Als dat aan blijft houden gewoon even naar de dokter..quote:Op donderdag 6 november 2008 16:30 schreef Urquhart het volgende:
Ik heb soms ook van die periodes, maar meestal gaat dat na een half uurtje altijd wel weer over. Maar erg vervelend is dat, je kunt amper normaal ademen.
Dat heb ik dus ookquote:Op donderdag 6 november 2008 16:30 schreef Clesar03 het volgende:
Zoiets heb ik ook vaker, alleen dan ook met ademen.
Ik ben er toen voor naar de dokter geweest, en die zei dat het met een of andere verbinding tussen longen en ribben te maken had () en dat ik er niks aan kon doen
Ik had het overigens meestal slechts 10 minuten ofzow en dan ging het weer over, dus misschien dat het weer heel wat anders is.
jaja.... vast heel onschuldig!quote:Op donderdag 6 november 2008 16:32 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Als dat aan blijft houden gewoon even naar de dokter..
Kan trouwens gewoon iets onschuldigs als het syndroom van tietze zijn bijvoorbeeld..
Ja, syndroom van tietze is lastig.. Maar niet levensbedreigend ofzo.quote:
Ik heb het ook gehad. Is nu weer over. Heeft waarschijnlijk met een verkeerde ademhaling te maken zoals in CH zie post hierboven van mij . Als het wat ergs is aan je longen voel je het in je rug.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:45 schreef HzHertz het volgende:
Tijdje terug had iemand ookal zo'n topic geopent waarop ik antwoorde dat ik dat ook had maar er weer van af was maar heb het nu weer dus ik weet het niet meermaar als ik me borstkas opzet voel ik het ook dus weet niet of het aan de longen ligt.
T is echt niet relaxquote:Op donderdag 6 november 2008 16:47 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik heb het ook gehad. Is nu weer over. Heeft waarschijnlijk met een verkeerde ademhaling te maken zoals in CH zie post hierboven van mij . Als het wat ergs is aan je longen voel je het in je rug.
Ik knowquote:Op donderdag 6 november 2008 16:49 schreef HzHertz het volgende:
[..]
T is echt niet relaxals ik op me zij lig voel ik het echt super erg en trekt langzaam weg
Dacht eerst dus dat me longen verneukt zijn maar ik rook bijna niets dus vond dat raarquote:Op donderdag 6 november 2008 16:53 schreef Hardrebel het volgende:
[..]
Ik knowKutgevoel dat wel om gek van te worden
Kan indd ook wat anders zijn. Een bezoek aan de huisarts kan dit alleen uitwijzen.quote:Op donderdag 6 november 2008 16:54 schreef MarMar het volgende:
Ik sluit me volledig aan bij "geen idee wat zei de dokter?"
Echt, zo onbenullig om via een topic dit te willen oplossen, waarom doen mensen dat toch steeds?
Ik blijf me erover verbazen!
Ik heb het al bijna 20 jaar en k leef nog steedsquote:Op donderdag 6 november 2008 16:34 schreef -moppie- het volgende:
jaja.... vast heel onschuldig!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |