abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_226936
Volgens de tv heeft marco dus wat Milky ways snikkers en een gitaar achtergelaten maar op de stream verslagen lees ik dat hij iets achte had gelaten op die grote houte bank??
ik meende zoiets ook al gezien te hebben op de tv maar kan dat niet goed zien omdat het vrij donker allemal was..
vraag is nu wat heeft marco B. achter gelaten in het BB-huis
If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  vrijdag 3 december 1999 @ 09:39:00 #2
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_226937
hoi Bobsel,
Nee, hij legde niet iets neer op de houten bank maar op dat witte zeil wat tot op de grond ligt.
Het was heel kort maar duidelijk, ik dacht eigenlijk zelf een fles wijn te zien liggen maar dat zal wel niet want dat zou de bewoners dan wel opgevallen zijn.

Maar ik ben ook zeker benieuwd!

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_226938
op streams wordt gesuggereerd dat het misschien een zakje wiet voor bart is (omdat hij daarom had gevraagd)maar ddat geloof ikniet!!
dat doet marco nooit want daar krijgt hij gelazer mee in de pers
If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
pi_226939
Met name Bart had het door toen het gebeurde (was wat afzijdig van de groep in het begin van de kraanwagen-Pink Floyd-actie) en bleef bij het naar binnen gaan ook wat langer drentelen in de buurt van die plek.
In de late nachtstreams heb ik B. nog geobserveerd (zie aldaar) maar ben weinig te weten gekomen. Opletten maar dus, in de komende tijd.
pi_226940
Ik dacht zijn nieuwe cd?
pi_226941
quote:
op 12-03-1999 om 10:25 AM schreef Jesper het volgende:
Ik dacht zijn nieuwe cd?

das een goeie!!

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
pi_226942
maar niet waarschijnlijk..
If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
pi_226943
Dit is de verklaring van VOO:

Als Marco Borsato de tuin in wordt gehezen
is het feest compleet. Hij brengt het nummer
‘Binnen’ ten gehore. Tijdens zijn optreden
springt hij uit zijn bakje en loopt de tuin in. Heel snel gooit hij een blok hout op het vuur en omhelst hij Karin.

pi_226944
Bullshit !
Hij haalt iets uit z'n rechter jaszak en gooit het achter de boomstam die het witte zeil op z'n plaats houdt. Het is iets wat wit oplicht, iets wits.
Bart, Maurice en Karin zien 't gebeuren.
Willem is net in 't rond aan 't dansen en staat er met zijn rug naar. Ruud staat wsch. iets te ver af.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 03 December 1999).]

pi_226945
Ben het helemaal met je eens Moor. Ik weet niet wat Marco daar neergooide maar ik weet wel zeker dat hij geen blok hout op het vuur gooide. Ik vond het wel opvallend dat VOO het blijkbaar nodig vindt om in ieder geval een verklaring te geven voor Marco's gedrag, daarom wilde ik dit stukje hier plaatsen.
  vrijdag 3 december 1999 @ 12:30:00 #11
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_226946
Bovendien deed ie het een beetje stiekem, alsof VOO het niet mocht zien..
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_226947
Ik heb de uitzending opgenomen, als ik tijd heb vanmiddag/vanavond whenever, zal ik er nog eens na kijken. Het was in ieder geval iets wits en vrij klein. Ik ben eigenlijk ban g omdat het wit op wit is dat het vrij moelijk te zien zal zijn.
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


  vrijdag 3 december 1999 @ 12:36:00 #13
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_226948
misschien was het wel een witte make-upstift, gatver wat had die man een zooi plamuur op zijn gezicht zitten zeg.
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
pi_226949
Het leek inderdaad net een vampier. Misschien een fatale beet van Leontien gehad ? Of zou teveel geld dat gewoon met je doen ?
Voor de zekerheid treed Marco in ieder geval in het donker op en is de titel van het liedje niet "binnen" ?
"The mark of immature man is that he wants to die nobly for a cause.
While the mark of mature man is that he wants to live humbly for one."
(uit : The catcher in the Rye ; J.D. Salinger)


  vrijdag 3 december 1999 @ 12:46:00 #15
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_226950
Ik denk dat teveel geld dat met je doet Planix, kijk maar Froger: zelfde probleem.

Hoedanook heeft marcootje iets neergelegd wat ie niet meer opraapte.
En waarschijnlijk komen we er niet meer achter wat het nou was....

[Dit bericht is gewijzigd door BadGirl (Datum 03 December 1999).]

She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  vrijdag 3 december 1999 @ 13:40:00 #16
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_226951
Omdat Karin een knuffel van hem kreeg had hij misschien voor elk van de mannen een foto van Leontien met een handdoekje??
Terug uit het enge bos
pi_226952
Zojuist op de streams hoorde ik Bart, Karin en Willem praten over Marco B. en dat ze het zo leuk vonden dat hij snoep voor ze had meegenomen. Dat zal het dus wel geweest zijn.
  vrijdag 3 december 1999 @ 14:25:00 #18
739 BadGirl
Pas op hoor, ik blaas!
pi_226953
nee Babbels helaas want dat zei ie toen ie wegging en gooide dat (snoep dus) ook demonstratief op de grond
She's a bad girl, she's a bad girl. Ain't it a shame when a girl goes bad, it's enough to drive you mad.
  vrijdag 3 december 1999 @ 14:39:00 #19
1133 Doorsneu Opdroef
Kind van de gePeperde rekening
pi_226954
Het was een briefje met de tekst:

"Let maar niet op hoe ik pleebek. Op TV gooien ze er wel een studioversie achter..."

...got so distracted he forgot to fall, so he didn't...

  vrijdag 3 december 1999 @ 16:13:00 #20
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_226955
Wil de echte sherlockholmes dit ff uitzoeken...
fake a dream
pi_226956
Er zit niks anders op dan volgende week met zijn allen te stemmen op iemand die het hem er neer heeft zien gooien (Bart?); kunnen we het vragen.
Maarja, moet 'ie wel eerst genomineerd worden.
Ik ga morgen gewoon de kippen voeren
pi_226957
quote:
op 12-03-1999 om 04:13 PM schreef Kimmie het volgende:
Wil de echte sherlockholmes dit ff uitzoeken...


Helaas heb ik de uitzending (nog) niet gezien, maar toch leuk dat mijn hulp noodzakelijk is en dat al na een paar bijdragen aan dit forum

"Dr. Watson: I will represent the official police until their arrival." <P>
  vrijdag 3 december 1999 @ 18:16:00 #23
521 ruby
Hell yeah!
pi_226958
quote:
op 12-03-1999 om 12:34 PM schreef PLANIX het volgende:
Het was in ieder geval iets wits en vrij klein.

Een zakje cocaïne via Rolfje meegesmokkeld misschien?

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 3 december 1999 @ 19:12:00 #24
2033 An-ja
Chronisch nat.
pi_226959
Marco's single zal wel storm lopen na gisteravond.

Ik heb trouwens helemaal niet gezien dat ie, naast de gitaar en snoep, nog wat achterliet...

Yes I suck. And swallow.
  vrijdag 3 december 1999 @ 19:51:00 #25
716 bary
2 B or not 2 B
pi_226960
Nou ik heb de video band nog eens goed bekeken. Er zijn twee momenten waarop marco naar de bewuste plek gaat.

1) Marco is net in de tuin gesprongen, grijpt in zijn rechter jaszak en gooit iets wits neer {ik denk een BROS}.

2) Marco staat al ff in de tuin. Hij loopt weer naar de plek, pakt iets en gaat bij het vuur zitten. Het gene wat hij pakte had een lomppe grootte en je kan net zien dat het waarschijnlijk een stuk hout is. Dit klopt dus wel, maar V. laat het leuker lijken dan het eigenlijk is.

Einde van het lied......."IK HEB SNOEP UIT DE KLEEDKAMER MEEGENOMEN" Hij grijpt hierbij eerst "wederom" in z'n rechter jaszak en daarna in z'n linker....

Ik denk dat de eerste ook was en denkende aan de kleur dank ik dat het een BROS was.

  vrijdag 3 december 1999 @ 21:25:00 #26
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_226961
quote:
op 12-03-1999 om 07:51 PM schreef bary het volgende:


{ik denk een BROS}.



Ik moet hier even smakelijk om lachen!

fake a dream
pi_226962
Anticlimax!

Marco Borsato is duidelijk niet zo origineel als 'wij'. Zijn teksten worden voor hem geschreven, dat verklaart een hoop.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')