abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_227309
Kijkcijfers van BB blijken deze week een trend naar beneden te volgen. Het is dan ook steeds saaier en tenenkrommender geworden om te kijken.
Mee eens?
Een mening is net een erectie, je hebt hem zo, maar om hem dan staande te houden daar komt het op aan en het wordt zo snel slap gelul!! (Quote: F. de Jonge)

pi_227310
Geen idee: ik kijk al een aantal weken niet meer. Ik volg het althans niet meer op tv. Ik lees het Forum af en toe en Doordevils masterpieces dagelijks. Je moet het wel leuk houden.

We zien het..........

  zaterdag 4 december 1999 @ 20:12:00 #3
2004 sunshine
Still shining!
pi_227311
De uitzending van maandag zal wel weer goed bekeken worden : de nominaties. En die van donderdag natuurlijk.

Maar idd, ik vind de uitzending niet leuk meer sinds ik dit forum heb ontdekt. Dit is veel eerlijker en bij iedere uitzending die ik zie vraag ik me af : wat is echt en wat is zo geplakt en gedaan dat er een heel ander beeld dan de werkelijkheid onstaat.

Dat maakt mij chagerijnig, en daar hou ik niet van. Ik heet niet voor niets Sunshine

Pleun, B'Elana, Isama bin Poesie, Floppie, Speedy, Miep, Linux en Flip!
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 december 1999 @ 21:38:00 #4
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_227312
Inderdaad er is weinig meer aan.

En sinds dit forum ben ik ook een beetje anders gaan kijken...

Willem is inderdaad knap sneaky...
en het hele back to basic gebeuren klopt ook geen flikker (sorry homosexuele medemens) meer van....

RUUD HEEFT NU ZELFS EEN ELECTRISCHE GITAAR.

en dan Geen Nieuws Van Buitenaf.

Het is in die tuin drukker als in de Koopgoot op een zaterdagmiddag...
Prive concerten van George Baker en Marco Borsato....Anouk is kind aan huis, ze zuipen meer bier als de gemiddelde bouwvakker, en Voo blijft de regels aanpassen waar je bijstaat (lees: kijkt)....

Kortom...er is gewoon nix meer van het originele concept over en dus nix meer aan

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')