abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_227179
he he even eens iets positiefs over maurice

kan die jongen er wat aan doen dat hij rustig
en eerlijk is
en geen zin heeft zich in al dat psychologisch geleuter en geroddel te mengen van de rest
het zegt toch al genoeg dat hij door de rest van de groep zo gewaardeerd wordt

Heeft niemand onder zijn beste vrienden iemand die weinig zegt zelfs wat verlegen is maar voor de rest goudeerlijk is ???

Of hebben jullie liever Bart die zogauw iemand iets zegt daarop reageert met het uitkramen van naar meestal later blijkt de grootste onzin
Logisch dat hij het op tv goed doet. de meeste filmsterren en presentatoren zijn toch ook egocentrische ijdeltuiten met een vlotte babbel

van mij mag Bart eruit

Maurice Blijft !!!!!!!!!!!!

freesia


pi_227180
quote:
Heeft niemand onder zijn beste vrienden iemand die weinig zegt zelfs wat verlegen is maar voor de rest goudeerlijk is ???

Nee eigenlijk niet...

pi_227181
Goed zo fresia, heb in BB huis geen favoriet, maar hoe men over maurice praat is wel erg triest vooral omdat hij verder geen pretenties heeft.

Dus topicje weer even bovenaan.

oh ja hij kan soms best leuk uit de hoek komen met droge opmerkingen.

fake a dream
pi_227182
Helemaal mee eens Freesia, Maurice is best ok. En als ik zou moeten kiezen tussen Bart en Maurice dan zou ik het ook wel weten: Bart eruit! Alleen al die act die hij van de week 's ochtends vroeg aan het opvoeren was, als Chriet Titulaer of zo, toen de anderen nog niet op waren en de aandacht dus ook niet van hem af konden leiden. GATVER! Dan heb ik meer waardering voor Maurice, die zoals hij zelf al zei geen zin heeft om de clown uit te hangen voor het publiek.
Nietzsche: God is dood
God: Nietzsche is dood
  zaterdag 4 december 1999 @ 15:27:00 #5
2033 An-ja
Chronisch nat.
pi_227183
Ik denk dat Maurice niet zo populair is omdat hij haast niks doet. Misschien doet hij wel wat, maar komt het niet op tv. Hij valt niet op, zegt weinig, uit zijn mening niet zo. Ik denk dat hij daarom niet zo populair is. De laatste tijd is het trouwens wel wat meer geworden, maar hij is nog steeds niet echt boeiend (naar mijn idee)
Yes I suck. And swallow.
  zaterdag 4 december 1999 @ 15:37:00 #6
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_227184
quote:
op 12-04-1999 om 03:27 PM schreef An-ja het volgende: (...)Misschien doet hij wel wat, maar komt het niet op tv.(...)
Zou kunnen.

Bianca zegt hierover in de Viva :

quote:
Maurice kan heel vrolijk en actief zijn, bovendien knapt hij allerlei klusjes op. Hij is handig en creatief. Onbegrijpelijk dat hij bij de kijkers zo saai overkomt, hij kan juist zo hyperactief zijn dat hij helemaal doorslaat. Je kunt ontzettend met hem lachen en dollen...
Aangezien ik nog geen hyperactieve Maurice heb gezien betekent dit dat

A. Bianca weer eens uit haar hals spreekt
of
B. N. De Mol ons die beelden om d'een of d'andere reden niet wenst te tonen.

koekoek.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_227185
Ja GHaven, Bianca kan best wel weer eens uit 'haar nek lullen', best knap trouwens om dat te kunnen, maar met dat lichaam van Bianca zal het wel lukken.
Waar ging het ook alweer over, oh ja Maurice, ja zoals ik net al zei, aardige jongen niets mis mee, jammer dat iedereen zo negatief doet, lijkt alsof iedereen elkaar napraat, je zal eens iets anders vindne dan een ander en inderdaad: Bart sux
fake a dream
  zaterdag 4 december 1999 @ 15:52:00 #8
2033 An-ja
Chronisch nat.
pi_227186
Sabine zei in de veronica dat Maurice er volgens haar uit zou gaan (haar voorspelling)
Daarna zei zij dat mensen in haar omgeving Maurice een grijze muis vinden, geen aansprekelijk figuur. Zij vindt hem juist te opgefokt en dat 'ie teveel met alle winden meewaait. En volgens haar nomineert Maurice Bart steeds omdat Bart in heel veel dingen goed is.
Dit is natuurlijk heel wat anders dan wat Bianca zei, maar dat opgefokte heb ik ook niet echt gemerkt.
Ik denk dat je de bewoners heel anders te zien krijgt dan dat ze echt zijn.
Yes I suck. And swallow.
pi_227187
De reacties op Maurice vind ik een goed voorbeeld van de werking van Hummies soap-karikatureer-recept:
Karin (moeder) wordt tot super-Mama
Ruud (masseur) wordt tot super-coach
Bart (babbel) wordt tot super-talkhost
Willem (kok) wordt tot super-butler
gemaakt,
Maurice (stille) wordt tot non-profiel gemaakt, dwz. de Regie houdt vanaf het begin elk evt. profilerend materiaal over Maurice ACHTER, en snijdt het eruit.

Gevolg: men 'vindt Maurice saai', dus niet irritant en ook niet leuk.
Met het DBK-gesprek uit de kast gehaald, wordt Maurice plotseling een nieuw soap-ingrediėnt: niet zo trouw aan Petra, en beetje opstandig naar BB toe.
Dat was de 2e fase van soap-karakter Maurice.

Als hij in 3e fase het huis uit moet van de Regie, dan wordt plotseling een irritatie bij Maurice (al indirect gedetecteerd op de streams gisteren) waarschijnlijk vanavond uitgezonden. Let dan maar op hoe die wordt belicht, en je ziet precies of Maurice op BB's 'zwarte lijst' voor nominatie is gezet.
Pion bij het uitlokken van zo'n irritatie is Bart, en de polarisatie Bart-Maurice is 2 donderdagen geleden al 'in de week gezet' in het live-interview met de 'ennea-loog' van de Wetering.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')