Zouden ze hier ook moeten doenquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:13 schreef veda het volgende:
Nu probeer ik dus een account aan te maken op tweakers om mijn site daar eens even lekker te spammen, mag ik mijn gmail mail adres niet gebruiken om me daar te registreren! Nu moet ik dus op zoek gaan naar een maildienst die mail adressen aanbied die ze bij tweakers vergeten zijn te blokkeren![]()
Klacht: Het niet accepteren van bepaalde mail diensten op sites.
quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:26 schreef CaptainCookie het volgende:
Probeer dit eens, deze hebben ze nooit allemaal geblokkeerd
Zo was het toch ook eerst op fok? Waarom zien ze daar nu weer vanaf?quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:14 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Zouden ze hier ook moeten doen
Omdat Danny anders niet op kan scheppen hoeveel gebruikers FOK wel niet heeftquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:32 schreef Rosbief het volgende:
[..]
Zo was het toch ook eerst op fok? Waarom zien ze daar nu weer vanaf?
Ja want hotmail is natuurlijk gelijk een spam adresquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:07 schreef nuget het volgende:
Tuurlijk niet, ze willen niet van die lutsers zoals jij hebben met hun gezanik...
ga is even een echt email adres aanmaken ipv van spam adresjes
shhhh... dat moet hij niet wetenquote:Op zaterdag 8 november 2008 15:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja want hotmail is natuurlijk gelijk een spam adres
Nee, maar je kan wel makkelijk klonen aanmaken, waar ze daar niet al te dol op zijn.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:09 schreef jordeeeh het volgende:
[..]
Ja want hotmail is natuurlijk gelijk een spam adres
Ipban -> klaar.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:14 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Nee, maar je kan wel makkelijk klonen aanmaken, waar ze daar niet al te dol op zijn.
Ik maak altijd een gratis inbelaccount aan bij een random provider. Ja die shit bestaat nog steedsquote:Op zaterdag 8 november 2008 14:30 schreef Kali-Mist1 het volgende:
[..]
wilde ik net zeggen, is ook mijn spam-adres!!
Ik wou net zeggen. Toen ik me registreerde op fok moest je ook een outlookadres hebben zeg maar. Of hoe je dat noemt.quote:Op zaterdag 8 november 2008 15:40 schreef wikwakka2 het volgende:
Maar het is sowieso onzin dat ze eisen dat je een emailadres van je internetprovider gebruikt. Er zijn genoeg mensen die dat niet hebben. Ik kon een paar jaar geleden ook niet op FOK! registreren omdat ik in het buitenland woonde en geen 'echt' emailadres had
outlookadresquote:Op zaterdag 8 november 2008 17:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Toen ik me registreerde op fok moest je ook een outlookadres hebben zeg maar. Of hoe je dat noemt.
Provideradres, heel goed.quote:Op zaterdag 8 november 2008 17:49 schreef Smart_ass het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Toen ik me registreerde op fok moest je ook een outlookadres hebben zeg maar. Of hoe je dat noemt.
je kan ook gewoon vragen of ze je nick willen changen van je huidige account.quote:Op zaterdag 8 november 2008 14:13 schreef veda het volgende:
Nu probeer ik dus een account aan te maken op tweakers om mijn site daar eens even lekker te spammen, mag ik mijn gmail mail adres niet gebruiken om me daar te registreren! Nu moet ik dus op zoek gaan naar een maildienst die mail adressen aanbied die ze bij tweakers vergeten zijn te blokkeren![]()
Klacht: Het niet accepteren van bepaalde mail diensten op sites.
Damnquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:14 schreef leolinedance het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1320448
royal sadnessquote:Op dinsdag 18 november 2008 16:14 schreef leolinedance het volgende:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1320448
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |