Goed opletten waar je er één vandaan haalt hoor, is er geen rasvereniging of zo?quote:Op maandag 10 november 2008 23:25 schreef Ingetje79 het volgende:
Zus en ik hebben besloten dat we onze ouders een pupy cadeau gaan doen. Nadat Lady overleed riepen ze steeds dat er geen hond weer zou komen.
Mams is echter nog steeds ontzettend verdrietig en mist het fenomeen "hond" ontzettend.
Tegen ons laat ze wel doorschemeren dat ze heel graag weer eentje wil hebben, maar tegen paps houdt ze zich stil.
Die heeft het wel door hoor...en gaf laatst dus aan dat ie "bang" was dat er ooit wel weer een hond zou komen.
Dit was voor zus en ikke de opmerking die ons groen licht gaf!![]()
Dus nu steeds inet afstruinen naar een ruwharige jackrussell-baby...zoooo lief al die pupfoto's![]()
Maar lieve SCertjes...mochten jullie eentje zien van een betrouwbaar adres...gil dan ff
Ik heb me net aangemeld voor het jackrussellforum, wil daar ook es vragen.quote:Op maandag 10 november 2008 23:33 schreef senesta het volgende:
[..]
Goed opletten waar je er één vandaan haalt hoor, is er geen rasvereniging of zo?
Ze houden heus wel van katten, maar wilden perse hun hond meenemen. Tja en dat gaat dus niet samen. Dat beest had al een konijn en een eend doodgebeten. Ik heb het één keer een middag geprobeerd met als gevolg dat dat beest al de kattespeeltjes had gemold en naar boven rende en voor de deur stond te hijgen/blaffen.quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:06 schreef nokwanda het volgende:
@Fruts; mensen die niet van katten houden komen tegenwoordig gewoon niet meer omdat ik dat dus niet doe, ze tijdelijk ergens anders neerzetten. Ik zeg dan: zij wonen hier met mij en hebben het recht om gebruik te maken van wat ook hun ruimte is. Heeeeeeerlijk rustig sindsdien
Ik wist wel dat het thc gehalte in wiet erg verhoogd is door de jaren van kunstmatige teelt heen, maar dat er ook dergelijke taferelen afspelen om wiet was mij nog niet bekendquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:13 schreef Frutsel het volgende:
ik lag vannacht in me bed en hoorde rond 01.00 uur ineens een ijzige schreeuw buiten...
Aangezien de tv nog aanstond... draaide ik het geluid uit en bleef luisteren... er volgde nog een (vrouwelijke) schreeuw en daarop stapte ik uit bed... en keek naar buiten
Daar zag ik een vent en een meid bij een fiets en het volgende, haast onverstaanbare , gesprek ving ik op
hij:"Nee, flikker op teef, je zoekt zelf maar wat"
zij:"Kom op man, laat me nou wat van je blowen"
hij:"Nee ik ben klaar met je, opdonderen, laat me fiets los"
zij:"Godverdomme klootzak, ik wil gewoon wiet van je!"
hij:"Ga voor je wiet werken, rothoer"
-zij *rent achter wegrijdende hij op fiets aan"
zij:"klootzak! blijf hier en laten we roken"
hij:"donder op k*****wijf"
-zij: *flikkert hem met fiets en al op de grond*
* Frutsel hoort mannelijke schreeuw "AAAUWWW k*****teef"
Daarna waren ze te ver weg![]()
En dat op een doordeweekse dagquote:Op dinsdag 11 november 2008 11:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik wist wel dat het thc gehalte in wiet erg verhoogd is door de jaren van kunstmatige teelt heen, maar dat er ook dergelijke taferelen afspelen om wiet was mij nog niet bekend
Sneu hoor.
ach ja, tegenwoordig neuken we ook al op onze 11-12-13e... zo las ik gister...quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:34 schreef nokwanda het volgende:
Ach ja, die paupers moeten ook nog naar school. da's waar ook. Ik hoor dat van EW ook weleens, dat er heel veel mensen in zijn klas zijn die dagelijks wiet roken en zelfs tijdens de pauzes. Ik ben zooooo blij dat hij zijn vriendenkring buiten school heeft.
In ruil voor een gsm of mp3-spelert...te walgelijk gewoon!quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:36 schreef Frutsel het volgende:
[..]
ach ja, tegenwoordig neuken we ook al op onze 11-12-13e... zo las ik gister...
toen speelde ik nog met knikkers en met soldaatjes enzo
quote:Op dinsdag 11 november 2008 11:38 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
In ruil voor een gsm of mp3-spelert...te walgelijk gewoon!![]()
Zag gisteravond toevallig een stuk op ned. 2.
En daarna die Christen Unie kerel...dat arme kereltje was compleet geschokt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |