999 om 11:53 PM schreef mimi (onder andere) het volgende:
Karin en Willem hadden het inderdaad over Maurice en zijn dislexie...

...Hij had een woord geschreven met drie x een lll achter elkaar en dat stond nog al raar.


Vind ik nog steeds geen sterk bewijs voor Muarice's dyslexie. Misschien was dat woord wel toevallig "Churchilllaan".

  † In Memoriam † zondag 5 december 1999 @ 11:22:00 #18
1221 otaku-san
Fok!memberu
pi_227333
quote:
op 12-04-1999 om 11:02 PM schreef ruby het volgende:
Wat overigens ook m'n oren uitkomt is dat je steeds dat stukje ziet van Ruud in de dagboekkamer en dat ie het heeft over dat hij dit project als een "tour de France" ziet. Ja, ja, we weten dit nu wel! Zonde van de zendtijd VOO en slaapverwekkend
<snip>

De vergelijking met de Tour de France kan alleen maar in de kop van Ruud opkomen want BB heeft absoluut niets met sport te maken, Sport is iets van persoonlijk presteren, hier gaat het om genomineerd worden en het aan de kijker overlaten wie weg moet.
Puur kans en niks sport, maar sport is wel big big business dus als Voo BB als product kan plaatsen met een sport associatie zullen ze dat zeker niet laten en dat is dus wat we iedere uitzending zum zien.

The future is after you
pi_227334
quote:
op 12-05-1999 om 03:21 AM schreef Max het volgende:
Vind ik nog steeds geen sterk bewijs voor Muarice's dyslexie. Misschien was dat woord wel toevallig "Churchilllaan".

Ik meen gehoord te hebben dat ie Willlem had geschreven. W kon dat niet begrijpen. Maar goed die kan volgens mij sowieso geen begrip op brengen voor alles wat anders is dan in zijn eigen beperkte belevingswereld gebeurd. Als iemand de moeite neemt om de nederlandse taal wat uitgebreider te gebruiken, Bart bijv, dan vindt W dat maar onzin. Je kan dingen toch ook simpel zeggen, zegt ie dan. Vandaar dat ie vindt dat Bart een hoop onzin uitkraamt maar hij begrijpt het gewoon niet.
Zijn trouwens wel mooie stukjes als Willem Bart daar over aanspreekt. Maakt totaal geen indruk op Bart. Ik denk dat ie juist nog meer olie op het vuur zal gooien en Willem daarmee tot waanzin zal drijven.

Sluit

  zondag 5 december 1999 @ 12:57:00 #20
1464 ART
FOK!member
pi_227335
Jullie bewijzen voor mij de waarde van het Fok!forum weer eens. Gisteren de uitzending niet gezien _ gebeurt niet vaak, wilde liever de koppies van mijn kinderen zien bij het uitpakken van de cadeautjes _, mar heb met Doordevil en deze topic toch een goed beeld van wat er is uitgezonden. Nog even en ik hoef niet meer zo gefixeerd te zijn op 18.55 uur. Lees het hier wel
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_227336
quote:
op 12-04-1999 om 11:31 PM schreef wattadoe het volgende:
Hoe verkoopt Maurice eigenlijk een auto?

Eeeh, eh, ja, nou, daar heb ik scheit aan. En de accessoires, ja, eehh, ik weet niet hoor... Karin??

Occasion, ehh, ehh, ehh, met zoveel extraas, eh, eh,.. knutsel de knutsel... eh... ik nomineer... eh eh... Karin??

EEEUHHH!!!!


Maurice heeft een half jaar geleden ofzo nog geprobeerd een auto te verkopen aan een vriendin van mij. Conclusie van een vriend die auto monteur is: niet doen!!!!
Hij verkoopt geen goede auto's dus en was daarom ook niet echt succesvol bij die vriendin van mij!

Ok, ik weet het, beetje of topic, maar toch wel leuk om te weten.

Verder nog even over Maurice... Hij heeft ooit een vriendje (die ik toevallig ken) zo kwaad gemaakt dat dat vriendje het glas van de voordeur intrapte en Maurice hard wegrende!

Volledig of topic zelfs, maar altijd leuk om te weten!
Verder is het Tour de France gedeelte van Hooligan Ruud bij mij een mooi tijdstip om te gaan zappen.
Beetje saaie afleveringen de laatste tijd!

pi_227337
quote:
op 12-04-1999 om 11:01 PM schreef Mars het volgende:
Verder was het inderdaad opvallend dat M. het nou nog steeds had over zijn stoeiereitje met B. vorige week in de slaapkamer, ook opvallend.

Heb de tape pas vannochtend gezien, maar zeii Maurice van de week niet dat Bart zich altijd zo moet bewijzen?? Begin dit toch een geval van projectie te vinden. Dit geld voor Willem en het uitslaan van wartaal waarschijnlijk ook!!! Die gaat met Bart een discussie aan over waarom Bart zo graag discussies aangaat.
Willem: "Ten eerste, ga jij gewoon graag discussies aan
Bart: En ten tweede???
Willem: Ga jij gewoon graag discussies aan
Willem: en ten derde ga jij gewoon graag discussies aan.
Vrijvertaald na uitzending VOO
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')