abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_227026
Goedeavond allemaal,

Dag 79

De avond en nachtstreams zijn weer aangemaakt, veel leesplezier!!!

Screenshot v/d dag
12.38 Bart ligt te slapen op de bank.


Inleiding:
Aan alle posters in dit topic: allereerst dank namens iedereen die niet kan kijken.

Uit vele positieve reacties blijkt dat de verdeling van de Dag en Avond/Nachtstreams goed werkt. Het is duidelijk en overzichtelijk. In onderling overleg hebben we besloten op deze voet door te gaan. Elke dag zal voor 9.00 de Dagstreams en voor 18.00 de Avond/Nachtstreams Topic worden aangemaakt door mijzelf (oliebol2000). Dit om te voorkomen dat dingen onduidelijk verlopen en streams dubbel worden geopend. Voor de nieuwkomers is het dan tevens duidelijk. Je kunt soms bij je eigen reactie de EDIT optie gebruiken (potloodgifje rechtsboven in je reactie ) , zodat je verder kunt gaan in je eigen streamverslag. Vooral als je net na je gezette verslag je nog wat wil bijvoegen is dat een handige optie. Dan volgen je verslagen niet te vaak achter elkaar , het is dan beter te lezen voor de niet stream kijkers. Realiseer je dat door dit krankzinnige project, -een 24 uur's watch van BB-, we een stukje tv-internet geschiedenis aan het schrijven zijn. Niets is meer ongezien, iedereen kan er in delen en we dwingen VOO scherp te blijven. Last but not least schrijven we samen letterlijk de geschiedenis van BB.

Algemene opmerking:
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding

NOG EVEN DIT:

Dit is dus een LIVE STREAM verslag, voor alle andere eigen interpretaties zijn er andere Topics geopend waar je terecht kunt. Daarbij is er een standaard Topic die "Commentaren bij de livestream verslagen" heet, daar kun je alles kwijt wat je wilt. Gebruik aub die optie omdat anders deze verslagen zo gauw "vervuilen" en dat is niet de bedoeling.

Laatste streamverslag was:

quote:
op 12-03-1999 om 05:00 PM schreef Beppie het volgende:
Maurice roept dat het buiten een kolerezooi is. Hij haalt de laatste aardappels die Karin gaat schillen.M: heb je verder nog iets nodig? nee dus.

Karin is de aardappelen aan het raspen (Ruud dacht dat het kaas was) ze gaan blijkbaar Rosti maken

17.11 willem ligt op de bank en wordt net wakker
Karin merkt op dat de boodschappen er nog niet zijn..
ze vertelt aan Willem dat ze sla heeft gemaakt en de aardappels, die is er blij mee.
geluid weg



------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227027
Karin en Maurice zitten in de keuken en Ruud trekt zijn jas aan en gaat even naar buiten. Karin is bezig met een soort lijst aan het plakken, Maurice assisteert haar met plakken.

K: "zal ik heb weggeven, mensen die hem gratis wil hebben"

Ruud is buiten en dekt het kippenhok af met plastic zodat het er niet volop inwaait.

17.46 Ruud is aan het spelen op zijn nieuwe gitaar. Maurice is bezig iets aan het ophangen aan de muur bij de eethoek.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 3 december 1999 @ 17:50:00 #3
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_227028
r is nogal luidruchtig aan t zingen over lyla ofzo tom jones.
dat is ook zo'n ventje zegt m
m is zijn kunstwerk aan t ophangen, k zegt dat stuk hout wat daar staat is net een beest.

w is in de keuken bezig

k is nu aan de tafel gaan zitten

r speelt een mooie hoge solo

It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
pi_227029
Het lukt Maurice niet op iets op te hangen, hij wordt wat ongeduldig en slaat wat harder op de muur.

Ruud zijn gitaar muziek gaat steeds wat beter, de gitaar klinkt wat heldere als de andere. Deze heeft ook allerlei knopjes om in te stellen, het zal ook geen hemading zijn neem ik aan

R: "af en toe een potje gekte dan lukt het wel he Maurice"

18.05 Ruud en Karin zitten voor de kachel die brandt lekker en zo te zien aan Karin is het ook behagelijk warm.

Bart en Willem zijn ook uit bed en staan nu in de keuken.

K: "ik verveel me zo, begint nu alweer"

Willem begint gelijk te zingen van het liedje van Drukwerk, ik verveel me zo. Hij is begonnen met het voorbereiden van het eten. Ze zijn wat aan het kibbelen.

K: "90 en 95 kilo weegt mijn man, hij is maar 1.85"

R: "maar dat is toch niet klein, ik weeg 100 kg"

K: "als jij je lekker voelt is het toch goed, als je wat ouder wordt wordt je toch wat zwaarder, als je jong bent dan is het altijd wat minder. Als ze ouder zijn krijg je een buikje"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227030
K: "als jullie kibbelen willen jongens dan roepen we even de psycholoog dan zoek het daar maar uit"

K: "ik was toen ik wat minder woog zo koud, ik had bijna geen vet"

R: "is ook zo vet is een soort warmte laagje en dat heb je wel nodig he"

K: "ik kwam tegen die poot aan van de tafel en toen viel de hele boel om, moet je hem niet op de andere kant hebben dat is toch beter met schroeven."

K: "de spullen komen er eindelijk aan" Karin doelt op de weekboodschappen.

R: "lekker scholletjes bakken, lekker joh he"

Ze eten dus vanavond scholletjes en Ruud gaat die bakken.

K: "ik hoor zo een raar gekreun in die hoek, moet ik handdoekjes brengen Bart"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227031
Bart kleed zich aan en hij heeft die blokjesbroek weer aan.

K: "ooh shit mijn schoenen smelten van de kachel, ik denk wat gaat het kleven"

M: "echt joh, laat eens zien"

Maurice dekt de tafel, ze eten verder rosti met sla en dus een visje en vooraf champignondoep.

Ze hebben het over het scheerapparaat van Willem.

W: "de batterijen hebben ze mij niet weer teruggegeven en ze zeggen niet waarom, ze zeggen alleen waarom ik het niet had aangegeven in het begin. Het is dan zo dat er niet tegen ze te praten is op dat moment"

B: "wat een flauwekul je scheert je al zolang.

W: "Marieke (de stem), vroeg ook nog waarom".

M: "de temperatuur in huis kon gewijzigd worden omdat ik aan had gegeven dat het zo warm was in huis vorige week"

M: "zonde van de kachel zeg karin dat je schoen gesmolten is"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227032
B: "ik heb nog gedroomd van je Maurice"

M: "je doet dan toch geen onzedelijke dingen met me he, je hebt de foto van Sabien al boven je bed."

B: "je ging het pingpong balletje zoeken en ik had er toch nog 5 gewonnen, verder weet ik niet zo waarover"

Willem verteld een mop over een pingpongbal maar ik kan hem niet helemaal volgen.
"ik reed een wagen aan met 1000 pingpong ballen en waren ze allemaal aan het rapen, wij tellen en we telden 999 pingpongballen, zegt die man dat hij de rekening wel kreeg, de rekening was 999 gulden voor 1 pinpongbal..en toen hoorde ik het niet meer

Bart verteld ook een mop over Fiffie het hondje die in een trein zat met de baas. Het hondje had in ieder geval een pingpongbal in de bek...het schijnt dus bij die andere mop te horen, vaag verhaal dus eigenlijk . Karin merkt ook op, "ik snap het nog steeds niet"

Willem verteld wat in het fries "roken je geiten ook"...Ruud zegt: "huh"..Roken je geiten niet?.."nee" zegt Ruud. Willem zegt: "dan staat je schuur in de brand". De mop slaat niet echt geweldig aan. Bij ons zeggen ze dat altijd de schuur in de fik staat zegt Willem.

Ze gaan even naar de vis kijken die in de oven staat.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 3 december 1999 @ 18:46:00 #8
228 Big Brother
is watching too
pi_227033
Wllem is naar de dagboekkamer geroepen.
Er is via hem aan alle bewoners gevraagd
om morgen Sinterklaas te vieren ipv zondag vanwege de tijd voor de montage.
De bewoners moeten na het eten hun kado's inleveren en de gedichten afmaken.
De bewoners hebben niet zoveel problemen met de eerdere komst van de Sint.

Sint komt dus morgen.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 03 December 1999).]

pi_227034
Ruud bakt dus de schol, dat is zijn favoriet zoals hij zelf zegt.

R: "Ik ben zo benieuwd wat ze allemaal aan het doen zijn die eruit zijn gegaan weet je dat joh"

M: "Sabien staat vast op de markt"

Ze halen de boodschappen uit de voorraadkamer alles staat klaar. Bananen, appels, zuurkool, worst, beschuiten, thee, koffie, boter, beleg, kaas, pindakaas, appelstroop, melk, yoghurt, vla, spek, koekjes.

Karin ruimt de boodschappen op en de koelkast is weer flink gevuld.

W: "gaan we wat vroeger eten dan kunnen we de dingen nog afmaken die we nog moeten doen"

M: "het is ook niet zo leuk als ze maandagavond dat op TV laten zien, dus kan ik me dat wle voorstellen"
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227035
Ze zijn aan tafel gegaan om te eten, Willem schept eten op.

19.47 Ze hebben het eten op en praten wat na. Bart verteld een verhaal over bankzaken.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227036
Een stelling pakken ze nu en die luidt: "besmettingsgevaar" Varkenspest, griep alles komt aan de orde. Ze pakken een nieuwe waar wel over te praten is.

"Geluksgetal"

W: "nummer 14 is mijn geluksgetal altijd al geweest, ik ben een voorstander van Johan Cruijff alles is goed wat hij ook zegt, hij kan goed luisteren en het spelletje dat hij speelt. In 1974 scoorde hij geweldig"

R: "ik ben veel over de wereld geweest maar overal hoor je Johan Cruijff, er zijn velen zoals Pele etc, maar hij is toch wel erg goed. Elke keer krijg ik er kippevel"

W: "hij kijkt al wat de keeper doet, als de bal in de lucht is is hij al bij hoe hij dat doet. Eerste wedstrijd toen hij weer terug kwam, tegen Haarlem 3-1 voor kreeg hij een legendarische penaltie."

M: "is het ook niet zo dat de tijden netzoals bij hardlopen steeds sneller worden, het houdt toch een keer op"

K: "je kan een hele goede voetballer zijn maar als je geen inzicht hebt weet je het ook niet"

R: "voordeel van Cruijff dat hij bv mart smeets analyseren en hij is hem al voor, heel vaak stelt die een vraag en begint hij anders te antwoorden zodat Mart Smeets met de tanden in de mond staan"

W: "die verdediging is net geite kaas zegt die vaak. Het is echt de moeite waard om dat boekje van hem te lezen. De topsporters van de eeuw, hij is zelfs niet bij de eerste 100 dat kan toch niet"

R: "het is de beste voetballer die we ooit hebben gehad, het is een levende legende. Van Gaal en hij lopen langs elkaar heen hoor"

K: "we kwamen daar aan en al die autootje kwamen aan rijden waar die spelers inzaten. Komen dus gauw omkleden, ze kwamen eruit en wij stonden daar en vroegen om fotos te maken en toen kwamen we bij hr. Van Gaal..ik vindt het prima maar ik heb op dit moment geen tijd ik moet nu trainen maar na te training heb ik alle tijd. We stonden daar te kou kleumen, maar omdat hij dat gezegd had bleven we, hij nam alle tijd, kinderen de handen geven en was heel vriendelijk. Ik vondt het toch heel sympathiek op dat moment. Het zijn kleine jongentjes die je even aandacht geven en dat deed hij wel goed. Het zijn toch je fans op dat moment. Hij is dus op de foto gegaan met van Gaal."

R: "Ik heb altijd respect voor die tennisers, sommigen staan nog een half uur te krabbelen, het zijn wel je fans die voor je komen, als die er niet waren gaat het ook niet goed.

Ze stoppen met de verhalen en ze gaan opruimen want ze hebben nog wat te maken voor pakjesavond dat ingeleverd moet worden vanavond.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227037
Ze zijn aan het afwassen, Karin is bezig de tafel aan het afnemen en Willem maalt de koffie, ze gaan koffie zetten.

K: "we gaan wel lekker voor zitten bij de kachel lekker warm". Ze gaat bij de kachel zitten en Willem neemt ook plaats op de bank.

Ruud pakt zijn gitaar er nog maar eens bij en hij is zo te zien er erg blij mee.

20.33 Ruud staat nu even buiten met zijn gele jas aan en controleert de kipjes.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<


[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227038
Ze zijn allemaal binnen en zijn bezig om wat chocolade te eten van die BB-logo die ze gisteren hebben gekregen. Bart eet marsepein.

Maurice is nog wat aan het schuren. Willem schenkt de koffie in voor iedereen.

Willem vraagt aan Maurice wat voor een horloge hij normaal heeft. Hij antwoord met een Seiko.

Ruud is weer bezig met de gitaar, hij heeft zijn notenboek er maar eens bijgehaald. Karin is aan het lezen.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 3 december 1999 @ 21:06:00 #14
228 Big Brother
is watching too
pi_227039
Ze zitten met zijn allen op de gele banken.
Ze praten over uw verslaggever. Met en zonder poedersuiker.

Ze hebben het over dialecten.

R: Ik hoorde bij Sabine bij dat liedje dat Tilburgs.
W: Hoor je dat bij jezelf niet.
B: Willem praat echt Noords.

Verschillende plaatsen om uit gaan worden besproken. Maurice is wel is in Alkmaar uitgeweest en Ruud heeft het over Breda.

R: Af en toe in een homotent zitten vind ik niet verkeerd.Lachen.
B: Met homos maak je veel plezier.
R: Ik vind alles goed van die gasten als ze maar van mijn kont afblijven.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 03 December 1999).]

pi_227040
HAHAHA...hebben ze het over oliebollen

Ruud heeft het over pintje pakken en goede stemming.

W: "Dusseldorf waren we ook een keer en daar waren we ook uit, tegen 23.00 de stad in en we stapten ergens binnen, en het was dus een homobar"

R: "vrouwen kunnen toch goed omgaan met homestellen"

W: "je kunt er wel mee lachen hoor"

R: "Ik vindt alles goed van die gasten als ze maar van mijn kont afblijven."
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227041
Tis een echte vrijdagavond geloof ik met de verslaggevers , maar goed ik tik nog even door.

R: "iemand had druivensuiker gekocht en ze meenden dat het doping was, we gingen gewoon wat rondjes rijden en dan kwam er wle eens een dopingcontrole"

Ruud verteld over zijn wieleravonturen.

W: "ik kan me nog herrineren dat we op straat aan het schaartsen waren door de ijzel"

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_227042
Karin vraagt of Bart nog wat hout wil halen voor de kachel. Het hagelt als een gek zegt Bart.

21.46 Maurice legt de laatste hand aan zijn kadootjes.

Mensen ik laat het er voor vandaag bij. Tot morgen bij de dagstreams.
------------------
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker !!! >^..^<

[Dit bericht is gewijzigd door oliebol2000 (Datum 03 December 1999).]

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
  vrijdag 3 december 1999 @ 23:33:00 #18
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_227043
23.00

Maurice verteld dat hij ooit een crossmotor heeft gehad.Hij ging daarmee over het strand, wat natuurlijk niet mag."nee" zegt Ruud, maar soms moet het ff.
Maurice reed dus lekker over het strand en plots kwam de politie.Maurice ging de weg op, maar zijn banden waren zo zacht dat de noppen van de banden er na een paar minuten al afgesleten waren.(een duur ritje beaamd Bart)

Ruud en Karin vertellen dat hun partners er niet echt om zaten te springen dat ze hieraan begonnen.Ruud las een advertentie in de Volkskrant , normaal gesproken reageert
hij eigenlijk nooit, maar dit leek hem wel een uitdaging.
Karin en Willem hebben zich via een spotje van de tv opgegeven.Willem legt nu uit hoe je , d.m.v.10 minuten toetsen indrukken (ben u een man?druk dan een 1, je leeftijd etc)
je gegevens doorgaf.

geluid ff weg

Willem heeft het over trainingen en 400km fietsen.Ruud haakt hier op in, en verteld dat ze dan smorgens heel vroeg weg gaan en 's avonds laat thuis kwamen.Jee zegt Willem, en die hebben een relatie??Ja zegt Ruud.
Karin verteld dat ze , als haar man vroeger ging trimmen, zij dan op de fiets mee ging.

(ik hoor plots twee keer Ruud, en twee verschillende gesprekken, een oude? en het live gesprek , erg verwarrend)

Willem vraagt aan Bart hoelang de Olymische Spelen duren,Willem dacht 24 dagen,Bart (vanuit de keuken)denkt dat "dat aardig uitkomt".

helaas even geen verbinding

23.19

M & B>keuken
W& K& R>huiskamer
Willem denkt dat de kachel het niet doet.
Karin voelt, ijskoud, ze vraagt op het hout op is, ja zegt Willem, Oh, dan blijven we morgen lekker de hele dag in bed liggen.Willem zegt dat er nog wel wat ligt, maar dat het eerst nog gezaagd moet worden.

Karin wil morgen sinterklaas spelen, ze bespreken de mogelijkheden, wit spul, koksding, etc.Karin zegt dat ze dan wel bij Willem op schoot omt zitten.
Willem vind het zonde van z'n witte shirts, die zijn allemaal verkleurd, Karin zegt dat die van haar allemaal nog prima zijn, maar ze wast dan ook alles apart."Dat heb je heel goed gedaan Karin", zegt Willem.Karin vraagt of hij dat nog een keer wil zeggen, dat vind ze heerlijk."Ja hoor" zegt Willem.
"Je bent een viezerik Karin", zegt Willem want je hebt ook een hele collectie nog niet gewassen."Wel hoor" , Karin verteld nu dat ze al haar broeken AL 1 keer heeft gewassen.Willem zegt dat hij zijn witte trui NOG NIET heeft gewassen, uit angst dat die vervormt.Karin legt uit hoe hij die trui moet behandelen.(liggend, nat, drogen op het spriraal van een bed)
Karin wast iedere dag haar ondergoed onder de douche,"Hey "zegt Willem, ik stapel het altijd een paar dagen op, "Ja" zegt Karin, maar daarom heb ik dus bijna nooit was.Willem vind het een goed idee en heeft zin in iets hartigs.Willem vraagt wie er wat wil drinken, Karin wil er een plakje worst (leverworst) bij.

23.29 Willem haalt 3 appelsap uit de keuken.Bart snijd de worst


  vrijdag 3 december 1999 @ 23:45:00 #19
1078 Machiel
Ookwel Machielovic
pi_227044
b en m knutselen aan keukentafel r zit ook in keuken en k in stoel bij banken

w haalt iets uit koelkast

ze zingen iets en nu zingt r you never walk alone

ze zitten nu te genieten van het lekkers de boodschappen weer binnen he

ik krijg trek


It's my life.. It's now or never! I aint gonna live forever...
  zaterdag 4 december 1999 @ 01:16:00 #20
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_227045
01.00

Zaaggeluiden.

Ruud en Bart aan de keukentafel]

Schuurgeluiden

Bart knutselt.

(ff op de andere streams kijken of de anderen nog ergens in beeld worden gebracht)

Helaas, ALWEER geen beelden vanuit de slaapkamer

(2 streams vertonen de keuken, 2 de gele lege banken

01.08 Ruud naar het toilet

Bart neuriet, en knutselt verder.

Bart praat nu inzichzelf
moet strax ff stofzuigen, wat een zooi:-) :-)

01.15 Ruud is terug "potverdikke zeg ,het is alweer toen over een."Ach zegt Bart, het is vrijdag.
"ja" zegt Ruud , in Breda ga ik rond deze tijd pas uit.
B:"dan geniet je er strax nog meer van"
R:"Hey, wil jij ook een lekkere boterham"?
B:"nee hoor"
R:morgen ga ik proberen er vroeg uit te gaan, en dan ga ik proberen brood te bakken"
R:"ze zaten Maurice wel erg in de zeik te nemen hoor"
B:"ja, als ze hem keihard uit gaat zitten lachen, als hij iets maakt, wil hij dat het lukt, en als het niet lukt"
R:"ja hij wil dat het goed is, dat is Maurice"
B:'ja, maar als je tegen Willem zegt dat hij niet lekker kookt wordt hij ook gek,, zo heeft iedereen zijn zwakke plek,als je tegen Karin zegt dat haar kleren vies zijn wordt ze ook gek, en als je tegen mij zegt dat ik geen gelijk heb....
gelach van Ruud
B:"maar ik had net toch echt het idee dat ze wat te ver gingen, maar, hij is oud en wijs genoeg om er zelf iets van te zeggen"
R:"ja precies"
R:"Wil je echt niet?"
B:"nee nee nee, maar ik weet nu al dat ik morgenochtend een ontzettende honger heb"

R:"jij bent ook een nachtbraker he?"
B:"ja"

pi_227046
Deze Topic hebben we gesloten de dagstreams zijn weer aangemaakt. Iedereen bedankt namens de niet stream kijkers.

Ga verder bij: http://209.163.248.153/forum/NonCGI/Forum21/HTML/002598.html

Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')