abonnement Unibet Coolblue
pi_3609107
Zaterdag is mijn beste vriendin jarig. Normaal gesproken kan ik altijd wel een leuk cadeautje vinden, maar voor haar weet ik echt niet wat ik moet kopen. Ik wil haar namelijk niet zo'n standaard cadeau geven maar echt iets bijzonders, en uiteraard ben ik geen kapitalist, het mag dus niet te duur zijn. Een weekendje Praag o.i.d. is dus al uitgesloten. Iemand enig idee waar ik iets leuks/origineels kan vinden?
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_3609186
een leuke licht slang met verschillende kleuren lampjes erin voor in de kamer te hangen, die je ook kan laten knipperen en "lopen". dat soort dingen maken ruimtelijk gezien altijd een best grote indruk als je die eenmaal ophangt en de meeste mensen houden er wel van. heb ik mijn vriendin ook gegeven. samen met nog wat andere soort "lampen"
ik doe alles vanwege mijn geloof dus ben ik volgens de wet niet aansprakelijk.
pi_3609281
quote:
Op maandag 25 maart 2002 15:09 schreef daburnd het volgende:
een leuke licht slang met verschillende kleuren lampjes erin voor in de kamer te hangen, die je ook kan laten knipperen en "lopen". dat soort dingen maken ruimtelijk gezien altijd een best grote indruk als je die eenmaal ophangt en de meeste mensen houden er wel van. heb ik mijn vriendin ook gegeven. samen met nog wat andere soort "lampen"
Hey dat klinkt idd leuk! Waar kan je zoiets kopen? Niet in een standaard lampenwinkel lijkt me?
Il faut mieux vivre avec des remorts qu'avec des regrets
pi_3609314
bij electro zaken of bij de kijkshop.
ik doe alles vanwege mijn geloof dus ben ik volgens de wet niet aansprakelijk.
pi_3609333
Goudvis, met kom, met steenjes, met voer...

Doen het altijd wel goed... tenzij de mensen tegen het houden van goudvissen is

...
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')