abonnement Unibet Coolblue
pi_63168755
Comme des Garçons voor H&M in Tokio



Afgelopen zaterdag werd de Comme des Garçons voor H&M collectie als eerste gelanceerd in Tokio, vóór alle andere winkels wereldwijd.

Tientallen klanten stonden al vanaf woensdagmiddag geduldig in een rij te wachten. Op zaterdagochtend waren dat er duizenden die allemaal stonden te wachten voor de nieuwe H&M winkel in Harajuku in Tokio.

Comme des Garçons’ designer, Rei Kawakubo is overal ter wereld bekend vanwege haar kunstzinnige inspiratie en haar streven naar de ultieme vorm van creatie. H&M wil alle modeliefhebbers steeds opnieuw verrassen. Deze twee filosofieën zijn verenigd in deze unieke samenwerking, die resulteert in een dames- en herencollectie,accessoires en een exclusieve, uniseks geurlijn, allemaal ontworpen door Kawakubo.

Zoals Rei Kawakubo al vertelde in het begin van deze samenwerking, is het een fascinerende uitdaging om met H&M te werken. Als getuige van de lancering zegt Rei Kawakubo: “De eerste reactie van de klanten is boven onze verwachting. Comme des Garçons’ spirit blijkt samen met H&M’s commerciële inzicht een goede combinatie te zijn.”



“Rei Kawakubo’s doordachte, avant-gardistische collectie voor H&M heeft het uiterst modebewuste Japanse publiek beslist aangesproken. Het is een bijzonder spannende maar ook zeer draagbare collectie, die bestaat uit de voor haar zo kenmerkende items met deconstructie en mooi gesneden klassiekers van speciale materialen. Het was ontzettend leuk en een geweldige ervaring om deze collectie samen te creëren,“ aldus Margareta van den Bosch, creatief adviseur van H&M.



De collectie is vanaf a.s. donderdag 13 november verkrijgbaar in Nederland!

bron

14 uur in de rij staan
  woensdag 12 november 2008 @ 20:19:01 #2
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_63169175
OMG
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_63169263
Die collectie vind ik niets, maar zo'n paraplu wil ik wel hebben .
  woensdag 12 november 2008 @ 20:22:24 #4
94846 zomaareennaam
vindt overal wel wat van
pi_63169304
wat een flauwekul - ga gewoon naar de Zeeman - nooit rijen / altijd goedkoop / altijd goed goed
zoekt en gij zult vinden
maar of je het gevondene waardeeert?
pi_63169324
Zou het morgen voor de H&M's net zo'n gekkenhuis zijn als toen bij Cavalli? Ik vind de collectie nogal tegenvallen.
  woensdag 12 november 2008 @ 20:24:01 #6
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_63169365
quote:
Op woensdag 12 november 2008 20:22 schreef Niconigger het volgende:
Zou het morgen voor de H&M's net zo'n gekkenhuis zijn als toen bij Cavalli? Ik vind de collectie nogal tegenvallen.
ga er maar wel vanuit....
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_63169806
Mm, ik weet niet of het weer zo druk wordt. Ik denk het eigenlijk van niet. De reacties nu zijn een stuk minder positief dan bij de andere designers, ik heb nog maar van heel weinig mensen gehoord dat ze morgenochtend voor de deur gaan staan. Ik hoop in ieder geval dat het stukken minder druk wordt dan bij de andere keren, want ik ga morgen wel.

edit: De H&M in Tokio is mooi trouwens! Foto's hier.

[ Bericht 24% gewijzigd door sinaasappelsapje op 12-11-2008 21:05:03 ]
pi_63173412
Hoelaat gaan de deuren open? Ik wil zo'n paraplu.
pi_63174034
Wanneer kan ik in de online shop iets kopen? Vanavond om 12 uur of morgen?
pi_63174134
Toen ik in juli in Tokyo was hadden ze nog nieteens een H&M. Het is sowieso de shit nu daar.
pi_63174427
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:12 schreef Ooi86 het volgende:
Wanneer kan ik in de online shop iets kopen? Vanavond om 12 uur of morgen?
Om 23:59 kun je geselecteerde items online kopen ja.
pi_63174519
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:12 schreef Ooi86 het volgende:
Wanneer kan ik in de online shop iets kopen? Vanavond om 12 uur of morgen?
Morgen.

Zijn die paraplu's hier ook te krijgen dan? Ik vind ze ook wel leuk namelijk.
pi_63174673
quote:
Op woensdag 12 november 2008 22:23 schreef sinaasappelsapje het volgende:

[..]

Morgen.

Zijn die paraplu's hier ook te krijgen dan? Ik vind ze ook wel leuk namelijk.
Volgens mij zijn dat give-aways. In Nederland bestaan wel give-away plu's, maar die ik ken zijn wit, met het logo in het rood.
Het zien duurt een seconde, de gedachte blijft voor altijd.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')