abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 december 2008 @ 17:39:25 #151
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_64380835
Bezig in Pijn van Beau van Erven Dorens.
Tot nu toe valt het niet erg tegen... Maar erg meevallen doet t ook niet...
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  vrijdag 26 december 2008 @ 22:25:29 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_64386363
Tom Harpur - The Pagan Christ, voor de 2e keer.
Niet meer actief op Fok!
pi_64386599
Tap tap tap
pi_64388500
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_64392889
I HATE MUSIC
pi_64392898
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
pi_64394950
pi_64404992
Droomlandschappen van Stephen King. Hierna Insomnia ook van hem.
pi_64406797
Ik heb Dostoyevsky even opzij gelegd voor Russell Brand's 'My Booky Wook'

zaterdag 27 december 2008 @ 20:36:26 #160
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_64410367
quote:
Op vrijdag 26 december 2008 17:39 schreef Pien85 het volgende:
Bezig in Pijn van Beau van Erven Dorens.
Tot nu toe valt het niet erg tegen... Maar erg meevallen doet t ook niet...
Wat heeft die lulhannes zoal te melden?
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
pi_64419271
quote:
Op zaterdag 27 december 2008 20:36 schreef Psych-case het volgende:

[..]

Wat heeft die lulhannes zoal te melden?

Ik vraag het me ook af...
Le véritable voyage de découverte ne consiste pas à chercher de nouveaux paysages, mais à avoir de nouveaux yeux. ~Marcel Proust (1871-1922)
Last.fm | Flickr
  maandag 29 december 2008 @ 01:02:40 #162
210227 rechtsedirecte
Southern most Fok!ker
pi_64452244
Fishing for the stars van Bryce Courtenay, briljante Australische schrijver...iemand die geen boeken schrijft maar met woorden verhalen verteld..!!
'Lopen is geen sport maar een manier van reizen'
'Als ik loop voel ik me beroerd, maar als ik niet loop nog beroerder'
'Once you discover the rewards of pain, you want more pain'
pi_64462576
Ik heb net gisteren Emily Perkins - Roman over mijn vrouw uitgelezen.

Vond het niet echt geweldig.
Dit is mijn uitspraak en daar zult u het mee moeten doen.
***Levi was here***
  Moderator maandag 29 december 2008 @ 15:42:01 #164
27682 crew  Bosbeetle
terminaal verdwaald
pi_64466825
Net uit en zeer interessant
quote:
Answering a need for critical attention towards experimental and avant-garde music, Arcana is a ground-breaking work — as far-ranging and dynamic as the current generation of musicians. Through manifestoes, scores, interviews, notes and critical papers, performer/composers address composing, playing, improvising, teaching, and thinking in and through music. Rather than an attempt to distill or define musicians’ work, Arcana illuminates with personal vision and experience. Arcana is a remarkable book — challenging and original — essential for composers, musicians, theorists and fans alike.

Arcana is a vibrant testimony to the continuing vitality of new music. These exciting young composers are as idiosyncratic and eloquent with words as they are with music.

—Meredith Monk composer/singer

Arcana, edited by John Zorn, is filled with writings by musicians from all over the musical map. Interested in the sampling, deconstruction and reconstruction of pop hooks? The historical sociobiology of the downtown music scene? An American’s reaction to the study of Gagaku? Extended contrabass techniques? A savvy take on ear plugs, amplifier distortion and pain? This is the book you’ve been looking for.

—Steve Reich composer/performer
en nu begonnen in

tot nu toe vermakelijk
En mochten we vallen dan is het omhoog. - Krang (uit: Pantani)
My favourite music is the music I haven't yet heard - John Cage
Water: ijskoud de hardste - Gehenna
pi_64479611
Net uit:

Nu tussendoortje:

Ga morgen beginnen met:

Vind het tijdens het studeren fijn om boeken te lezen waar ik niet al te veel bij na hoef te denken .
pi_64479990

To the average reader trying to understand current theories of the subatomic quantum world, terms like nonlocality, decoherence and quantum collapse must sound like fantastical notions tossed about at an ivory-tower tea party. British physicist Bruce (The Einstein Paradox) attempts to put into plain English what physicists, especially those based in Oxford, think is happening in this invisible world that binds the universe together. We shouldn't be talking about "the universe" at all, Bruce says, but rather of the multiverse: the idea of coexisting alternate realities is based on sophisticated mathematical models of what happens to probability waves—the form in which subatomic elements exist before they "collapse" and assume tangible form. Very early, tentative experiments have confirmed pieces of the multiverse theory. Bruce illustrates these mind-altering concepts via accessible stories and illustrations. He gives equal time to "single worlders" like Sir Roger Penrose and Anton Zeilinger, who has proposed that apparent contradictions in quantum theory can be explained if the amount of information that a quantum system can contain is limited. The tone of the book changes midway through: the general reader will be able to follow the first half, but the latter part of the book is tough sledding and will appeal more to science buffs.
The poet presents the imagination with images from life and human characters and situations, sets them all in motion and leaves it to the beholder to let these images take his thoughts as far as his mental powers will permit.
  maandag 29 december 2008 @ 22:08:10 #167
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_64480234
quote:
Op maandag 29 december 2008 21:53 schreef Daph_ het volgende:

Nu tussendoortje:
[ afbeelding ]
Die gebruik ik nu ook als tussendoortje
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
pi_64503811
Na zonsondergang van Stephen King uit. Nu maar beginnen met It.

pi_64552812
Wat een onzin!
Wetenschap en het paranormale
Herman de Regt, Hans Dooremalen

Daar hoort een fillempie bij!

I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_64552874
quote:
Op maandag 29 december 2008 22:02 schreef Twerk het volgende:
[ afbeelding ]

To the average reader trying to understand current theories of the subatomic quantum world, terms like nonlocality, decoherence and quantum collapse must sound like fantastical notions tossed about at an ivory-tower tea party. British physicist Bruce (The Einstein Paradox) attempts to put into plain English what physicists, especially those based in Oxford, think is happening in this invisible world that binds the universe together. We shouldn't be talking about "the universe" at all, Bruce says, but rather of the multiverse: the idea of coexisting alternate realities is based on sophisticated mathematical models of what happens to probability waves—the form in which subatomic elements exist before they "collapse" and assume tangible form. Very early, tentative experiments have confirmed pieces of the multiverse theory. Bruce illustrates these mind-altering concepts via accessible stories and illustrations. He gives equal time to "single worlders" like Sir Roger Penrose and Anton Zeilinger, who has proposed that apparent contradictions in quantum theory can be explained if the amount of information that a quantum system can contain is limited. The tone of the book changes midway through: the general reader will be able to follow the first half, but the latter part of the book is tough sledding and will appeal more to science buffs.
En wat vind je er zelf van? Leesbaar? Interessant?
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_64556166
quote:
Op donderdag 1 januari 2009 13:25 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

En wat vind je er zelf van? Leesbaar? Interessant?
Ben pas op 1/4 ofzo.. Maar wel goed te doen. Goed geschreven ook, veel interessante voorbeelden etc.
pi_64561027

Best wel interessant
Heb jij gezegd dat ik een lul ben?
pi_64562498
Eergister begonnen in:

Michel Onfray - Atheologie, De hoofdzonden van jodendom, christendom en islam

quote:
Op toegankelijke wijze constateert Onfray hoe de drie grote monotheístische godsdiensten aan het begin van de 21e eeuw een aanzienlijk steviger greep op de maatschappij houden dan menigeen beseft.
aan de hand van een 'deconstructie' van deze godsdiensten, waarbij hij teruggaat naar hun ontstaansgeschiedenis en hun historische voorlieden, beschrijft Onfray hoezeer zij behept zijn met een gerichtheid op 'het leven na de dood' (met als gevolg dat mensen hun lot niet recht in het gezicht zien, maar daarentegen hard werken aan datgeen wat ze juist willen ontvluchten: de dood) en een onderwerping van de mens aan irrationele, inperkende geboden en verboden.
De resultaten daarvan in de privé-sfeer en in de maatschappij mogen er tot op de dag van vandaag zijn: inperking van individuele ontplooiing, onderdrukking binnen het gezin, afkeer van eign lichaam, vrouwenhaat, opzweping tegen andersdenkenden, goedpraten van terrorisme en van oorlog.

Onfray meent dat jodendom, christendom en islam terzake in essentie niet verschillen, maar hoofdzakelijk variaties op eenzelfde thema vormen. Ook lezers die Onfray's uitgangspunten niet delen - in de eerste plaats gelovigen - zullen door de eruditie en de kracht van de argumenten van de auteur zo door 'Atheologie' geboeid raken dat zij het boek veelal toch tot en met de laatste bladzijde zullen uitlezen.

Michel Onfray (1959) is hoogleraar filosofie aan de mede door hem opgerichte Université Populaire te Caen. Hij geniet in Frankrijk en daarbuiten bekendheid als hartstochtelijk vertolker van atheisme en hedonisme.
"The music business is a cruel and shallow money trench, a long plastic hallway where thieves and pimps run free, and good men die like dogs. There's also a negative side." - Hunter S. Thompson
Last.fm
  vrijdag 2 januari 2009 @ 21:37:26 #174
197437 Psych-case
The good kinda crazy
pi_64594644

Lezen jullie ook wel eens een Bookazine?
Ik ben nu aan het lezen in De celestijnse belofte van James Redfield.

Diep in de regenwouden van Peru ligt een manuscript te wachten op ontdekking. Onmiskenbaar bevat het een schat aan wijsheid, maar er zijn mensen die verspreiding van deze kennis willen tegenhouden. De hoofdpersoon stuit bij zijn zoektocht naar het manuscript dan ook op tegenwerking en dreigende gevaren.
Desondanks wordt de tocht voortgezet en geeft het manuscript zijn uitzonderlijke geheimen een voor een prijs - aan de hoofdpersoon, maar ook aan de lezer.
I don't suffer from insanity I enjoy every minute of it!
  zondag 4 januari 2009 @ 13:06:43 #175
240427 kyra-94
You'll never walk alone!
pi_64642419
hahaha harry potter en de halfbloed prins.
best mooi
Tijl Beckand:
Just like a bridge
over troubled, water
I will lay me down guys, always <3
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')