abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 3 december 1999 @ 22:49:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_227152
Eerst nog even fijn over gisterenavond. Mooie momenten. Bart die zich, zo was vanavond nog te zien, als een kind verheugd op een hernieuwde vermenging van vitale lichaamssappen met Sabine. Bart die niet weet dat zijn muze nu in het hele land cd's staat te signeren met de filmmuziek van de nieuwe onverstaanbare Nederlandse film van eigen bodem want helemaal hier gemaakt net zo goed als de Amerikanen, Kruimeltje. Heerlijke film wordt dat. Fijn veel slecht acterende kinderen met grote petten op een een zwarte veeg op de wang, want arm, in bordkartonnen straatjes. En Sabine speelt, precies zoals ze er gisteren uitzag, alleen dan met een zwart tandje er bij geschminkt het vroegwijze straatschoffinetje Geile Sjaan. Het stond haar erg goed, de pet, als je houdt van veel gezicht en paniekerige ogen.
Liet me gisteren nogal meeslepen door het optreden van Borsato, die ik onder normale omstandigheden graag een wereldreis in één van zijn 480 schipperstruien wens, als hij hier maar vandaan vaart. Maar na de second opinion vanavond viel het toch wat tegen. Wat was dat voor een krankzinnige gitarist met een stuk huishoudfolie om zijn gitaar heen? Die hele band er bij was al een aanfluiting van jewelste. De ziekte van het Net Doen Of We Live Spelen. Langslopende, toevallige voorbijganger krijgt een saxofoon in de handen gedrukt, wordt onder bedreiging in de kar gehesen en de opdracht luidt: "doe maar net alsof je klaarkomt en in het kleine gaatje blazen!"
Wat is dat voor een gelul! Heel Nederland weet dat dit niet live is en toch met gekwelde koppen in zo'n bak gaan staan. Hallo, mensen in medialand, wakker worden! We hebben al een jaar of 12 in de gaten dat de deelnemers van Lingo zich in de studio snel verkleden om daarna in een nieuwe trui net te doen alsof ze thuis hebben geslapen. "En Theo, nog geslapen na de pech van gisteren"? Besmuikt gelach van tribune. Zij weten wel beter! Mijn raad. Gewoon laten zien. Deelnemers gezellig in onderboekje door de studio. Dat schept een band, merken we nu bij BB.
Volgende keer dus echte livemuziek, ja! We willen, na jarenlang gezeik van onze oma, onze eigen Man Met De Zeis Bij Bliksem verhaal. Over twee weken, Van Dik Hout in de bakjes, met de nieuwe single: "Het is prima de luxe als je een okeeje vogel bent". Felle flits en van de gitarist worden alleen nog wat korte briketjes terug gevonden. Het is oké als je soms eens houtskool wordt.

Over vanavond.
Het heeft even geduurd voordat de bewoners het zelf in de gaten hadden. Ikzelf had het allang gezien aan het haar van Ruud. Er is looizuur in huis. Bart zag het tijdens het afwassen. Kan je wel ophouden, met looizuur. Over twee weken is dat hele huis weggevreten. Heeft zich via de mondholte van Maurice verspreidt. Leeft in perfecte symbiose met doe het zelvers, in 90% van de gevallen de dragers. Je moet knutselen, of je wilt of niet. Maurice zit al in de berustingfase. Hele treurige gevallen zijn er bekend. Mensen die 7 maal op een dag met het doe het zelf schuim om de mond uit Geinige Winkeltjes in Amsterdam moeten worden gedragen met voor duizenden guldens kraaltjes, lapjes etc. in een geborduurde tas. In het eindstadium vreet looizuur zich via de linkerlies naar De Kleine Kunstzinnige Bijhersenen en dan ben je niet meer te redden, zeg maar fase Bianca. Dan begin je van lieverlee schuttingen te verven en zeg je in ieder interview dat je een te bijzonder persoon was om nog langer tussen die middelmaat te blijven zitten Nu ik het er toch over heb, mag ik er voor een laatste keer op wijzen dat wij het hier over dezelfde Bianca hebben die wegkwijnend als een met zout bestrooide paranoïde naaktslak woest bijtend in de lakens gromde: "Ik ben heel aardig, ik ben heel aardig, maar dat wordt niet in beeld gebracht" Zelden zo'n mental breakdown op de televisie gezien en dan nu in ieder interview uitdragen dat ze het wel gezien had daar. Moge zij 17 keer 7 maal, in een brandend braambos en kauwende op haar eigen krentenmik, haar eigenste doeken tot in den oneindigheid moeten restaureren! Een leuke moderne vervloeking.
Schrok even toen Ruud inging op de schriftelijke vraag hoe het is om 100 dagen in het huis te zitten "Nou, moet je horen, Natasja, de man, potverdikke, die heeft, zeg maar van dat je af en toe als het ware een sponsachtig lichaam hebt en dat vult zich zeg maar met bloed dat niet meer weg kan. Dus zeg maar als jij op je knie valt, dat rode, maar dan met een enorme vaart in een sponsachtig lichaam en dat sponsje, ook wel met een moeilijk woord zwellichaam genoemd dat groeit als een gek in een huis, weet je, als je er niet uit kan, dat groeit als kool. Nu heb je vast wel eens deze week gehoord van een roe, maar er zijn ook heel andere woorden met roe. De, de de eenzaamheid is het ergst... enz. enz. "
Maar het viel mee. Ruud hield zich in.
Het scheerapparaat. Vreemd genoeg kan ik daar niet zo veel mee, met dit soort heftige emoties. Het zal wel. Overduidelijke impuls van Veronica en wat wordt er gehapt. Wat liet hij zich kennen, Willem.
Willem vind ik fenomenaal als hij gaat fluisteren. Een ongelofelijke transformatie. Griezelig gewoon. Als het hoofd gaat hangen, de col omhoog komt en hij opeens klinkt als een biechtend slachtlam dan weet je het wel. "Kijk daar, stil, kijk, kijk, kom snel, een fluisterende geschoren kameleon, daar zit ie, kijk dan, vlak naast dat vuur"
Wat hij vanavond zei daar kon ik me wel in vinden.Hij had het over zijn ex-vrouw, die ik tot mijn grote ergernis bij iedere scheet die over Willem wordt gelaten met een beeltenis van de bedrogene op haar tiet-shirt en een uitbundig spandoek boven haar hoofd houdend vooraan zie lopen als er ergens een rood lampje gaat branden. Starfuckertje.
Lang aan het woord geweest. Tot morgen

Nico Dijkshoorn

  vrijdag 3 december 1999 @ 22:54:00 #2
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_227153
  vrijdag 3 december 1999 @ 23:16:00 #3
1815 Katjoeng
Sateh Gambing Forever
pi_227154
Ehhh potverdikkie Nico, ouwe geile schrijfbeer, ehhh daar had je me ehhh bijna te pakken jongen. Potverdikkie, je had ehhhh effehh door moeten gaan, ik was er bijna.. ehhh

Het wordt nu dus een dubbele portie Sateh Gambing

met een glaasje tjendol erbij...

pi_227155
niet onaardig
  vrijdag 3 december 1999 @ 23:49:00 #5
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_227156
Prachige beschrijving van fluisterende Willem, godsamme, die is raak! DANK!
Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_227157
Het blijft leuk leesvoor hoor.
Je krijgt alleen wel steeds minder reacties.....
pi_227158
quote:
op 12-03-1999 om 10:49 PM schreef doordevil het volgende:
Starfuckertje.

Starfuckers INCorperated!!!
NIN

fake a dream
pi_227159
weinig reacties?
Stille aanbidding.
pi_227160
quote:
op 12-03-1999 om 10:49 PM schreef doordevil het volgende:
"Het is prima de luxe als je een okeeje vogel bent".

hihi

  zaterdag 4 december 1999 @ 12:48:00 #10
1872 Jumparound
bedankt voor de vis
pi_227161
"Wat is dat voor een gelul! Heel Nederland weet dat dit niet live is en toch met gekwelde koppen in zo'n bak gaan staan. Hallo, mensen in medialand, wakker worden! We hebben al een jaar of 12 in de gaten dat de deelnemers van Lingo zich in de studio snel verkleden om daarna in een nieuwe trui net te doen alsof ze thuis hebben geslapen. "


Oh is dat zo, bedankt doordevil, je hebt mijn droom verwoest, ik ben niet meer te redden!!!!!!!! AHHHHHHHHHHHH!!!!!!!

Inorbit: zeg dat dan typluie triangeljosti
Beauregard: Een beetje FOK!ker laat het brood door z'n moeder smeren.
Ecosia
ek's 'n flash drive, jy's 'n floppy
  zaterdag 4 december 1999 @ 14:12:00 #11
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_227162
quote:
op 12-03-1999 om 10:49 PM schreef doordevil het volgende:
Moge zij 17 keer 7 maal, in een brandend braambos moeten restaureren!

Howel ik ook een vreselijke (NOG!!!) pesthekel aan Bijankja heb, je moet wel goed quoten uit het heilige boek Nico (en nou niet allemaal zeggen: jamaar het is toch een 'moderne verwensing') Neen!

Het is Zeven (7) maal Zeven (7).....

Verder erg geestig!

Keep it up!


PS: Als je dan toch reageert op Nico zijn stukkies, hou opmerkingan als stukjes "hahahahahahahaha" enzo voor je, daar wordt niemand wijzer van!

pi_227163
quote:
op 12-04-1999 om 02:12 PM schreef smallsister het volgende:

PS: Als je dan toch reageert op Nico zijn stukkies, hou opmerkingan als stukjes "hahahahahahahaha" enzo voor je, daar wordt niemand wijzer van!


Smallsis: sommige mesnen hebben gewoon niets meer te zeggen dat dat, so what, leuk toch???
Reageer zoals je wil..

fake a dream
  zaterdag 4 december 1999 @ 15:56:00 #13
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_227164
Maar kimmie, het is zo utter nietszeggend, een post mag toch wel wat bijdragen??
pi_227165
quote:
op 12-04-1999 om 03:56 PM schreef smallsister het volgende:
Maar kimmie, het is zo utter nietszeggend, een post mag toch wel wat bijdragen??

In tegenstelling tot iedere andere topic, valt er helemaal niets bij te dragen aan de kollums van Nico. Die kollums staan als een huis. Je overschat je zelf, smallsister.

  zaterdag 4 december 1999 @ 16:21:00 #15
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_227166
quote:
op 12-03-1999 om 11:49 PM schreef Dark het volgende:
Prachige beschrijving van fluisterende Willem, godsamme, die is raak! DANK!


vond het stukje over de mediageile ex van Willem véél harder.
(volgens Willem vind zij het "raar " dat Willem niet gezellig op visite komt als zij met haar nieuwe vriend op ZIJN bank zit,of net uit ZIJN bed kruipt, maar ik vind het RAAR dat zij met "tietshirtjes" van Willem alles afloopt om aandacht te krijgen

  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 4 december 1999 @ 22:17:00 #16
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_227167
quote:
op 12-03-1999 om 10:49 PM schreef doordevil het volgende:
Willem vind ik fenomenaal als hij gaat fluisteren. Een ongelofelijke transformatie. Griezelig gewoon. Als het hoofd gaat hangen, de col omhoog komt en hij opeens klinkt als een biechtend slachtlam dan weet je het wel

Daarbij zijn lippen tuitend gelijk een zuiglam

  zaterdag 4 december 1999 @ 23:08:00 #17
128 smallsister
Kleine Grote Broer
pi_227168
quote:
op 12-04-1999 om 04:17 PM schreef liz het volgende:
In tegenstelling tot iedere andere topic, valt er helemaal niets bij te dragen aan de kollums van Nico. Die kollums staan als een huis. Je overschat je zelf, smallsister.

En nou overschat ik mezelf?? Tja, de domheid is een vloek....

I rest my case na deze opmerking, heb je hem zelf eigenlijk wel gelezen????

[Dit bericht is gewijzigd door smallsister (Datum 04 December 1999).]

  zondag 5 december 1999 @ 11:57:00 #18
257 liz
maximaal
pi_227169
quote:
op 12-04-1999 om 11:08 PM schreef smallsister het volgende:
En nou overschat ik mezelf?? Tja, de domheid is een vloek....

I rest my case na deze opmerking, heb je hem zelf eigenlijk wel gelezen????




Ooowja, ben jij er zo eentje; jij geeft je mening, brengt een oordeel uit en vervolgens wil je er niets meer over horen.
Jij bent inderdaad het kleine zusje.

pi_227170
Moest weer even bovengehaald worden hoor

Okeeje goser die Nico!

Kapot is leuker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')