abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_226794
Kom maar op met de reacties.

[Dit bericht is gewijzigd door Big Brother (Datum 02 December 1999).]

  donderdag 2 december 1999 @ 23:35:00 #2
1624 ayla1
Sizzen is neat
pi_226795
Nou jullie hebben het gezien nipo onderzoek.
1 Willem
2 Ruud
3 Karin
4 Bart
en met stip op 5 Maurice.

Borsato wel leuk ik wil ook wel een gitaar.


Tûtsje van Ayla

pi_226796
Wat legde Marco neer uit zijn jaszak bij de voorkant van het vuur, op de grond, toen hij het eerst van z'n bakkie afgesprongen was en naar het vuur liep ?
pi_226797
Ja, ja. Bijna live, hoor, dat optreden van MB. In het bakje had de microfoon nog een snoer nodig, maar daar buiten ineens niet meer!

Verder wel een aardige uitzending.

Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_226798
Dit was weer eens een leuke aflevering. Niet spectaculair maar tenminste niet dat gekwezel over enneagrammen.
I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_226799
quote:
op 12-02-1999 om 11:38 PM schreef Moor het volgende:
Wat legde Marco neer uit zijn jaszak bij de voorkant van het vuur, op de grond, toen hij het eerst van z'n bakkie afgesprongen was en naar het vuur liep ?

vroeg me dat ook af ja

*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
pi_226800
Bart houdt zich bij het optreden van Borsato in eerste instantie erg op de achtergrond. Voelt hij zich nog steeds een vreemde eend in de bijt, of dit typerend voor iemand die niet goed overweg kan met z'n "kwetsbare kant", later vindt ik hem enigszins geforceerd toenadering zoeken tot "de groep" of verbeeld ik mij dit. Over het verouderde NIPO onderzoek, dit zou de bewering dat Bart het goed doet bij de gemiddelde VOO kijker staven, bij de bevolking boven de 29 doet ie het niet zo lekker. M.a.w. Bart is met recht The Young One
pi_226801
En dan dat enthousiasme van de BB-ers dat een bekende Nederlander hun komt bezoeken... Ze beseffen niet dat ze zelf momenteel bekender zijn!!
pi_226802
Heb het niet goed kunnen zien, maar zat een van die andere gitaren nou in cellofaan verpakt (incl. snaren)??

Vroeger deden ze nog hun best om 't live te laten lijken

Gouden opmerking van Huub eh.. ruud: Marco, je heb een lekker wijf !!!
------------------
Elvis has left the building!

[Dit bericht is gewijzigd door Pinball (Datum 02 December 1999).]

Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
pi_226803
Het was een leuke uitzending..niemand werd afgekraakt..lekker ontspannen.
Ook leuk de kinderen met de kadootjes..en het optreden van Marco..en dan die gitaar voor Ruud..eindelijk gebeurde er weer wat en het heeft iedereen een kik gegeven!!
  donderdag 2 december 1999 @ 23:43:00 #11
1696 mimi
Miem voor intimie
pi_226804
Volgens mij waren dat marsen,nutsen,mily ways, en meer van dat soort snoep. Ik vond het trouwens een hele leuke aktie.
pi_226805
Daphne zit al echt in de bb sfeer,op de vraag van het meisje ,hoe is het om 100 dagen daar te verblijven,want ik woon in een opvangcentrum en vindt het niet leuk,antwoorde ze, Pas op de andere kunnen je horen.
Borsato, 'Binnen',is dat een nieuwe single?,
Ja,ik ben binnen!
Well,we all shine on...

pi_226806
lol Ik vond hem goed vanavond. Vooral Marco, je zag de bewoners echt kicken. Marco vond het net zo leuk om de bewoners te zien als andersom volgens mij en wat lief van Marco he dat hij nog even snel snoep voor ze had meegesmokkeld. Gilde Ruud dat nou?? "Marco je hebt een lekker wijf" ha ha ha.
Kijk, Back to Basics was het toch al niet meer dus wat dat betreft maakt het niet meer uit. het contrast is juist wel grappig. Aan de ene kant moet Willem zijn scheerapparaat inleveren en aan de andere kant zijn kosten noch moeite bespaard om Marco even over de schutting te tillen.
Greetz Tina

pi_226807
quote:
op 12-02-1999 om 11:26 PM schreef Big Brother het volgende:
Kom maar op met de reacties.

Wat vond je er zelf eigenlijk van Big Brother???

Greetz Tina

pi_226808
sooo...Ruudje is weer gelukkig nu !!
(hoe kan het toch dat Willem zo popie is?


Groet Miek

  vrijdag 3 december 1999 @ 00:02:00 #16
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_226809
Erg leuk dat ze een "mega-bon bon" krijgen waar 12 uur aan is gewerkt en dat ze vervolgens op de snikkers, nutsen, marsen etc afstormen. Back to basic.
Terug uit het enge bos
pi_226810
Moor, Bart heeft gezien dat borsato er iets neergooide. Een beetje op het eind van de uitzending, toen zij nog allen in de tuin waren, zag ik Bart zo steels loeren of hij wat zag en zorgde er goed voor dat zijn speurende blik voor de andere bewoners niet te zien was. We moeten maar hopen dat mensen die veel naar de streams kijken hier later duidelijkheid over kunnen verschaffen.

Misschien een zakje wiet voor Bart. Daar had hij laatst toch om gevraagd!!!!

  vrijdag 3 december 1999 @ 00:09:00 #18
995 PeteRp
What a decade!
pi_226811
quote:
op 12-02-1999 om 11:53 PM schreef Miekje het volgende:
sooo...Ruudje is weer gelukkig nu !!
(hoe kan het toch dat Willem zo popie is?


Groet Miek


Ik heb de uitzending gemist en kan het NIPO-onderzoek niet beoordelen (misschien enkele weken verouderd?). Kijk maar eens op de officiele BBsite en je ziet dat Willem's ster snel aan het dalen is. Hij scoort een 5. Op Maurice na (4) scoort hij daarmee het laagst in de populariteit. De informele sites als www.voorspel.nu geven exact hetzelfde beeld te zien. Tot nu zijn die voorspellingen altijd redelijk goed uitgekomen. Nog een paar stomme opmerkingen van Willems kant en hij wordt a) genomineerd en b) weggestemd in de volgende ronde.

Tell the others!
pi_226812
bb-site:

quote:
Als Marco Borsato eenmaal is vertrokken, kunnen de bewoners het nog steeds niet geloven. Karin: “Komen ze even in je achtertuin spelen.” Bart tegen de al vertrokken Marco: “Je was Binnen!” Willem: “Zit je hier opgesloten en dan komt eerst George Baker langs, dan Anouk en nu Marco Borsato.” Allemaal: “Echt leuk.” Bart zit nog steeds met het Sinterklaas-idee in zijn hoofd: “Het was een vreemdeling zeker, die verdwaald was zeker.”


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_226813
quote:
op 12-03-1999 om 12:09 AM schreef Coos het volgende:
Moor, Bart heeft gezien dat borsato er iets neergooide. Een beetje op het eind van de uitzending, toen zij nog allen in de tuin waren, zag ik Bart zo steels loeren of hij wat zag en zorgde er goed voor dat zijn speurende blik voor de andere bewoners niet te zien was. We moeten maar hopen dat mensen die veel naar de streams kijken hier later duidelijkheid over kunnen verschaffen.

Misschien een zakje wiet voor Bart. Daar had hij laatst toch om gevraagd!!!!


Klopt, Coos, heb dat ook gezien, en hield Bart ook in de gaten, maar hij kwam niet alleen te staan. Gaat misschien vannacht kijken. Het ligt bij de boomstam die het zeil vasthoudt.

pi_226814
quote:
op 12-03-1999 om 12:09 AM schreef PeteRp het volgende:
Ik heb de uitzending gemist en kan het NIPO-onderzoek niet beoordelen (misschien enkele weken verouderd?). Kijk maar eens op de officiele BBsite en je ziet dat Willem's ster snel aan het dalen is. Hij scoort een 5. Op Maurice na (4) scoort hij daarmee het laagst in de populariteit. De informele sites als www.voorspel.nu geven exact hetzelfde beeld te zien. Tot nu zijn die voorspellingen altijd redelijk goed uitgekomen. Nog een paar stomme opmerkingen van Willems kant en hij wordt a) genomineerd en b) weggestemd in de volgende ronde.

Dank je.......Ik ben nu weer iets gerust gesteld......je moet er toch niet aan denken....

  vrijdag 3 december 1999 @ 00:20:00 #22
1201 tina
Fok!Member
pi_226815
quote:
op 12-03-1999 om 12:09 AM schreef PeteRp het volgende:
Ik heb de uitzending gemist en kan het NIPO-onderzoek niet beoordelen (misschien enkele weken verouderd?). Kijk maar eens op de officiele BBsite en je ziet dat Willem's ster snel aan het dalen is. ...... Nog een paar stomme opmerkingen van Willems kant en hij wordt a) genomineerd en b) weggestemd in de volgende ronde.

Ja ha ha wat een afgang zal dat zijn voor die meneer van het NIPO als al zijn bevindingen binnen 1 week de grond in worden geboord omdat Willem er ineens massaal uit wordt gestemd.

Greetz Tina

pi_226816
Bart is al een tijdje (ruim een half uur) alleen in de tuin om het vuur te bewaken. Als er dus inderdaad iets lag dan moet-ie 't ongetwijfeld al hebben...
  vrijdag 3 december 1999 @ 04:21:00 #24
1829 Jewel
De enige echte!
pi_226817
quote:
op 12-02-1999 om 11:38 PM schreef Moor het volgende:
Wat legde Marco neer uit zijn jaszak bij de voorkant van het vuur, op de grond, toen hij het eerst van z'n bakkie afgesprongen was en naar het vuur liep ?

Dat was her eerste wat ik me ook afvroeg en ik weet het nog steeds niet.
IS ER AL IEMAND DIE HET WEET???????

  vrijdag 3 december 1999 @ 07:45:00 #25
521 ruby
Hell yeah!
pi_226818
quote:
op 12-02-1999 om 11:42 PM schreef Pinball het volgende:
Heb het niet goed kunnen zien, maar zat een van die andere gitaren nou in cellofaan verpakt (incl. snaren)??

Dat idee had ik eerst ook maar volgens mij waren er wat van die glinsterende slierten over heen gegooid ofzo, maar ik kan er helemaal naast zitten natuurlijk.

Is het jullie trouwens ook opgevallen hoe Daphne opdringerig haar Freddy Krueger vingers op de schouder van die man van dat internaat neerlegde? Volgens mij werd die man helemaal bang van 'r.

Overigens was het zeker een leuke uitzending. Leuke actie met Marco Borsato, iedereen was weer blij.
Ik neem aan dat voor de nieuwe gitaar van Ruud een snoer + versterker nodig is, dus voorlopig zal ie nog wel op z'n oude gitaar blijven pingelen, tenzij VOO de snoeren voor 'm geregeld heeft ofzo.

Groetjes
------------------
ruby

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 03 December 1999).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
  vrijdag 3 december 1999 @ 07:51:00 #26
631 GHaven
Dementerende borstenbetaster.
pi_226819
Wat mij vooral schokte was de vraag van Rolf Wouters aan Maurice. "Wat zou jij met 250K doen?"

Erg misselijk om zoiets te vragen aan iemand die op 1% in de polls staat.

Haalt gelijk bij rechter.
  vrijdag 3 december 1999 @ 08:06:00 #27
521 ruby
Hell yeah!
pi_226820
Oh ja, die drukte om Sabine op dat plein en in de Free Record Shop, het leek wel of Madonna was op komen dagen zeg. Sabientje is echt een ster aan het worden.

[Dit bericht is gewijzigd door ruby (Datum 03 December 1999).]

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_226821
je zou je toch kapot schamen!!!
loop je met ruud over straat komtie Marco Borsato tegen en het enige wat'ie der uit kan brengen is:
hee marco je heb 'n lekker wijf
het kind in ruud kwam gistere avond akkelig ver naar boven en dan te bedenken dat die man verantwoordelijk is voor het opvoeden van een kind??
zelf nog half infan...??

[Dit bericht is gewijzigd door bobsel (Datum 03 December 1999).]

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  vrijdag 3 december 1999 @ 09:37:00 #29
1535 Hawkwind
Rory fan....
pi_226822
Leuk gedaan die actie met Marco, beetje onbeschofte opmerking van Ruud over de vrouw van Marco, (komt toch de neanderthaler naar boven).

De gitaar van de gitarist die bij Marco in het bakje stond was inderdaad geseald in plastic, lijkt mij ook logisch met zo'n k weer.
Op de andere twee bakjes zat een dakje d.m.v. een zeiltje, en die gitaar die Ruud gekregen heeft kwam uit taiwan, dus die mocht nat worden.

Ik ben online
  vrijdag 3 december 1999 @ 11:35:00 #30
169 Amoebe
Is there more to say???
pi_226823
Het lijkt me niet dat het een heel erg dure gitaar was.

Ten eerste ga je daar toch niet me in de regen staan en ten tweede zou ik hem dan niet weggeven.
Het zou me niets verbazen als dat ding gewoon van plastic is. Net als die huizen op film-sets waar er alleen maar een voorgevel staat.

  vrijdag 3 december 1999 @ 11:55:00 #31
242 Pinball
Electric Monk
pi_226824
En die persvoorlichter van Almere, aaah wa zielug!!! Ik heb echt medelijden met almere, het zit ze niet mee. Hebben ze eindelijk een BB-plein, pleurt 't bord eraf.
Deed me denken aan het artikel in NRC waarin staat dat in Almere stickers te koop zijn om over het monopoly-bord te plakken.
hoe wanhopig kan je zijn...
Whenever you find that you are on the side of the majority, it is time to reform.
  vrijdag 3 december 1999 @ 12:55:00 #32
2052 Bor
De (vrouwtjes) wolf
pi_226825
Ik vond Ruuds reactie op de vraag van Rolf Wouters ook wel grappig. Ik heb twee t-shirts bewust ingepakt; NAC en Cuba, de rest heb gewoon gepakt zonder erbij na te denken. Leuk voor de mensen die er zaten met hun anti-bont truien.
Terug uit het enge bos
  vrijdag 3 december 1999 @ 13:11:00 #33
1573 Kipman
www.kangoeroerene.nl yeah!
pi_226826
Ik heb 2 keer in een deuk gelegen door Ruud! Toen ie dus zij dat hij 2 t-shirts bewust had gekozen en niet dat anti-bont t-shirt. Dat was echt lachen. En toen Ruud tegen Marco zij dat ie een lekker wijf had.

Verder was het wel een leuke aflevering, voor de verandering. Het interview met de bewoners vond ik ook wel geslaagt. Hoe zijn ze trouwens aan die vragen gekomen? Kon je die opgeven via het Internet of zo. Rolf zij dat ze daar van kwamen.

Het optreden van Marco was achteraf eigenlijk wel te verwachten. Marco wil altijd in de publiciteit zijn. Ik vond het eigenlijk dan ook niks. Maar voor de bewoners was het wel leuk natuurlijk.

Kipman legt hier de eieren! Maar nu vanuit Australie!
pi_226827
Wat ik mooi vond aan het onderzoek (behalve dat die man errug moeilijk uit zn woorden kwam) was dat het totaal iets van 63% was ofzo. Dat wil dus zeggen dat 37% geen mening heeft gehad en dus kun je volgens mij absoluut niet van een representatief onderzoek spreken. Maar afijn, we wisten stiekum al een beetje dat dat onderzoek niet zo goed klopte....

Verder vind ik dat Marco erg goed kan playbacken.

  vrijdag 3 december 1999 @ 16:10:00 #35
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_226828
Toen ik gister zat te kijken en Ruud naar Marco B. riep over zijn lekkere wijf, vertelde iemand mij dat Marco in een scheiding ligt.
Dubbel lullig dus.
Oh ja ik heb ook gehoord dat Marco B. net een nieuwe CD heeft, logisch dus dat optreden.
Bij karins opmerking over: 'Ik heb naast marco B. gezeten', dacht ik ook al, je moest eens weten Karin, Marco B. denkt op dit moment ik heb naast karin uit het BB huis gezetn WOW, zij is op dit moment bekender dan die Marco.
fake a dream
pi_226829
quote:
op 12-02-1999 om 11:39 PM schreef Hunter het volgende:
Dit was weer eens een leuke aflevering. Niet spectaculair maar tenminste niet dat gekwezel over enneagrammen.

Hunter dit is off topic, maar als ik jou foto zie, wordt ik heel nieuwsgierig. Zeggen de namen Nicky, dutch etc jou iets?

pi_226830
Ruby. Je had gelijk. Het was mij ook gelijk opgevallen hoe ongemakkelijk die man zich voelde met d.d die (net alsof hij een klein kind of gek was) haar arm om hem heem drapeerde. Ik zou het ook niet moeten als een onbekende opeens een arm om mij heen gaat slaan, behalve als ik in nood ben ofcourse. Lachen
  vrijdag 3 december 1999 @ 19:43:00 #38
1129 buzzer
Jeu de buzzer
pi_226831
quote:
op 12-03-1999 om 04:10 PM schreef Kimmie het volgende:
Bij karins opmerking over: 'Ik heb naast marco B. gezeten', dacht ik ook al, je moest eens weten Karin, Marco B. denkt op dit moment ik heb naast karin uit het BB huis gezetn WOW, zij is op dit moment bekender dan die Marco.



En daar sla je nu precies de spijker op de kop.
Ik denk dat de bewoners nog niet voor 10% beseffen wat er in Nederland om Big Brother heen speelt......

Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
pi_226832
quote:
op 12-03-1999 om 12:14 AM schreef Hunter het volgende:
bb-site:

[QUOTE]Als Marco Borsato eenmaal is vertrokken, kunnen de bewoners het nog steeds niet geloven. Karin: “Komen ze even in je achtertuin spelen.” Bart tegen de al vertrokken Marco: “Je was Binnen!” Willem: “Zit je hier opgesloten en dan komt eerst George Baker langs, dan Anouk en nu Marco Borsato.” Allemaal: “Echt leuk.” Bart zit nog steeds met het Sinterklaas-idee in zijn hoofd: “Het was een vreemdeling zeker, die verdwaald was zeker.”


[/quote]


Jongens kom op nou!! Denken jullie werkelijk dat het zo toevallig is dat deze artiesten komen? Marco en Anouk hadden wel net toevallig een nieuwe singel uit en dan 2 miljoen mensen bereiken, het lijkt de surprise show wel. Het is al zo lang een normaal gebruik dat de grote artiesten bij grote programma´s komen met hun nieuwe release´s. Dus wie komt er de volgende keer? Ik hoop Frans Bauer!!

Correct me if I´m wrong!!
pi_226833
Opnieuw zag ik een voorbeeld van hoe VOO duidelijk Bart 'ontziet' tov. de rest.
De hotchair wordt geïntroduceerd. Ruud loopt er een aardige 'klap' van op als 1e kandidaat. Bart weigert heel slim, en kiest Willem alleen.
Rolphie spreekt hem aan op deze weigering van toch een verplicht "spel"-onderdeel. Bart uit, als 1 van zeer zeldzame keren, zijn emotie: "ik houd er niet van als 4,5 mensen tegelijk me vertellen wat ze van me vinden [net als bij een nominatie;sic!]. Dat beschouw ik als een persoonlijke aanval".
Dan komt Rolphies 2e vraag, waar het antwoord dat Bart kan geven al helemaal in verpakt zit, het wordt hem letterlijk 'in de mond gelegd': "vind jij Bart, als ik het zo mag zeggen, en tegen jou mag ik dat zo wel zeggen, dergelijke onderdelen van het programma eigenlijk maar gelul?"
"Ja!", is het enige wat Bart dan hoeft te antwoorden, en kan rekenen op alleen maar sympathiek gelach voor deze 'rebelse Young One'. Dit is nou zo'n subtiel voorbeeld van 'een message zenden' naar een bewoner, hoeveel vrijheid hij/zij zich gerust kan nemen ZONDER door de regie te worden afgestraft, ook al is het volledig in strijd met de "spelregels". Iets dergelijks moet ook in de DBK-briefing van "natuurlijk leider Willem" zijn gebeurd, maar met een heel ander doel dan bij Bart: hier niet 'begeleiding', maar misleiding. En géén van de bewoners die dóórheeft, welk spelletje hier met hen gespeeld wordt, en hoe iemand wordt 'gespaard' of zelfs begeleid naar winnaarschap. De meesten vinden diverse dingen van het programma 'gelul', maar worden meedogenloos op hun nummer gezet als ze protesterend handelen. Vb. Maurice en Cyriel die 's nachts hun zender afdeden.

[Dit bericht is gewijzigd door Moor (Datum 04 December 1999).]

  zaterdag 4 december 1999 @ 05:52:00 #41
622 spider
in the worldwide web
pi_226834
quote:
op 12-04-1999 om 05:15 AM schreef Moor het volgende:
De meesten vinden diverse dingen van het programma 'gelul', maar worden meedogenloos op hun nummer gezet als ze protesterend handelen. Vb. Maurice en Cyriel die 's nachts hun zender afdeden.

Je kan er niet omheen. Veronica houdt ervan om een nummertje te maken.


abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')