abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_226782
http://www.showwereld.nl/bb/index.html

quote:

Sabine op bezoek bij Anouk

--- Donderdagmiddag was in "RTL Live" te zien dat ex-bewoonster Sabine een bezoek bracht aan het studentenhuis van Anouk. Zo konden we eens even horen hoe Anouk haar tijd in Het Huis heeft ervaren.

Anouk zei daarbij onder andere dat het begin van haar verblijf in het BB-huis haar tegenviel: de bestaande groep was heel close en daar vond ze geen aansluiting bij. Verder bleek dat Veronica weer heeft gemanipuleerd: naar eigen zeggen heeft ze maar een keer of vier (?!) gehuild, maar heeft Veronica het zo gebracht dat het leek alsof ze constant in huilen uitbarstte. Sabine bevestigde dit: ze zei lang niet zo "bitchy" te zijn geweest als Veronica het deed overkomen.


I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
  donderdag 2 december 1999 @ 21:56:00 #2
215 misterDre
Paint it black!
pi_226783
Klopt Hunter, ik heb RTL-Live gezien de beide dames bevestigden hetgene wat wij eigenlijk al een hele tijd weten en dat is dat Voo hevig manipuleerd.

Jou stukje hierboven is een duidelijke weergave van de uitzending.

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 december 1999 @ 22:04:00 #3
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_226784
So what ?

Laat Veronica lekker manipuleren....
anders doen die zoutzakken helemaal geen flikker meer, en val ik in slaap tijdens de uitzending

pi_226785
Let even op (ik heb het ook gezien) maar denk er aan dat de dames dit zelf zeggen vanzichzelf, balen natuurlijk als je zo afgrschilderd wordt (of bitch of jankkind) dus wat zeg je dan, dat het niet zo is. Dat kan dan weer bewust of onbewust (onbewust: ze weten van zichzelf niet eens dat ze echt een bich of jankkind zijn)

Duidelijk?

fake a dream
pi_226786
quote:
op 12-03-1999 om 04:21 PM schreef Kimmie het volgende:
Let even op (ik heb het ook gezien) maar denk er aan dat de dames dit zelf zeggen vanzichzelf, balen natuurlijk als je zo afgrschilderd wordt (of bitch of jankkind) dus wat zeg je dan, dat het niet zo is. ...

helemaal mee eeens
je gaat natuurlijk nooit op de nationale tv verkondigen dat je echt zoveel jankt of dat je echt zo'n bitch bent
heb inmiddels vernomen dat ons sabje wel zeer degelijk erg bitchig is..

If the sun is shining after 2 rainy days it's probably monday
  vrijdag 3 december 1999 @ 16:39:00 #6
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_226787
Ik heb het toevallig ook gezien. Meestal is Live al afgelopen als ik thuis kom.
Ik ben het wel met Kimmie eens, het is nooit leuk als je negatieve dingen benadrukt worden, het is alleen een kwestie van of je er mee leven kunt ja of nee. En daar hadden beide dames toch wat moeite mee. Vooral Sabien lijkt het wel uit te willen schreeuwen dat ze helemaal niet bitchy is.
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_226788
Nee hunter heb het niet gezien. Maar nog een keer deze boodschap die off topic is (pas de tweede) HUNTER< ken jij Ene ANKIE DUTCH NICKY Tom Poes, je lijkt heel erg op een hele goede vriend van vroeger.
  vrijdag 3 december 1999 @ 19:31:00 #8
716 bary
2 B or not 2 B
pi_226789
De beelden uit deze uitzending (dond. 2-12) zijn hoogst waarschijnlijk dinsdag op genomen. In de uitzending zei A. dat ze 's avonds weer voor het eerst de stad in zou gaan. Ik moet helaas bekennen dat ik dinsdag met haar in de zelfde kroeg heb gezeten, "het Pakhuis". Wij waren daar aan het eten en toen kwam ze met een paar jaarclubgenootjes binnen. Dus rekening en wegwezen. Dom kut wijf
pi_226790
Heeft iemand al gelezen wat ze over Noukie zei in de Veronicagids!! I rest my case!!
Correct me if I´m wrong!!
pi_226791
quote:
op 12-03-1999 om 07:05 PM schreef itsme het volgende:
Nee hunter heb het niet gezien. Maar nog een keer deze boodschap die off topic is (pas de tweede) HUNTER< ken jij Ene ANKIE DUTCH NICKY Tom Poes, je lijkt heel erg op een hele goede vriend van vroeger.


Itsme, nee. En hoe weet je dat ik op hem lijk?

Ziggy, wat schreef Anouk dan?

I am a Watcher, part of a secret society of men and women who observe and record, but never interfere. We know the truth about Immortals. In the end, there can be only one.
pi_226792
Hee ja dat vraag ik me ook van, lees geen VOO gids, dus uh, wat zei ze?
fake a dream
pi_226793
quote:
op 12-04-1999 om 01:38 PM schreef Kimmie het volgende:
Hee ja dat vraag ik me ook van, lees geen VOO gids, dus uh, wat zei ze?

Zie topic Stop de persen: kranten en bb (deel 2) (posting van ruby op 2/12 om 20:52)

Sabientje over Anouk:
Ik begon me toch wel een beetje te ergeren aan het feit dat die meid de halve dag zat te janken. Ze werd ook niet geaccepteerd door de groep, maar wat wil je ook.

Sabientje over Maurice:
Ikzelf vind hem te snel opgefokt, ook iemand die teveel met alle winden meewaait. En het is heel duidelijk dat hij Bart niet mag, hij nomineert hem iedere keer! Waarom? Maurice kan volgens mij gewoon niet hebben dat Bart in heel veel dingen heel goed is. En het ergste is nog dat Bart volgens mij helemaal niet door heeft dat Maurice hem niet mag. Ik betrapte me erop dat ik van de week voor de buis tegen Bart wilde roepen: "stommerd, nomineer Maurice nou eens een keer!"

Sabientje over Albert Verlinde (die ergens iets negatiefs over haar geschreven had):
Albert Verlinde, getver! Ik besloot zijn stukje toch even te lezen, want ik zag mijn naam dikgedrukt staan. Het is sinds ik het uit Big Brother huis ben iedere keer weer een verrassing te lezen wat ze nu weer over me verzonnen hebben. Ik begon Albert's stukje te lezen en dacht halverwege: waarom willen columnisten toch zo graag jan en alleman op een lullige manier neerzetten?

Een duidelijk gevalletje De pot verwijt de ketel... Weet iemand wat Albert Verlinde over Sabine te melden had (kennelijk in een column in één van de roddelbladen?!)?

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')