abonnement Unibet Coolblue
pi_63030201
quote:
Georginio Wijnaldum

Georginio Wijnaldum (Rotterdam, 11 november 1990), is een aanvallend ingestelde middenvelder en staat bekend als één van de grote talenten van Feyenoord. Hij speelt anno 2008 in het eerste van Feyenoord terwijl hij voor zijn leeftijd eigenlijk nog bij de A-junioren mag spelen.

Begin januari 2007 krijg hij te horen dat hij mee mocht gaan met het 1e van Feyenoord op trainingskamp in Turkije en voor deelname aan de Efes Pilsen Cup. Op 6 april 2007 werd hij toegevoegd aan de 1e selectie van Feyenoord voor de wedstrijd Feyenoord-FC Groningen omdat Royston Drenthe en Danny Buijs geschorst waren en Sebastián Pardo, Theo Lucius en Nicky Hofs met een blessure te kampen hadden. Op 8 april 2007 maakte hij zijn Eredivisiedebuut tegen FC Groningen. Hij is met 16 jaar en 148 dagen de jongste debutant ooit van Feyenoord. Na deze wedstrijd mocht hij de rest van het seizoen bij de selectie blijven.
pi_63030218
quote:
Europese top jaagt op Wijnaldum

Zeventien, bijna achttien is hij nog maar, maar nu al heeft Georginio Wijnaldum zichzelf weten te profileren als een populair doelwit van zo’n beetje de gehele Europese top. De Rotterdammer, die momenteel zijn doorbraak beleeft in het eerste elftal van Feyenoord, werd donderdag volgens het AD/Sportwereld bekeken door scouts van Real Madrid, Chelsea, Everton en Liverpool.

De talentenspeurders zagen Wijnaldum en consorten met 1-3 verliezen van CSKA Moskou, maar wederom wist de jongeling zich te onderscheiden met enkele fraaie acties. Gini liet zijn directe tegenstander meer dan eens zijn hielen zien, en zorgde aan de rechterkant dan ook voor het nodige gevaar.

Chelsea, dat in Frank Arnesen de hoofdscout richting Nederland stuurde en Everton, waar coach David Moyes de honneurs zelf waarnam, lijken vooralsnog het meest serieus. Of één van de clubs inmiddels al via de officiële kanalen heeft geïnformeerd naar Wijnaldum is vooralsnog niet bekend. Het contract van de exponent uit de eigen opleiding loopt nog tot medio 2011.
pi_63030289
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:07 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Wat heeft Arsenal voor Nasri en Manchester voor Nani betaald? Aan die bedragen moet je denken.
Daar zat wel een miljoen of 10 tussen. Respectievelijk 15m en 25m.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63030337
25 mil vragen dus
pi_63030417
goede speler maar komop man jullie doen net of de nieuwe Maradona is geboren wereldvoetballer van het jaar bla bla .
AFC AJAX
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:34:08 #6
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63030612
De nieuwe Maradona is geboren! Cruijff verbleekt bij deze speler.
Hij gaat minimaal 35 miljoen opleveren, op zeker!
pi_63030665
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:25 schreef BonJovi het volgende:
goede speler maar komop man jullie doen net of de nieuwe Maradona is geboren wereldvoetballer van het jaar bla bla .
De vraag is niet of hij het gaat worden maar wanneer!
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:37:32 #8
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63030699
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:36 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

De vraag is niet of hij het gaat worden maar wanneer!
Inderdaad. Boze tongen beweren al dat het nieuwe stadion het Georginio Wijnaldum-stadion gaat heten.
pi_63030818
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:37 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Inderdaad. Boze tongen beweren al dat het nieuwe stadion het Georginio Wijnaldum-stadion gaat heten.
Het Wijnaldome zou ook een goede kans maken als naam van het nieuwe stadion.
pi_63030819
laat die gast nog bescheiden hoe hij nu is, zulke dingen gaan alleen maar tegen werken.
AFC AJAX
  vrijdag 7 november 2008 @ 14:47:48 #11
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_63030965
Het verbaast me niks dat hij zo goed speelt, hij komt immers uit een prima jaar. .
The Most Incredible, Baby
pi_63031277
Als de rest slecht speelt is het natuurlijk ook minder moeilijk om op te vallen
In het land der blinden, is eenoog koning...

Laat hem eerst maar een volledig seizoen zo spelen en 10/15 doelpunten maken!
You know the difference between you and me? I make this look good!
  vrijdag 7 november 2008 @ 17:46:49 #13
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63035413
Goede speler, gister als enige goed bij Feyenoord.
pi_63035947
Als er heel veel geld wordt geboden, meteen verkopen. Jammer dat je zo'n talent moet laten gaan, maar dat geld heeft Feyenoord nu nodig om langzaam te bouwen aan de weg terug naar de top.
AFC Ajax | SS Lazio | SK Slavia | Bobby Haarms †
"Het gaat nu even slecht, maar je moet Ajax altijd blijven steunen hè," zei hij. Hij herhaalde zijn boodschap nog eens: "Altijd blijven steunen, die club. Daar ben je Ajacied voor."
pi_63036065
niet laten gaan voor onder de 30 en niet voor zn 22ste
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:26:15 #16
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_63036228
Geweldig talent, benieuwd hoelang ie behouden blijft en natuurlijk zo snel mogelijk z'n lopende contract verlengen.
Iemand enig idee hoe het zit met z'n contract, dacht tot einde seizoen van '10 met een eenzijdige optie voor nog 2 seizoenen, dat zou mooi zijn in ieder geval.
  vrijdag 7 november 2008 @ 18:42:57 #17
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_63036617
Vast net zo´n wonderkind als Drenthe.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  vrijdag 7 november 2008 @ 19:00:07 #18
219855 finsdefis
I.. I got authoritah?
pi_63037017
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:42 schreef golfer het volgende:
Vast net zo´n wonderkind als Drenthe.
Idd, hij doet het even goed en is meteen een talent dat door zal groeien naar de wereldtop Hoezo opportunistisch. Ik sluit het zeker niet uit, maar door dit soort hoogmoed maak je de kans alleen maar kleiner.
Verder is het natuurlijk niet zo moeilijk om door inzet en talent op te vallen in een (soms) slecht draaiend team.
The strong do what they can and the weak suffer what they must.
- Thucydides
  zaterdag 8 november 2008 @ 01:17:17 #19
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63046269
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:42 schreef golfer het volgende:
Vast net zo´n wonderkind als Drenthe.
Mensen die Drenthe nu al afschrijven.
pi_63046783
tvp

Groot talent.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63046876
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 19:00 schreef finsdefis het volgende:

[..]

Idd, hij doet het even goed en is meteen een talent dat door zal groeien naar de wereldtop Hoezo opportunistisch. Ik sluit het zeker niet uit, maar door dit soort hoogmoed maak je de kans alleen maar kleiner.
Verder is het natuurlijk niet zo moeilijk om door inzet en talent op te vallen in een (soms) slecht draaiend team.
Iedereen met voetbalverstand kan toch zien dat deze jongen enorm veel meer potentie heeft dan Drenthe? Drenthe werd vooral om z'n werklust en frisse spel geroemd, bij Wijnaldum druipen de voetbalkwaliteiten er vanaf.

Of ie de wereldtop gaat halen hangt van z'n mentaliteit af. De Guzman was ook een enorm talent 3 jaar geleden, maar dat is nu een middelmatige eredivisievoetballer. Feyenoord moet in elk geval eens opschieten met een contractverlenging; die jongen kan in z'n eentje in een keer de club financieel gezond maken.
Cause nobody likes rock anymore!
  Forum Admin zaterdag 8 november 2008 @ 04:43:41 #22
35723 crew  GGMM
pi_63047827
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:18 schreef TJDoornbos het volgende:
niet laten gaan voor onder de 30 en niet voor zn 22ste
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_63048667
Grootste talent van Feyenoord.
Maar D-K loopt wel heel hard van stapel
pi_63050081
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 09:54 schreef sjimz het volgende:
Grootste talent van Feyenoord.
Maar D-K loopt wel heel hard van stapel
Dat over wereldvoetballer enzo gaat natuurlijk veel te ver, maar ik begrijp wel het enthousiasme. Ik heb hem eerder ook al vergeleken met het caliber van Van der Vaart en Sneijder.
Wijnaldum heeft talent, maar ook fysiek en mentaal lijkt hij enorm goed. Bovendien weet hij als vrijwel de enige constant te presteren in voor Feyenoord enorm moeilijke tijden.

Ik ben ook echt heel benieuwd waar dat gaat eindigen eerlijk gezegd... voor minder dan 25 miljoen moet je hem niet verkopen.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_63050374
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:42 schreef golfer het volgende:
Vast net zo´n wonderkind als Drenthe.
Bij Feyenoord en bij Jong Oranje speelde Drenthe gewoon goed, maar hij had niet zo snel naar Madrid moeten gaan. Daar ligt het niveau te hoog en zie je dat hij tekort komt.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_63052582
Als zijn contract tot 2011 loopt moeten ze dat nu echt proberen te verlengen tot 2013 en hem een net salaris bieden. Die auto van de zaak moet voorlopig nog maar even wachten...
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_63052653
quote:
Georginio Wijnaldum laat zich niet gek maken

De voetballer aan wie half Europa zich donderdagavond nog vergaapte, vertelt een dag later monter over zijn laatste tentamens. ,,Ik heb een tien gehaald voor economie,’’ zegt Georginio Wijnaldum en hij kijkt er tevreden bij. Hier zit een tiener zoals minister André Rouvoet zich die voorstelt in een ideale wereld. Zacht en beleefd praat het grootste talent van de eredivisie over zijn dromen en ambities. Eerst een VMBO-diploma, dan een grote voetballer worden. Alles stap voor stap.

,,En ik vind het heel belangrijk om als persoon niet te veranderen,’’ zegt Wijnaldum erbij. ,,Als jongens van school zeggen dat ik nog steeds dezelfde Georginio ben, dan vind ik dat fijn om te horen. En ik denk ook dat dat wel klopt.’’

Medespelers en supporters lopen weg met de jongen met het open, stralende gezicht. ,,Da’s nou een goed ventje,’’ klinkt het in de Kuip steevast als Wijnaldum ter sprake komt. Geen bravouremannetje zoals Robin van Persie dat was op die leeftijd, maar een belofte die zijn plek kent in het universum.

,,Ik ben altijd vrij rustig geweest,’’ zegt Wijnaldum. ,,Ik hou best van grapjes maken, zoals iedere jonge jongen. Maar ik sta nooit vooraan, eerder achteraan. Daar voel ik me het beste bij.’’

Zijn leven is niet rigoureus anders dan dat van de gemiddelde jonge Rotterdammer. Wijnaldum verplaatst zich geregeld per bus, tram of metro door de stad. Hij woont in West, voetbalt in Zuid en gaat naar school in Oost.

,,Diego Biseswar zet me ook vaak met de auto af op mijn school, het Thorbecke. Ook Leroy Fer en Roy Makaay geven me soms een lift,’’ vertelt Wijnaldum. ,,Meestal is het na de training nog een paar uur naar school en daarna, hup, naar huis. Uitrusten.’’
Door zijn overvolle dagplanning is het niet eenvoudig hem rustig te spreken voor een interview.Studie en voetbal vragen veel van een jongen die komende dinsdag pas achttien jaar wordt. Tot de winterstop is dit het laatste interview dat hij geeft, zo heeft Feyenoord in overleg met het toptalent afgesproken. ,,Misschien is dat ook maar beter. Het is belangrijk dat ik in deze drukke tijden mijn rust pak.’’

Thuis let zijn oma op hem, de vrouw die hem vanaf zijn zesde grootbracht en bij wie hij nog steeds woont. ,,Toen ik klein was, verhuisde mijn moeder naar amsterdam,’’ vertelt Wijnaldum. ,,Ik zou eigenlijk meegaan, maar ik wilde liever bij mijn oma in Rotterdam blijven. Bij haar kwam ik toch al heel vaak. Ik voelde me er thuis en net daarvoor was ik aangenomen bij Sparta. Mijn oma heeft al die jaren heel goed voor me gezorgd. En dat doet ze nog steeds.’’

Hij is niet van plan snel te vertrekken uit het huis waar hij opgroeide, niet ver van het Kasteel van Sparta. Deze week verdrongen scouts van Real Madrid, Liverpool, Chelsea en Everton zich op de tribunes van de Kuip, maar Wijnaldum haalt er de schouders bij op.

,,Natuurlijk is het leuk om te horen dat er interesse is,’’ aldus Wijnaldum ,,Maar als ik naar mijn toekomst kijk, wil ik eerst belangrijk worden voor Feyenoord. Om klaar te zijn voor het buitenland, moet je in de eredivisie helemaal uitgeleerd zijn, vind ik. Daar heb je wel een paar jaar voor nodig. Dirk Kuyt vind ik een mooi voorbeeld. Die ging pas toen hij bij Feyenoord de allerbeste was. Zo ver ben ik nog niet, ik ben hier nog geen half jaar basisspeler. Ik kom net kijken.’’

Het spoor van Marvin Emnes of Royston Drenthe is hij dan ook niet van plan te volgen. Beide stadgenoten waagden al jong de sprong in het diepe, bij respectievelijk Middlesbrough en Real Madrid.

,,Royston ken ik goed en destijds heb ik er veel met hem over gesproken,’’ aldus Wijnaldum. ,,Hij heeft zijn hart gevolgd en daar kan ik alleen maar begrip voor opbrengen. Dat heb ik hem ook gezegd. Mijn zaakwaarnemer Humphrey Nijman denkt er net zo over als ik. Ook hij vindt dat ik me eerst in de eredivisie moet bewijzen.’’

Wijnaldum brak een kleine twee jaar geleden al door als de jongste debutant uit de Feyenoord-geschiedenis, met 16 jaar en 148 dagen. Vorig seizoen speelde hij onder Bert van Marwijk echter sporadisch.

,,Ik heb steeds tegen mezelf gezegd dat ik geduldig moest blijven. Mijn kans zou vanzelf komen. Dat is dit seizoen wel gebleken.’’ Een kans die min of meer uit nood werd geboren, als gevolg van de blessuregolf die Feyenoord de laatste maanden overspoelde. Trainer Gertjan Verbeek schonk het talent vertrouwen en zag Wijnaldum bijna wekelijks uitgroeien tot uitblinker. ,,Het gaat nu goed, maar het kan best zijn dat ik straks nog een keer een terugslag krijg,’’ aldus Wijnaldum. ,,Het zal moeilijk genoeg worden om deze lijn vast te houden, maar het is wel mijn doel. Dit smaakt naar meer.’’

Trots draagt hij de naam Wijnaldum op zijn shirt. Jaren stond er ‘Georginio Boateng’ in zijn paspoort.

,,Mijn moeder was destijds getrouwd met een man die Boateng heette, vandaar die naam,’’ aldus Wijnaldum. ,,Maar ik had daar niets mee, die man is niet eens familie van mij. Ik heb allerlei DNA-testen moeten doen om te bewijzen dat mijn biologische vader mijn echte vader was. Heel vervelend. Maar ik ben blij dat ik nu heet zoals ik wil heten. Wijnaldum, dat is de achternaam van mijn moeder. Een echte Surinaamse naam, die over een tijdje hopelijk iedereen kent.’

’ In mei hoopt hij zijn school te hebben afgerond. ,,Alleen de vakken wiskunde en economie moet ik nog afronden. Dan heb ik de zekerheid van een diploma en kan ik me volledig op het voetbal richten. Mijn rijbewijs wil ik ook nog halen, maar dat komt wel. Alles op zijn tijd.’’
Hopen dat t zo blijft
pi_63054850
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 18:42 schreef golfer het volgende:
Vast net zo´n wonderkind als Drenthe.
Drenthe is ook gewoon erg goed. Nu ik zo zit te kijken had Feijenoord echt een prachtig elftal kunnen hebben als ze de spelers hadden kunnen behouden. Jongens zoals Drenthe, de Guzman, Kalou en Wijnaldum zijn toch spelers die het verschil kunnen maken. Een elftal met deze vier spelers is gewoon een kampioenselftal.
  zaterdag 8 november 2008 @ 16:41:53 #29
124630 Sender_
Rotterdam echt wel !!
pi_63055657
Zeer goeie voetballer die gaat het ver schoppen.
Gory Gory what a Hell of a way to Die
pi_63055897
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:01 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Drenthe is ook gewoon erg goed. Nu ik zo zit te kijken had Feijenoord echt een prachtig elftal kunnen hebben als ze de spelers hadden kunnen behouden. Jongens zoals Drenthe, de Guzman, Kalou en Wijnaldum zijn toch spelers die het verschil kunnen maken. Een elftal met deze vier spelers is gewoon een kampioenselftal.
Tsja, als als als...

Wat als Kuyt nog was gebleven?

Dan had je Kalou Kuyt gehad, en daarachter Drenthe, de Guzman en Wijnaldum. Met daarachter van Bronckorst en/of El Ahmadi. Maar we hadden nog steeds een knudde verdediging gehad trouwens.
  zaterdag 8 november 2008 @ 17:11:29 #31
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63056175
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 11:46 schreef RayMania het volgende:

[..]

Bij Feyenoord en bij Jong Oranje speelde Drenthe gewoon goed, maar hij had niet zo snel naar Madrid moeten gaan. Daar ligt het niveau te hoog en zie je dat hij tekort komt.
Dat is het niet alleen. Hij is als persoon totaal veranderd. De instelling lijkt nergens meer op en het spelplezier spat er niet meer vanaf. Gewoon gek gemaakt door de $$$$$ en $$$-vrienden.

Drenthe heeft absoluut de potentie om een grote speler te worden, maar met deze instelling gaat het hem niet worden. Echt jammer.
pi_63056712
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 16:01 schreef MrSASO het volgende:

[..]

Drenthe is ook gewoon erg goed. Nu ik zo zit te kijken had Feijenoord echt een prachtig elftal kunnen hebben als ze de spelers hadden kunnen behouden. Jongens zoals Drenthe, de Guzman, Kalou en Wijnaldum zijn toch spelers die het verschil kunnen maken. Een elftal met deze vier spelers is gewoon een kampioenselftal.
Onzin natuurlijk, daarvoor heb je een goede defensie + keeper en een veel bredere selectie nodig.
Qua jeugdspelers had Feyenoord echter idd een goed elftal op kunnen bouwen. Vergeet El Hamdoui niet, die komt toch ook uit onze jeugd?
Cause nobody likes rock anymore!
  zaterdag 8 november 2008 @ 17:42:43 #33
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_63056773
Wijnaldum, held
Laffe huichelaar
  zaterdag 8 november 2008 @ 17:43:14 #34
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63056788
quote:
Op zaterdag 8 november 2008 17:40 schreef Crane het volgende:
Vergeet El Hamdoui niet, die komt toch ook uit jullie jeugd?
Nee.

[ Bericht 2% gewijzigd door Kopbal op 08-11-2008 18:08:49 ]
pi_63056916
-kap jij eens met trollen-

[ Bericht 96% gewijzigd door sjimz op 08-11-2008 18:09:14 ]
pi_63057299
-reactie op edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door sjimz op 08-11-2008 18:09:57 ]
  zaterdag 8 november 2008 @ 18:12:17 #37
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_63057371
Groot talent, absoluut! Maar wat ik eigenlijk nog plezieriger vind is dat hij als een verstandige jongen klinkt en oogt, een jongen die de nodige realiteitszin bezit om het beste uit zichzelf te halen!
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_63062948
Wijnaldum
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_63137104
Hij is jarig vandaag!

Gini
  dinsdag 11 november 2008 @ 19:29:08 #40
67174 Dos37
Come on Twente
pi_63137333
Nu op voor het rijbewijs
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
  dinsdag 11 november 2008 @ 20:11:13 #41
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_63138788
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 19:29 schreef Dos37 het volgende:
Nu op voor het rijbewijs
Hoeft hij niet meer dagelijks met de tram naar de Kuip.
pi_63145051
Zeer knap om uit te blinken bij Feyenoord hoor de concurrentie is moordend en er wordt altijd een hoog niveau gehaald, ook scoort hij geweldig veel en ook nog eens gigantisch veel assists, toppertje hoor!
pi_63146214
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zeer knap om uit te blinken bij Feyenoord hoor de concurrentie is moordend en er wordt altijd een hoog niveau gehaald, ook scoort hij geweldig veel en ook nog eens gigantisch veel assists, toppertje hoor!
Begint het niet te vervelen?
pi_63147496
quote:
Op dinsdag 11 november 2008 23:12 schreef Pizzakoppo het volgende:
Zeer knap om uit te blinken bij Feyenoord hoor de concurrentie is moordend en er wordt altijd een hoog niveau gehaald, ook scoort hij geweldig veel en ook nog eens gigantisch veel assists, toppertje hoor!
  woensdag 12 november 2008 @ 01:15:12 #45
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_63148260
Pizzakoppo. Obsessie?

Gelukkig vind 1 iemand hem nog leuk.
  woensdag 12 november 2008 @ 17:41:17 #46
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_63164471
Hopen dat Hardenberg em heel laat morgen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_63179340
quote:
Op woensdag 12 november 2008 17:41 schreef One_conundrum het volgende:
Hopen dat Hardenberg em heel laat morgen
Laat Verbeek hem maar lekker op de bank houden en Bruins een kans geven zichzelf te bewijzen in een volledige wedstrijd.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_63431510
Volgens RR zitten Arsenal - Chelsea - Liverpool - Man United en City morgen in de kuip voor Wijnaldum
  zaterdag 22 november 2008 @ 17:12:39 #49
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_63431694
quote:
Op donderdag 13 november 2008 00:41 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Laat Verbeek hem maar lekker op de bank houden en Bruins een kans geven zichzelf te bewijzen in een volledige wedstrijd.



RR is?
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_63431711
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:12 schreef One_conundrum het volgende:

[..]




RR is?
Radio Rijnmond neem ik aan.
pi_63431736
Radio Rijnmond idd
pi_63431887
Die gaat wel voor een miljoentje of 3, 4 naar chelsea alwaar hij geen minuut speelt.
pi_63432397
Gaat Wijnaldum morgen spelen dan?Ik dacht dat hij nog niet fit was.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_63432459
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die gaat wel voor een miljoentje of 3, 4 naar chelsea alwaar hij geen minuut speelt.
Kun jij gewoon niet eens een keer voor eens en altijd optiefen hier, kansloos figuur?
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63432492
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:47 schreef Crane het volgende:

[..]

Kun jij gewoon niet eens een keer voor eens en altijd optiefen hier, kansloos figuur?
pi_63432524
Feyenoord zal waarschijnlijk alleen zijn gedragen boxershort aan Chelsea verkopen voor 3 miljoen Euro.
Deze jongen kan veel meer gaan opleveren.
pi_63432630
Nee voor een talent van 18 die nog niks heeft bewezen wordt geen fuck betaald of je heet Drenthe.
pi_63432667
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee voor een talent van 18 die nog niks heeft bewezen wordt geen fuck betaald of je heet Drenthe.
Voor potentie wordt goud geld betaald en dat is Wijnaldum ook waard.
pi_63432718
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:54 schreef Pizzakoppo het volgende:
Nee voor een talent van 18 die nog niks heeft bewezen wordt geen fuck betaald of je heet Drenthe.
En daarom behoudt Feyenoord hem zodat ie zich meer kan bewijzen en het tienvoudige waard wordt. Moeilijk he, een beetje logisch nadenken?
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63432756
Eng he, de gedachte dat talenten voor geld kiezen?
pi_63432837
Nee hoor, zolang je tevens de gedachte dat ie nog een contract voor 3 jaar bij Feyenoord heeft lopen hebt.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_63433377
Wijnaldum is gewoon een mega talent.Niets meer en niets minder.Einde discussie
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_63434589
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die gaat wel voor een miljoentje of 3, 4 naar chelsea alwaar hij geen minuut speelt.
Zelfs bij Feyenoord is men niet zo dom om dat te laten gebeuren.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 23 november 2008 @ 13:24:32 #64
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_63447644
Weer lekker bezig vandaag, jammer dat die telkens tegen 2 man moet spelen.
pi_63448622
quote:
Op zaterdag 22 november 2008 17:21 schreef Pizzakoppo het volgende:
Die gaat wel voor een miljoentje of 3, 4 naar chelsea alwaar hij geen minuut speelt.
Zal wel meevallen. Voor Kalou is ook goed betaald, en die speelt ook zowat elke week. Goede jonge middenvelders kan Chelsea wel gebruiken, maar laat hem eerst nog een paar jaar bij Feijenoord is mijn mening. En daarna moet hij zelf maar kiezen welke club hem het leukst lijkt.
PSV --- Chelsea FC --- Frank Lampard --- Heinz-Harald Frentzen --- Timo Glock
pi_63448642
Hij is eigenlijk te goed voor dit Feyenoord
pi_63449960
Hij was weer goed vandaag En hij lijkt me wel iets voor Arsenal
pi_63450248
quote:
Op zondag 23 november 2008 13:56 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Hij is eigenlijk te goed voor dit Feyenoord
Inkoppertje, maar dat ben je al snel.

Feyenoord moet hem gewoon verkopen en zorgen dat hij nog minimaal 1 jaar verhuurd wordt aan ze.
pi_63451036
Hij was weer erg lekker bezig!!
pi_63455451
Weergaloos weer vandaag, beste man op het veld.
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  zondag 23 november 2008 @ 20:24:50 #71
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_63458787
Gelul.
Feyenoord moet hem helemaal niet verkopen. Vertrouwen geven, contract verlengen en lang van genieten.
The Most Incredible, Baby
  zondag 23 november 2008 @ 20:28:16 #72
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_63458883
quote:
Op vrijdag 7 november 2008 14:42 schreef BonJovi het volgende:
laat die gast nog bescheiden hoe hij nu is, zulke dingen gaan alleen maar tegen werken.
Ja, valse bescheidenheid, zoals we eerder zagen bij, in mindere mate Aissati maar zeker in het geval van Afellay.

²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_63646715
Weekje rust zou niet verkeerd zijn. Aan alles is te zien dat hij helemaal op is.
Heeft denk ik teveel hooi op z'n vork moeten nemen dit seizoen...
Feyenoord!
"Feyenoord zit in mijn hart. Maar Feyenoord, dat zijn de mensen, dat zijn de supporters. Door hen ontstaat het Feyenoord-gevoel." Henk Fräser
  Trouwste user 2022 woensdag 14 januari 2009 @ 16:13:33 #74
7889 tong80
Spleenheup
pi_65034461
Kom maar naar Ajax jongen.

Ken je Marco van Basten ?

Die kan je alleen maar beter maken.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65034653
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:13 schreef tong80 het volgende:
Kom maar naar Ajax jongen.

Ken je Marco van Basten ?

Die kan je alleen maar beter maken.

!
pi_65042115
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 16:13 schreef tong80 het volgende:
Kom maar naar Ajax jongen.

Ken je Marco van Basten ?

Die kan je alleen maar beter maken.


Ga eens heul snel weg hier
pi_65043009
quote:
Op zondag 23 november 2008 20:28 schreef BansheeBoy het volgende:

[..]

Ja, valse bescheidenheid, zoals we eerder zagen bij, in mindere mate Aissati maar zeker in het geval van Afellay.

²
In mindere mate Aissati? Is dat niet dat ventje dat op z'n 18e loopt te klagen dat hij linksbuiten moet spelen, omdat dat z'n positie niet is? Dat hadden wij niet afgesprrroken. Ik schat Wijnaldum toch anders in dan dat trouwens. Hoop dat ie nog mooi een paar jaar bij Feyenoord blijft, voor ie voor veel geld naar het buitenland vertrekt.
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 10:54:30 #78
7889 tong80
Spleenheup
pi_65062451
quote:
Op woensdag 14 januari 2009 19:23 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Ga eens heul snel weg hier
Ik heb deze topicreeks gestart

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65062728
Overschatte voetballer. Zal het niet verder schoppen dan een club van het niveau Blackburn/Sunderland.
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 11:04:27 #80
7889 tong80
Spleenheup
pi_65062779
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Overschatte voetballer. Zal het niet verder schoppen dan een club van het niveau Blackburn/Sunderland.
Ik zie een topper in hem.

Als je kunt uitblinken in een team dat om degradatie speelt op je 18de word je een grote.

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  donderdag 15 januari 2009 @ 11:38:37 #81
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_65064076
Uitblinken in een team vol topspelers is moeilijker. Maar goed, Wijnaldum komt er denk ik wel.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 12:19:25 #82
7889 tong80
Spleenheup
pi_65065555
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 11:38 schreef Kriegel het volgende:
Uitblinken in een team vol topspelers is moeilijker. Maar goed, Wijnaldum komt er denk ik wel.
Daarom was Péle de beste ooit

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_65079642
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 10:54 schreef tong80 het volgende:

[..]

Ik heb deze topicreeks gestart


Weet ik Maar ik heb liever niet dat je Wijnaldum bij ons weghaalt
  Trouwste user 2022 donderdag 15 januari 2009 @ 18:27:09 #84
7889 tong80
Spleenheup
pi_65080216
quote:
Op donderdag 15 januari 2009 18:07 schreef Zjakkie het volgende:

[..]

Weet ik Maar ik heb liever niet dat je Wijnaldum bij ons weghaalt
Ok ik zal Ajax niet meer tippen

Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
pi_67082580
Goede wedstrijd samen met Fer
pi_67083272
Was idd weer goed vandaag. Maar na De Guzman moet ik eerst nog maar eens zien dat ie echt blijft groeien.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_67083632
quote:
Op zondag 15 maart 2009 13:10 schreef Cyberia18 het volgende:
Maar over 5 jaar speelt ie wel bij Liverpool hoor! Zag je die sprint zojuist?! Wat een explosie, wat een gogme!
pi_67083683
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:22 schreef Crane het volgende:
Was idd weer goed vandaag. Maar na De Guzman moet ik eerst nog maar eens zien dat ie echt blijft groeien.
Gaat die de play-offs nog halen trouwens?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_67083699
Oeps, verkeerde topic.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_67083852
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Gaat die de play-offs nog halen trouwens?
Ik geloof het niet.
Cause nobody likes rock anymore!
pi_67084003
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:32 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Gaat die de play-offs nog halen trouwens?
Ga je nooit meer in een FR shirt zien
pi_67088564
quote:
Op zondag 15 maart 2009 21:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ga je nooit meer in een FR shirt zien
Waar baseer je dat op?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_67957373
Met afstand het grootste talent van Nederland. Het is wachten op zijn selectie voor het Nederlands elftal.
  zondag 12 april 2009 @ 19:43:32 #94
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_67957419
10x beter dan de vleugels van die club uit amsterdam
pi_67957440
Wijnaldum wat was die goed
pi_67957471
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:43 schreef jorienvdherik het volgende:
10x beter dan de vleugels van die club uit amsterdam
Suarez is nog en stuk beter. Maar ook weer een aantal jaren ouder.
  zondag 12 april 2009 @ 19:46:26 #97
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_67957473
Hij moet wel snel naar een andere club om door te groeien. Ik denk aan een mooie Duitse of Franse subtopper (of topclub) om later door te groeien naar Engeland waar zijn fysiek sterke spel uitstekend van pas zal komen.

Laat hem niet dezelfde fout maken als Drenthe (wat is dat zonde zeg! Drenthe had met meer carriereplanning nu een goede linksback voor Oranje kunnen zijn)
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
pi_67958222
Wat speelde hij geweldig
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  zondag 12 april 2009 @ 20:34:31 #99
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_67958767
Speelde lekker vandaag. Ontwikkelt zich goed. Vind hem op rechts uitstekend uit de verf komen.
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Suarez is nog en stuk beter. Maar ook weer een aantal jaren ouder.
Dat uitgerekend jij deze post plaatst.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_67960413
quote:
Op zondag 12 april 2009 19:41 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Met afstand het grootste talent van Nederland. Het is wachten op zijn selectie voor het Nederlands elftal.
Op dit moment hebben we natuurlijk nog wel wat betere spelers op die positie.

Laat hem maar eerst een tijdje op een constant niveau spelen.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
  zondag 12 april 2009 @ 21:25:18 #101
177053 Klopkoek
Regressief links
pi_67960438
quote:
Op zondag 12 april 2009 21:24 schreef RayMania het volgende:

[..]

Op dit moment hebben we natuurlijk nog wel wat betere spelers op die positie.

Laat hem maar eerst een tijdje op een constant niveau spelen.
Verbeek liet Leroy Fer op zijn plek spelen
Deuger & Gutmensch
"Conservatism consists of exactly one proposition, to wit: There must be in-groups whom the law protects but does not bind, alongside out-groups whom the law binds but does not protect."
  zondag 12 april 2009 @ 21:32:24 #102
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_67960664
Het valt me vooral op dat hij altijd zo vrolijk is, zowel op het veld als in de media. In interviews komt het allemaal heel spontaan over. Mediatraining hebben hem gelukkig nog niet verziekt.
pi_67962669
quote:
Op zondag 12 april 2009 20:34 schreef TC03 het volgende:
Dat uitgerekend jij deze post plaatst.
Kan het moeilijk ontkennen toch? Suarez is wat constanter en scoort wat meer.
Maar we moeten niet vergeten dat Wijnaldum een paar weken geleden pas 18 jaar is geworden.
pi_67965573
quote:
Op zondag 12 april 2009 22:35 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Kan het moeilijk ontkennen toch? Suarez is wat constanter en scoort wat meer.
Maar we moeten niet vergeten dat Wijnaldum een paar weken geleden pas 18 jaar is geworden.
Sowieso is het lastig om een 18 jarige middenvelder van Feyenoord te vergelijken met een 22 jarige aanvaller van Ajax.
pi_67969312
quote:
Op zondag 12 april 2009 23:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Sowieso is het lastig om een 18 jarige middenvelder van Feyenoord te vergelijken met een 22 jarige aanvaller van Ajax.
Daarom maak ik die vergelijking ook niet en maak ik de vergelijking tussen 2 buitenspelers.
pi_67969536
quote:
Op maandag 13 april 2009 09:15 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Daarom maak ik die vergelijking ook niet en maak ik de vergelijking tussen 2 buitenspelers.
Ow dus Wijnaldum is een vleugelaanvaller. Ik dacht altijd dat het een aanvallende middenvelder is.
pi_67969561
quote:
Op maandag 13 april 2009 09:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Ow dus Wijnaldum is een vleugelaanvaller. Ik dacht altijd dat het een aanvallende middenvelder is.
Hij staat eigenlijk het hele seizoen al gepositioneerd op de vleugel. Moet je nagaan hoe goed hij is als hij dadelijk voor lange tijd op 10 mag staan
pi_67970898
HSV zat gister ook voor hem op de tribune.
  maandag 13 april 2009 @ 11:23:43 #109
107631 Pikhoofd
What's in a name?
pi_67971257
maar een contract tot 2011?
pi_67971356
quote:
Op maandag 13 april 2009 09:48 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij staat eigenlijk het hele seizoen al gepositioneerd op de vleugel. Moet je nagaan hoe goed hij is als hij dadelijk voor lange tijd op 10 mag staan


Voor een vleugelspeler heeft hij dan behoorlijk weinig rendement.
pi_67971851
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:28 schreef sjimz het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Voor een vleugelspeler heeft hij dan behoorlijk weinig rendement.
De man van 17 miljoen staat er ook niet tussen.
pi_67971872
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

De man van 17 miljoen staat er ook niet tussen.
Klopt, maar wat heeft dat met dit te maken?
Jij maakt de vergelijking met Suarez en Wijnaldum.
pi_67971973
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:46 schreef sjimz het volgende:

[..]

Klopt, maar wat heeft dat met dit te maken?
Jij maakt de vergelijking met Suarez en Wijnaldum.
Ik zeg toch dat Suarez momenteel nog beter is? Dat lijstje van jou bevestigt mijn uitspraak nogmaals.
pi_67972047
Sulejmani valt net buiten het lijstje met 14. Niet slecht voor een speler die al een jaar niet in vorm is.
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_67972053
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat Suarez momenteel nog beter is? Dat lijstje van jou bevestigt mijn uitspraak nogmaals.
Dat klopt ook.
Maar ik zeg alleen dat Wijnaldum voor een buitenspeler nog te weinig rendement heeft.
  maandag 13 april 2009 @ 11:54:07 #116
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_67972080
Bekijk deze YouTube-video

Op 2:35 die actie die ze niet bij studio sport lieten zien.
pi_67972133
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:53 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat klopt ook.
Maar ik zeg alleen dat Wijnaldum voor een buitenspeler nog te weinig rendement heeft.
Hij staat daar het hele seizoen, maar het is een nr 10.
pi_67972156
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:52 schreef RayMania het volgende:
Sulejmani valt net buiten het lijstje met 14. Niet slecht voor een speler die al een jaar niet in vorm is.
Vraag me af of je dan wel beter kunt. Al is dat een discussie die in het Sulejmani topic gevoerd moet worden.
pi_67972185
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:55 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Hij staat daar het hele seizoen, maar het is een nr 10.
Dus? Dan hoeft hij geen assists of doelpunten te maken?
Arnautovic is ook geen vleugelspeler maar die lukt het toch ook?
  maandag 13 april 2009 @ 11:59:57 #120
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_67972270
Waar hebben we het in godsnaam over? Dat jochie is net 18 jaar, niemand verwacht dat hij bij een kwakkelend Feyenoord de boel even op sleeptouw neemt en elke week beslissend is.
pi_67972290
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:57 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dus? Dan hoeft hij geen assists of doelpunten te maken?
Arnautovic is ook geen vleugelspeler maar die lukt het toch ook?
Die is dan ook alweer 2 jaar ouder dan Wijnaldum
pi_67972351
quote:
Op maandag 13 april 2009 11:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik zeg toch dat Suarez momenteel nog beter is? Dat lijstje van jou bevestigt mijn uitspraak nogmaals.
Nog beter Wat een kakkerlak ben je toch.
pi_67972451
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:02 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

Nog beter Wat een kakkerlak ben je toch.
Was Suarez al zo goed op zijn 18de? En speelde hij ook in zo'n dramatisch elftal?
pi_67972813
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:05 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Was Suarez al zo goed op zijn 18de? En speelde hij ook in zo'n dramatisch elftal?
In zijn eerste seizoen bij Groningen had hij 10 goals uit 29 wedstrijden op 19-jarige leeftijd, Wijnaldum heeft er 3 ingelegd. Suarez was dus beter. Wijnaldum heeft te maken met een dramatisch elftal, Suarez met een heel nieuw land, omgeving en team.
pi_68226154
Ik hoop dat Wijnaldum over een paar jaar wel op een normale manier weg gaat uit de kuip.
Alstublieft geen gevalletje Van Persie , Kalou , Drenthe die allemaal met gezeur of voor veel te weinig zijn weg gegaan. Waarom kunnen we in Rotterdam niet gewoon met groot talent omgaan ?


Dat plus als Wijnaldum ajacied was geweest had hij al minstens 4 interlands gespeelt en dan hebben we nu nog wel een oud Feyenoorder als bondscoach
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_68233509
quote:
Op maandag 13 april 2009 12:17 schreef Dvm86 het volgende:

[..]

In zijn eerste seizoen bij Groningen had hij 10 goals uit 29 wedstrijden op 19-jarige leeftijd, Wijnaldum heeft er 3 ingelegd. Suarez was dus beter. Wijnaldum heeft te maken met een dramatisch elftal, Suarez met een heel nieuw land, omgeving en team.
Suarez is een aanvaller en komt vaker voor het doel dan Wijnaldum slimmerd
pi_68233575
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 02:14 schreef Canisfire het volgende:
Ik hoop dat Wijnaldum over een paar jaar wel op een normale manier weg gaat uit de kuip.
Alstublieft geen gevalletje Van Persie , Kalou , Drenthe die allemaal met gezeur of voor veel te weinig zijn weg gegaan. Waarom kunnen we in Rotterdam niet gewoon met groot talent omgaan ?


Dat plus als Wijnaldum ajacied was geweest had hij al minstens 4 interlands gespeelt en dan hebben we nu nog wel een oud Feyenoorder als bondscoach


Wie neemt van basten nou serieus

Denneboom als international
  Moderator dinsdag 21 april 2009 @ 12:20:52 #128
138438 crew  Pizzakoppo
pi_68233718
-Troll-

[ Bericht 99% gewijzigd door Prosac op 21-04-2009 12:47:25 ]
pi_68233918
-reactie op edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door Prosac op 21-04-2009 12:47:42 ]
pi_68234161
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:16 schreef Thunder0x het volgende:

[..]



Wie neemt van basten nou serieus

Denneboom als international
Volgens mij snap jij het niet helemaal
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68234283
Ik snap het heel goed en reageer op het feit dat als wijnaldum een ajaxcied was geweest hij al lang international was geweest.

pi_68234497
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:42 schreef Thunder0x het volgende:
Ik snap het heel goed en reageer op het feit dat als wijnaldum een ajaxcied was geweest hij al lang international was geweest.

Voor zijn positie is er enorm veel concurrent in Oranje
pi_68235693
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 12:42 schreef Thunder0x het volgende:
Ik snap het heel goed en reageer op het feit dat als wijnaldum een ajaxcied was geweest hij al lang international was geweest.


"Ajacied"

Van Basten heeft niets met Wijnalbum te maken natuurlijk, en Marco heeft zat niet Ajax spelers laten debuteren in oranje.

Maar zoals DK al zegt, er is zoveel concurrentie op het middenveld Sneijder/Van Persie/Van der Vaart zijn momenteel allemaal al een stukje verder dan Wijnalbum.

Speelt hij eigenlijk mee in een ander Jong/Jeugd Oranje eftal?
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 21 april 2009 @ 13:31:56 #134
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68235747
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:30 schreef _Mike_ het volgende:
Speelt hij eigenlijk mee in een ander Jong/Jeugd Oranje eftal?
Onder 19 dacht ik.
Was laatst wel opgeroepen voor Jong Oranje, maar had een blessure.
pi_68236762
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 13:30 schreef _Mike_ het volgende:

[..]

"Ajacied"

Van Basten heeft niets met Wijnalbum te maken natuurlijk, en Marco heeft zat niet Ajax spelers laten debuteren in oranje.

Maar zoals DK al zegt, er is zoveel concurrentie op het middenveld Sneijder/Van Persie/Van der Vaart zijn momenteel allemaal al een stukje verder dan Wijnalbum.

Speelt hij eigenlijk mee in een ander Jong/Jeugd Oranje eftal?
Van der vaart hoort natuurlijk aftevallen als hij zo doorgaat met zijn carriere
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_68238026
quote:
Op dinsdag 21 april 2009 14:00 schreef Canisfire het volgende:

[..]

Van der vaart hoort natuurlijk aftevallen als hij zo doorgaat met zijn carriere
Klopt, maar momenteel is hij natuurlijk wel een stuk verder. Ook Afellay staat natuurlijk nog voor Wijnalbum
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:43:45 #137
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68238065
Voorlopig is er in Oranje geen plaats voor hem, maar ik denk dat hij wel bij de selectie voor het EK in 2012 zal zitten.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_68238196
Ik denk wel dat hij de eerste is die van Marwijk oproept als vervanger bij een eventuele blessure van Sneijder, Afellay of van de Vaart
  dinsdag 21 april 2009 @ 14:52:13 #139
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68238371
Dat betwijfel ik aangezien er ook bij een blessure bij één van die spelers er nog genoeg goede spelers op de bank zitten en Wijnaldum bovendien nog niet goed genoeg is.

Overigens is het 'Van der Vaart' en niet 'van de Vaart'
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_68239524
Ach hij is goed genoeg.
Beetje pech heeft ie wel dat we de beste voetballers van Spanje en Engeland hebben lopen op zijn positie plus Affelay . Maar een Wijnaldum die nooit het grote oranje haalt zie ik niet gebeuren zou ook heel zonde zijn.
Mijn Snape wat doe je !
Niet zo dol op Amerika uit de kluiten gewassen kolonie vol randebielen.
Asperger and proud !
pi_68315540
Everton heeft interesse in Wijnaldum volgens Sky
  donderdag 23 april 2009 @ 20:35:13 #142
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68315729
¤25 miljoen
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_68316029
Ik zie Feyenoord er wel voor aan hem voor 7 miljoen weg te doen, omdat ze het geld nu hard nodig hebben. Dat weet Everton ook wel, en is typisch korte termijn-denken.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 23 april 2009 @ 20:45:26 #144
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68316087
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie Feyenoord er wel voor aan hem voor 7 miljoen weg te doen, omdat ze het geld nu hard nodig hebben. Dat weet Everton ook wel, en is typisch korte termijn-denken.
Sure.
  donderdag 23 april 2009 @ 20:46:03 #145
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_68316112
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:44 schreef heiden6 het volgende:
Ik zie Feyenoord er wel voor aan hem voor 7 miljoen weg te doen, omdat ze het geld nu hard nodig hebben. Dat weet Everton ook wel, en is typisch korte termijn-denken.
Denk het niet, het is vrijwel zeker dat Wijnaldum ooit het dubbele of driedubbele waard gaat worden, en aangezien Feyenoord niet bijna failliet is of gaat kunnen ze beter nog even op een houtje bijten.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_68316135
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:45 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Sure.
Jij denkt dat Gudde daar niet toe in staat is?
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_68316185
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef TC03 het volgende:

[..]

Denk het niet, het is vrijwel zeker dat Wijnaldum ooit het dubbele of driedubbele waard gaat worden, en aangezien Feyenoord niet bijna failliet is of gaat kunnen ze beter nog even op een houtje bijten.
Ik denk dat je Gudde en co ernstig overschat.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 23 april 2009 @ 20:53:32 #148
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68316400
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:47 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Ik denk dat je Gudde en co ernstig overschat.
Nee, jij doet net of die gozer uit het gekkenhuis is gepikt. Hij heeft ooit één bod afgewezen, waarbij het ook nog eens een bod was met allerlei tussenpersonen en niets officieels, en hij is gelijk een imbeciel? Kom op he.

Feyenoord zal echt niet lager dan 20 miljoen vragen. Het is ook niet dat Gudde dit even in zijn eéntje bepaalt he.
pi_68316849
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:53 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]

Nee, jij doet net of die gozer uit het gekkenhuis is gepikt. Hij heeft ooit één bod afgewezen, waarbij het ook nog eens een bod was met allerlei tussenpersonen en niets officieels, en hij is gelijk een imbeciel? Kom op he.
Daar baseer ik me niet op, maar op jarenlang inconsequent beleid, en het feit dat er nogal opportunistische mensen daar de leiding hebben.

quote:
Feyenoord zal echt niet lager dan 20 miljoen vragen. Het is ook niet dat Gudde dit even in zijn eéntje bepaalt he.
Ik zou niet weten wie anders, want een technisch directeur hebben we niet.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:09:52 #150
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_68332937
quote:
Op donderdag 23 april 2009 21:06 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Daar baseer ik me niet op, maar op jarenlang inconsequent beleid, en het feit dat er nogal opportunistische mensen daar de leiding hebben.


[..]

Ik zou niet weten wie anders, want een technisch directeur hebben we niet.
Raad van commissarissen bijvoorbeeld.
Buiten die groep zijn er nog voldoende mensen binnen Feyenoord die hun handtekening moeten plaatsen.
  vrijdag 24 april 2009 @ 12:31:16 #151
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68333566
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:46 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij denkt dat Gudde daar niet toe in staat is?
Deed hij bij De Guzman toch ook niet? Of was het dan toch niet Gudde zijn fout dat Man City er niet op doorging?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_68338105
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 12:09 schreef Lastpost het volgende:

[..]

Raad van commissarissen bijvoorbeeld.
Buiten die groep zijn er nog voldoende mensen binnen Feyenoord die hun handtekening moeten plaatsen.
Die bemoeit zich daar volgens mij echt niet direct mee.

As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  vrijdag 24 april 2009 @ 14:58:17 #153
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_68338282
quote:
Op donderdag 23 april 2009 20:30 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Everton heeft interesse in Wijnaldum volgens Sky
15 miljoen + en
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:20:02 #154
132993 TJDoornbos
#TeamToekNip
pi_68342650
quote:
Op vrijdag 24 april 2009 14:58 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

15 miljoen + en
je bent gek. Boven de 30 ivm talentpool en anders als steunpilaar gebruiken komende 3 jaar.
  vrijdag 24 april 2009 @ 17:24:25 #155
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68342742
laat hem maar lekker bij Fey blijven.
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
pi_68417216
Vanavond bij Holland Sport
  maandag 27 april 2009 @ 11:30:51 #157
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68417435
quote:
Op maandag 27 april 2009 11:22 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vanavond bij Holland Sport
samen met De Fer
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  maandag 27 april 2009 @ 20:36:23 #158
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68435751
Het grootste talent van Nederland is momenteel op Nederland 3.
pi_68435807
Hij is wel lekker nuchter
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68435871
Lachen die gozer
pi_68435875
Blufkikker! Hij zou net als Suarez ook een Panenka pingel nemen op zo'n moment.
pi_68436074
quote:
Op maandag 27 april 2009 20:39 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Blufkikker! Hij zou net als Suarez ook een Panenka pingel nemen op zo'n moment.
Arrogant dus
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68436097
Hij lijkt op Zidane
pi_68436210
denny is de dj
pi_68436340
hoor 'em rappen
pi_68436342
Geinige gozer.
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68436359
Lachen vette rap
pi_68436366
Hij kan rappen
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_68436395
Haha heerlijk
pi_68436408
Tof nr. ook van Winne.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  maandag 27 april 2009 @ 20:51:19 #171
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_68436436
geniaal
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  maandag 27 april 2009 @ 20:52:40 #172
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_68436501
De Wijn.

Leuk interview, zoals ik al eerder aangaf heeft mediatraining hem (nog) niet verpest.
  maandag 27 april 2009 @ 20:52:48 #173
53851 BoNi
Politiek correct en tolerant
pi_68436509
Tantu lauwe kill......!
"Hier ligt mijn hart, mijn vreugde, mijn verdriet......"
Schitterend!
pi_68436611
Vette beat
  maandag 27 april 2009 @ 20:55:21 #175
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_68436625
Raptalent.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_68436693
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
  Forum Admin maandag 27 april 2009 @ 20:58:18 #177
35723 crew  GGMM
pi_68436737
Wat een intellectueel.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_68436998
Kwam leuk over .
pi_68438090
uitgelachen door suarez
pi_68438121
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:29 schreef buddyb het volgende:
uitgelachen door suarez
Uitgelachen? Ze maakte gewoon een lolletje om het fietsen
,,Je wist dat je bij hem niet kon verzaken. Eigenlijk wilde je als speler liever niet geblesseerd raken, want je wist dat je dan bij Bob terecht kwam. Bob had Ajax in het bloed. Er telde maar een ding en dat was deze club."
pi_68439310
Lang leve uitzending gemist
Winne
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
  maandag 27 april 2009 @ 22:58:20 #182
202421 Mr_DG
Areeverdairchee
pi_68442341
Ik vond hem echt heel erg leuk en down to earth overkomen bij Holland Sport.
“Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today.”
pi_68457340
Nu is de herhaling van HS
pi_68457634
quote:
Op maandag 27 april 2009 21:53 schreef Hofpleinfontein het volgende:
Winne
pi_68457776
Hij kent zelfs de burgemeester van Rotterdam
pi_68465171
de liefde voor zn oma doet het hem toch bij mij...

En wat een klasbak zeg... topper in wording..
  woensdag 6 mei 2009 @ 15:19:58 #187
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_68731963
Mooi stuk over hem in de VI. Echt een geweldige gozer.
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:18:24 #188
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_69017406
TT change naar : Georginio Wijnaldum #2 - Goed genoeg voor FC Twente!

Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
pi_69018455
18 jaar en 6 maanden oud, inmiddels al 46 competitiewedstrijden gespeeld voor Feyenoord, dat gaat hard!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:47:47 #190
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69018474
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:47 schreef heiden6 het volgende:
18 jaar en 6 maanden oud, inmiddels al 46 competitiewedstrijden gespeeld voor Feyenoord, dat gaat hard!
Debuut op 16-jarige leeftijd.
  donderdag 14 mei 2009 @ 15:56:20 #191
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_69018839
Ik vind deze speler inderdaad goed genoeg voor Twente.
Zou mooi zijn als hij komt.
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:37:37 #192
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69020776
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 15:56 schreef Robinhoo het volgende:
Ik vind deze speler inderdaad goed genoeg voor Twente.
Zou mooi zijn als hij komt.
Grappig.

Hoe ziet dat er overigens uit, zo'n voorronde CL in de prijzenkast?
Ten percent faster with a sturdier frame
  donderdag 14 mei 2009 @ 16:55:23 #193
130094 Robinhoo
Hasj coke pillen
pi_69021570
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:37 schreef TC03 het volgende:

[..]

Grappig.

Hoe ziet dat er overigens uit, zo'n voorronde CL in de prijzenkast?
Diep in mijn hart daar zit mijn club, het hoort bij mij 't is mijn geluk, het rode shirt, het Twentse Ros.. JE BENT MIJN TROTS.
  donderdag 14 mei 2009 @ 17:32:33 #194
125344 gitaarsnaar
Sterker Door Strijd
pi_69022848
quote:
Op donderdag 14 mei 2009 16:55 schreef Robinhoo het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
Rene van der Gijp: Als het hele stadion ''Je moeder is een hoer'' scandeert, dan moet er wel een kern van waarheid inzitten.
Feyenoord: RR
  vrijdag 15 mei 2009 @ 13:42:25 #195
67174 Dos37
Come on Twente
pi_69054705
geniale TT
Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
[b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
pi_69064665
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 13:42 schreef Dos37 het volgende:
geniale TT
Als Twente Elia verkoopt kunnen ze hem halen
pi_69064761
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 18:47 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Als Twente Elia verkoopt kunnen ze hem halen
Gaat Twente 25 miljoen vangen voor Elia dan?
pi_69064830
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gaat Twente 25 miljoen vangen voor Elia dan?
Nee en ik denk Feyenoord ook niet voor Wijntje. Als Sneijder 27miljoen is, dan is Wijntje zo rond de 12miljoen. En dat is het bedrag wat Twente wil hebben voor Elia lijkt me.

Maarja, het was maar een geintje
  vrijdag 15 mei 2009 @ 18:53:04 #199
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_69064835
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 18:50 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Gaat Twente 25 miljoen vangen voor Elia dan?
Is Wijnaldum dan zoveel waard? Denk dat Feijenoord niet eens de helft zal ontvangen voor hem.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_69064896
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 18:53 schreef TheJanitor het volgende:

[..]

Nee en ik denk Feyenoord ook niet voor Wijntje. Als Sneijder 27miljoen is, dan is Wijntje zo rond de 12miljoen. En dat is het bedrag wat Twente wil hebben voor Elia lijkt me.

Maarja, het was maar een geintje
Wijntje heeft meer potentie dan die sleutelhangert
pi_69065049
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 18:53 schreef Happel het volgende:

[..]

Is Wijnaldum dan zoveel waard? Denk dat Feijenoord niet eens de helft zal ontvangen voor hem.
Uiteindelijk niet nee. De helft van die 25 miljoen zal naar de investeerders van de talentpools gaan.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 18:59:47 #202
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69065102
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 18:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Uiteindelijk niet nee. De helft van die 25 miljoen zal naar de investeerders van de talentpools gaan.
25 procent. 2 keer de helft dus..
pi_69065109
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 18:58 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Uiteindelijk niet nee. De helft van die 25 miljoen zal naar de investeerders van de talentpools gaan.
Hij gaat echt niet voor 25 miljoen verkocht worden.
Ik denk dat hij bij een bod van een miljoentje of 15 met strik en al uit de kuip wordt gedragen.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 19:03:31 #204
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69065235
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 18:59 schreef sjimz het volgende:

[..]

Hij gaat echt niet voor 25 miljoen verkocht worden.
Ik denk dat hij bij een bod van een miljoentje of 15 met strik en al uit de kuip wordt gedragen.
Ligt er maar net aan hoe lang hij blijft natuurlijk. Zie niet in waarom hij niet voor meer dan 20 miljoen de deur uitgaat.
pi_69065262
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 19:03 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe lang hij blijft natuurlijk. Zie niet in waarom hij niet voor meer dan 20 miljoen de deur uitgaat.
Omdat hij daar niet goed genoeg voor is/wordt misschien?
pi_69065324
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 19:03 schreef Kopbal het volgende:

[..]

Ligt er maar net aan hoe lang hij blijft natuurlijk. Zie niet in waarom hij niet voor meer dan 20 miljoen de deur uitgaat.
Omdat Feyenoord het geld hard zat nodig heeft.
pi_69065350
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 19:04 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Omdat hij daar niet goed genoeg voor is/wordt misschien?
Misschien ja. Maar zoals hij het nu doet ligt hij nog wel op koers om een goede speler te worden.
pi_69065432
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 19:06 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Misschien ja. Maar zoals hij het nu doet ligt hij nog wel op koers om een goede speler te worden.
Zeker. Ik sluit ook niet uit dat hij alsnog voor 20 miljoen of meer de deur uit gaat. Kopbal zei alleen dat hij geen reden zag waarom die voor minder dan 20 miljoen weg zou gaan. Dat is natuurlijk onzin.
pi_69065462
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 19:08 schreef De_kromme het volgende:

[..]

Kopbal zei alleen dat hij geen reden zag waarom die voor minder dan 20 miljoen weg zou gaan. Dat is natuurlijk onzin.
Ik zie de reden ook niet waarom hij voor minder dan 20 miljoen weg zou gaan.
pi_69065524
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik zie de reden ook niet waarom hij voor minder dan 20 miljoen weg zou gaan.
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 19:05 schreef sjimz het volgende:

[..]

Omdat Feyenoord het geld hard zat nodig heeft.
  vrijdag 15 mei 2009 @ 19:11:17 #211
227143 Kopbal
Bal met de kop.
pi_69065530
De complete wereldtop heeft dit seizoen al op de tribunes gezeten voor hem. Hij is zelf verstandig en blijft nog wel een jaar of 2. Ik zeg 25 miljoen.
pi_69065639
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 19:09 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Ik zie de reden ook niet waarom hij voor minder dan 20 miljoen weg zou gaan.
Zijn toch zat redenen lijkt me. De reden die Sjimz aangeeft bijvoorbeeld. Maar het zou ook kunnen dat zijn ontwikkeling stagneert oid.
pi_69065714
quote:
Op vrijdag 15 mei 2009 19:11 schreef Kopbal het volgende:
De complete wereldtop heeft dit seizoen al op de tribunes gezeten voor hem. Hij is zelf verstandig en blijft nog wel een jaar of 2. Ik zeg 25 miljoen.
Ja en dan heeft hij nog maar een 1 jarig contract en gaat hij alsnog weg voor 8miljoen
pi_69125366
Op verschillende Engelse forums wordt gemeld dat Chelsea Wijnaldum wil hebben. Dit op aanraden van Guus Hiddink. Chelsea zou zo'n 20 miljoen euro over hebben voor Wijnaldum.
pi_69125404
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op verschillende Engelse forums wordt gemeld dat Chelsea Wijnaldum wil hebben. Dit op aanraden van Guus Hiddink. Chelsea zou zo'n 20 miljoen euro over hebben voor Wijnaldum.
Dat is toch 5 miljoen te weinig.
  zondag 17 mei 2009 @ 18:45:54 #216
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69125418
Georginio, het was leuk je gekend te hebben, veel plezier in Londen.

Denk alleen niet dat Wijnaldum zelf al weg wil.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69125445
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:45 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat is toch 5 miljoen te weinig.
Feyenoord hoeft dan ook niet meteen akkoord te gaan.
pi_69125446
Maar goed, lekker bij Feyenoord blijven.
Bij Chelsea zal je alleen maar bankopvulling zijn.
  zondag 17 mei 2009 @ 18:47:00 #219
212185 Palmboom313
Hilary Duff
pi_69125449
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Op verschillende Engelse forums wordt gemeld dat Chelsea Wijnaldum wil hebben. Dit op aanraden van Guus Hiddink. Chelsea zou zo'n 20 miljoen euro over hebben voor Wijnaldum.
Meteen verkopen. Als Chelsea slim is verhuren ze hem dan meteen weer voor 2 jaar terug naar Feyenoord.
pi_69125460
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:46 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Feyenoord hoeft dan ook niet meteen akkoord te gaan.
Als Chelsea 20 miljoen biedt dan huurt Gudde persoonlijk nog een roeibootje om hem daarheen te brengen denk ik.
pi_69125463
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:45 schreef TC03 het volgende:
Georginio, het was leuk je gekend te hebben, veel plezier in Londen.

Denk alleen niet dat Wijnaldum zelf al weg wil.
Verkopen en volgend seizoen nog een jaartje Rotterdam
  zondag 17 mei 2009 @ 18:48:06 #222
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69125480
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Verkopen en volgend seizoen nog een jaartje Rotterdam
Zou geen gek idee zijn.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69125517
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Verkopen en volgend seizoen nog een jaartje Rotterdam
Of hem verhuren aan een Fulham of een team van dezelfde strekking.
Om alvast aan de PL te wennen.
  zondag 17 mei 2009 @ 18:56:17 #224
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_69125763
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:49 schreef sjimz het volgende:

[..]

Of hem verhuren aan een Fulham of een team van dezelfde strekking.
Om alvast aan de PL te wennen.
Wijnaldum zal vrij zeker nog niet naar Engeland willen, getuige de uitspraken van hem in interviews. Daarnaast is hij bij Feyenoord nog lang niet uitgeleerd.

Ik zou alleen graag wat linkjes naar deze fora willen zien, want het blijft een erg vaag gerucht.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_69126217
Verkopen aan Chelsea en terug huren zou ideaal zijn voor Feyenoord.
"A little philosophy inclineth man's mind to atheism, but depth in philosophy bringeth man's minds about to religion." - Sir Francis Bacon
"Heb je vijanden lief, wees goed voor wie jullie haten." - Jezus
pi_69130419
quote:
Op zondag 17 mei 2009 18:47 schreef sjimz het volgende:

[..]

Als Chelsea 20 miljoen biedt dan huurt Gudde persoonlijk nog een roeibootje om hem daarheen te brengen denk ik.
Het is Gudde. Maar goed, hij heeft nog een contract tot 2012 geloof ik. Tegen die tijd is die lamlul wel weg.
-
pi_74806752
quote:
Pot: Wijnaldum onhoudbaar

Na afloop van het duel van Jong Oranje tegen Jong Spanje was Cor Pot vooral te spreken over oud-Feyenoorder Jeffrey Bruma en over Giorginio Wijnaldum. 'Bruma heeft fantastisch verdedigd. Hij traint bij Chelsea op topniveau en dat zie je, want hij maakt bijna geen fouten. Jeffrey is een persoonlijkheid, hij durft in te schuiven en speelt bijna altijd naar voren. Hij heeft alles in zich om een sterke en grote verdediger te worden. En Wijnaldum was aan de rechterkant onhoudbaar. Het is lekker als je twee van die ’extraatjes’ hebt.'
pi_109535656
Nou, wat een ontwikkeling maakt deze jongen toch.
If you love supersof & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
If you love Ezell & are 100% proud of it copy this and make it your signature!
  Forum Admin maandag 26 maart 2012 @ 17:15:29 #229
35723 crew  GGMM
pi_109535789
'Newcastle United toont interesse in Wijnaldum'

Newcastle United zou interesse hebben getoond in PSV-middenvelder Georginio Wijnaldum. Dit meldt het Engelse tabloid The Daily Star. De huidige middenvelders Cheick Tioté en Yohan Cabaye werden de afgelopen weken immers veelvuldig in verband gebracht met verscheidene Engelse topclubs.

The Magpies staan momenteel op een zesde plaats in de Engelse Premier League. Eerder dit seizoen versloeg de ploeg van onder meer doelman Tim Krul Manchester United met 3-0. Er werd gelijkgespeeld tegen Arsenal (0-0) en Tottenham Hotspur (2-2).

Wijnaldum komt sinds de afgelopen zomer uit voor PSV. Daarvoor speelde hij vier jaar in de hoofdmacht van Feyenoord. Tot op heden kwam Gini twee keer uit voor het Nederlands elftal. Tijdens het met 11-0 gewonnen duel met San Marino wist de 21-jarige speler één keer tot scoren te komen.

bron: http://www.soccernews.nl/(...)teresse_in_Wijnaldum

Bizar eigenlijk, vind hem idd nou niet echt een bijzondere ontwikkeling doormaken.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_111192373
Gini de baas Wijnaldum

Wereldtop jonguh, Messi gaat nog zien. Deze man gaat al zijn prijzen afpakken jwz.

Gini _O_

pi_111192631
haha "op naar de wereldtop" wat garp
De enige "klapper in het buitenland" die deze jongen ooit zou kunnen maken is tijdens zijn vakantie met een huurauto
Op vrijdag 14 april 2023 07:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
"Orkun Kokcu is een dynamischere verbeterde versie van Andrea Pirlo".
pi_111194497
Wijnaldum is het voorbeeld van Been zijn mislukking. Als Been geen trainer was geweest had deze jongen gewoon nog in Rotterdam gespeeld. Maar goed, die jongen ging lekker hogerop en ziet nu dat een transfer van topclub naar topclub in Nederland over het algemeen niet zoveel verschil maakt. Nu speelt hij zelfs EL ipv vCL.

Overigens zie je aan hem dat hij het niet gaat redden. Hij heeft het inzicht niet voor een pass, de klasse niet om het alleen te doen en de techniek niet om een voorzet te geven. Met alleen dribbelen red je het tegenwoordig niet.
pi_111207495
pi_112795467
quote:
Wijnaldum baalt: 'Naar PSV gegaan om op middenveld te spelen'

Georginio Wijnaldum heeft de knuppel in het hoenderhok gegooid. Het voorbije seizoen moest hij diverse keren opdraven als rechtsbuiten en dat zint hem niet langer. “Ik ben naar PSV gegaan om op het middenveld te spelen. Daarover hebben we van tevoren duidelijke afspraken gemaakt”, vertelt hij in Voetbal International.

De international wil graag centraal op het middenveld spelen en zegt daar met PSV over te hebben gesproken. “Bij Feyenoord speelde ik op een gegeven moment ook als rechterspits en had ik het gevoel dat ik me op die plek niet verder kon ontwikkelen. Als middenvelder heb ik dat gevoel juist wel. Daarom zei ik tegen technisch directeur Marcel Brands en, toen nog, trainer Fred Rutten: 'Als jullie me als rechtsbuiten willen, hoeven we niet eens te gaan praten. Dan kom ik niet en blijf ik lekker bij Feyenoord'.”

Of de nieuwe coach Dick Advocaat hetzelfde van plan is, weet Wijnaldum nog niet. “De afspraak over mijn positie heb ik gemaakt met Rutten en Brands. Fred is weg, Brands zit er nog, dus ik ga ervan uit dat die afspraak nog steeds geldt. Het blijft voor mij moeilijk om rechtsbuiten te spelen. Elke wedstrijd die ik bij PSV als rechtsbuiten heb gespeeld, kreeg ik minder plezier.”
_O- :') :W
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_112795524
Gini _O_
pi_112796013
Wat een zelfoverschatte kneus is 't ook. Bij het mindere Feyenoord onder Been kon hij niet eens een plek op 't middenveld afdwingen. Dan gaat hij naar de met miljoenen smijtende subsidiespons uit Eindhoven en dan denkt hij dat 't daar wel zal lukken. :')

Dat is zoiets als een heel lelijke vent die gaat scheiden van z'n lelijke vrouw, aanklopt bij een lekker wijf en dan denkt dat hij meteen binnen is bij dat mokkel.
Baat 't niet, schaadt 't niet. Dus slikken, kreng.
pi_119610608
Even een kickje, speelde weer puik vandaag.
* Verwijderd *
pi_119671119
Guidetti op zijn Dirk-Kuijt accountje en maar lachen om uitspraken over Enoh. :')
pi_119671645
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 november 2012 13:22 schreef j0rdiiii het volgende:
Guidetti op zijn Dirk-Kuijt accountje en maar lachen om uitspraken over Enoh. :')
Vraag is in hoeverre je mijn reacties met een knipoog moet nemen als dit een van mijn eerste posts in het topic is:

quote:
1s.gif Op vrijdag 7 november 2008 14:42 schreef Dirk-Kuijt het volgende:

[..]

Het Wijnaldome zou ook een goede kans maken als naam van het nieuwe stadion.
:')

Ik noem iemand zonder voetbalinzicht in ieder geval geen nieuwe Essien.
Wijnaldum: "Volgend seizoen speel ik in de Champions League" (15 September 2011)
pi_119832677
Waarom koos je niet voor Sporting?

WAAROM ??? WAAAAROM!!?!?
  zondag 2 december 2012 @ 02:33:47 #241
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_119832843
Wijnaldem doet het toch prima?
pi_119832847
quote:
4s.gif Op zondag 2 december 2012 02:19 schreef Doublepain het volgende:
Waarom koos je niet voor Sporting?

WAAROM ??? WAAAAROM!!?!?
Best vreemd ja aangezien psv helemaal geen leuke club is
  Forum Admin zondag 2 december 2012 @ 02:57:10 #243
35723 crew  GGMM
pi_119833174
9 balcontacten :D
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
pi_119833259
quote:
0s.gif Op zondag 2 december 2012 02:57 schreef GGMM het volgende:
9 balcontacten :D
passing 100% :D
  Moderator zondag 2 december 2012 @ 08:14:37 #245
138438 crew  Pizzakoppo
pi_119834757
quote:
4s.gif Op zondag 2 december 2012 02:19 schreef Doublepain het volgende:
Waarom koos je niet voor Sporting?

WAAROM ??? WAAAAROM!!?!?
hij wilde 1 stap naar achter om er vervolgens twee vooruit te doen, alleen wordt je van countervoetbal niet beter :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')