abonnement Unibet Coolblue
pi_63050391
Dit is afschuwelijk:















Dit gebeurt jaarlijks rond deze tijd. Een paar duizend walvissen worden in een baai naar de kust gedreven en daar afgeslacht. Is een walvis niet een bedreigde diersoort? Teken daarom graag deze petitie:Petitie

[ Bericht 2% gewijzigd door senesta op 10-11-2008 18:52:27 ]
pi_63050491
Nou, wat een lol. Walgelijk!
Go hard or go home
pi_63050497
Omdat je ander topic faalt open je hem maar hier?
pi_63050741
Ze gaan toch wel dood, nu alleen iets eerder dan gepland.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_63050753
Nee ik zag nu pas dat Fok! een Flora en Fauna subforum heeft. De ander kan dus gewoon dicht!
pi_63050773
Ik vind het wel wat hebben. Mooie traditie.
pi_63050891
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:52 schreef noekje het volgende:
Nou, wat een lol. Walgelijk!
Ik ben in het verleden jaren lid geweest van Greenpeace, tijdens de akties van Save the Whales. Toen waren er nog maar een paar honderd walvissen over. Dankzij die aktie is de walvis feitelijk beschermd geweest en kon er langzaam weer wat groei komen in de walvissenstand en is uitsterving voorkomen. De feestjes op de Faroe Eilanden kunnen wel eens de terugkeer betekenen naar een schaarste aan walvissen, wat een verstoring van het natuurlijk evenwicht in zee kan betekenen. Willen we dat dan moeten we zeker niet gaan tekenen voor die petitie en maar doen alsof er niks aan de hand is. Afgezien daarvan zijn er wel humanere manieren denkbaar dan het klakkeloos uitmoorden van walvissen.
pi_63050989
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 12:14 schreef ron1872 het volgende:

[..]