abonnement bol.com Unibet Coolblue
  donderdag 2 december 1999 @ 19:00:00 #1
892 doordevil
FOK!member by choice
pi_226754
In een speciale bijlage van het NRC van
2 december staat een flink stuk over fokzine.
En nog andere leuke stukken.

Groeten, Nico

pi_226755
Zeer interessante bijlage. Bianca komt aan het woord, Paul Römer, de financiën, een uitgebreid beeld van de kijkcijfers, een enquete over de waardering, de invloed van internet, kortom teveel om hier allemaal reproduceren. Een aantal van jullie heeft toch zo'n handige scanner... ik niet

Meest opmerkelijke feit wat mij betreft: dat Ruud zondagochtend 28 november zijn koffers al bijna aan het pakken was. Hebben onze stream-luistervinken dat opgepikt? Ik heb het gemist. Streams gingen ook meteen op zwart begreep ik.

Geen nood, ik zie net dat alles op de website van de NRC staat:
http://www.nrc.nl/W2/Lab/Profiel/Bigbrother/inhoud.html

Veel leesplezier

[Dit bericht is gewijzigd door ART (Datum 02 December 1999).]

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_226756
Toen ik dit bericht las ben ik gelijk naar het station gegaan om een exemplaar van het NRC te scoren , en het is inderdaad een aardige bijdrage met veel diepgang (psychologie) en redelijk wat info over het internet gebeuren


Art schreef o.a ""Meest opmerkelijke feit wat mij betreft: dat Ruud zondagochtend 28 november zijn koffers al bijna aan het pakken was. Hebben onze stream-luistervinken dat opgepikt? Ik heb het gemist. Streams gingen ook meteen op zwart begreep ik.""

Dat bericht heeft in de nieuwsgroep *nl.actueel.big-brother* gestaan, maar volgens mij was het bericht uit iemand z'n dikke duim gezogen want Ruud lag te slapen toen dat bericht verscheen . Er is verder ook niet veel aandacht aan geschonken... Dat dit wel in het NRC staat is misschien te verklaren door het feit dat de verslaggever de nieuwsgroep bekeken heeft (staat ook in het artikel)

Rob

R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_226757
Dank R@b, weer een ballonnetje doorgeprikt.

by the way _ even off topic _ hoe staat het met de mp3 van jochie, waarin Ruud (omstreeks dezelfde tijd als bovenstaande) in de DBK te horen is. Dat komt toch meestal op jouw site?

Wat het interview met Bianca betreft, valt het mij op dat zij weer met het nodige dedain boven de groep gaat staan. Niet echt leuk van haar.

Het is het Gesprek waar het om draait
pi_226758
Een aanrader om te lezen, die NRC bijlage.
Voor de doorgewinterde BB-watcher staat er niet veel nieuws in.

M.b.t. het vertrek van Ruud: lijkt me onzin.

Hier een kleine compilatie uit de streams (had de NRC redactie dat niet kunnen bekijken?):

op 11-27-1999 om 09:19 PM schreef oliebol2000 het volgende:
Ruud is in de DBK en het wordt uitgezonden, maar het geluid is vanuit de huiskamer
Ruud is terug en hij zegt dat hij over de stoel heeft gesproken en dat het best interessant is.

11-28-1999 9.19
Jochie:
Wij hebben het geluid van het DBK gesprek van Ruud. Ruud had een probleem met dingen die ze over hem zeiden.
Maandag in MP3. (is het er al Jochie???)


11-28-1999 13.33
Oliebol2000:

Ze zien er nog slaperig uit. Ruud, Willem em Bart hebben de korte broek nog aan met hun shirt erop en Karin heeft haar blauwe ochtendjas aan.
Ruud ruimt de ontbijtbordjes op. Karin leest een boek aan de keukentafel.
W: "ik ga even naar de voorraadkamer, we kunnen daar iets ophalen"
R: "het wordt een mooie dag zo te zien, lekker even sporten vandaag"

Dus: Ruud pas na 4 uur naar bed, en na 1 uur 's middags weer uit bed.

abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')