abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_226759
Lekker zeg: Ruud horen faxen naar Darmstad, terwijl je aan 't eten bent
Is iedereen zo dom of ben ik zo slim?
pi_226760
Nee, dan Willem die het laf vindt als mensen achter je rug om anders over je praten dan recht in je gezicht...
Het is het Gesprek waar het om draait
pi_226761
De uitzending was eigenlijk dit keer wel oke, zelfs Willem . Wel houdt het vijftal de nominatie erg bezig dat kun je overal uitzien, hahaha volgens mij was Willem alleen niet blij met het voorstel van karin, dat ze allemaal genomineerd kunnen worden. Even dacht hij natuurlijk "oei das dan nie zo best want dan kon het wel eens anders aflopen"
Oliebol soms met, soms zonder poedersuiker >^..^<
pi_226762
hee oliebol met een muts op

ik vond het wel weer frappant dat maus weer in een goed daglicht werd gezet als zijnde de handige jongen die alles kan fixen. zaag kapot? maus maakt 'm wel...

en bartje die behulpzaam wou zijn maar eigenlijk er niets van af wist, vond ik wel grappig

ik hoop eigenlijk wel dat ze dat nomineer plan doorzetten (iedereen genomineerd). ben dan benieuwd wie er uitgaat.

trouwens geheel offtopic, zag vanmiddag paul de leeuw (ik kijk altijd naar de herhaling) en ik vond zo maatje zo zoon echt hilarisch ))

pi_226763
Inderdaad. Ik heb ok helemaal niets op te merken op de uitzending. Willem zat gewoon weer rustig te luisteren naar de anderen, Bart die inderdaad lekker onbeholpen naar die zaag tuurde terwijl Maurice ermee bezig ging (goed te zien als je de video eben versneld voor of achteruit spoelt) en Ruud die...ach, STINKEN joh ! . leuke scene was dat met die emmers van "snelle" Willem en trage net bevallen van een flinke jetser Ruud. !

Even terzijde: Bart weet dus wie hij wil nomineren. Willem zei het bij de tweede nominatie ook te weten (hij noemde toen Maurice en Ruud m mee over te blijven). Maar Willem is aan het twijfelen gebracht. dat beteknt dat hij OF Karin OF Bart niet graag nomineert.

Ook grappig: "Een derriere om een woonboot op te zetten"
------------------
Citeren buiten Fok! alléén toegestaan met bronvermelding

[Dit bericht is gewijzigd door Kierewiet! (Datum 02 December 1999).]

Blijft zich verbazen
pi_226764
Cosmo Kramer, je hebt gelijk wat dat gebout van Ruud betreft; lekker fris. Nou snap ik ook niet helemaal waarom VOO de gehele wereld moet laten horen hoe Ruud uitgebreid zit te knetteren. Nou ja, misschien een manier van hen om de kijkcijfers op te krikken ofzo. Lijkt me niet bepaald leuk om die geluiden terug te horen op de buis, maar goed...het zal wel.
En Art, wat Willem betreft, dat viel mij ook al op dat hij het laf vond dat iemand vroeger over hem had gezegd dat ie zo'n klootzak was. Dat moet hij nodig zeggen de grapjas.
Zei hij onlangs niet tegen Bart dat hij de volgende keer Karin en Maurice zou nomineren? Nu verkondigde hij weer tegen Maurice dat hij absoluut niet wist wie hij moest kiezen.......hmmmmmmmmm (ook die stem weer)
Mauriesje wil ook echt geen kwaad doen bij Karin hè. Toen Karin vroeg of haar mes op die van een koksmes leek, zei Bart zoiets van: het is omdat we weten dat je een koksmes maakt. Karin vond dat niet geestig en Mauriesje er achteraan met z'n zalverige stem: nee hoor Karin......
Verder kijk ik weer uit naar de late uitzending. Volgens Rolf staat ons en de bewoners weer een verrassing te wachten, nou ik ben reuze benieuwd

Oh ja, bij deze wil ik trouwens de groeten doen aan m'n vader en moeder aangezien zij Fokzine regelmatig bezoeken (hoe bedoel je jongerenmagazine)
Dus bij deze!!!!!!

Groetjes

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
pi_226765
quote:
op 12-02-1999 om 07:13 PM schreef Cosmo Kramer het volgende:
Lekker zeg: Ruud horen faxen naar Darmstad, terwijl je aan 't eten bent

Hoe kun je faxen NAAR Darmstad? Lijkt me knap....
Volgens mij bedoel je dat Ruud een fax kreeg uit Darmstad....Inderdaad niet echt al te smakelijk, zeker niet daar ik nog moest eten....dat ga ik dus daluk maar eens doen nu dat beeld en geluid uit me hoofd verdwenen is....

O mamma mamma mamma, O mamma mamma mamma. Sai perche mi batte il corazon?
Ho visto Maradona, ho visto Maradona. Eh, mammà, innamorato son!
A Guinness a day keeps the doctor away
  donderdag 2 december 1999 @ 20:43:00 #8
215 misterDre
Paint it black!
pi_226766
Nu we het toch over bouten hebben (Voo is begonnen niet ik)

In Den Haag noemen we dat: Ff een bruine trui breien

Haags: Effe een brùine trùi breie

Gaat nergens over maar kon het niet laten

  donderdag 2 december 1999 @ 21:03:00 #9
2029 Prole
dicere est facere
pi_226767
Ok... ik ben nu tot de overtuiging gekomen dat wil je binnen het thema "Back to Basic" blijven, er maar een echte winnaar kan zijn: Ruud. Deze neanderthaler lijkt een stap in de evolutie te hebben overgeslagen. Maar wel heel basic allemaal

Het geknetter was niet van de lucht: stinken joh hee... De geur die zich via geluid en beeld en vervolgens via mijn hersenpan op slinkse wijze een weg wist te banen naar mijn reukorgaan, was zelfs sterker dan die van mijn met zorg bereidde warme hap op schoot. Godverdikkie...

Zodra hij spreekt hoor je: "Sex, Godverdikkie joh hee, weet je wel?" En op dat moment staat mijn besluit vast, ik wil dat allemaal helemaal niet weten... sterker: ik wil er niet eens aan denken! Want hoe ging dat in de oertijd...

En ja, ook de keuze van een partner is heel basic. Want ze kan zo lekker koken, joh hee. Ja, de liefde van de man gaat door de maag!

Ruud hoeft niet Back to Basic, Ruud ìs Basic! Je moet er niet aan denken wat er gaat gebeuren als dat nog verder terug gaat. Godverdikkie, joh hee...

Prole

pi_226768
Dit is een van de zeldzame keren dat ik het programma gemist heb maar als ik het zo hoor (bouten) heb ik niet veel gemist. Dat kan ik zelf ook wel . Alleen nieuwsgierig geworden over de nominaties wat daar over gezegd is. Maar morgenochtend is de herhaling. misschien kijk ik dan alhoewel ik het de laatste tijd ongelofelijk saai of irritant vind.
pi_226769
Heb ik dat nu goed gehoord? Dat Karin vertelde dat de psycholoog het advies had gegeven om de nominaties onderling te bespreken zodat iedereen zou zijn genomineerd?

[Dit bericht is gewijzigd door Max (Datum 02 December 1999).]

pi_226770
quote:
op 12-02-1999 om 08:26 PM schreef DIGGER het volgende:
Hoe kun je faxen NAAR Darmstad? Lijkt me knap....
Volgens mij bedoel je dat Ruud een fax kreeg uit Darmstad....

Sorry hoor Digger maar de uitdrukking is nou eenmaal faxen naar Darmstad. Technisch en theoretisch gezien heb je gelijk maar soms moet je gewoon niet te diep graven. Uitdrukkingen zijn niet altijd helemaal logisch.

Sluit
------------------
"Wie voor het laatst gepist heeft, heeft niet lang meer te leven"
Herman Brusselmans

[Dit bericht is gewijzigd door Sluit (Datum 02 December 1999).]

  donderdag 2 december 1999 @ 21:48:00 #13
2029 Prole
dicere est facere
pi_226771
quote:
op 12-02-1999 om 09:41 PM schreef Max het volgende:
Heb ik dat nu goed gehoord? Dat Karin vertelde dat de psycholoog het advies had gegeven om de nominaties onderling te bespreken zodat iedereen zou zijn genomineerd?




Zoals ik het hoorde, had de psycholoog geadviseerd om de strategie voor het nomineren onderling te bespreken.

Prole

pi_226772
Rolf w. na aloop: dit waren de gebeurtenissen van de afgelopen 24 uur.
DE zaagscene tussen tussen Maurice en Bart was volgens mij(de streamverslagen lezende) al van langere tijd geleden.'Praat'me bij als het niet zo is.
Ook weer een lesje gekregen in 'hoe mix je geluid bij beeld: dacht ik gisteren nog,dat Willem die scheet liet,is het Ruud die achteraf in het kleine kamertje zit.
Well,we all shine on...

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 2 december 1999 @ 22:11:00 #15
1972 Swetsenegger
Egocentrische Narcist
pi_226773
Tjongejonge wat hebben we weer een lol met z'n alle...

Ruud zat te ruften...

VOO heeft zijn naam als infantiele omroep wel weer waar gemaakt.
Dat ze Andre v. Duin nog niet gecontracteerd hebben...past er goed in nu met al die onderbroeken lol.
Het lijkt &^%$% de TROS wel in de jaren '80.

Een ergere belediging kan ik voor een omroep niet verzinnen

  vrijdag 3 december 1999 @ 00:51:00 #16
3622 Quenda
*Poison for You.
pi_226774
quote:
op 12-02-1999 om 09:48 PM schreef Prole het volgende:
[QUOTE]op 12-02-1999 om 09:41 PM schreef Max het volgende:
Heb ik dat nu goed gehoord? Dat Karin vertelde dat de psycholoog het advies had gegeven om de nominaties onderling te bespreken zodat iedereen zou zijn genomineerd?




Zoals ik het hoorde, had de psycholoog geadviseerd om de strategie voor het nomineren onderling te bespreken.

Prole

[/quote]


En, volgens mij, was Ruud het niet helemaal eens met dit voostel (ben niet in het bezit van een video maar zou iemand misschien even kunnen kijken naar een moment bij het vuur van Ruud en Willem??)

Verder viel mij op dat ook Bart het hier niet mee eens is, maar ja, Karin's wil is wet, vrees ik, dus zzullen ze wel overstag gaan.
Eerlijker zou dan geweest zijn, om deze zogenaamde strategie al vanaf het begin toe te passen, maar nu, nu het voor sommigen benauwd begint te worden, KAN EN MAG dit dus opeens wel???

Bart heeft trouwens al een aantal malen gezegd, spelregels zijn spelregels, en hij Leek hier heel standvastig in . Ik hoop dan ook dat het nomineren op een eerlijke wijze gaat verlopen.Bewoners stemmen op diegene waarmee ze, vanaf het begin af aan al niet mee over wilden blijven en Nederland doet de rest :-)

pi_226775
quote:
op 12-03-1999 om 12:51 AM schreef Quenda het volgende:

En, volgens mij, was Ruud het niet helemaal eens met dit voostel (ben niet in het bezit van een video maar zou iemand misschien even kunnen kijken naar een moment bij het vuur van Ruud en Willem??)

Verder viel mij op dat ook Bart het hier niet mee eens is, maar ja, Karin's wil is wet, vrees ik, dus zzullen ze wel overstag gaan.
Eerlijker zou dan geweest zijn, om deze zogenaamde strategie al vanaf het begin toe te passen, maar nu, nu het voor sommigen benauwd begint te worden, KAN EN MAG dit dus opeens wel???

Bart heeft trouwens al een aantal malen gezegd, spelregels zijn spelregels, en hij Leek hier heel standvastig in . Ik hoop dan ook dat het nomineren op een eerlijke wijze gaat verlopen.Bewoners stemmen op diegene waarmee ze, vanaf het begin af aan al niet mee over wilden blijven en Nederland doet de rest :-)



Het werkt natuurlijk alleen als ze allemaal zich eraan houden.
Maar ik snap wel dat de psych zoiets stimuleert, want het maakt het voor VOO op die manier een makkie om de einduitslag te forceren: ze hoeven alleen nog maar de avond-TV uitzendingen te manipuleren, en het publiek kiest vanzelf degeen die ze het negatiefst hebben gezien die week....

  Redactie Frontpage vrijdag 3 december 1999 @ 01:11:00 #18
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_226776
Wat mij net opviel was dat er alweer geen clifhanger was
pi_226777
quote:
op 12-02-1999 om 08:24 PM schreef ruby het volgende:
En Art, wat Willem betreft, dat viel mij ook al op dat hij het laf vond dat iemand vroeger over hem had gezegd dat ie zo'n klootzak was. Dat moet hij nodig zeggen de grapjas.
Zei hij onlangs niet tegen Bart dat hij de volgende keer Karin en Maurice zou nomineren? Nu verkondigde hij weer tegen Maurice dat hij absoluut niet wist wie hij moest kiezen.......hmmmmmmmmm (ook die stem weer).

Wat Willem tegen Bart over het nomineren van Karin en Maurice zei, ging over die keer dat Bart en Sabine genomineerd waren. Willem zei dat hij ook vond dat Karin en Maurice zich toen te erg van de groep afscheidden, net als Sabine en Bart, alleen deden die laatste twee het nog iets erger. Willem zei ook dat Karin en Maurice dit nu veel minder doen. Hij zei dus absoluut niet dat hij ze deze ronde wilde nomineren.

[Dit bericht is gewijzigd door sombie (Datum 03 December 1999).]

pi_226778
Sombie, bedankt voor de nuancering. Of het nut heeft mag worden betwijfeld maar je hebt het geprobeerd.
et qu'est ce que vous voulez faire avec cet information?
wel, rien ne faire pas avant le jour de gloire est arrive.

pi_226779
Sombie, en hij zei er ook nog bij dat als dat tussen maurice en karin weer hetzelfde wordt dat hij DAN wist wie hij ging noimineren. maar het is niet weer hetzelfde geworden en inderdaad weet hij nu niet wie hij nu moet nomineren. Daar is niets vreemds aan !
Blijft zich verbazen
  vrijdag 3 december 1999 @ 11:45:00 #22
1033 Dr.Love
Newbie sinds 1991
pi_226780
kwootje van Swetsenegger
quote:

Ruud zat te ruften.
VOO heeft zijn naam als infantiele omroep wel weer waar gemaakt.

Ik begrijp niet dat ze deze humoristisch bedoelde scène niet echt grappig hebben gemaakt. Dat hadden ze makkelijk kunnen doen door het bezoek van Willem aan de WC te knippen. Dan was het alsvolgt gegaan: (1) Ruud perst en komt moegestreden van de plee. (2) Willem gaat naar binnen ---KNIP--- (3) 1 seconde later: Willem rent weer naar buiten. Dit laatste was echter niet te zien en daardoor gaat de Gouden John Lanting Award aan Veronica's neus (sic!) voorbij.

kwootje van Sunchaser

quote:

Wat mij net opviel was dat er alweer geen clifhanger was

Aan het einde van de vroege donderdaguitzending is de cliffhanger altijd Rolf X. himself, die steeds weer belooft dat er in de late uitzending 'een verrassing is voor de bewoners zèlf' en 'voor u thuis'. In de praktijk betekent dit een zoveelste contact met de buitenwereld, tegenwoordig meestal een artiest die vanaf een Saan-kraan zijn liedje playback mag promoten…

Dr.Love

Bemint eer ge bezint
  vrijdag 3 december 1999 @ 18:32:00 #23
521 ruby
Hell yeah!
pi_226781
quote:
op 12-03-1999 om 09:32 AM schreef sombie het volgende:
Wat Willem tegen Bart over het nomineren van Karin en Maurice zei, ging over die keer dat Bart en Sabine genomineerd waren. Willem zei dat hij ook vond dat Karin en Maurice zich toen te erg van de groep afscheidden, net als Sabine en Bart, alleen deden die laatste twee het nog iets erger. Willem zei ook dat Karin en Maurice dit nu veel minder doen. Hij zei dus absoluut niet dat hij ze deze ronde wilde nomineren.

Dan zal ik het verkeerd verstaan hebben, maar ja als ie op zo'n hijgerige fluisterende toon gaat praten, moet ik me extra concentreren.
Anyway, bedankt voor je toelichting.

Voetjes van de vloer en schud die heupen los!
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')