abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_226963
Vinden jullie het niet BELACHELIJK dat Voo dit uitzendt? Wel schijnheilig doen over: 'ja er staan camera's op de wc maar we zenden niets uit hoor' maar dan wel het geluid uitzenden!
pi_226964
Nou, Ruud maakt er zo'n kabaal bij dat je het volgens mij buiten de poort nog wel kon horen.
That's real tv!!!!!!

pi_226965
quote:
op 12-03-1999 om 09:25 AM schreef Kaka het volgende:
Vinden jullie het niet BELACHELIJK dat Voo dit uitzendt? Wel schijnheilig doen over: 'ja er staan camera's op de wc maar we zenden niets uit hoor' maar dan wel het geluid uitzenden!

belachelijk is groot woord maar ik vind dat dit juist bij ruud wel kan...
het was wat anders als karin daar der tampon aan het verwisselen was en ze dat hadden uitgezonden..
ruud heeft al te kennen gegeven dat hij (vrijwel) geen schaamte kent

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  vrijdag 3 december 1999 @ 09:43:00 #4
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_226966
AAAaaaaaah!!! Ik heb het gemist (de eerste 15 minuten wegens file), wat is er gebeurt dan???

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_226967
Ruud kan dat misschien wel zeggen, ik kan me voorstellen dat het nogal confronterend is om dat later terug te zien... Enige privacy mag er toch wel zijn. Maar afgezien daarvan, ik had begrepen dat Voo met de bewoners had afgesproken om wc-scenes niet uit te zenden, daar hoort het geluid van een wc-scene toch ook bij. Bovendien vraag ik me af wie er op zit te wachten om zulke geluiden te horen; dat is nou net dat stukje reality-tv waarin ik niet bepaald geinteresseerd ben.
pi_226968
Badgirl, wees blij dat je het gemist hebt. Er werd ingezoomd op de wc-deur en daarbij hoorde je Ruud zwaar kreunen en knetterende wc-geluiden maken.
  vrijdag 3 december 1999 @ 09:54:00 #7
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_226969
quote:
op 12-03-1999 om 09:43 AM schreef BadGirl het volgende: (...)wat is er gebeurt dan???
Hoi BG.

Wat je gemist hebt is de volgende scene.

Willem staat voor de spiegel. Op dat moment barst er een donderend geknetter los. Camera zoomt in op WC deur. De volgende minuten worden gevuld met een oorverdovende lawine aan misselijk makend anaal rumoer, gelardeerd met deerniswekkend gekreun en gehijg.

Na enige tijd zien we Ruud, meer dood dan levend uit de WC strompelen. Zijn hoofd gloeit roder op dan het BB vuurkorfje en zijn haar ziet er uit als had er zojuist een nucleaire holocaust op zijn schedel plaatsgevonden.

Dit zegt natuurlijk niet veel. Het kan best zo zijn dat de geluiden eerder zijn opgenomen bij een toiletbezoek van Karin en nu in de beelden van Ruud zijn gemonteerd.

Haalt gelijk bij rechter.
pi_226970
jeh right j haven!!
woooeoeohhaaa
wel lachen!!
If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  vrijdag 3 december 1999 @ 10:22:00 #9
1827 meertje
zo zacht als een veertje
pi_226971
Sorry jongens, volgens mij worden wij weer in de maling genomen, het geluid was diverse malen te horen, het was steeds het zelfde!!!

Overigens wel logisch als je na zo lange tijd, een Big-Mac achter je kiezen hebt.

Onderbroeken lol dus!

Als P. me kietelt moet ik lachen Hi Hi Hi


  vrijdag 3 december 1999 @ 10:47:00 #10
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_226972
GHaven, dankjewel voor dit fijne verslag.

Kon het dankzij jou allemaal goed visualiseren.

Zorgt ervoor dat ik als ik volgende keer weer in de file sta ik me niet meer zo zal opwinden over het missen van wat akelige minuten BB.

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  vrijdag 3 december 1999 @ 10:47:00 #11
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_226973
sorry jongens, die verdo*&@#%&#%#&!)!*#de muis ook.


[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 03 December 1999).]

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  vrijdag 3 december 1999 @ 11:27:00 #12
242 Pinball
Electric Monk
pi_226974
quote:
op 12-03-1999 om 10:47 AM schreef BadGirl het volgende:
*&@#%&#%#&!)!*#

Volgens mij is je toetsenbord ook niet 100%

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 3 december 1999 @ 11:32:00 #13
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_226975
En wat bedoel je met OOK?????

quote:
op 12-03-1999 om 11:27 AM schreef Pinball het volgende:
Volgens mij is je toetsenbord ook niet 100%


She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_226976
quote:
[b]op 12-03-1999 om 09:54 AM schreef GHaven het volgende:
Dit zegt natuurlijk niet veel. Het kan best zo zijn dat de geluiden eerder zijn opgenomen bij een toiletbezoek van Karin en nu in de beelden van Ruud zijn gemonteerd.

"Zoek de 7 verschillen" altijd al een leuk spelletje gevonden ? Goed voor de observatie training :

Shot 1 :
We zien Ruud naar de wc lopen. In de wasbak staat geen emmer en er loopt geen water uit de kraan. Aan de waslijn hangen naast handdoeken enige zwarte kledingstukken.
Shot 2:
We zien Willem aan komen lopen, er hangen geen zwarte kledingstukken aan de lijn. In de wasbak staat wel een emmer en de kraan loopt.

Shot 3 :
We zien Willem voor de spiegel en horen gepuf , gehijg en ja een harde scheet. Willem reageert 0,0 op dit geluid. En loopt weg als de emmer weer vol is.

Shot 4 : Willem en Maurice buiten.

Shot 5 : herhaling van hetzelfde ruftgeluid.

Shot 6 : Willem en Maurice buiten.

Shot 7 : Ruud komt uit het toilet.

De bedoeling hiervan (?):
1) praktisch, het 'snijden' van 2 sequenties (toiletbezoek Ruud, wassen Willem) tot een parallelmontage (een methode tot reductie van Realtime tot Filmtime en aanbrenging van dynamiek).

2) Ruud portretteren als de Neanderthaler.

G heaven bedankt voor je leuke opmerkingen. Was weer ff lachen !


"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


  vrijdag 3 december 1999 @ 17:05:00 #15
215 misterDre
Paint it black!
pi_226977
Beste Planix
je plaatje doet niks
Hij staat bij jou op C
Dus wij kunnen er niks mee
Zet hem dus ff op het net
Is tie leuk dan delen wij mee in de pret

(Het is tenslotte bijna 5 december )

  vrijdag 3 december 1999 @ 19:48:00 #16
521 ruby
Hell yeah!
pi_226978
Gelukkig hebben ze het in de uitzending van 3-12 achterwege gelaten. Blijkbaar waren ze er toch achter dat het niet zo'n smakelijke zet was. Ik hoef het persoonlijk niet te horen. Ik moest er gisteren wel een beetje om lachen, maar het is wel triest dat je niet eens rustig kan bouten zonder dat dat op de buis komt

Toedeloe

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')