abonnement Unibet Coolblue
  zondag 17 mei 2009 @ 17:44:03 #251
98799 TheSilencer
is een goede keuze!
pi_69123497
quote:
Op zondag 17 mei 2009 13:45 schreef pascalheister het volgende:
Dit wordt mijn keuken

rechte opstelling aan raamzijde
[ afbeelding ]

kast opstelling (overkant)
[ afbeelding ]

Zo is de stand nu, bestaande opstelling er allemaal uitgesloopt (gasgeiser gaat ook nog weg) de komende week met leidingen en elektratrace aan de gang.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo zag het er bij mij ook (te lang) uit

Wat voor vloer komt er in je keuken?
pi_69123767
Die hangende kasten zijn heel mooi te zien, zeker als je ledlichtjes onderlangs de randen hebt
  zondag 17 mei 2009 @ 18:07:12 #253
98799 TheSilencer
is een goede keuze!
pi_69124301
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:51 schreef 330d het volgende:
Die hangende kasten zijn heel mooi te zien, zeker als je ledlichtjes onderlangs de randen hebt
Wilde ik bewust niet... te spacy!
pi_69126568
Ik heb een gezien met slechts een paar lichtpuntjes op de grond. Helaas kan de foto niet meer vinden die op de keukenforum van trosradar was geplaatst. Uiteraard ieder z'n eigensmaak, ik vind het wel sfeer geven.
Wat heb je voor de kasten betaald als ik vragen mag? Bulthaup zit in de hoge segment begreep ik, was benieuwd hoe de prijsverhouding tov andere merken.
  zondag 17 mei 2009 @ 19:35:49 #255
98799 TheSilencer
is een goede keuze!
pi_69127100
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:19 schreef 330d het volgende:
Ik heb een gezien met slechts een paar lichtpuntjes op de grond. Helaas kan de foto niet meer vinden die op de keukenforum van trosradar was geplaatst. Uiteraard ieder z'n eigensmaak, ik vind het wel sfeer geven.
Wat heb je voor de kasten betaald als ik vragen mag? Bulthaup zit in de hoge segment begreep ik, was benieuwd hoe de prijsverhouding tov andere merken.
Geen idee... Was een totaalprijs incl. apparatuur en montage . 'Kasten' zegt ook niet veel want er zit een complete bij het systeem behorende staalconstructie tegen de muur om alles dragend te houden...

Kortom: Ik ga geen prijs noemen...
  zondag 17 mei 2009 @ 19:38:38 #256
43653 sigme
Veraan
pi_69127234
quote:
Op zondag 17 mei 2009 11:31 schreef lies1947 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
dit is mijn keuken, niet zo strak en designed dan al die prachtige keukens hier(per slot van rekening wonen we in een verbouwde boerderij), maar zeer functioneel en gezellig.
Héhé, eindelijk een móóie keuken.
Dit topic staat toch helemaal vol met consumptiedraken? Ik vind er niks aan .
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  zondag 17 mei 2009 @ 20:02:22 #257
98799 TheSilencer
is een goede keuze!
pi_69128161
consumeren is dé manier om de economie weer een beetje vlot te trekken!
pi_69134487
quote:
Op zondag 17 mei 2009 17:44 schreef TheSilencer het volgende:

[..]

Zo zag het er bij mij ook (te lang) uit

Wat voor vloer komt er in je keuken?
tegelvloer (deze gaat er nog uit) exacte kleur weet ik nog niet
  zondag 17 mei 2009 @ 22:37:36 #259
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_69134494
Onze keuken Nog niet helemaal klaar, maar toch

Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_69163804
Piet Zwart
  maandag 18 mei 2009 @ 20:58:32 #261
190186 hierissieweer
Ik val liever op, dan af!
pi_69165169
Ik heb een nieuwe keuken:

Het blad en de onderkastjes:


De bovenkastjes:


Een detail foto van de greepjes en en het patroon van de deurtjes:


De koelkast:


En de kookgelegenheid:
"Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan."
Hierissiedan, hierissieweers huisje!
  maandag 18 mei 2009 @ 22:40:53 #262
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_69170506
quote:
Op zondag 17 mei 2009 09:05 schreef TheSilencer het volgende:

[..]

Nog wel een paar afwerkpuntjes , maar toch... Liefkozend onze Bully!

Spoelkant (met Qooker )
[ afbeelding ]

Kook-zone hangend
[ afbeelding ]

Ovens en koelkast hangend
[ afbeelding ]

Overzichtje
[ afbeelding ]

Vanuit de woonkamer
[ afbeelding ]


Die kraan is apart , welk merk en serie is dat ?
Ik ben inmiddels overleden
  dinsdag 19 mei 2009 @ 12:32:27 #263
19226 Lotjeb
Hop hop!
pi_69185159
quote:
Op maandag 18 mei 2009 20:33 schreef _Ophelia_ het volgende:
Piet Zwart
Piet Zwart ja

Er zat eerst een heeeeel oude Piet Zwart in maar daar was echt niets meer aan te redden. We waren zo blij toen we ontdekten dat er een moderne versie was
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_69186607
quote:
Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Enchanter het volgende:

[..]



Die kraan is apart , welk merk en serie is dat ?
Ik gok Grohe aangezien het een woningbouwkeuken is en bijna alle kranen daar van Grohe komen...
Sorry dacht dat je op een andere post reageerde

[ Bericht 10% gewijzigd door Bartjebart op 19-05-2009 13:19:10 ]
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 19 mei 2009 @ 13:17:50 #265
98799 TheSilencer
is een goede keuze!
pi_69186758
quote:
Op maandag 18 mei 2009 22:40 schreef Enchanter het volgende:

[..]



Die kraan is apart , welk merk en serie is dat ?
Ook de kraan is Bulthaup...
pi_69192114
quote:
Op zondag 17 mei 2009 22:37 schreef Lotjeb het volgende:
Onze keuken Nog niet helemaal klaar, maar toch

[ afbeelding ]
Mooi
pi_69206178
quote:
Op dinsdag 19 mei 2009 16:02 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Mooi
en die van mij
pi_69207681
Waar
Te snel gescrolled
Mooi Doorwerken jij
  dinsdag 19 mei 2009 @ 23:06:27 #269
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_69208776
Net nieuw, uit trots maar ook ff showen.

We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_69369770
Onze keuken, net nieuw maar nog niet helemaal klaar:



pi_69495990
quote:
Op zondag 17 mei 2009 19:19 schreef 330d het volgende:
Ik heb een gezien met slechts een paar lichtpuntjes op de grond. Helaas kan de foto niet meer vinden die op de keukenforum van trosradar was geplaatst. Bulthaup zit in de hoge segment begreep ik, was benieuwd hoe de prijsverhouding tov andere merken.
Ik vermoed dat je het over mijn keuken hebt Bulthaup zit idd in het hoge segment; het is heel mooi spul (de B3 serie in elk geval) en er wordt ook veel zorg besteedt aan de montage, maar het is duur. Als je met iets minder "design" genoegen neemt kun je een kwalitatief goede keuken met dezelfde apparatuur en werk/opbergruimte voor een stuk minder bij andere merken kopen.

Oh, en mijn keuken:





Ik heb inderdaad een 6-tal LEDjes in de vloer gemonteerd (nu nog een fatsoenlijke lamp aan het plafond )
  donderdag 28 mei 2009 @ 16:45:05 #272
98799 TheSilencer
is een goede keuze!
pi_69496144
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:40 schreef pyotr het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je het over mijn keuken hebt Bulthaup zit idd in het hoge segment; het is heel mooi spul (de B3 serie in elk geval) en er wordt ook veel zorg besteedt aan de montage, maar het is duur. Als je met iets minder "design" genoegen neemt kun je een kwalitatief goede keuken met dezelfde apparatuur en werk/opbergruimte voor een stuk minder bij andere merken kopen.

Oh, en mijn keuken:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb inderdaad een 6-tal LEDjes in de vloer gemonteerd (nu nog een fatsoenlijke lamp aan het plafond )
Lijkt best wel op onze Bully B3 (in leemkleur)... Overigens wilde ik bewust géén stopcontacten in onze (aluminium geborsteld) achterwand.
pi_69496963
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:40 schreef pyotr het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je het over mijn keuken hebt Bulthaup zit idd in het hoge segment; het is heel mooi spul (de B3 serie in elk geval) en er wordt ook veel zorg besteedt aan de montage, maar het is duur. Als je met iets minder "design" genoegen neemt kun je een kwalitatief goede keuken met dezelfde apparatuur en werk/opbergruimte voor een stuk minder bij andere merken kopen.
hoi pyotr
Yes, ik vind jouw keuken echt strak uitzien. Die Bulthaup vind ik ook heel mooi. Als mijn Eggersmann keuken klaar is plaats ik de foto's zsm
pi_69497232
TheSilencer : hoe/waar hebben jullie dan je elektra voor de mixer / keukenmachine / tosti ijzer etc?

Ik heb trouwens Gira E22 schakelmateriaal in de achterwand, dat is wel heel tof spul. Je hebt er speciale rechthoekige inbouwdozen voor nodig (niet van die ronde dingetjes die standaard worden gebruikt) maar daardoor is het frontje maar zo'n 2mm dik. Voor een holle wand (of het nu van gips is of een Bulthaup logootje op staat) monteert het ook heel handig: gat zagen, doos induwen, vier schroefjes aandraaien waardoor er klemmetjes tegen de achterkant van de wand vast komen te zitten en klaar ben je.

330d: thanx ben benieuwd hoe jouw keuken er uit komt te zien, Eggersmann heeft ook mooi spul...
  donderdag 28 mei 2009 @ 17:23:31 #275
98799 TheSilencer
is een goede keuze!
pi_69497382
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 17:17 schreef pyotr het volgende:
TheSilencer : hoe/waar hebben jullie dan je elektra voor de mixer / keukenmachine / tosti ijzer etc?

330d: thanx ben benieuwd hoe jouw keuken er uit komt te zien, Eggersmann heeft ook mooi spul...
In de bouwkundige wanden aan de zijkanten van de opstelling ... Lekker retro Berker 1930 inbouw.



Eggersman was het enige merk dat ook vrijhangend kon aanbieden, begreep ik. Helaas waren we al verliefd op de leemkleurige frontjes van Bulthaup.
pi_69498007
E+K keukens heeft ook een vrijhangend model, maar de onderkasten daarvan zijn niet zo hoog. Komt het dus nog meer vrij van de grond te hangen, maar het beperkt je wel in de beschikbare opbergruimte. Voor de rest vond ik E+K wel erg standaard (maar goed, bijna alles lijkt lomp als je die 8mm dunne frontjes en wangen van Bulthaup gezien hebt). Valcucine heeft ook hele mooie (vrijhangende) keukens.
pi_69498244
De grap is dat je aan de buitenkant helemaal niet kan zien om welk merk het gaat. Althans we zijn niet voor de speciale modellen gegaan van Eggersmann. Ik vond de kwaliteit wel solide uitzien en eerlijke klein bedrijfje waarbij de eigenaar tevens ook de boel monteert.

Ook hebben wij kunstof frontjes genomen. De aantal kasten en app. heeft de prijs behoorlijk omhoog gehaald. Dus hebben we maar geen gelakte frontjes genomen. Maar we hebben een wandplaat in hoogglans genomen, het viel me reuze mee met de vingerafdrukken of vegen. Hadden we dat eerder geweten... (geen hoogglans ivm prijs en lastig in onderhoud).

Voor app. hebben we alles van Siemens genomen. Behalve de Amerikaan die ik via internet van LG heb genomen en een hoge vriezer van AEG.
pi_69500772
quote:
Op donderdag 28 mei 2009 16:40 schreef pyotr het volgende:

[..]

Ik vermoed dat je het over mijn keuken hebt Bulthaup zit idd in het hoge segment; het is heel mooi spul (de B3 serie in elk geval) en er wordt ook veel zorg besteedt aan de montage, maar het is duur. Als je met iets minder "design" genoegen neemt kun je een kwalitatief goede keuken met dezelfde apparatuur en werk/opbergruimte voor een stuk minder bij andere merken kopen.

Oh, en mijn keuken:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

Ik heb inderdaad een 6-tal LEDjes in de vloer gemonteerd (nu nog een fatsoenlijke lamp aan het plafond )
De afvoer van de afzuigkap, is die ook weggewerkt in de achterwand of is het behelpen met een recirculatie systeem?
pi_69508094
Recirculatie helaas (kap van ProSolo met wasbare filters). Het is een appartement en afvoer naar buiten is gewoonweg onmogelijk; op de 1e foto kun je linksbovenin de ventielen zien van de centrale afzuiging. In mijn vorige appartement had ik een motorloze afzuigkap op de centrale afzuiging, dat werkt ook niet echt. Alternatief was nog zo'n hybride systeem waarbij de afzuigkap een gedeelte van de afgezogen lucht recirculeert en een gedeelte via de centrale afzuiging afvoert. Maar ik begreep dat dat ook het walhalla niet was en dan zit je wel met je afvoerbuizen prominent in beeld (verlaagd plafond is ook niet alles).

Kortom, recirculatie. Plus centrale afzuiging via die ventielen op de hoogste stand als je gaat koken.
  Moderator woensdag 7 oktober 2009 @ 19:36:16 #280
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_73466145
Tijd om dit leuke topic eens naar boven te trappen; dit is de behoorlijk ge-outdate keuken in het huis wat we verhuren




als het aan mij zou liggen sloopte ik hem er helemaal uit
pi_73466278
Kvind hem niet verkeerd op het gasstelletje inkluis kastje na.

De tegels zijn master, maar ja, ik houd wel van ouwe meuk zolang het maar niet houtkleurig is.
pi_73473917
Die zou ik mooi laten zitten als het mijn huis was, zo te zien is 'ie nog in goede staat en hij past waarschijnlijk heel goed bij het huis....

Alleen wel ff dat zeil eruit en vervangen door mooie bijpassende tegels.

Kan je met wat klein opknapwerk en schoonmaakwerk volgens mij nog een mooie keuken van maken.

En dat kastje met fornuis op de schroothoop gooien ja.
  donderdag 8 oktober 2009 @ 08:06:59 #283
207400 rac
Handleiding in uitvoer
pi_73477303
Precies zo'n keuken inrichting gehad in mijn oude huis
Ik was zo verliefd op de tegels schouw en buffet kast. Die mochten er dan ook absoluut niet uit. Behalve dan het gootsteen kastje wat er later was ingezet. Als die ook nog oringineel waren geweest had ik ze denk ik gewoon laten zitten.

De keuken hebben we vervolgen in de aanbouw gezet en hebben deze ruimte als woonkeuken gebruikt. In de schouw een bureau gemaakt waar de computer kon staan.

Alleen hadden wij een donker blauw randje, Ik vond het zelfs erg om de oude waterleiding eruit te halen die was helemaal opgepoetst koper
Typisch jaren dertig-huis met originele details
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:25:01 #284
248266 heartwork
Works of heart bleeding dark
pi_73484436
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Tijd om dit leuke topic eens naar boven te trappen; dit is de behoorlijk ge-outdate keuken in het huis wat we verhuren

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

als het aan mij zou liggen sloopte ik hem er helemaal uit
Zo'n soort keuken zou ik juist willen in mijn huis!
Big mouth strikes again
  donderdag 8 oktober 2009 @ 13:37:54 #285
62913 Blik
The one and Only!
pi_73484825
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:25 schreef heartwork het volgende:

[..]

Zo'n soort keuken zou ik juist willen in mijn huis!
Juist een hele sfeervolle keuken idd. Als je het huis er voor hebt is het een prachtige keuken
pi_73486749
Ohh ja, wow, dat wil ik ook! Alleen het kookstukje zou ik misschien ook aanpassen, zo'n groot gasfornuis met oven(s) erin lijkt me er erg mooi bij!!

Vroeger bij mn vaders kantoor hadden we een soort gelijke keuken, met in het granieten blad een zwart-wit betegeld wasbakje! Toen ze het pand verkochten wilde ik eigenlijk die keuken eruit slopen en bewaren, maar zo'n blad is loeizwaar natuurlijk en je zal net zien dat het dan precies niet past waar je het uiteindelijk hebben wil. Dus dat heb ik toen maar gelaten (ik was ook pas 16/17 jaar toen en nog geen zicht op het huis uit gaan e.d.). Maar het liefst zou ik het dus ook zo hebben!
  Moderator donderdag 8 oktober 2009 @ 17:02:04 #287
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_73491745
Hmmm; ik ga denk ik heel verbaasde en verschrikte gezichten krijgen; als ik zou zeggen dat ik die hele muur incl. buffetkast en schouw eruit zou slopen om meer ruimte te krijgen in de woning. Vooral de woonkamer aan de voorzijde van het huis is veelste klein om fatsoenlijks iets mee te kunnen doen.

Zet er een kast; een televisie + meubel en een bank met bijbehorende tafel in en je kunt al bijna geen poot meer trekken; woonkamer is over de gehele breedte van het huis maar niet erg diep (een meter of 3 á 4 op het breedste stuk).

Als ik die muur eruit sloop dan kun je van de gehele benedenverdieping één stuk maken; en een L-vormige keuken plaatsen met een fatsoenlijke werkhoogte.
pi_73493930
Niet van mij Vonkenboer.
Ik heb hier ook wel één en ander ouds opgeofferd om heerlijk met gezin in dit huis te kunnen leven.
De oude trap, was te steil.
De kamer ensuite, was te hokkerig en vooral erg donder.

Nooit spijt van gehad.

Zo sliepen wij altijd op de kleinste slaapkamer.
Tot vorig Kerst. koters de deur uit en wij hebben van de achterste slaapkamers één grote kamer gemaakt.
Zou niemand zo gedaan hebben, maar als je weet dat ik bijna altijd op bed lig (kan niet lang zitten), dan snap je het wel.
Ik moet er in leven.
Zo is dat.

Blijft een heerlijk FOK!onderdeel dit, al was het alleen maar om 't plaatjes kijken.
pi_76133532
Afgelopen donderdag getekend voor de keuken in ons nieuwbouwhuis.



Links de koelvries combi. Dan lades van 60 cm oven met lade eronder. Erboven een 90 cm gaskookplaat met wokbrander aan de linkerkant. Dan weer lades van 60 cm. Dan een hoekcaroussel die in zijn geheel te draaien is. De deurtjes kunnen dus helemaal in de kast verdwijnen. Dan 60 cm kastje dan een 60 kastje met een uitschuif prullebak erin waarop dus ook weer dingen gezet kunnen worden. Een gootsteen met een iets andere kraan dan afgebeeld, meer vierkante hoeken. Dan de vaatwasser en dan een servicekast met 2 deuren erin en verschillende lades. Hij wordt mat wit met een donker aanrechtblad van kunstof. Donkergrijs met een wolkje erin zeg maar.
  Moderator maandag 28 december 2009 @ 13:12:03 #290
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_76137344
quote:
Op donderdag 8 oktober 2009 13:25 schreef heartwork het volgende:

[..]

Zo'n soort keuken zou ik juist willen in mijn huis!
incl. de huidige hoogte van het aanrecht ? Dat werkt ook erg fijn in de keuken een aanrechthoogt van bovenkant blad tot vloer 70 cm
pi_76169090
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:12 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

incl. de huidige hoogte van het aanrecht ? Dat werkt ook erg fijn in de keuken een aanrechthoogt van bovenkant blad tot vloer 70 cm

oude kastjes verwijderen en nieuwe maken met de hand.. daarna het blad weer netjes terugplaatsen
dan komt hij toch iets hoger...
ik hou van oude keukens.....

maar als je hem ooit sloopt wil ik hem wel hebben.. noteer maar alvast

[ Bericht 11% gewijzigd door tim1986 op 29-12-2009 06:30:16 ]
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
pi_76169117
nee jeez.. fok moet ff wijzigen en quote omwisselen voor me
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
  Moderator dinsdag 29 december 2009 @ 10:02:10 #293
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_76171047
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 06:24 schreef tim1986 het volgende:

[..]

oude kastjes verwijderen en nieuwe maken met de hand.. daarna het blad weer netjes terugplaatsen
dan komt hij toch iets hoger...
ik hou van oude keukens.....

maar als je hem ooit sloopt wil ik hem wel hebben.. noteer maar alvast
Het blad zit helaas in de beide wanden "gemetseld"; we hebben er al eens nagekeken maar no way dat je dat blad er heel tussen weg krijgt.
  dinsdag 29 december 2009 @ 10:10:09 #294
44602 Svyatagor
A great face for radio
pi_76171204
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:12 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

incl. de huidige hoogte van het aanrecht ? Dat werkt ook erg fijn in de keuken een aanrechthoogt van bovenkant blad tot vloer 70 cm
Idd ik krijg al pijn in mijn rug als ik er naar kijk.

Ik heb in mijn nieuwe keuken het blad op 97cm hoogte laten plaatsen, heerlijk (ben zelf bijna 2 m).
We don't stop playing because we grow old; we grow old because we stop playing.
Check mijn band Glorybox
pi_76179377
quote:
Op dinsdag 29 december 2009 10:02 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

Het blad zit helaas in de beide wanden "gemetseld"; we hebben er al eens nagekeken maar no way dat je dat blad er heel tussen weg krijgt.
je kan het ook zo zien:
de wanden zitten om een vast object.. no way dat die wanden er netjes uitkomen
maar ff serieus: als je nou met een platte beitel eerst de tegel weg haalt en dan boven het blad het stucwerk tot op de kale muur los haalt komt ie dan niet los?
je wou toch die ene muur mss omgooien een keer

en dan het blad op dat kortere muurtje zetten met een inbouwkoelkast op de kopse kant naar de deur toe op de plek waar nu de spoelbak zit
evt het blad een stukje inkorten en dan op nieuwe kastjes zetten
tegels tot de koelkast verwijderen en opnieuw stucen
heb je toch weer een beetje de oude keuken terug met meer ruimte voor weinig geld

maargoed ik weet de maten van de keuken niet..

[ Bericht 10% gewijzigd door tim1986 op 29-12-2009 14:10:21 ]
SuperwormJim:
't is net als een natte hersenscheet, een soort van smerig remspoor in je schedel, alsof je hersenen een windje laten en je voelt gewoon 'RENNEN, DIT IS EXTREME DIARREEEEEE!!!!!'' :') :'( ;(
pi_76582478
De keuken staat






Nu de rest nog
pi_76583296
Stoere keuken ! Pascal.
En wat wordt de achterwand en de vloer dan?

en il wil graag fotoos zien van 330D ! Komt-ie uit IJsselstein?

[ Bericht 34% gewijzigd door AnneX op 08-01-2010 22:56:41 ]
pi_76583486
quote:
Op vrijdag 8 januari 2010 22:46 schreef AnneX het volgende:
Stoere keuken ! Pascal.
En wat wordt de achterwand en de vloer dan?
Boven het aanrecht komen tegels van 60 cm hoog (cremé wit waarschijnlijk) daarboven zit glasweefsel, wat ook op de rest van de keukenwanden zit.
De tegels op de vloer lopen door in de gang en het toilet, exacte kleur weet ik nog niet, binnenkort ff uitzoeken bij de tegelboer, wel een lichte kleur iig.
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:07:42 #299
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_76584105
quote:
Op woensdag 7 oktober 2009 19:36 schreef Vonkenboer het volgende:
Tijd om dit leuke topic eens naar boven te trappen; dit is de behoorlijk ge-outdate keuken in het huis wat we verhuren

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

als het aan mij zou liggen sloopte ik hem er helemaal uit
Oh! Hoe gaaf .
Ik zou de kasten goed opschuren, netjes in de lak zetten en aan de binnenkant de boel moderniseren (ladesysteem ofzo). En natuurlijk het kookgedeelte updaten door daar die kast + pitten + afzuigkap eruit slopen, daar een mooi fornuis inzetten, een mooie schone afzuigunit in te plaatsen, leidingen netjes wegfrezen (en kijken hoe je de tegels spaart) en idd. het zeil vervangen.
Dan heb je echt een toffe keuken .
Het enige wat lastig is, zijn aparte besteklades, maar dat hebben wij ook niet echt momenteel (we hebben zo een "hip" lade systeem.

Maar qua design past het wel echt bij het huis!! Al moet het wel qua smaak bij je passen natuurlijk .

De thermostaat hangt trouwens niet heel handig . Dat is juist een ideale plek voor een koelkast ofzo...
Wat me trouwens opvalt is dat de deuren mooi strak in de lak zitten. Is dat pas gebeurd ofzo?
  vrijdag 8 januari 2010 @ 23:11:33 #300
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_76584238
quote:
Op maandag 28 december 2009 13:12 schreef Vonkenboer het volgende:

[..]

incl. de huidige hoogte van het aanrecht ? Dat werkt ook erg fijn in de keuken een aanrechthoogt van bovenkant blad tot vloer 70 cm
Dat is wel serieus kloten .
Die granito aanrechtbladen zijn trouwens niet zo fijn om te verkleinen. Ben hier een avond bezig geweest op een aanrechtblad om die klein te krijgen met een slijptol en boorhamer . Zat een hoop betonijzer in .
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')